پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تحلیل رگرسیون و توزیع آماری پژوهش های علمی با اکسل

نویسنده: فرهاد محمدی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/4/30 ساعت 20:00:00 بازدید: 387 امتیاز 5 از 1 نظر

تحلیل آماری در اکسل، در زمینه‌های مختلف آماری مورد بررسی قرار می‌گیرد. یکی از این زمینه‌ها، تحلیل رگرسیون و توزیع آماری‌ست. رگرسیون که در لغت به معنای بررسی تغییرات یک متغیر بر اساس رفتارها و داده‌های مربوط به متغیر دیگر است؛ کاربرد فراوان و قابل توجهی در روند به دست آوردن نتایج حاصل از آنالیز داده‌ها دارد. ضریب تعیین از یک‌سو و رگرسیون‌های خطی و متغیر از سویی دیگر، اطلاعات جامعی درباره‌ی روابط میان داده‌ها و تاثیر آن‌ها بر روی یک‌دیگر، محاسبات مربوط به متغیرهای به دست آمده در روند جمع‌آوری داده‌ها و... را در اختیارمان قرار می‌دهند. به همین منظور، با توجه به این‌که تحلیل رگرسیون از نزدیک به بررسی این داده‌ها می‌پردازد؛ ایران تایپیست بر آن‌ست که برای محاسبه‌ی این مقادیر، از رگرسیون متغیرهای گسسته و وابسته بهره جوید تا شما را به نتایج دلخواه برساند. حال تصور کنید که ایران تایپیست، انواع رگرسیون مورد نیاز برای پروژه‌های علمی شما را به اکسل بکشاند.

این امر باعث می‌شود که خطا در روند پژوهش شما به شدت کاهش یافته و نتایج دقیق‌تری کسب نمایید. از سویی، خدمات ایران تایپیست تنها به رگرسیون منتهی نمی‌شود و برای تحلیل آماری در اکسل، از توزیع آماری نیز بهره می‌گیرد. همه می‌دانیم که پدیده‌های تصادفی، همگی خصوصیات خاصی دارند که آمار شناسان با بررسی دقیق و حساب‌شده‎ی آن‌ها، اطلاعات مورد نیاز خود را در رابطه با داده‌ها کسب می‌نمایند. در مجموعه‌ی ایران تایپیست، تحلیل رگرسیون و توزیع آماری پژوهش علمی با اکسل، و با ظریف‌ترین راهکارهای به ثمر رساندن تحقیق علمی شما قابل انجام است. بنابراین تمامی دانشجویان و دانش‌پژوهان عزیز و فرهیخته‌ی ایرانی، می‌توانند برای کسب بهترین بار علمی از روند تحلیل آماری در اکسل و فضای منحصر به فرد آن، به موسسه‌ی ایران تایپیست تکیه زنند. تعهد در عمل و استفاده از بروزترین شیوه‌های کار با اکسل، باعث شده است که این مجموعه، تبدیل به یکی از موسسات برتر آماری کشور گردد. پس اگر به مشاوره و انجام تحلیل رگرسیون و توزیع آماری توسط بهترین‌های این صنعت احتیاج داشتید؛ ایران تایپیست همراه شماست.

تحلیل رگرسیون و توزیع آماری پژوهش های علمی با اکسل

تحلیل رگرسیون و توزیع آماری پژوهش های علمی با اکسل

سوالات متداول

بله، می‌توانید برای تکمیل اطلاعات خود در زمینه‌ی استفاده از اکسل به منظور تحلیل آماری، در هر ساعتی از شبانه روز با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید.

بله، برای پیگیری سفارشات و ثبت سفارش جدید، مشاوران ما 24 ساعت شبانه روز آماده‌ی پشتیبانی هستند.

البته؛ می‌توانید برای هر سفارشی در زمینه‌ی پژوهشی خود، از طریق ایران تایپیست با مشاوران و آمار شناسان برتر ایران متصل گردید.

آمار شناسان این مجموعه، همگی از میان بالاترین مدارج تحلیل آماری گلچین شده‌اند؛ همگی سال‌ها تجربه‌ی کاری دارند و در فضایی کاملا معتبر و سرشناس، گرد هم جمع شده‌اند. از همه مهم‌تر، بهره‌وری این مجموعه از آخرین آپدیت‌ها و بروزترین شیوه‌های به دور از خطا در روند تحلیل آماری‌ست.


نویسنده: فرهاد محمدی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/4/30 ساعت 20:00:00 تعداد بازدید: 387 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: تحلیل آماری تحقیقات در اکسل تحلیل آماری پژوهش های علمی در اکسل تحلیل توزیع آماری در اکسل تحلیل آماری علمی در اکسل تحلیل آماری حرفه ای در اکسل

دیدگاه کاربران

مینا نظریان | 1400-7-29 ساعت 09:36:48 امتیاز :

کار آمارتون واقعا حیرت انگیزه. بادقت و تخصصی انجام دادین

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :