جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپینگ

نویسنده: دانیال فرهادی تایپ متن تاریخ انتشار: 1402/1/8 ساعت 09:00:00 بازدید: 2159 امتیاز 0 از 0 نظر

بسیاری از افراد این روزها برای کسب درآمد و یا انجام امور مربوط به کار و تحصیلشان نیاز به تایپ کردن متون، فرمول ها و... دارند. همین موضوع باعث شده تا کار تایپینگ هر روز نسبت به روز قبل محبوب تر شود. اگر به فکر کسب درآمد از این راه هستید اما نمی دانید به چه شکلی باید کار خود را شروع کنید، سایت درستی را برای مطالعه انتخاب کرده اید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

کار تایپینگ

برای این که بتوان گفتارهای صوتی، محاوره ای و... را به شکلی کاملا منظم نگارش کرده و در اختیار مخاطبان مختلف قرار داد، نیاز به استفاده از خدمات تایپینگ وجود دارد. به وسیله تایپ کردن شما می توانید متون خود را در اختیار افراد بی شماری قرار دهید.

تایپ کردن شاید در لغت و گفتار یک چیز راحت به نظر برسد در صورتی که اصلا این طور نیست. برای تایپ کردن متون مختلف نیاز است تا شما به اصطلاح به خوبی با چم و خم کار تایپ کردن آشنا باشید. در صورتی که شما برای اولین بار است قصد تایپ کردن را دارید باید کفش آهنی به پا کنید و کمی حوصله به خرج دهید؛ چرا که در ابتدای کار به دلیل نداشتن مهارت و صد البته سرعت عمل کافی زود خسته و کلافه خواهید شد.

افرادی که خیلی با حوصله نیستند و سرعت العمل برایشان حرف اول را در انجام کارهایشان می زند به دنبال برون سپاری کردن کار تایپ خود هستند. حتما اگر کوچک ترین اطلاعاتی در خصوص امور تایپینگ داشته باشید، اصطلاح تایپ ده انگشتی به گوشتان خورده است. این افراد با سرعت العمل مثال زدنی که دارند؛ می توانند کار تایپ متون مختلف، تبدیل گفتار صوتی به متن و... را در سریع ترین زمان ممکن و البته با کیفیت بالا برای شما انجام دهند.

با این تفاسیر اما اگر اصرار دارید که همچنان خود کفا باشید و خودتان از پس کارهایی که دارید برآیید بد نیست شروع به یادگیری مهارت های لازم برای تایپینگ در ابتدا به صورت مبتدی و سپس به صورت پیشرفته نمایید.

در صورتی که بتوانید کار تایپینگ را به صورت حرفه ای فرا بگیرید حتی در منزل و بدون این که نیاز به حضور فیزیکی در محل کار داشته باشید، می توانید به درآمد خوبی دست پیدا کنید.

تایپینگ

تایپ حرفه ای متون مختلف

مهارتهای لازم برای تایپینگ حرفه ای

برای پا گذاشتن در هر مسیری نیاز است تا یک سری از مهارت ها را به درستی فرا بگیرید. در صورتی که در یادگیری این مهارت ها کوتاهی کنید، قطعا به هدف خود که تبدیل شدن به یک تایپیست حرفه ای است، نخواهید رسید.

قطعا در ابتدا شما هیچ تصوری نسبت به مهارت های یک تایپیست ندارید و فکر می کنید که با داشتن یک لپ تاپ اصلا نیازی به یادگیری مهارت دیگری ندارید. این یک دیدگاه بسیار اشتباه است که بسیاری از افراد دارند و تایپ کردن را یک کار کاملا پیش پا افتاده می دانند. اگر تصور شما این گونه است پیشنهاد می کنیم خط به خط مقاله را به دقت مطالعه نمایید؛ چرا که قطعا با دانستن مهارت هایی که یک تایپیست حرفه ای باید داشته باشد، دهانتان از تعجب باز می ماند.

تسلط به نرم افزار ورد

نرم افزار ورد یکی از قوی ترین نرم افزارهای موجود در بازار می باشد که برای تایپ کردن متن، جدول و... از آن استفاده می شود. برنامه ورد قابلیت های بسیار زیادی دارد که قطعا با دانستن تمام قابلیت های این برنامه سایر برنامه هایی که عملکرد مشابهی همچون ورد را دارند، به چشمتان نخواهند آمد.

اگر بخواهیم در مورد تک تک قابلیت های این برنامه صحبت کنیم، قطعا نگارش ده ها صفحه مقاله هم کم خواهد بود. یک تایپیست حرفه ای با تمامی گزینه های این برنامه آشنایی کاملی دارد. همین تسلط باعث دو برابر شدن سرعت عملش در حین تایپ می شود. اگر تایپیست مبتدی هستید قبل از این که بخواهید سرعت خود را در نوشتن یک متن بالا ببرید، نیاز است تا با تک تک گزینه های این برنامه آشنا باشید تا در مواقع لزوم بتوانید از آن ها به شکلی درست استفاده کنید.

آشنایی با اصول نگارش

تمام زیبایی یک متن وابسته به لحن و البته رعایت اصول نگارشی در آن می باشد. یک تایپیست حرفه ای باید به خوبی بداند که هر متنی باید با چه لحنی نگارش شود. به طور مثال برای تایپ مجلات خبری حتما باید لحن رسمی و خشک باشد. دانستن این موارد به تایپیست کمک می کند تا در کار خود موفق باشد.

استفاده از علائم نگارشی در جای درست نیز از دیگر مهارت هایی است که یک تایپیست باید با آن آشنایی داشته باشد. هر چقدر یک متن به دست نویسندگان حرفه ای نگارش شده باشد و به اصطلاح خودمان متن قوی باشد اگر علائم نگارشی در آن به درستی رعایت نشده باشند، کم ترین جذابیتی برای خوانندگان نخواهد داشت. سعی کنید در عین تایپ کردن سریع محتواها به این نکته توجه ویژه و اساسی داشته باشید.

بالا بردن سرعت عمل

یک تایپیست برای این که بتواند در روز سفارشات بیش تری را پذیرش نماید، نیاز دارد تا سرعت عمل بالایی داشته باشد. برای این که بتوانید سرعت عمل تایپ خود را بالا ببرید، باید بدانید که هر کلمه بر روی کیبورد دقیقا در کجا قرار گرفته است. نگاه کردن به کیبورد در حین تایپ کردن باعث می شود تا از سرعت عمل شما به طرز فاحشی کاسته شود. در ابتدای مسیر قطعا نگاه نکردن به کیبورد و دانستن این موضوع که هر کلمه در کجا قرار گرفته است کمی سخت خواهد بود. به مرور زمان اما این قضیه برای شما راحت می شود. برای این که بتوانید متوجه پیشرفت خود در امر تایپ کردن شوید، کافیست زمان بگیرید.

به طور مثال در روز اول زمانی که شروع به نگارش یک متن 1000 کلمه ای می کنید زمان بگیرید تا ببینید در چند دقیقه متن شما به پایان می رسد. بعد از گذشت یک هفته، یک ماه و 40 روز نیز عینا این کار را تکرار کنید. در این صورت به خوبی متوجه پیشرفت خود در امر تایپ کردن خواهید شد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

نداشتن غلط املایی

قطعا برخی اوقات به دلایل مختلفی همچون سرعت بالا در تایپ کردن، کم شدن دقت و... ممکن است در متن تایپ شده توسط شما ایرادات املایی وجود داشته باشد. در صورتی که یک متن غلط املایی داشته باشد، قطعا از نظر مخاطبان یک متن بی ارزش خواهد بود. به لطف پیشرفت علم و تکنولوژی نرم افزارهای بسیار زیادی وجود دارند که می توانید با استفاده از آن ها ایرادات املایی یک متن را پیدا کرده و آن ها را تصحیح کنید.

google docs یکی از محبوب ترین و پر طرفدارترین برنامه هایی است که می توانید از آن برای پیدا کردن غلط هایی املایی هر متنی استفاده کنید. یکی از ویژگی های مثبتی که این نرم افزار دارد در این است که علاوه بر پیدا کردن غلط های املایی یک متن شکل درست آن را نیز به شما نمایش می دهد.

تایپینگ

تایپ متن انگلیسی

کسب درآمد با تایپینگ

از آن جایی که این روزها بسیاری از افراد برای رفع امور روزانه خود به واسطه شغل و یا تحصیلشان به خدمات تایپ نیاز دارند، کسب در آمد از طریق تایپینگ به بیش ترین مقدار خود در چند دهه اخیر رسیده است. اگر دوست دارید بدون داشتن کم ترین دغدغه ای به درآمد خوبی دست پیدا کنید، بهتر است از همین حالا شروع به یادگیری مهارت از طریق تایپ نمایید.

قطعا این سوال ذهنتان را خود مشغول کرده است که چطور می توان سفارشات زیادی از کاربران مختلفی گرفت. در پاسخ باید بگوییم مجموعه های بسیار زیادی در کشور فعالیت دارند که انواع خدمات تایپ را ارائه می دهند. فعالیت این مجموعه ها کاملا در بستر سایت صورت می گیرد. کافیست با یک و یا چند سایت مختلف در این زمینه همکاری داشته باشید.

البته فراموش نکنید شرط اصلی این مجموعه ها با استخدام شما داشتن مهارت و تخصص در تایپینگ می باشد. در قسمت قبلی مقاله به صورت مفصل در مورد مهارت هایی که یک تایپیست حرفه ای باید آن ها را دارا باشد، صحبت شد. اگر به فکر این هستید تا با مجموعه های معتبری همکاری داشته باشید، از همین حالا سعی کنید مهارت های بیش تری را در زمینه تایپ انواع متون، جداول و... فرا بگیرید. ایران تایپیست یکی از مجموعه های فعال و البته با سابقه در زمینه تایپ انواع متون مختلف می باشد. برای استخدام در این مجموعه رزومه کاری خود را برای ما ارسال نمایید.

تایپینگ

تایپ سریع جدول دار

تایپینگ فوری متون

برای افرادی که دغدغه های زیادی دارند، وقت طلاست. همین موضوع سبب شده تا این افراد تنها به دنبال پیدا کردن مجموعه هایی باشند که کار تایپ انواع متون را در مدت زمانی کوتاه انجام می دهند. معمولا مجموعه هایی که تخصص و تبحر در زمینه تایپ متن، مجله، روزنامه و... دارند می توانند در مدت زمانی کوتاه متون درخواستی شما را با بهترین کیفیت برایتان آماده کنند.

اگر دوست دارید به عنوان تایپیست در این مجموعه ها شروع به کار کنید، بهتر است سرعت عمل خود را در تایپینگ بالا ببرید. با توجه به این تفاسیر ممکن است این سوال برایتان به وجود آید که برای انجام تایپ فوری چه مجموعه ای را باید انتخاب نماییم. در پاسخ باید بگوییم اگر برای اولین بار است که قصد دارید تا تایپ فوری متون را انجام دهید و زمان برایتان اولویت دارد، حتما یک مشخصه را قبل از انتخاب یک مجموعه در نظر بگیرید.

نمونه کار هویت یک سایت را نشان می دهد. هر چقدر یک مجموعه نمونه کار بیش تری داشته باشد، می توان نسبت به حرفه ای و متخصص بودن آن اطمینان حاصل کرد.

بسیاری از مجموعه ها سفارشات کاربران خود را به دو صورت عادی و فوری پذیرش می کنند. برای تایپ متون فوری باید به دنبال مجموعه هایی که خدمات تایپ فوری را انجام می دهند، باشید.

مجموعه ایران تایپیست همان مجموعه ای است که شما باید با خیالی آسوده آن را انتخاب نمایید.

تایپینگ

تایپ فوری

ریاضی تایپینگ و فرمول نویسی

افرادی که هیچ تخصصی در زمینه تایپ ندارند، ممکن است این سوال برایشان به وجود آید که آیا نوشتن فرمول با نرم افزار ورد امکان پذیر است؟ در پاسخ باید بگوییم بله. هیچ محدودیتی در این مورد وجود ندارد. افرادی که خود را تایپیست حرفه ای می دانند، به خوبی با مباحث مربوط به فرمول نویسی آشنا هستند.

از آن جایی که نوشتن فرمول نرم افزار ورد کمی زمان بر می باشد، بهتر است اگر تخصصی در این زمینه ندارید آن را برون سپاری نمایید تا تایپیست های ماهر کار شما را بدون نقص برایتان انجام دهند.

اگر دوست دارید تا با ریاضی تایپینگ آشنا شوید، حتما ویدیوهای آموزشی مختلفی را در این خصوص تماشا کنید تا بتوانید به این مقوله تسلط کاملی داشته باشید.

تایپینگ

تایپ فرمول ریاضی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تایپلیست هزینه تایپتایپ فایل صوتیتایپ از دستنویس

سوالات متداول

در خصوص تعرفه ریاضی تایپینگ، تایپ جدول دار و... نمی توان یک صحبت قطعی داشت؛ چرا که المان های بسیار زیادی هستند که می توانند بر روی قیمت تایپ تاثیر بگذارند. برای کسب اطلاعات بیش تر در زمینه تایپ انواع متون با ما در ارتباط باشید.

اگر دوست دارید کار تایپینگ متون مختلفی را در مجموعه ایران تایپیست انجام دهید نیاز است تا با بخش پشتیبانی سایت در ارتباط باشید. برای شروع به کار در این مجموعه نیاز است تا رزومه خود را برای ما ارسال کنید.

کار تایپینگ متون مختلفی اعم از فارسی، انگلیسی، چینی و... در مجموعه ایران تایپیست به دستت تایپیست های با تجربه و متخصص انجام می شود.

بله تایپینگ متون مختلف متنی، ریاضی، جدول و... را 7 روز برای شما گارانتی می نماییم. در این مدت در صورت هرگونه مشکلی بدون دریافت هزینه ای اضافه آن را رفع می نماییم.


نویسنده: دانیال فرهادی تایپ متن تاریخ انتشار: 1402/1/8 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 2159 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تایپینگ فوری تایپینگ تخصصی تایپینگ حرفه ای تایپینگ سریع سفارش تایپینگ

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :