یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپوگرافی

نویسنده: مسعود شیدایی تایپ فایل تاریخ انتشار: 1400/6/17 ساعت 15:23:22 بازدید: 1772 امتیاز 0 از 0 نظر

تایپوگرافی یکی از زیرشاخه های گرافیک می باشد که یک گرافیک کار می بایست با مهارت بالایی آن را صورت دهد. امروزه بیشتر از تایپوگرافی به منظور ساخت برندهای تجاری استفاده می شود که با خلاقیت و ایده پردازی های ناب و فوق العاده منحصر به فرد افراد متخصص این حوزه با دقت نظر زیادی صورت می گیرد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپوگرافی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

با توجه به این مسئله که لوگو هر یک از برندها می بایست کاملا منحصر به فرد باشند و نمونه مشابهی هم نداشته باشند؛ ایده پردازی در این راستا و خلاقیت نقش تعیین کننده ای در خلق یک برند خاص دارند. بنابراین بهتر است کار مربوط به تایپوگرافی برند خویش را به دست افرادی خلاق و کاربلد در این حوزه بسپارید تا با مهارت و تخصص بالای خود بهترین برند ممکن را به شما تحویل دهند.

تایپوگرافی

تایپوگرافی

تایپو گرافی چیست؟

تایپوگرافی به واقع هنر چیدمان کلمات و حروف تایپ شده و طراحی گرافیکی به زبان بصری و هنری است که یک هنرمند با بهره گیری از شکل حروف و فاصله خطوط یا حروف و اندازه آن ها و نیز سایر مسائل و عوامل دیگر یک کلمه را آنقدر به شکل خلاقانه و زیبایی به وجود می آورد که کاملا خاص و بکر باشد. امروزه برندهای تجاری شرکت های تازه ثبت شده را با استفاده از همین هنر به زبان تصویری تبدیل می سازند که شما می توانید برند تجاری شرکت خود را به دست این گونه از افراد بسپارید تا بتوانید از وجود برندی بهره مند شوید و از آن در تبلیغات خود به خوبی استفاده به عمل آورید. برای ثبت سفارش های مربوط به تایپوگرافی و ساخت برند باید با یک مرکز معتبر و مورد اطمینانی در ارتباط باشید که توانایی طراحی برندهای مختلف را با خلاقیت بالا دارند.

تایپوگرافی

اهمیت تایپوگرافی در برندسازی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپوگرافی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

کاربرد تایپوگرافی چیست؟

حال که با تایپوگرافی و زبان تصویری حروف و کلمات مختلف آشنا شدید؛ بهتر است با کاربرد آن نیز آشنا شویم. به طور کلی باید در نظر داشت که عمده ترین کاربرد استفاده از تایپوگرافی، استفاده از آن ها برای برند تجاری شرکت های مختلف است و نقش بسزایی در برجسته سازی یک محصول و شرکتی خاص دارد. اما بایستی توجه داشت که  این کار را به دست افرادی کاردان و کاربلد در این راستا سپرد که حروف و کلماتی که به زبان تصویری تبدیل می شوند؛ حتما خوانا باشند و بتوان با آن ها به خوبی ارتباط برقرار نمود.

حداقل زمان تایپوگرافی

زمان تایپوگرافی بستگی به نوع سفارش مورد نظر دارد. افرادی که در این زمینه تجربه و تخصص دارند؛ می توانند با پیش زمینه و مهارتی که دارند در بازه زمانی کمتری کار مشتریان خود را به سرانجام رسانند. اما کسانی که در این زمینه چندان سررشته ای ندارند؛ مسلما نیاز به زمان بیشتری دارند. ولی به طور کلی نباید در زمینه دریافت سفارش خود عجله و شتاب کرد. چرا که هر چقدر زمان بیشتر باشد؛ می توان وقت و تمرکز بیشتری روی کار گذاشت و در نهایت خروجی بهتری را عاید خود گرداند. بنابراین با توجه به این مسئله که تنها یک بار شما برای شرکت خویش نیاز به ساخت برند تجاری دارید و از این برند تجاری در زمینه های تبلیغاتی استفاده می کنید؛ هر چقدر خلاقیت در آن صورت گرفته باشد؛ رضایت بیشتری را برای شما به ارمغان خواهد آورد. پس مجالی برای عجله و شتاب برای شما باقی نمی گذارد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپوگرافی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مبنای قیمت گذاری تایپوگرافی چگونه هست؟

قیمت تایپوگرافی نیز بر حسب سختی کار مشخص می شود. هر چقدر کار مورد نظر نیاز به کارهای گرافیکی و تغییرات زیاد و زمان زیادی برای ساخت آن باشد؛ مسلما قیمت سفارش مورد نظر نیز زیاد خواهد شد. اما در مدل های ساده و بی آلایش در قیاس با سایر مدل های دیگر تایپوگرافی، قیمت سفارش ها به مراتب کمتر خواهد بود. ولی به طور کامل چندان تفاوت قیمت فاحشی میان هر یک از این سفارش ها وجود ندارد و شما می توانید با هزینه ای نه چندان زیاد برای شرکت تازه ثبت شده خویش، یک برندی درخور و شایسته را طراحی کنید که می توانید از وجود آن به منظور تبلیغات گسترده تر به خوبی بهره مند شوید. بیش از آنکه به فکر قیمت تایپوگرافی باشید؛ بایستی در وهله نخست به فکر ایده پردازی ها و خلاقیت در زمینه ساخت و تولید برند تجاری متناسب با کسب و کار خویش باشید تا بهتر دیده شوید.

تایپوگرافی

انجام تایپوگرافی در هلدینگ ایران تایپیست

در تایپوگرافی فایل نهایی با چه فرمتی و چگونه ارسال می گردد؟

در صورتی که شما سفارش برند تجاری شرکت خود را به یک شرکت معتبر بسپارید؛ آن ها بر حسب تجربه و تخصص خود می توانند تمامی تمرکز و ایده پردازی های خود را در این راستا با توجه به کسب و کار شما در نظر گرفته تا فایل نهایی را با مهارت تمام و کمال تولید کرده و آن را به شما ارسال نمایند. با توجه به این مسئله که فایل نهایی ایجاد شده ممکن است در برنامه ورد دچار تغییراتی گردد و مدل و فونت آن به طور کلی از بین برود؛ معمولا فایل نهایی پدید آمده را در قالب پی دی اف ذخیره می کنند و فایل پی دی اف آن را به مشتریان خود ارسال می کنند تا هیچ گونه تغییراتی در آن صورت نگیرد که نیاز به ویرایش داشته باشد. هلدینگ ایران تایپیست با گرد هم آوردن گرافیست های متبحر و کاربلد در این زمینه می تواند گزینه خوبی برای ثبت سفارش های شما باشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپوگرافی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

طراحی گرافیکیتایپ قرارداد با شرکت های خصوصیتایپ - قرارداد با سازمان های دولتیلیست هزینه تایپ

سوالات متداول

تایپوگرافی هنر چیدمان حروف و کلمات در کنار هم به زبان تصویری است.

در سفارش های تایپوگرافی می بایست به مسئله منحصر به فرد بودن و پیاده سازی ایده ها و خلاقیت های نوین توجه گردد.

کیفیت و خلاقیت تایپوگرافی باید آنقدر بالا و منحصر به فرد باشد که در جذب نگاه های افراد تأثیر داشته باشد و همه نگاه ها را به سمت و سوی خود معطوف سازد.

هلدینگ ایران تایپیست را می توان به عنوان بهترین و مقرون به صرفه ترین مرکز به منظور ثبت سفارش تایپوگرافی در نظر گرفت.


نویسنده: مسعود شیدایی تایپ فایل تاریخ انتشار: 1400/6/17 ساعت 15:23:22 تعداد بازدید: 1772 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تایپوگرافی آنلاین تایپوگرافی فارسی سفارش تایپوگرافی تایپوگرافی حرفه ای نویسه نگاری

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :