یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپ و صفحه آرایی

نویسنده: شیرین کرم خانی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1401/12/6 ساعت 12:00:00 بازدید: 261 امتیاز 0 از 0 نظر

گاهی اوقات می توان دو فرآیند را با همدیگر انجام داد. انجام تایپ و صفحه آرایی برخی از سفارش ها، از این دست هستند. به این صورت که ممکن است کاربر، متن خود را تایپ شده در اختیار طراح قرار ندهد. در این صورت باز هم امکان رعایت سازی اصول صفحه آرایی روی آن فایل وجود دارد. به واقع در این سفارش ها ابتدا متن را باید تایپ کرد. سپس اصول صفحه آرایی را روی متن تایپ شده اعمال کرد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

آیا ایران تایپیست سفارش تایپ و صفحه آرایی را با هم قبول می کند؟

همان طور که گفته شد؛ امکان تایپ و صفحه آرایی سفارش های مختلف هم برای شما وجود دارد. حال ممکن است در این بین برخی از مراکز و موسسه ها، چنین سفارش هایی را از شما قبول نکنند. برخی دیگر به واسطه تجربه و مهارتی که در این خصوص دارند؛ این دسته از سفارش ها را نیز از شما قبول کنند. بنابراین می بایست تا پیش از ثبت سفارش های تایپ و صفحه آرایی، به مرکز مورد نظر هم توجه داشته باشید. یکی از همین مراکز معتبر، موسسه ایران تایپیست می باشد. این موسسه، از جمله مراکز معتبر و با سابقه ای است که سال ها تجربه حرفه ای در این زمینه داشته است. بنابراین آن ها سفارش تایپ و صفحه آرایی شما را در هر زمانی از روز پذیرش می کنند تا نگرانی در این خصوص نداشته باشید. بر حسب تجربه و تخصصی که طراحان و تایپیست های این موسسه دارند؛ سفارش های شما را با کیفیت بالایی تحویلتان خواهند داد.

شما می توانید ایران تایپیست را به عنوان یک منبع معتبر و مورد وثوق برای سفارش های تایپ و صفحه آرایی خود انتخاب کنید. طراحان موجود در این موسسه، در بستر اینترنت، انواع فایل های شما را پذیرش می کنند تا ابتدا آن ها را تایپ نمایند. سپس می توانند به راحتی از روی فایل تایپ شده خود، کلیه اصول صفحه آرایی را طبق استانداردها، روی آن ها اعمال کنند. پذیرش هر دو عمل تایپ با صفحه آرایی به شکل همزمان در ایران تایپیست، سبب تسریع در روند سفارش های مشتری شده است. از طرفی دیگر در هزینه های آن ها نیز صرفه جویی کرده است. چرا که آن ها به راحتی می توانند به هر دو نیاز خود در آن واحد با قیمت های به صرفه ای دست یابند. بنابراین بهتر است سفارش های تایپ و صفحه آرایی خود را با قیمت های به صرفه و کیفیت بالا به ایران تایپیست بسپارید.

تایپ و صفحه آرایی

سفارش تایپ و صفحه آرایی

چگونه باید سفارش تایپ و صفحه آرایی بدهم؟

در صورتی که نیاز به سفارش تایپ و صفحه آرایی داشته باشید؛ می توانید این گونه از سفارش ها را به مراکز معتبر بسپارید. در این نوع از سفارش، به شکل همزمان دو عمل تایپ با کلیه اصول صفحه آرایی انجام می شود. بنابراین در صورتی که شما متن خود را تایپ نکرده اید؛ باز هم امکان اعمال اصول صفحه آرایی روی آن وجود دارد. به این صورت که شما می توانید به جای آنکه متن تایپ شده خود را به مراکز مختلف به جهت صفحه آرایی بفرستید. می توانید متن دست نویس، فایل صوتی یا هر نوع فایل دیگر خود را به شکل تایپ نشده به شکل های مختلف، به این مراکز بسپارید. آن ها سفارش های تایپ و صفحه آرایی شما را بر عهده می گیرند. ابتدا متن دست نویس یا فایل صوتی شما را در برنامه ورد به صورت کاملا دقیق، تایپ می کنند. سپس با رعایت کلیه اصول صفحه آرایی، اقدام به صفحه آرایی آن متن می کنند.

حال ممکن است این سوال پیش آید که چگونه می توانیم سفارش های تایپ و صفحه آرایی مربوط به خود را به ثبت برسانیم؟ در پاسخ باید اذعان داشت که ابتدا بایستی فایل خود را در سایت به صورت سفارش تایپ، ثبت و درخواست تایپ و صفحه آرایی بدهید. پس از ثبت درخواست خود در این راستا، سفارش های شما به بهترین نحو ممکن تایپ می شوند. سپس اصول صفحه آرایی نیز در آن ها به خوبی اعمال می گردد. موسسه ای که می توانید از خدمات با کیفیت آن ها نهایت بهره را ببرید؛ موسسه ایران تایپیست می باشد. چرا که شما می توانید در این موسسه این نوع از سفارش های خود را به ثبت برسانید. آن ها نیز بدون کوچکترین کم و کاستی سفارش های تایپ و صفحه آرایی شما را به بهترین نحو ممکن تحویل شما می دهند.

تایپ و صفحه آرایی

تایپ و صفحه آرایی متن دست نوشته


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تایپ و صفحه آرایی از روی دست نوشته

همان طور که گفته شد؛ یکی از گزینه های پیش روی شما در زمینه تایپ و صفحه آرایی، ارسال فایل از روی دست نوشته است. به این صورت که نیازی نیست شما حتما متن خود را تایپ شده تحویل مراکز صفحه آرایی دهید. گاهی اوقات می تواند تصویر دست نوشته خود را به دست طراحان بسپارید. آن ها بر اساس تجربه خود در این راستا به خوبی متن دست نوشته شما را به صورت تایپ شده در می آورند. سپس به منظور اعمال سفارش های تایپ و صفحه آرایی، فایل دست نوشته ابتدایی شما را به صورت تایپ و صفحه آرایی شده تحویل شما می دهند. بنابراین جای هیچ گونه نگرانی در این خصوص نیست که متن شما تایپ شده نیست. چرا که تا پیش از شما نیز کسانی بوده اند که این نوع از سفارش ها را به ثبت رسانده اند. مسلما بعد از شما نیز افرادی هستند که به علت ضیق وقت، اقدام به ثبت سفارش تایپ و صفحه آرایی می کنند.

بنابراین شما می بایست ابتدا مرکز معتبری را در این زمینه بیابید. سپس سفارش های خود را با خیال راحت به دست آن ها بسپارید. در این بین برخی از مراکز و موسسه هایی هستند که خدمات خود را به صورت غیر حضوری و آنلاین هم به مشتریان خود ارائه می دهند. شما می توانید در این موسسه های آنلاین، تصویر متن دست نوشته خود را بارگذاری کنید. سپس در موعد مقرر شده آن را به صورت تایپ و صفحه آرایی شده تحویل بگیرید. یکی از بهترین همین مراکز آنلاین و اینترنتی با سابقه فعالیت بالا، موسسه ایران تایپیست نام دارد. شما می توانید در هر یک از موتورهای جستجوگر اینترنتی، نام ایران تایپیست را ابتدای امر جستجو نمایید. سپس با ورود به وب سایت اینترنتی این موسسه، سفارش های تایپ و صفحه آرایی خود را به دست طراحان و تایپیست های این موسسه مطرح بسپارید.

تایپ و صفحه آرایی

تایپ و صفحه آرایی فایل صوتی

تایپ و صفحه آرایی از روی فایل صوتی

علاوه بر انجام تایپ و صفحه آرایی از روی متن دست نوشته، این امکان برای شما میسر است که فایل صوتی هم بفرستید. به واقع شما می توانید به جای وقت گذاشتن و تایپ کردن متن سفارش خود، یک فایل صوتی را از روی آن ضبط کنید. سپس آن را می توانید به مراکز معتبر در این زمینه بفرستید. آن ها خود بر حسب تجربه ای که دارند؛ سفارش های تایپ و صفحه آرایی از روی فایل صوتی شما را ابتدا تایپ می کنند. سپس اصول صفحه آرایی را به طور کامل روی آن ها اعمال می سازند. البته بهتر است به جهت تسریع در روند سفارش های شما، شمرده شمرده متن خود را ضبط کنید. هر چند که به طور کامل تجربه برخی از موسسه ها در زمینه پیش رو بالاست. اما در عین حال شما می توانید با اجرای این فرآیند، زودتر و با کیفیت بیشتری به سفارش های خود دست یابید. شما می توانید در منزل و محل کار خود، این فایل صوتی را به راحتی در مراکز و آنلاین، بارگذاری کنید. موسسه های آنلاین پس از پذیرش سفارش های تایپ و صفحه آرایی از روی فایل صوتی، ابتدا فایل شما را گوش می کنند.

سپس اقدام به تایپ آن با رعایت علائم نگارشی می کنند. در پایان نیز اصول صفحه آرایی را به بهترین شکل استاندارد خود، روی آن فایل پیاده سازی می کنند. اجرای این نوع از سفارش ها، در موسسه ایران تایپیست، با کیفیت بسیار بالایی انجام می شود. بنابراین شما نیز می توانید سفارش های خود را به این موسسه بسپارید. چرا که ایران تایپیست، علاوه بر خدمات حضوری، شما را از خدمات غیر حضوری خود نیز بهره مند می سازد. بنابراین می توانید درخواست تایپ و صفحه آرایی خود را در وب سایت اینترنتی اینر موسسه بارگذاری کنید. بدین ترتیب سفارش های شما به بهترین نحو ممکن در این موسسه انجام می شود. بنابراین حتی در صورت داشتن فایل صوتی سفارش های خود نیز امکان اجرای همزمان دو عمل تایپ با صفحه آرایی روی آن ها محقق شدنی است.

تایپ و صفحه آرایی

هزینه تایپ و صفحه آرایی کتاب

چگونه می توان از هزینه تایپ و صفحه آرایی کتاب خود مطلع شوم؟

سفارش های تایپ و صفحه آرایی از روی متن دست نوشته و فایل صوتی به دست طراحان حرفه ای انجام می شود. هزینه این نوع از سفارش ها، به مراتب برای مشتری بسیار به صرفه می باشد. چون هم از یک برطرف آن ها دو سفارش را به صورت همزمان در یک قالب یک سفارش، به ثبت رسانده اند. هم از طرفی دیگر سریعتر می توانند به هدف مورد نظر خود دست یابند. بنابراین حتی اگر هزینه زیادی را هم در این خصوص خرج کنند؛ باز هم برای آن ها به صرفه تمام می شود. حال با توجه به اینکه هزینه های تایپ و صفحه آرایی برای یک سری از نویسندگان و پژوهشگران، از اهمیت خاصی برخوردار است. این سوال پیش می آید که آیا ما می توانیم تا پیش از ثبت سفارش های خود، پی به هزینه آن ببریم؟

به تعبیری دیگر: آیا امکان مطلع شدن ما به قیمت سفارش های تایپ و صفحه آرایی خود، وجود دارد؟ در پاسخ به این سوالات و ابهامات باید چنین اذعان داشت. شما می توانید به منظور حصول اطمینان بیشتر، نسبت به قیمت سفارش های خود مطلع شوید. برای این منظور کافیست وارد وب سایت اینترنتی موسسه مربوطه شوید. در این دسته از سایت های اینترنتی، بخشی با عنوان تخمین قیمت وجود دارد. در آن بخش، شما می توانید پس از تکمیل فاکتورها و پارامترهای تأثیرگذار در قیمت سفارش خود، پی به هزینه آن ببرید. چنین فرآیندی در موسسه ایران تایپیست، برای شما فراهم آمده است. بدین ترتیب شما می توانید تا پیش از ثبت سفارش تایپ و صفحه آرایی، پی به قیمت ارائه شده آن ببرید. به طور کلی با توجه به قیمت های به صرفه ای که ایران تایپیست ارائه می سازد؛ بهتر است به این موسسه روی آورید. به واقع ایران تایپیست، با کیفیت خوب و قیمت های مناسبی، سفارش های شما را انجام می دهد.

تایپ و صفحه آرایی

تایپ و صفحه آرایی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه بندی کتاب در wordصفحه بندی کتاب در ایندزاینهزینه صفحه آراییصفحه آرایی

سوالات متداول

بله؛ ایران تایپیست، این گونه از سفارش های مشتریان خود را به شکل همزمان پذیرش می کند. 

بله؛ در صورتی که شما سفارش های خود را به موسسه ایران تایپیست بسپارید؛ چنین امکانی برای شما میسر خواهد شد. 

بله؛ شما می توانید سفارش های خود را در این راستا حتی از روی متن دست نوشته هم به ثبت برسانید. 

بله؛ شما می توانید فایل صوتی خود را به مراکز معتبر بسپارید تا آن ها ابتدا آن را تایپ کنند. سپس اصول صفحه آرایی را روی متن شما اعمال سازند. 


نویسنده: شیرین کرم خانی صفحه آرایی کتاب تاریخ انتشار: 1401/12/6 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 261 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش تایپ و صفحه آرایی تایپ و صفحه آرایی آنلاین تایپ و صفحه آرایی آنلاین تایپ و صفحه آرایی فوری تایپ و صفحه آرایی کتاب

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :