چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپ مقاله خارجی

نویسنده: نیما رفیعی تایپ متن تاریخ انتشار: 1400/6/20 ساعت 17:45:39 بازدید: 868 امتیاز 0 از 0 نظر

دانشجویان رشته زبان های خارجی که نیاز به تایپ مقاله خارجی دارند و در عین حال فرصت لازم را برای تایپ مقالات خود به زبان اصلی ندارند و یا به سیستم دسترسی ندارند تا به وسیله آن بتوانند مطالب مختلف را تایپ نمایند؛ معمولا بیشترین جامعه آماری هستند که به موسسه ها و مراکز مختلفی مراجعه می کنند تا یک تایپیست خوب و مطمئن را برای انجام تایپ مقالات خارجی خود انتخاب کنند. برای این منظور هلدینگ ایران تایپیست به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین مراکز و موسسه های پیش روی شماست که شما می توانید با انتخاب این موسسه، تمامی تایپ مقالات خارجی خود را به دست تایپیست های حرفه ای و کاربلد موجود در این موسسه بسپارید تا در سریعترین زمان ممکن به سفارش های خود دسترسی داشته باشید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

تایپ مقاله خارجی

تایپ مقاله خارجی

نکات اصولی برای تایپ مقاله خارجی

برای تایپ مقاله خارجی می بایست به یک سری اصول و قوانین توجه داشت تا بتوان با رعایت نکات لازم در نهایت بهترین و با کیفیت ترین نوع تایپ ها را به مشتریان مختلف ارائه داد. از جمله این اصول می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • انتخاب فونت مناسب برای تایپ مقالات به زبان انگلیسی
  • تایپ مقالات به شیوه استاندارد موجود در مقالات مختلف با دستورالعمل های لازم
  • نوشتن پانوشت ها و تیتربندی ها در تایپ مقالات خارجی
  • تایپ مقالات بنا به درخواست کاربر با توجه به مجله و نشریه مورد نظر برای چاپ
  • و...

رعایت هر یک از این موارد خود می تواند به کیفیت بالاتر تایپ مقالات خارجی کمک کند.

تایپ مقاله خارجی

رعایت شیوه نامه مجله برای تایپ مقاله خارجی

چرا رعایت شیوه نامه مجله برای تایپ مقاله خارجی الزامی می باشد؟

یکی از مهمترین مسائلی که در تایپ مقاله خارجی می بایست به آن توجه و اهتمام ورزید؛ رعایت شیوه نامه مجله یا نشریه مورد نظر پیش از چاپ است. چرا که هر یک از این مجله ها و نشریه های مختلف، شیوه نامه های خاص خود را دارند و بایستی حتما طبق شیوه نامه مجله مورد نظر، تایپ مقالات خارجی به منظور چاپ در مجله مربوطه صورت پذیرد. در صورت عدم رعایت نکات لازم امکان دارد که چاپ مقاله در مجله مورد نظر صورت نپذیرد و به نویسنده آن عودت داده شود. به همین منظور نیاز است که حتما طبق شیوه نامه ها و چارچوب بندی نشریه نامبرده شده، مقاله خارجی خود را تایپ کرده و به آن ها ارسال نمایید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

آیا تایپ مقاله خارجی توسط تایپیست متخصص انجام می شود؟

با توجه به نکات گفته شده؛ بهتر است تایپ مقاله خارجی را به دست یک تایپیست متخصص و کاربلد داد تا آن ها هم بنا به تجربه و تخصصی که در طول سال ها کسب کرده اند؛ بتوانند تمامی نکات لازم را در زمینه تایپ مقالات خارجی رعایت کنند. تایپیست هایی که در این زمینه مشغول به کار و فعالیت هستند؛ به خوبی می دانند که برای تایپ مقالات خارجی در نشریه ها و مجلات مختلف می بایست به چه نکاتی توجه داشت تا بدین ترتیب بتوان میزان رضایت مشتری را دربرداشته و در عین حال بتوانند با کیفیت کار  بالای خود بازخورد بهتری را به سمت و سوی خود جلب نمایند. در صورتی که شما به هر تایپیستی اعتماد کنید؛ طبیعتا شاید نتوانید آن بازدهی لازم را از وجود سفارش های خود برده و رضایت کمتری نسبت به تایپ مقاله مورد نظر داشته باشید.

تایپ مقاله خارجی

تایپ مقاله خارجی در ایران تایپیست

برای تایپ مقاله خارجی باید به کجا مراجعه نمایم؟

در صورتی که نیاز به تایپ مقاله خارجی دارید و می خواهید به دنبال یک مرکز و منبع معتبری باشید؛ بهترین موسسه در این راستا، موسسه ایران تایپیست می باشد که با وجود تایپیست های حرفه ای و کاربلد سالیان سال در این زمینه خدمات شایان توجهی را به مشتریان خود ارائه داده اند و به خوبی می دانند که چه اصول و استانداردهایی را باید در مقالات خارجی رعایت کنند. پس در صورتی که نیاز به تایپ مقالات خارجی خود دارید و در عین حال نگران این مسئله هستید که شاید نتوانید تمامی نکات دقیق تایپ تخصصی مقالات را رعایت کنید و یا موسسه مورد نظر ممکن است نتواند نیاز شما را پاسخ گوید؛ با ثبت سفارش تایپ خود در موسسه ایران تایپیست می توانید این نگرانی ها را کنار زده و با اطمینان خاطر تمام ایران تایپیست را به عنوان موسسه معتبر برای انجام کارهای مربوط به تایپ خود برگزینید. بنابراین به جای گشت و گذار در مغازه ها و مراکز مختلف، بهتر است به صورت اینترنتی و مجازی درخواست سفارش خود را به این موسسه معتبر بسپارید تا با بالاترین بازدهی لازم سفارش شما را به سرانجام رسانند.

آیا تایپ مقاله خارجی دارای گارانتی می باشد؟

برای زدودن نگرانی های شما در خصوص تایپ مقاله خارجی مورد نظر خویش، در صورت سپردن تایپ مقالات خارجی خود به دست هلدینگ ایران تایپیست، مقالات شما دارای گارانتی و ضمانت است تا این اطمینان را به طور کامل به شما ببخشند که در موعد مقرر شده و با تضمین کیفیت آن را به شما ارائه دهند که در صورت عدم رضایت و یا درصد رضایت خیلی کم هزینه شما پس داده خواهد شد. به همین منظور است که امروزه طیف وسیعی از دانشجویان و اساتید دانشگاهی که فرصت انجام تایپ مقالات خارجی خود را ندارند؛ ایران تایپیست را به عنوان مقصد خود انتخاب می کنند تا تایپ مقالات خود را به این موسسه معتبر و مورد وثوق همگان بسپارند


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تایپ از دستنویستایپ مقالهتایپ تخصصیلیست هزینه تایپ

سوالات متداول

بله؛ در تایپ مقاله خارجی باید یک سری اصول و قوانین اجرا شود که متفاوت از تایپ های معمولی است.

بله؛ در بسیاری از مواقع نیاز به یک تایپیست حرفه ای برای تایپ مقاله خارجی می باشد. 

شما می توانید تایپ مقاله خارجی خود را به تایپیست های ایران تایپیست بسپارید. 

 

بله؛ شما می توانید با ثبت درخواست در هلدینگ ایران تایپیست از هزینه های به صرفه و تخفیفات دانشجویی آن ها هم بهره مند شوید

 


نویسنده: نیما رفیعی تایپ متن تاریخ انتشار: 1400/6/20 ساعت 17:45:39 تعداد بازدید: 868 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تایپ مقالات خارجی سفارش تایپ مقاله خارجی تایپ مقاله خارجی آنلاین تایپ حرفه ای مقاله خارجی تایپ مقاله انگلیسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :