جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپ متن و تهیه فایل ورد از روی اسناد اداری

نویسنده: سورنا احمدخانی تایپ متن تاریخ انتشار: 1400/10/17 ساعت 18:00:00 بازدید: 521 امتیاز 0 از 0 نظر

اسناد اداری یکی از مهمترین مدارک سازمان های دولتی و خصوصی است. شرکت ها می توانند اسناد اداری را به موسسه ایران تایپیست ارسال کرده و تایپ متن و تهیه فایل ورد را درخواست دهند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ متن خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

امروزه شرکت ها تمامی اسناد خود را در قالب ورد تنظیم می کنند و اسناد قدیمی که به ورد تبدیل نشده اند را می توانید به موسسه ایران تایپیست بسپارید تا به ورد تبدیل شود. کارکنان شرکت امروزه وظایف سنگین خود را انجام می دهند، به همین دلیل فرصت تبدیل اسناد اداری به ورد وجود ندارد، بنابراین مدیران شرکت های دولتی و خصوصی می توانند این وظیفه را به موسسه ایران تایپیست بسپارند. اسناد اداری، متنوع و مختلف هستند.

سازمان های کوچک و بزرگ دولتی و خصوصی می توانند سفارش اسناد جاری، نیمه جاری و راکد خود را به این موسسه ارسال کنند تا مطابق زمان بندی سفارش با کیفیت بالا انجام شود. خوانایی اسناد اداری مهم بوده تا تایپیست ها بتوانند آن را تایپ کرده و در اختیار مشتری قرار دهند. تبدیل اسناد اداری به ورد موجب دسترسی بهتر به آن ها خواهد شد. سازمان های اداری آموزشی و مدارس، دانشگاه ها، بخش اداری باشگاه ها می توانند اسناد اداری خود را در کمترین زمان به ورد تبدیل کنند. حفظ محرمانگی در این سفارش مهم است و شما مشتریان محترم می توانید این سفارش را با خیال راحت در این موسسه ثبت کنند. شما می توانید اسناد اداری را به صورت حضوری یا به صورت عکس برداری با دوربین موبایل از پنل کاربری خود به این موسسه ارسال کنید. در روش دوم بهتر است که با دوربینی با رزولوشن بالا عکس برداری کنید تا فایل های ارسالی، کیفیت بالایی داشته باشند. تنها در این صورت تایپیست ها می توانند این سفارش را با کیفیت بالایی به انجام برسانند. اسناد اداری همیشه مهم بوده و با تبدیل آن ها به ورد می توانید در فضای بایگانی صرفه جویی کنید.

تایپ متن و تهیه فایل ورد از روی اسناد اداری

تایپ متن اسناد اداری


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ متن خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه تایپتایپ روزنامهتایپ مقالهتایپ - قرارداد با انتشارات

سوالات متداول

با دوربین موبایل از اسناد عکس گرفته و آن ها از پنل کاربری خود ارسال کنید. در روشی دیگر می توانید با هماهنگی بخش پشتیبانی، عکس های اسناد اداری خود را از تلگرام ارسال کنید.

کیفیت این سفارش مانند بقیه بوده و تایپیست های، سفارشات را با بالاترین سطح کیفیت و دقت انجام می دهند. سازمان های اداری و شخصی می توانند اسناد اداری کاغذی خود را عکسبرداری کرده و ارسال کنند.  

سازمان های اداری و خصوصی مهمترین مشتریان این حوزه از سفارش هستند. سازمان و شرکت های کوچک و بزرگ، مهمترین مشتریان این بخش هستند

در این حوزه نیز کیفیت و سرعت همزمان اجرا می شود و رضایت مشتریان اولین هدف موسسه ایران تایپیست است.


نویسنده: سورنا احمدخانی تایپ متن تاریخ انتشار: 1400/10/17 ساعت 18:00:00 تعداد بازدید: 521 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تایپ متن اداری تایپ متون نامه های اداری تایپ متن برای شرکت ها تایپ متن برای موسسات خصوصی تایپ متن در ورد و اکسل

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :