جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپ متن به زبانهای خارجی

نویسنده: شیرین کرم خانی تایپ متن تاریخ انتشار: 1400/10/17 ساعت 14:00:00 بازدید: 699 امتیاز 0 از 0 نظر

تایپ متن زبانهای خارجی برای دانشجویان رشته زبان خارجی ارائه می شود. در این حوزه این امکان وجود دارد که سفارشات به مترجم و زبان شناسان واگذار می شود که هر کدام در حوزه خود مهارت و تخصص لازم را دارند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ متن خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تایپ درست متون خارجی گاهی اوقات، مشکلاتی دارد ولی تایپیست ها و مترجم های موسسه ایران تایپیست، بر این چالش غلبه کرده و متون را به راحتی تایپ می کنند. تایپ متون خارجی فقط به زبان انگلیسی محدود نمی شود و سایر زبان ها را هم دربرمی گیرد. در این مورد می توانید به این موسسه اعتماد کرده و سفارش خود را به این موسسه بسپارید. تایپیست ها و مترجم های موسسه ایران تایپیست، می توانند تمامی سفارشات تایپ متن خارجی را در اسرع وقت و با کیفیت بالا تایپ می کنند. دانشجویان رشته زبان می توانند این نوع سفارش تایپ متن به زبانهای خارجی را در هر زمانی ثبت کرده و فایل های با کیفیتی را دریافت کنند.

متون خارجی فرانسه و ایتالیایی با مشکلاتی همراه است ولی این قضیه در موسسه ایران تایپیست حل شده و شما می توانید کلیه متون خارجی را به این موسسه بسپارید. متون ویدئوها و فایل صوتی خارجی را نیز می توانید به این موسسه بسپارید. تایپیست های این موسسه پیاده سازی نوشته های فیلم ها و ویدیوها، را با کمال دقت انجام می دهند. متون خارجی کلیه درس های دانشگاهی نیز در این سفارش قرار می گیرند. مربیان آموزشی، دانشجویان مقاطع تحصیلی مختلف می توانند سفارش تایپ متن زبان های خارجی را ثبت کنند. تایپیست ها و مترجم ها کلیه کاراکترهای متون خارجی را به دقت تایپ می کنند. در زبان هایی مانند مانند عربی، چینی، فارسی، یونانی، عبری، ژاپنی، کره ای، بسیاری از زبان های اروپای شرقی کاراکترهای مختلفی دیده می شود که تایپ آن ها لازم ضروری است که در این مورد نیز ایران تایپیست نسبت به سایرین برتری خود را ثابت کرده است.

تایپ متن به زبانهای خارجی

تایپ متن زبانهای خارجی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ متن خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه تایپتایپ از دستنویستایپ در اکسلتایپ فرمول

سوالات متداول

در این خدمات کاربران می توانند سفارشات خود را ثبت کرده و فایل را با کیفیت بالا و در اسرع وقت دریافت کنند. دانشجویان و آموزشگاه های زبان مهمترین مشتریان این حوزه از سفارشات به شمار می روند.

در این حوزه، مشتریان می توانند متون فایل های صوتی و ویدیو را ارسال کرده و فایل تایپ شده را دریافت کنند. فایل های آموزشی و سرگرمی و دانستنی صوتی و تصویری با کیفیت بالا تایپ می شود.

تایپیست ها، مترجم ها و زبان شناسان موسسه، نفراتی هستند که این سفارشات این حوزه را انجام می دهند. از آنجایی که تایپ کلیه کاراکترهای متون اهمیت دارد بنابراین ما به شما اطمینان می دهیم که سفارشات شما با حداکثر کیفیت انجام می شود.  

کیفیت سفارشات این حوزه بالا است و متناسب با سفارش عادی و فوری و حجم فایل، سفارشات انجام می شود. تمامی فایل ها توسط بخش ویراستاری کنترل می شود.


نویسنده: شیرین کرم خانی تایپ متن تاریخ انتشار: 1400/10/17 ساعت 14:00:00 تعداد بازدید: 699 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تایپ متن به انگلیسی تایپ متن به چینی تایپ متن آلمانی تایپ متن عربی تایپ متن فرانسوی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :