یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپ متن از روی عکس

نویسنده: شیرین کرم خانی تایپ فایل تاریخ انتشار: 1402/2/3 ساعت 09:00:00 بازدید: 782 امتیاز 0 از 0 نظر

به جرات می توانیم این موضوع را بیان کنیم که این روزها استفاده از خدمات تایپ به بیش ترین مقدار خود در چند دهه اخیر رسیده است. علت این موضوع را می توان این مورد دانست که برای انجام امور تحصیلی و یا کاری نیاز به تایپ متون مختلف می باشد.

با توجه به استقبالی که از خدمات تایپ متن از روی عکس شد، این روزها بسیاری از مجموعه ها برای کسب درآمد شروع به ارائه خدمات مربوط به تایپ کردند. اگر به واسطه شغل و یا امور تحصیلی خود نیاز دارید از خدمات تایپ بهره ببرید، پیشنهاد می کنیم در این مقاله همراه ما باشید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

کدام مرکز سفارش تایپ متن از روی عکس پذیرش می کند؟

بسیاری از افراد خصوصا دانشجویان به دنبال همکاری با مجموعه هایی هستند که تایپ متن از روی عکس را انجام می دهند. عمده مجموعه های نوپا در انجام این کار ناتوان هستند و نمی توانند تایپ متن از روی عکس را با کیفیت مناسب انجام دهند. افراد وسواسی تنها تمایل به همکاری با مجموعه های با سابقه در این زمینه را دارند.

با توجه به وب سایت های بسیار زیادی که در این زمینه فعالیت دارند کار انتخاب و همکاری با یک مجموعه با تجربه بسیار سخت است؛ چرا که تعدد در انتخاب می تواند شما را گیج و مردد نماید. جای نگرانی نیست چرا که در این قسمت قصد داریم در مورد مواردی که باید به هنگام انتخاب یک مجموعه به آن ها دقت داشته باشیم، صحبت کنیم.

  • نمونه کارهای قبلی مجموعه

هویت یک مجموعه به صورت کامل به نمونه کارهای قبلی که انجام داده است، گره خورده است. طبیعتا مجموعه هایی که نمونه کارهای متعددی داشته باشند، قابل اطمینان تر هستند؛ چرا که توانسته اند رضایت مشتریان خود را جلب کنند. قبل از انتخاب یک مجموعه برای شروع همکاری حتما به این مورد توجه داشته باشید و نمونه کارهای قبلی مجموعه را با دقت بررسی کنید.

اگر با بررسی نمونه کارها نتوانستید در خصوص ادامه همکاری با مجموعه تصمیم گیری کنید می توانید یک سفارش را تحت عنوان سفارش تست ثبت کنید. در این صورت می توانید به خوبی تصمیم گیری درستی داشته باشید.

  • همکاری داشتن با تایپیست های با سابقه

تایپیست های ده انگشتی به خوبی با چم و خم کار آشنا هستند و می دانند به چه صورتی باید تایپ متن از روی عکس، فایل های pdf و... را انجام دهند. حتما این مورد را در نظر بگیرید که آیا مجموعه مورد نظر شما با تایپیست های ده انگشتی حرفه ای همکاری دارد یا خیر.

  • سابقه و تجربه کاری

سابقه و تجربه کاری قطعا در بسیاری از موارد گره گشا می باشد. مجموعه هایی که سابقه و تجربه کاری بالایی را داشته باشند، به خوبی با نیازهای مشتریان مختلف خود آشنا هستند و تمام تلاش خود را برای رفع نیازهای مختلف آن ها می کنند.

ایران تایپیست یکی از مجموعه های فعال و با سابقه در این زمینه است که شما می توانید به آن ها اعتماد نمایید. داشتن تجربه و سابقه کاری یکی از اصول مهمی است که ایران تایپیست به واسطه چندین سال فعالیت خود در امر تایپ متون مختلف توانسته آن را به دست آورد.

تایپ متن از روی عکس

تایپ متن از روی عکس

تایپ متن از روی عکس بی کیفیت و دست نوشته ناخوانا

قطعا تایپ متن از روی عکس های بی کیفیت و ناخوانا امری سخت می باشد. از ان جایی که نیاز است تا  دقیقا همه جزئیات عکس و یا دست خط در ورد تایپ شوند، باید حتما کار تایپ را به دست افراد ماهر و با سابقه در این زمینه بسپارید.

با توجه به بازار خوبی که این روزها تایپ متون مختلف دارد، بسیاری از افراد تصمیم گرفته اند از طریق تایپ متن به درآمد برسند. قطعا اگر تازه کار هستید، در ابتدا تایپ عکس از روی متون و دست خط های ناخوانا برای شما کاری سخت محسوب می شود. بعد از گذشت مدت زمانی اما انجام این کار برایتان راحت تر از هر زمان دیگری می شود.

پیشرفت علم و تکنولوژی همیشه به کمک انسان ها آمده است. نرم افزارهای بسیار زیادی وجود دارند که می توانند عکس های شما را به متن تبدیل کنند. google drive یکی از قوی ترین و در عین حال کار آمدترین نرم افزار موجود در بازار برای تبدیل عکس به متن می باشد. کافیست عکس خود را در این برنامه قرار دهید تا خروجی ورد در اختیار شما قرار بگیرد.

سایت های بسیار زیادی نیز وجود دارند که می توانند این کار را برای شما انجام دهند. از مهم ترین سایت ها می توان newocr.com، Readiris Corporate و... اشاره کرد.

البته نکته مهمی که نیاز است آن را مد نظر قرار دهید این موضوع است این نرم افزارها نمی توانند به صورت 100 درصد عملکردی درست را داشته باشند. برای این که نسبت به کیفیت کاری که آن را انجام می دهید، اطمینان داشته باشید نیاز است تا مجدد خودتان یک تطابقی میان عکس و فایلی که برای شما چاپ شده است داشته باشید. در این صورت می توانید به خوبی به ایرادات نگارشی که در متن وجود دارد پی ببرید.

وجود داشتن ایراد املایی در متن می تواند از ارزش آن کم کند. قطعا نمی توان با چشم و بدون استفاده از نرم افزارهای مربوطه تمامی ایرادات املایی متن را پیدا کرد. در این جاست که باید از برنامه google docs برای یافتن تمامی ایرادات املایی در متن استفاده کنید.

تایپ متن از روی عکس

تایپ آنلاین


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تایپ آنلاین متن از روی عکس

با توجه به گسترش اینترنت و همه گیری آن بین تمامی افراد، این روزها اکثر مردم تمایل دارند تا سفارشات تایپ خود را به صورت آنلاین و در بستر وب سایت ثبت کنند. برای تایپ متن از روی عکس کار سختی پیش روی شما وجود ندارد. کافیست به مجموعه هایی که این خدمات را ارائه می دهند، مراجعه نمایید.

ایران تایپیست یکی از وب سایت ها فعال در کشور است که می تواند تایپ متن از روی عکس را به طور آنلاین انجام دهد. اگر برای اولین بار است که قصد ثبت سفارش دارید جای نگرانی برای شما وجود ندارد؛ چرا که می توانید در صورت وجود هر مشکلی با همکاران ما در ارتباط باشید.

برای ثبت سفارش تایپ متن از روی عکس مختلف وارد سایت ایران تایپیست شوید. در قسمت بالای سایت یک گزینه تحت عنوان ثبت نام کنید و سفارش دهید وجود دارد. بر روی آن کلیک نمایید. اگر کاربر جدید سایت باشید باید در ابتدا ثبت نام کنید. در صورتی که قبلا در سایت ما ثبت نام کرده باشید کافیست با داشتن نام کاربری و کلمه عبور وارد سایت ما شوید.

در کل فرایند ثبت نام شما در حدود 3 دقیقه طول می کشد. بعد از مدت زمانی کوتاه فاکتور شما صادر می شود و می توانید نسبت به پرداخت آن اقدام نمایید.

بعد از ثبت نام کارشناسان ما با شما تماس خواهند گرفت. در صورتی که در فرایند ثبت سفارش به مشکل خوردید می توانید هر 7 روز هفته و 24 ساعته شبانه روز با ما در ارتباط باشید.

یکی از شاخصه های مهمی که سبب تمایز ایران تایپیست با سایر مجموعه ها شده موضوع تحویل سفارشات به صورت فوری می باشد. در صورتی که به دلایل مختلفی در تحویل سفارش خود عجله داشته باشید، می توانید این موضوع را با کارشناسان ما در میان بگذارید تا سفارشات شما در سریع ترین زمان ممکن و با کیفیتی ایده آل به دستتان برسد.

تایپ متن از روی عکس

تایپ متون مختلف

تایپ متون تخصصی از روی عکس

دانشجویان رشته های تخصصی و یا حتی افرادی که در مشاغل تخصصی مشغول به کار هستند، روزانه مجبور به استفاده از خدمات تایپ متون از روی عکس می باشند. علت این موضوع را می توان این مورد دانست که اغلب دانشجویان از روی جزوات درسی و نکات مهم عکس برداری می کنند. برای این که بتوان این نکات را به صورت جزوه و کاملا دسته بندی در اختیار داشت نیاز است تا آن ها را از عکس به متن تبدیل کرد.

انتخاب عمده افراد در این حالت برون سپاری کردن کار تایپ است. تایپیست های حرفه ای که به تایپ ده انگشتی تسلط دارند، می توانند به خوبی و بدون ایراد این کار را برای شما انجام دهند. تایپیست های ده انگشتی به واسطه تجربه ای که در انجام این کار دارند می توانند در سریع ترین زمان ممکن و با کیفیتی ایده آل سفارشات شما را به دستتان برسانند.

با توجه به اوضاع نا به سامان جامعه ممکن است برخی افراد این سوال را داشته باشند که آیا تعرفه تایپ متن از روی عکس تفاوتی با تعرفه تایپ متون از روی فایل های pdf و... دارد. در پاسخ باید بگوییم تعرفه تایپ از روی عکس کمی بیش تر از تعرفه تایپ از روی فایل های pdf می باشد. البته این تفاوت خیلی چشم گیر نمی باشد.

اگر خودتان اصرار دارید تا این کار را انجام دهید، می توانید از نرم افزارهایی که در قسمت ابتدایی مقاله در ارتباط با آن ها صحبت کردیم استفاده کنید. این نرم افزارها می توانند کار شما را به بهترین حالت ممکن برایتان انجام دهند.

اگر به دنبال پیدا کردن یک مجموعه با سابقه و با تجربه در این زمینه هستید، پیشنهاد می کنیم حتما با ایران تایپیست همکاری داشته باشید. این اطمینان را به شما می دهیم  که کار شما را با بهترین کیفیت و در زمانی ایده آل با پایین ترین نرخ رقابتی به شما تحویل می دهیم.

تایپ متن از روی عکس

تایپ متن به صورت فوری

تایپ متن انگلیسی از روی عکس

انگلیسی به سبب این موضوع که زبان اول دنیاست، این روزها در اکثر مکاتبات اداری از آن استفاده می شود. به دلیل مکاتباتی که روزانه میان کشور ایران با سایر کشورها به زبان انگلیسی انجام می شود، بازار تایپ به زبان انگلیسی این روزها داغ تر از همیشه شده است.

ادارات و موسسات اداری برای این که بتوانند معاملات تجاری خود را انجام دهند، روزانه سفارشات بسیار زیادی را به زبان انگلیسی ثبت می کنند. تایپ متون ممکن است از روی عکس و یا فایل های pdf صورت بگیرد. قطعا در نگاه اول تایپ متن انگلیسی از روی متن کمی سخت می باشد اما به مرور زمان این کار برایتان راحت تر از هر زمان دیگری خواهد شد.

البته ناگفته نماند با استفاده از نرم افزارهایی که معرفی کردیم می توانید به بهترین حالت ممکن تایپ متن از روی عکس را انجام دهید.

در قدم اول باید عکس مورد نظر خود را وارد برنامه گوگل درایو نمایید. بعد از انجام این کار خروجی کار به صورت متن خواهد بود.

در قدم دوم باید به دنبال پیدا کردن ایرادات نگارشی یک متن باشید. البته ناگفته نماند نیاز است تا قبل از پیدا کردن ایرادات نگارشی متن یک تطابق میانی متنی که در عکس قرار دارد و البته متنی که قصد تایپ آن را دارید، بدهید. وارد شدن جزئیات عکس در متن یک موضوع مهم محسوب می شود که نیاز است تا این کار با دقت و تمرکز صورت گیرد. بعد از چک کردن این مورد نوبت به پیدا کردن ایرادات نگارشی می رسد. برای پیدا کردن ایرادات نگارشی نیاز است تا متن را یک بار با صدای بلند بخوانید. در این حالت تمامی ایرادات موجود در متن به خوبی شناخته می شوند.

در قدم سوم نیز سعی کنید تمامی ایرادات املایی در متن را بیابید. برای این کار می توانید از خود برنامه ورد کمک بگیرید. این برنامه به خوبی می تواند تمامی ایرادات املایی در متن را برای شما پیدا کند.

تایپ متن از روی عکس

تایپ متون مختلف از روی عکس


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه تایپتایپ روزنامهفوری ترین تایپتایپ مقاله

سوالات متداول

سفارشات تایپ متن از روی عکس به دو صورت عادی و فوری انجام می شوند. بسته به تعداد کلمات محتوا و ... زمان تحویل سفارش مشخص می شود.

تعداد کلمات محتوا، زبان محتوا، زمان تحویل سفارش و... می تواند بر روی تعرفه تایپ تاثیر گذار باشد.

بله مجموعه ایران تایپیست به سبب همکاری داشتن با افراد و متخصصان با تجربه در این امر در کنار شماست. سفارشات خود را به هر زبانی که دوست دارید ثبت نمایید تا آن ها را در سریع ترین زمان ممکن برای شما آماده کنیم.

خیر. اگر دوست دارید متون شما ظاهری زیبا داشته باشند نیاز است تا سفارش صفحه آرایی را به صورت جداگانه ثبت نمایید.


نویسنده: شیرین کرم خانی تایپ فایل تاریخ انتشار: 1402/2/3 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 782 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تایپ متن تبدیل عکس به متن تایپ آنلاین از روی عکس تایپ با عکس تایپ عکس دستنویس

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :