یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپ لاتین و فرمول نویسی

نویسنده: آیدا وحدت تایپ فرمول تاریخ انتشار: 1400/6/16 ساعت 17:47:20 بازدید: 3228 امتیاز 4.5 از 2 نظر

اهمیت تایپ لاتین در چیست؟ آیا برای این که بتوان اقدام به تایپ لاتین و فرمول نویسی نمود، لازم است دوره های آموزشی خاصی را گذراند؟ این نوع تایپ چه کاربردی برای دانشجویان دارد؟ با ما همراه باشید تا در این خصوص اطلاعات مناسبی به دست آوریم. 


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

تایپ لاتین و فرمول نویسی

تایپ لاتین و فرمول نویسی

تایپ لاتین و فرمول نویسی چیست؟

 برخی از رشته های تحصیلی دانشگاهی، جهت تهیه پایان نامه ها نیاز دارند تا از فرمول های خاصی استفاده کنند. اما هر کسی نمی تواند به صورت لاتین تایپ کرده و فرمول نویسی نماید. البته نرم افزار های مختلفی نیز در این خصوص وجود دارد. اما باز هم داشتن مهارت و تجربه در این زمینه بسیار مهم است. 

نویسنده هایی که در زمینه تایپ لاتین و فرمول نویسی فعالیت دارند، از ابزار های خاصی برای این مسئله استفاده می کنند. البته نرم افزار ورد 2016 از ابزار مناسبی برای این فرایند برخوردار است. این ویژگی باعث شده است تا استفاده از این نرم افزار ورد توسط نویسنده های کم تجربه مناسب باشد.

می توان برای تایپ لاتین و فرمول نویسی به راحتی و تنها با تکان دادن موس، فرمول مورد نظر را با دست نوشت. پس از آن ورد فرمول شما را به متن تبدیل می کند. البته همیشه این مسئله را به خاطر داشته باشید که استفاده از هر نرم افزاری، مخصوصا نرم افزار ورود، نیاز به مهارت و تجربه دارد. 

کاربرد تایپ لاتین و فرمول نویسی برای دانشجویان 

دانشجویان در واقع مهمترین افرادی هستند که نیاز به تایپ لاتین دارند. زیرا برای نوشتن پایان نامه های خود، لازم است از این نوع تایپ برخوردار باشند. البته برخی از دانشجویان زحمت یادگیری را به خود نمی دهند، و به سراغ مراکز معتبری می روند که می تواند برای آنها پایان نامه را به صورت لاتین تایپ کند.

مخصوصا دانشجویانی که فارغ التحصیل رشته های مهندسی و ریاضی هستند، بیشتر با فرمول نویسی و تایپ لاتین در پایان نامه های خود سروکار دارند. اصولا تایپ لاتین و فرمول نویسی از حساسیت بالایی برخوردار است. زیرا نسبت به تایپ فارسی دشواری های خود را دارد. 

از این رو لازم است برای تهیه پایان نامه و یا تایپ مقاله که نیاز به فرمول نویسی دارد، به سراغ افراد متخصص در این زمینه روید. شاید تصور کنید که تایپ لاتین کار آسانی در ورد باشد. اما این کار هم از پیچیدگی و هم از دشواری خاصی برخوردار می باشد. به همین دلیل بهتر است از فرد ماهر در این زمینه کمک بگیرید. 

تایپ فرمول ریاضی

فرمول نویسی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

یک روش ساده برای تایپ لاتین و فرمول نویسی

بدون شک روش های ساده ای نیز وجود دارند که می توانند به ما کمک کنند تا بتوانیم تایپ لاتین انجام داده، و در نرم افزار ورد اقدام به فرمول نویسی نماییم. اما از این میان اولین و ساده ترین روش این است که مقاله یا پایان نامه خود را به دست تایپیست های با تجربه ایران تایپیست بسپارید. 

اما در صورتی که تمایل دارید روش ساده ای برای تایپ لاتین و فرمول نویسی را آموزش ببینید، ابتدا باید با ابزار ویرایشگر معادله آشنا شوید. برای یادگیری این ابزار، لازم است ابتدا با نرم افزار ورد آشنا شوید. پس از آن دیگر تایپ کردن کار دشواری نخواهد بود. 

برای تایپ لاتین و فرمول نویسی ابتدا لازم است حروف یونانی دلتا را بشناسید و در فرمول خود آن را درج کنید. پس از آن از رادیکال استفاده نمایید و دقت داشته باشید که در ابزار ویرایشگر معادله، نمونه های مختلفی از رادیکال ها وجود دارند که هر کدام از آنها برای فرمول نویسی خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. پس از آن می توانید تایپ لاتین خود را به سادگی آغاز نموده و فرمول نویسی نمایید. 

تایپ انگلیسی در وورد

تایپ لاتین در سریع ترین زمان

برای تایپ لاتین و فرمول نویسی یک پروژه چند روز زمان لازم است؟

این که فرمول نویسی و تایپ لاتین مقاله یا پایان نامه چند روز به طول می انجامد، به حجم کار و مهارت تایپیست در این زمینه بستگی دارد. در ایران تایپیست افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند، از تخصص بالا و سرعت تایپ بی نظیری برخوردار هستند. از این رو در زمان کمتری مقاله مورد نظر مشتری را تایپ نموده و فرمول نویسی می نمایند. 

به طور کلی بسته به تعداد کلمات و صفحاتی که وجود دارد نرخ تایپ لاتین و فرمول نویسی و تاریخ تحویل آن تعیین می گردد. زمانی که شما در ایران تایپیست سفارش ثبت میکنید زیر 5 دقیقه برای شما  محاسبه شده و فاکتور هزینه آنلاین و رایگان دریافت میکنید و به راحتی میتوانید تصمیم گیری کنید. البته با درنظر بگیرید چنانچه زمان تحویل تایپ لاتین و فرمول نویسی  فوری شود هزینه ان نیز دوبرابر خواهد شد.

ویرایش بعد از تحویل فایل تایپ شده در سفارش تایپ لاتین و فرمول نویسی امکان ویرایش آن وجود دارد ؟

بله وجود دارد. افرادی که تایپ مقالات و پایان نامه های خود را به کادر ایران تایپیست می سپارند، می توانند در صورت مشاهده ایراد تایپی در محتوای مربوطه، از ایشان تقاضای ویرایش داشته باشند. تمام خدماتی که توسط این سایت در اختیار مشتری ها قرار می گیرد، دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است. 

از این رو می توانید با خیال راحت تایپ لاتین و فرمول نویسی مقالات و پایان نامه های خود را به سایت ایران تایپیست بسپارید تا بدون هیچ نگرانی از متن تایپ شده خود استفاده کنید. نیازی نیست زمان زیادی را صرف تایپ کردن متن های نوشته خود، یا تایپ جزوه هایی که از دوستان خود تهیه نموده اید نمایید. 

می توانید مقالات و پایان نامه ها، و حتی جزوه هایی که اساتید در اختیار شما قرار می دهند را به فرد متخصص بسپارید و در کمترین زمان ممکن بهترین محتوا را دریافت کنید. 


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تایپ فرمولفوری ترین تایپتایپ از دستنویسهزینه تایپ فرمول

سوالات متداول

بله در ایران تایپیست این امکان بدون محدودیت حجم وجود دارد.

هزینه تایپ لاتین و فرمول نویسی بر حسب سختی کار و تعداد فرمول های پیچیده حساب می شود.

برای تایپ فرمول تایپیستهای متخصص و مسلط به نرم افزارهای تایپ فرمول در ایران تایپیست کار را انجام میدهند

ما در ایران تایپیست بهترین ها را گرد هم آوردیم و کلیه خدمات گارانتی دارند و امکان دریافت نمونه کار نیز وجود دارد


نویسنده: آیدا وحدت تایپ فرمول تاریخ انتشار: 1400/6/16 ساعت 17:47:20 تعداد بازدید: 3228 امتیاز 4.5 از 2 نظر

کلمات کلیدی: تایپ انگلیسی فرمول فرمول نویسی تایپ فرمول ریاضی تایپ انگلیسی در وورد تایپ فرمول در وورد تایپ الفبای لاتین

دیدگاه کاربران

شیدایی | 1399-9-15 ساعت 11:51:50 امتیاز :

عالی بود مرسی

علی رضایی | 1399-7-26 ساعت 13:39:37 امتیاز :

ممنون از مطلب خوب شما

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :