شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپ عربی آنلاین

نویسنده: مهدی فاضلی تایپ عربی تاریخ انتشار: 1402/1/31 ساعت 09:00:00 بازدید: 1480 امتیاز 0 از 0 نظر

عربی یکی از زبان های زنده دنیاست که روزانه بسیاری از افراد از این زبان برای برقراری ارتباط با یکدیگر استفاده می کنند. در گذشته برای انجام نامه نگاری و مکاتبات اداری هیچ نیازی به استفاده از خدمات تایپ نبود. به مرور زمان اما قضیه متفاوت تر از همیشه شد. شرکت ها و افراد برای این که بتوانند به نوشته های خود نظم مشخصی بدهند، همواره به دنبال تایپ کردن متون خود هستند.

این حجم از استقبال از تایپ متون مختلف به زبان عربی باعث شده تا بسیاری از افراد به دنبال یادگیری چم و خم تایپ به این زبان باشند تا بتوانند از این طریق کسب درآمد کنند. اگر به دلیل مسائل تحصیلی، کاری و... نیاز به استفاده از خدمات تایپ دارید، سایت درستی را برای کسب اطلاعات در این خصوص انتخاب کرده اید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تایپ عربی آنلاین با کمترین هزینه

در گذشته های دور مردم مجبور بودند برای ثبت سفارشات خود به صورت حضوری به یک مرکزی که این خدمات را ارائه می دهد، مراجعه کنند. گسترش اینترنت و همه گیری آن میان عموم مردم باعث شده تا این روزها اغلب مردم به دنبال استفاده از خدمات تایپ آنلاین باشند.

با توجه به محبوبیتی که تایپ متون مختلف دارد، وب سایت های بسیار زیادی در کشور فعالیت دارند که این خدمات را ارائه می دهند. با یک جستجوی ساده در گوگل می توانید این وب سایت ها را پیدا کنید. اگر هیچ شناختی نسبت به مجموعه هایی که این کار را انجام می دهند، ندارید نیاز است تا قبل از شروع همکاری خود یک سری موارد را به دقت بررسی نمایید.

  • سابقه فعالیت در زمینه تایپ عربی آنلاین

تجربه و سابقه کار همیشه حرف اول را در انتخاب یک مجموعه می زند. مجموعه هایی که سابقه فعالیت در این امر را داشته باشند، قابل اعتمادتر خواهند بود؛ چرا که می توانید به کیفیت کاری که آن ها تحویلتان می دهند، اطمینان داشته باشید.

  • تعرفه مناسب در کنار کیفیت ایده آل

 با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، موضوع تعرفه تایپ عربی برای بسیاری از افراد یک مسئله مهم می باشد. باید به دنبال همکاری با مجموعه هایی باشید که در کنار کیفیت ایده آل قیمت مناسبی را برای خدمات خود در نظر گرفته اند.

  • همکاری با تایپیست های ده انگشتی

سرعت تحویل سفارش از دیگر مسائلی است که به هنگام یک مجموعه باید به آن توجه داشته باشید. مجموعه هایی که با تایپیست های ده انگشتی همکاری داشته باشند، می توانند سفارشات را در زمانی سریع و با کیفیت مناسب و مطلوب ارائه دهند.

  • چگونگی تحویل سفارشات

اغلب مجموعه ها سفارشات خود را به دو صورت فوری و عادی ارائه می دهند. در حالت عادی معمولا تحویل سفارشات کمی زمان بر خواهد بود، در نقطه مقابل اما در حالت فوری سفارشات شما در سریع ترین زمان ممکن به دستتان خواهد رسید.

با بررسی این موارد می توانید یک تصمیم گیری درستی در خصوص همکاری با یک مجموعه داشته باشید. اگر بسیار حساس هستید می توانید یک سفارش به عنوان تست نزد مجموعه های مختلفی داشته باشید تا بتوانید از میان مجموعه های مد نظر خود بهترین آن ها را انتخاب نمایید.

تایپ عربی آنلاین

تایپ عربی آنلاین به صورت تضمینی + هزینه این تایپ

تایپ عربی آنلاین سوالات امتحانی

عربی یکی از دروسی است که دانش آموزان باید در مقاطع تحصیلی خود آن ها را خوانده و در آخر سال نیز امتحان آن را بدهند. همین موضوع باعث می شود تا همواره مدارس و یا موسسات آموزشی به دنبال تایپ سوالات عربی خود باشند تا بتوانند  توسط آن از دانش آموزان امتحان بگیرند.

تایپ عربی آنلاین سوالات امتحانی کار هر شخص و یا مجموعه ای نیست؛ چرا که نیاز است تا با نهایت دقت و حساسیت این کار صورت گیرد. در صورتی که در تایپ سوالات امتحان عربی دقت کافی به خرج داده نشود، ممکن است معنی و مفهوم سوال به صورت کامل تغییر پیدا کند.

اگر در زمره افراد حساس محسوب می شوید که دوست دارید کار شما به بهترین حالت ممکن انجام شود، نیاز است تا با مجموعه های با تجربه در این زمینه همکاری داشته باشید و خودتان این کار را انجام ندهید.

ایران تایپیست یکی از مجموعه های فعال و با تجربه در این زمینه است که می توانید به آن ها اطمینان نمایید. مجموعه ما به واسطه همکاری داشتن با تایپیست های با تجربه و مسلط به زبان عربی در این زمینه زبان زد خاص و عام می باشد.

کافیست یک بار با مجموعه ما همکاری داشته باشید تا بتوانید به خوبی متوجه مسئولیت پذیری ما در زمینه تایپ متون عربی شوید.

قطعا اگر تاکنون هیچ تجربه ای در زمینه ثبت سفارش به زبان عربی نداشته اید، سوالاتی در این خصوص برای شما به وجود می آید. جای هیچ نگرانی برای شما وجود ندارد؛ چرا که پشتیبانان مجموعه ایران تایپیست 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در کنار شما هستند. در صورت وجود هر سوالی می توانید با آن ها در ارتباط باشید.

تایپ عربی آنلاین

تایپ سوالات امتحانی در زمانی کوتاه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تایپ عربی آنلاین به صورت کشیده

کشیده نویسی یکی از اهرم هایی است که بسیاری از افراد برای زیبا کردن متون خود از آن استفاده می کنند. با استفاده از چاشنی کشیده کردن حروف می توانید جلوه بی نظیری را به متون خود بدهید.

قطعا افرادی که زیبایی متن برایشان یک فاکتور مهم محسوب می شود، به دنبال ثبت سفارشی هستند که بتوانند توسط آن حروف و جملات را کشیده کنند. طبیعتا هزینه انجام این کار کمی بیش تر از تایپ متون به شکل ساده خواهد بود. بسیاری از افراد خود کفا هستند و دوست دارند تا تمامی کارهایشان را بدون پرداخت هزینه ای اضافه خودشان در منزل انجام دهند. اگر در دسته این افراد جای می گیرد، پیشنهاد می کنیم اقدام به یادگیری این کار نمایید.

به لطف شبکه های اجتماعی و یوتیوب این روزها یادگیری هر مبحثی آسان تر از همیشه شده است. برای کشیده کردن هر حرف در برنامه ورد کافیست از دکمه shift+J استفاده نمایید. البته یک راه دیگر وجود دارد که می توانید از آن برای کشیده کردن هر حرف استفاده کنید. از کارکتر (-) نیز که بر روی صفحه کیبورد قرار دارد، برای انجام این کار استفاده کنید.

البته نکته مهمی که باید به آن دقت و توجه بسیار زیادی داشته باشید، این موضوع است که کشیده کردن هر حرفی در برنامه ورد متن را زیبا نمی کند و تنها نیاز است تا برخی از حروف و کلمات را در متن به حالت کشیده در آورید.

ایران تایپیست یکی از مجموعه های فعال و با تجربه در زمینه تایپ متون عربی به حالت کشیده می باشد. اگر دوست دارید تا زیبایی متن شما چشم نواز باشد نیاز است تا کار خود را از 0 تا 100 به ما بسپارید. مجموعه ما به سبب همکاری داشتن با تایپیست های ده انگشتی با سرعت عمل بالا در سریع ترین زمان ممکن کارتان را با بهترین کیفیت به شما ارائه می دهد.

تایپ عربی آنلاین

تایپ عربی آنلاین به صورت ده انگشتی

تایپ عربی متون دست نوشته آنلاین

ممکن است به دلایل مختلفی افراد تمایل داشته باشند تا از روی دست نوشته، متون خود را به زبان عربی تایپ نمایند. اکثر مجموعه های نوپا و فعال در کشور نمی توانند تایپ عربی را از روی دست نوشته ها انجام دهند. دلیل این موضوع را می توان این مورد دانست که برخی افراد دست خط خوانایی ندارند و نمی توانند کار تایپ متون عربی را با جزئیات و با کیفیت تحویلتان دهند.

اگر در دسته افراد بد خط هستید جای نگرانی برای شما وجود ندارد؛ چرا که مجموعه ایران تایپیست حتی تایپ متون عربی را از روی دست خط پزشکان انجام می دهد. یک نکته مهمی که باید به آن نهایت دقت و توجه را داشته باشید، موضوع تعرفه می باشد.

تعرفه تایپ متون عربی از روی دست نوشته کمی بیش تر از تایپ متون عربی از روی فایل و عکس می باشد. اگر دوست دارید تایپ متن شما با جزئیات صورت گیرد و هیچ نقصی در متن شما وجود نداشته باشد، می توانید به صورت آنلاین دست به ثبت سفارش بزنید.

برای ثبت سفارش تایپ عربی آنلاین با بهترین کیفیت و ایده آل ترین قیمت نیاز است تا وارد سایت ایران تایپیست شوید. در قسمت بالای سایت سمت راست بر روی گزینه ثبت نام کنید و سفارش دهید کلیک کنید. در این حالت سوالاتی از شما پرسیده می شود که می توانید با پاسخ دادن به آن ها سفارش خود را ثبت کنید. در کم تر از دو دقیقه فاکتور شما صادر می شود و می توانید با پرداخت آن کار خود را برای تایپ شروع کنید.

قطعا اگر برای اولین بار است که کار ثبت سفارش را نزد ایران تایپیست انجام می دهید، ممکن است برای شما سوالاتی در خصوص نحوه ثبت، نحوه ثبت سفارش و... به وجود آید. در هر کجای فرایند ثبت سفارش که مشکل داشتید، می توانید با کارشناسان مجموعه ما 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته در ارتباط باشید.

تایپ عربی آنلاین

تایپ عربی در زمانی کوتاه

تایپ عربی آنلاین از روی فایل صوتی

تایپ متون از روی فایل های صوتی همیشه امری سخت می باشد و طبیعتا هر شخصی نمی تواند آن طور که باید و شاید این کار را انجام دهد. برای تبدیل متن صوتی به نوشتار راه های مختلفی وجود دارد که می توان از آن ها استفاده کرد. یکی از این راه ها استفاده از نرم افزارهای تبدیل گر صوت به نوشتار می باشد. با توجه به محبوبیتی که این نرم افزارها میان عموم پیدا کردند، بسیاری از شرکت ها دست به تولید این نرم افزار زدند. یکی از محبوب ترین نرم افزارهای موجود در بازار را می توان SpeechTexter دانست.

البته یکی از ایراداتی که می توان به این نرم افزار وارد کرد موضوع عدم وارد شدن تمامی جزئیات متن در برنامه ورد می باشد. اگر حساسیت بسیار زیادی بر روی تایپ متن خود دارید تا تمامی جزئیات موجود در صوت نیز به نوشتار تبدیل شوند، نیاز است تا با افراد و مجموعه هایی که این خدمات را ارائه می دهند، همکاری داشته باشید.

ایران تایپیست یکی از مجموعه های با سابقه در امر تایپ متون مختلف صوتی و تبدیل آن ها به نوشتار می باشد. شاید برایتان این سوال به وجود آید که تعرفه تایپ عربی آنلاین از روی فایل صوتی به چه صورتی محاسبه می شود. در پاسخ باید گفت نمی توان در مورد این مورد یک صحبت قطعی داشت چرا که فاکتورهای بسیار زیادی وجود دارند که می توانند بر روی تعرفه تایپ عربی از روی فایل صوتی تاثیر بگذارند.

  • تعداد کلمات محتوا

تعداد کلمات محتوا می تواند تاثیر بسیار زیادی را بر روی هزینه تایپ عربی آنلاین بگذارد. طبیعتا هر چقدر تعداد کلمات محتوا کم تر باشد، باید هزینه بیش تری را پرداخت نمایید. تعرفه تایپ عربی سفارشات حجمی نیز بر اساس یک قاعده دیگر تعیین می شود.

  • مدت زمان تحویل سفارش

زمان تحویل سفارش نیز می تواند بر روی تعرفه تایپ عربی آنلاین تاثیر بگذارد. سفارشات تایپ متون از روی فایل صوتی به دو صورت عادی و فوری انجام می شود. در تایپ متون عربی فوری زمان تحویل سفارش تقریبا نصف و هزینه نیز دو برابر می شود. در سفارشات عادی اما این گونه نیست و سفارشات در زمان مقرر خود تحویل داده می شوند.

تایپ عربی آنلاین

تایپ از روی صوت


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تایپ تخصصیتایپ از دستنویستایپ فایل صوتیلیست هزینه تایپ

سوالات متداول

بله. یکی از خدمات منحصر به فرد ایران تایپیست را می توان تایپ عربی آنلاین دانست. سفارشات شما را با ایده آل ترین کیفیت ممکن به دستتان می رسانیم.

تمام خوانایی یک متن عربی کاملا وابسته به طرز اعراب گذاری آن می باشد. اگر اعراب گذاری یک متن به درستی انجام نشود، ممکن است به هنگام خواندن متون عربی به مشکل بخورید. ایران تایپیست تمام متون عربی خود را اعراب گذاری می کند.

بله تمامی متون عربی در ایران تایپیست به دستت متخصصان و افراد مسلط به زبان عربی انجام می شوند.

بله 7 روز ضمانت برای متون خود به زبان عربی در نظر گرفته ایم تا در صورت وجود مشکل آن ها را برای شما برطرف نماییم.


نویسنده: مهدی فاضلی تایپ عربی تاریخ انتشار: 1402/1/31 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 1480 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تایپ عربی اینترنتی تایپ دستنویس عربی تایپ آنلاین عربی تایپ سوالات امتحانی تایپ صوتی عربی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :