چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپ صوتی در ورد

نویسنده: ساره هدایتی تایپ صوتی تاریخ انتشار: 1402/1/27 ساعت 09:00:00 بازدید: 804 امتیاز 0 از 0 نظر

حتی اگر هیچ علاقه ای به تایپ متون مختلف نداشته باشید و یا به دنبال استفاده از خدمات تایپ نباشید، ناخودآگاه یک اجبار برای انجام این کار توسط شما وجود دارد. این روزها بسیاری از افراد برای انجام نامه نگاری، مکاتبات اداری، امور تحصیلی و.... نیاز به استفاده از خدمات تایپ دارند.

همین نیاز و استقبال مردم باعث شده تا بسیاری از شرکت ها به فکر ارائه خدمات تایپ باشند تا به این صورت بتوانند به نوعی کسب درامد داشته باشند. اگر به واسطه شغل و یا تحصیل خود نیاز به استفاده از خدمات تایپ دارید، با ما در این مقاله همراه باشید؛ چرا که قصد داریم در خصوص این موضوع صحبت کنیم.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

منظور از تایپ صوتی در ورد چیست؟

در بسیاری از مواقع ممکن است به دلیل طولانی بودن متن، نداشتن دقت و تمرکز در تایپ و... افراد در تایپ متن تنبلی خاصی داشته باشند. در این حالت عمده افراد رو به ضبط کردن صدای خود می آوردند. بعد از انجام این کار می توانند فایل صوتی صدای ضبط شده خود را در اختیار شرکت ها و یا مجموعه هایی که کار تبدیل فایل صوتی به نوشتار را انجام  می دهند، بسپارند. این شرکت ها با داشتن متخصصان و تایپیست های حرفه ای در این زمینه با کم ترین درصد خطا فایل های صوتی را تایپ کرده و در اختیار کاربران قرار می دهند.

نقطه مقابل افرادی که عادت به برون سپاری کردن کارهای خود دارند، افراد خود کفا هستند. عمده افرادی که خود کفا هستند همواره به دنبال پیدا کردن راه هایی هستند تا بتوانند بدون کوچک ترین هزینه ای کارهایشان را انجام دهند. اگر در زمره این افراد هستید و حوصله تایپ کردن متون مختلف را نیز ندارید، پیشنهاد می کنیم از نرم افزار ورد برای تایپ صوتی استفاده کنید.

نرم افزار ورد یکی از قوی ترین نرم افزارهای موجود در دنیاست که برای تایپ متون مختلف از آن استفاده می شود. این برنامه برای این که بتواند اقتدار خود را دنیا حفظ نماید همواره به دنبال معرفی کردن ویژگی های جدید این برنامه می باشد. البته ناگفته نماند پیشرفت علم و تکنولوژی باعث شده تا نرم افزارهای بسیار زیادی در این حوزه به وجود آیند تا بتوان به کمک آن ها بدون کوچک ترین زحمتی صوت را تبدیل به نوشتار کرد.

البته ناگفته نماند برنامه ورد برای این که بتواند کاربران خود را بی نیاز از هر برنامه دیگری نماید، این قابلیت را به لیست ویژگی های خود اضافه کرده است. برای استفاده از این ویژگی نرم افزار ورد کافیست در وهله اول وارد این برنامه شوید. در سربرگ Home بر روی گزینه Dictation کلیک نمایید. با انتخاب این گزینه از شما خواسته می شود تا در ابتدا میکروفون خود را چک نمایید تا نسبت به درستی عملکرد آن اطمینان حاصل نمایید.

بعد از مطمئن شدن نسبت به عملکرد میکروفون حال بر روی صفحه تصویر یک میکروفون ظاهر می شود. چند ثانیه باید منتظر بمانید. معمولا بعد از 2 الی 5 ثانیه صدای بیب به گوش می رسد که نشان دهنده این است که می توانید شروع به صحبت کردن نمایید.

هر آن چیزی که مد نظرتان است را بیان کنید تا صحبت های شما به نوشتار تبدیل شوند. نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که هر صحبتی در این برنامه تایپ می شود و نیاز است تا شما حتما در یک محیط خلوت و آرام کار خود را انجام دهید. بعد از تایپ شدن متون می توانید آن ها را باز خوانی کرده و ایرادات احتمالی موجود را رفع نمایید.

با استفاده از این ویژگی منحصر به فرد برنامه ورد توانسته اید در مدت زمانی کوتاه و معاف از پرداخت هزینه های گزاف تایپ صوتی در ورد را انجام دهید. البته ناگفته نماند برای اولین بار ممکن است انجام این کار کمی برای شما کلافه کننده باشد؛ چرا که نسبت به انجام آن بی تجربه هستید. به مرور زمان اما قضیه متفاوت خواهد شد و کار شما راحت تر از همیشه خواهد بود.

تایپ صوتی در ورد

تایپ صوتی در ورد

چه کسانی به تایپ صوتی در ورد نیاز دارند؟

سوالی که ممکن است برای بسیاری از افرادی که تاکنون از وجود این قابلیت برنامه ورد بی خبر بودند، به وجود آید این موضوع است که چه کسانی به تایپ صوتی در ورد نیاز دارند. در خصوص این موضوع نمی توان یک صحبت قطعی داشت؛ چرا که هر شخصی برای رفع امور تحصیلی، کاری و... خود ممکن است احتیاج به تایپ متون مختلفی داشته باشد. این روزها با توجه به این موضوع که مکاتبات اداری بیش تر از هر زمان دیگری شده است نیاز است تا روزانه اقدام به تایپ متون مختلفی کرد.

ادارات دولتی و غیر دولتی جزء مشتریان پر و پا قرص خدمات تایپ در هر نوع و شکلی هستند. این ادارات به دلیل مکاتباتی که روزانه با سایر شرکت ها دارند نیاز دارند تا متون خود را به شکلی منظم تایپ کرده و در اختیار سایر شرکت ها قرار دهند. برای این مجموعه ها سرعت همیشه حرف اول را می زند؛ چرا که نیاز دارند تا متون درخواستی خود با بهترین کیفیت و سر موعد مقرر به دستشان برسد. در این جاست که باید با مجموعه هایی که کار تایپ صوتی در ورد را انجام می دهند، همکاری داشته باشند. این مجموعه ها به دلیل سرعت عمل و البته دقتی که در کار خود دارند می توانند نیازهای مجموعه های مختلف را در سریع ترین زمان ممکن رفع نمایند.

از آن جایی که موضوع کیفیت کار برای این مجموعه ها مهم است باید در انتخاب شرکتی که کار تایپ صوتی در ورد و یا تایپ ده انگشتی را انجام می دهد، نهایت دقت و وسواس را به خرج دهند؛ چرا که کوچک ترین ایرادی در مقوله تایپ قرار داد و متون می تواند تبعات جبران ناپذیری را داشته باشد. به هنگام انتخاب مجموعه هایی که کار تایپ صوتی در ورد را انجام می دهند باید به یک سری از موارد همچون تجربه، همکاری داشتن با افراد متخصص و... توجه ویژه داشته باشید.

تایپ صوتی در ورد

تایپ متون


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تایپ صوتی کلاس آنلاین در ورد به زبان فارسی

با توجه به شیوع بیماری کرونا در چند سال اخیر، 99 درصد کلاس های آموزشی در بستر اینترنت انجام شد. همین موضوع باعث شد تا بسیاری از دانش آموزان و یا دانشجویان در تایپ متون آموزشی خود دچار مشکل شوند. در این جاست که دانشجویان و یا دانش آموزان برای تایپ جزوات خود با مشکل جدی روبرو می شوند. برای حل این مشکل دانشجویان می توانند از خدمات تایپ برای مکتوب کردن جزوات خود استفاده کنند. راه حل اول این است که صدای ضبط شده کلاس های خود را در اختیار مجموعه هایی که کار تایپ صوتی در ورد را انجام می دهند، بسپارند. در این صورت بدون نیاز به کوچک ترین زحمتی جزوات به دقیق ترین حالت ممکن در اختیارشان قرار می گیرد.

راه حل دوم اما استفاده از برنامه هایی است که فایل های صوتی را به فایل های متنی تبدیل می کنند. با دانلود کردن این نرم افزارها و همچنین با استفاده از نرم افزار ورد می توانید خودتان در محیطی آرام و خلوت با جزئیات فایل های صوتی را به متن تبدیل نمایید. شاید این سوال برایتان به وجود آید که فایل های صوتی به هر زبانی را می توان با استفاده از این نرم افزارها به متن تبدیل کرد؟ بله هیچ محدودیتی در این مورد وجود ندارد و هر فایلی با هر زبانی قابلیت تبدیل شدن به نوشتار را دارد.

با توجه به اوضاع نا به سامان در جامعه این روزها موضوع تعرفه تایپ صوتی در ورد برای بسیاری از افراد موضوع مهمی محسوب می شود. در خصوص تعرفه تایپ صوتی در ورد نمی توان یک صحبت قطعی داشت؛ چرا که عوامل بسیار زیادی وجود دارند که می توانند بر روی تعرفه این نوع تایپ تاثیر بگذارند. از مهم ترین عامل های تاثیر گذار بر روی قیمت تایپ صوتی در ورد می توان به تعداد دقایق فایل صوتی، زمان تحویل سفارش و... اشاره کرد.

تایپ صوتی در ورد

کلاس آنلاین

سفارش تایپ صوتی در ورد به زبان انگلیسی

زبان انگلیسی اولین زبان پر طرفدار و البته محبوب در دنیاست. این زبان به دلیل ماهیت بین المللی که دارد این روزها طرفداران بسیار زیادی را در دنیا برای یادگیری پیدا کرده است. در کشور ایران نیز همواره بسیاری از افراد فارغ از جنسیت و سنی که دارند به دنبال یادگیری این زبان هستند. برای یادگیری زبان انگلیسی کلاس های آموزشی آنلاین و حضوری بسیار زیادی در سراسر کشور برگزار می شود که می توان در آن ها شرکت کرد. برای این که بتوان دستور زبان ها و البته دیگر مباحث مربوط را مکتوب کرد، نیاز است تا از خدمات تایپ بهره برد.

در بسیاری از اوقات ممکن است افراد به جای یادداشت کردن مباحث این درس، فایل صوتی در اختیار داشته باشند. برای تبدیل فایل صوتی در ورد می توان از نرم افزارهایی همچون otter.ai، dragon anywhere، braina و... استفاده کرد. البته ناگفته نماند نرم افزار ورد نیز مانند همیشه در کنار شماست. با استفاده از این نرم افزار نیز می توانید فایل های صوتی خود به زبان انگلیسی را به نوشتار تبدیل نمایید.

اگر تاکنون این کار را انجام نداده باشید و هیچ سررشته ای نیز در این زمینه نداشته باشید قطعا این سوال برایتان به وجود می آید که چه شرکت هایی این خدمت را ارائه می دهند. با افتخار بیان می کنیم مجموعه ایران تایپیست با داشتن متخصصان و مترجمان با تجربه در این زمینه مانند همیشه در کنار شماست. برای این که بتوانید کار خود را به ما بسپارید کافیست وارد سایت ایران تایپیست شوید. در قسمت بالای سایت سمت چپ بر روی گزینه ثبت نام کنید و سفارش دهید کلیک نمایید. بعد از وارد شدن به سایت می توانید نوع درخواست خود را ثبت نمایید. حدود 2 دقیقه زمان می برد تا بعد از ثبت سفارش فاکتور شما صادر شود. با پرداخت فاکتور صورت حساب خود تنها کافیست تا زمان آماده شده سفارش خود منتظر بمانید.

تایپ صوتی در ورد

شرکت در کلاس های آنلاین

برای تایپ صوتی در ورد چگونه فایلم را ارسال کنم؟

اگر تاکنون نزد مجموعه ایران تایپیست سفارشی ثبت نکرده باشید، قطعا این سوال برایتان به وجود آمده است که به چه صورت می توان فایل سفارشات صوتی را ارسال کرد. در پاسخ باید بگوییم فایل خود را به هنگام ثبت سفارش می توانید بر روی سایت آپلود نمایید. در این صورت دیگر هیچ نیازی به طی کردن کوچک ترین مسافتی برای تحویل فایل صوتی وجود نخواهد بود. در برخی مواقع ممکن است حجم فایل صوتی بالا باشد. در صورتی که در آپلود فایل های خود دچار مشکل شدید، جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد؛ چرا که می توانید با پشتیبانان مجموعه ما در ارتباط باشید تا بهترین راه برای ارسال فایل به شما پیشنهاد شود.

ایران تایپیست برای رفاه حال شما هر هفت روز هفته و 24 ساعته شبانه روز در کنار شماست. در صورتی که کوچک ترین ایراد و یا سوالی داشته باشید کارشناسان متخصص ما می توانند آن را برای شما حل کنند. یکی از ویژگی های مجموعه ایران تایپیست این است که تمامی سفارشات صوتی شما به هر زبانی که باشد می تواند به متن تبدیل نماید. ممکن است این سوال برایتان به وجود آید که آیا می توان فایل های محاوره ای را نیز به نوشتار تبدیل کرد؟ بله هیچ محدودیتی در این مورد وجود ندارد و هر فایلی با هر زبانی را می توان به نوشتار تبدیل کرد.

در صورتی که در تحویل سفارش خود عجله دارید می توانید این موضوع را با کارشناسان ما در میان بگذارید؛ در این حالت با بهره گیری از تایپست های ده انگشتی در سریع ترین زمان ممکن سفارشات به دستتان می رسد. البته موضوعی که باید آن را مد نظر قرار دهید این است که تعرفه تحویل سفارشات فوری تقریبا دو برابر است. همین حالا سفارش خود را ثبت کرده تا در سریع ترین زمان ممکن و با کیفیتی ایده آل آماده شوند.

تایپ صوتی در ورد

چگونه فایل ارسال کنم


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه تایپفوری ترین تایپتایپ فایل صوتیتایپ از دستنویس

سوالات متداول

بله تایپ صوتی در ورد به هر زبانی قابل انجام است. تبدیل فایل های صوتی به نوشتار مربوط به روزنامه ها، مجلات و... توسط مجموعه ما انجام می شود.

بله هیچ محدودیتی در خصوص تایپ صوتی در ورد وجود ندارد و سفارشات حجمی صوتی شما را نیز به متن تبدیل می کنیم.

تجربه و قدمت ما در امر تایپ صوتی در ورد بهترین دلیل ما برای تحویل به موقع سفارشاتمان می باشد. با داشتن بیش از 1000 تایپیست در کنار شما هستیم.

بله تمامی سفارشات تایپ صوتی در ورد را 7 روز گارانتی می کنیم.


نویسنده: ساره هدایتی تایپ صوتی تاریخ انتشار: 1402/1/27 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 804 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تایپ صوتی تایپ صوتی در word تایپ آنلاین صوتی تایپ فایل صوتی آنلاین تبدیل صوت به متن

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :