پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپ زی پرشین

نویسنده: مرتضی صمدی تایپ فرمول تاریخ انتشار: 1400/6/17 ساعت 14:05:49 بازدید: 2192 امتیاز 0 از 0 نظر

تایپ زی پرشین امروزه این امکان را برای شما فراهم آورده است که بتوانید فرمول های ریاضی و حروف انگلیسی را در قالب این نرم افزار تایپ کنید. شاید نرم افزار ورد به تنهایی جوابگوی نیازهای شما برای تایپ متون مختلف نباشد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

 به همین جهت است که امروزه از تایپ زی پرشین در همین راستا در کنار ورد استفاده می شود تا بتوان به کمک این نرم افزار به راحتی از پس هر نوع متونی اعم از ریاضی و فیزیک و سایر متن های دیگر برآمد.

تایپ زی پرشین

تایپ زی پرشین

تایپ زی پرشین نرم افزاری جانبی می باشد که به شما کمک می کند تا بتوانید فرمول های ریاضی و فیزیک و درس های تحلیلی دیگر را به راحتی وارد ورد کنید. موضوعی که ممکن است ذهن بسیاری از افراد را درگیر خود کند که چگونه این متون را – که به صورت دست نوشته یا فایل پی دی اف هستند- تبدیل به ورد سازند یا به تعبیری دیگر آیا امکان تایپ و نوشتن فرمول های ریاضی و فیزیک و سایر درس های تحلیلی و نوشتن متون انگلیسی با حروف و عبارت های گوناگون در ورد وجود دارد یا خیر؟ که در پاسخ با توجه به تایپ زی پرشین و روی کار آمدن نرم افزار مربوطه می توان اذعان داشت که چنین امکانی امروزه در اختیار تایپیست ها قرار گرفته شده است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

تایپ زی پرشین در چه مواردی کاربرد دارد؟

تایپ زی پرشین در موارد خاص می تواند عصای دست یک تایپیست باشد. به گونه ای که با توجه به نواقصی که در برنامه ورد وجود دارد و نمی توان هر گونه فرمول ریاضی و فیزیک، جدول بندی، دستورهای خاص، نوشتن مراجع انگلیسی در قالب های خاص، شکل ها و نمادهای متفاوت خاص گروه ها و زیرشاخه های مختلف تحصیلی و... را در این برنامه به خوبی تایپ کرد. به همین جهت است که تایپ زی پرشین با استفاده از نرم افزار زی پرشین کار را برای تایپیست ها راحت تر کرده است تا آن ها بتوانند با بهره گیری از این برنامه از پس تمامی این مسائل برآمده و نواقص موجود را برطرف نموده تا بتوان راحت تر این نوع متون را تایپ نمود و دغدغه ای در این راستا برای دانشجویان و کارمندان در این خصوص وجود نداشته باشد.

هزینه تایپ زی پرشین چگونه محاسبه می شود؟

به طور قطع به یقین هزینه تایپ زی پرشین می بایست بیشتر از تایپ معمولی باشد. بنابراین برای محاسبه نمودن هزینه مربوط به تایپ زی پرشین در مراکز مربوط به تایپ این نوع از متون طبیعتا سختی کار و زمان بر بودن تایپ را در نظر گرفته اند. به گونه ای که هر چقدر فرمول های هنگام تایپ بیشتر باشد؛ هزینه آن نیز به مراتب بالاتر خواهد رفت. چرا که تایپ این نوع از متون نیازمند به دقت و ظرافت بیشتری دارد و زمان بیشتری را نیز می طلبد تا یک تایپیست بتواند این نوع از متون را به خوبی و با دقت تایپ کند.

تایپ زی پرشین

تایپیست های حرفه ای و کاربلد


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

آیا هر تایپیستی می تواند تایپ زی پرشین انجام دهد؟

تمامی تایپیست های حرفه ای می توانند رو به تایپ زی پرشین آورند. اما هر نوع تایپیستی شاید در وهله نخست و بدون هیچ گونه آشنایی نتواند از پس این نوع از تایپ ها بربیاید. به همین جهت است که می توان گفت تایپ زی پرشین نیاز به مهارت و تخصص دارد و بایستی در این زمینه تجربه تایپ را داشت تا بتوان به راحتی از پس کار برآمد و متون مختلف تحلیلی را به رشته نگارش درآورد و آن ها را در قالب ورد به شکل درست و اصولی تایپ نمود و تحویل مشتریان مختلف داد.

چند درصد خطا در تایپ زی پرشین عادی و مرسوم می باشد؟

طبیعتا ممکن است در تایپ زی پرشین نیز درصد آزمون و خطا وجود داشته باشد. درصد کمی از خطا را می توان اساسا جزء خطاهای رایج و عادی دانست که ممکن است در این شیوه تایپ کردن نیز صورت پذیرد. با توجه به این مسئله که نرم افزار زی پرشین به عنوان یک ویرایشگر به شمار می آید؛ می توان این گونه تصور کرد که هیچ گونه خطا و عیب و ایرادی در تایپ زی پرشین وجود نخواهد داشت؛ ولی در عین حال باید به عنوان احتیاط با در نظر گرفتن جوانب مختلف به این مسئله نیز توجه داشت که در این برنامه نیز ممکن است درصد خطایی نیز وجود داشته باشد. پس باید چاشنی احتیاط را در این برنامه ویرایشگر نیز در نظر داشت و پیش از تحویل فایل تایپ شده به مشتری، باری دیگر از ابتدا تا انتهای متن را مرور نمود تا مشکلی در حین تایپ کردن به وجود نیامده باشد و سپس با اطمینان خاطر تمام آن فایل مورد نظر را به مشتریان خود تحویل دهید و این مسئله را در نظر داشته باشید که درصدی خطا و اشتباه در حین تایپ فرمول ها کاملا عادی و مرسوم است. پس باید دقت نظر بیشتری را به خرج داد.
 

تایپ زی پرشین
بهترین و کارآمدترین روش برای تایپ کردن


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

ساده ترین مسیر برای تایپ زی پرشین

برای تایپ زی پرشین روش ها و مسیرهای مختلفی وجود دارد که شما می توانید بهترین و در عین حال ساده ترین روش و مسیر را برای تایپ این نوع از سفارش ها انتخاب کنید تا هم بتوان زودتر فایل مورد نظر را به دست مشتریان خود بفرستید و هم اینکه کمترین خطا و ایرادی را در حین تایپ بتوان از آن مشاهده کرد. البته خوشبختانه تایپیست های حرفه ای و کاربلدی که امروزه در هلدینگ ایران تایپیست مشغول به صورت روزانه مشغول به تایپ کردن متون مختلف هستند؛ توانایی لازم را در این حیطه دارند و می توانند به راحتی از بهترین و کارآمدترین روش های ممکن در زمینه تایپ زی پرشین و سایر تایپ های مختلف استفاده کنند تا خدمات شایان توجهی را به مشتریان خویش ارائه کرده و رضایت همه یا اکثریت آن ها را در پی داشته باشند. این مرکز تایپ آنلاین ضمن دریافت هزینه های مقرون به صرفه در قیاس با سایر موسسه ها و مراکز دیگر، می تواند با مهارت بالاتر در بازه زمانی کمتری به سفارش های شما رسیدگی کرده و تمامی متون مختلف را در موعد مقرر شده خویش تحویل شما دهد. بنابراین در صورتی که نیاز به تایپ فرمول های ریاضی دارید؛ با ایران تایپیست در ارتباط باشید.

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تایپلیست هزینه تایپ هزینه تایپ فارسیفوری ترین تایپ

سوالات متداول

تایپ زی پرشین به منظور تایپ فرمول های ریاضی و فیزیک است.

بله چنین امکانی در تایپ زی پرشین و نرم افزار مربوطه وجود دارد.

هزینه تایپ زی پرشین بر حسب نوع فرمول ها و زمان بندی تایپ آن ها بستگی دارد.

تایپ زی پرشین را بهتر است به تایپیستی بسپارید که حتما قبلا با این نرم افزار کار کرده است


نویسنده: مرتضی صمدی تایپ فرمول تاریخ انتشار: 1400/6/17 ساعت 14:05:49 تعداد بازدید: 2192 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: زی پرشین تایپ فرمول در نرم افزار تایپیست متخصص زی پرشین نرم افزار زیپرشین تایپ فرمول حرفه ای

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :