جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپ ده انگشتی

نویسنده: سورنا احمدخانی تایپ متن تاریخ انتشار: 1402/1/9 ساعت 09:00:00 بازدید: 928 امتیاز 0 از 0 نظر

به دلیل گسترش اینترنت و فراگیری آن بین عموم مردم، سایت و وبلاگ های بسیار زیادی به وجود آمدند تا بتوانند خدمات خود را به مردم معرفی کنند. همین موضوع سبب شد تا استفاده از خدمات تایپ بیش تر از هر زمان دیگری شود. وبلاگ ها و سایت های مختلف برای این که بتوانند مخاطبان زیادی را جذب کنند شروع به انتشار اخبار و مقالات مختلفی کردند. برای این که نوشته ها بتوانند به درستی و با شکلی کاملا منظم بر روی سایت قرار بگیرند نیاز است تا به صورتی کاملا منظم تایپ شده و بر روی قسمت های مختلف سایت قرار بگیرند. همین موضوع باعث شده تا کار تایپ متون مختلف بیش تر از هر زمان دیگری شود. اگر به هر دلیلی نیاز دارید تا برای رفع امورات خود متون مختلفی را تایپ نمایید، نیاز است تا با برخی از مباحث مهم و کلیدی تایپ آشنایی داشته باشید. در این محتوا قصد داریم در خصوص این موارد از 0 تا 100 صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

منظور از تایپ ده انگشتی چیست؟

حتی اگر کوچک ترین اطلاعاتی در مورد تایپ نداشته باشید، حتما نام تایپ ده انگشتی به گوشتان خورده است. افراد و موسسات زیادی هستند که روزانه برای رفع امور مختلف خود همچون نامه نگاری، مکاتبات اداری و... سر و کارشان به برنامه ورد و تایپ محتوای متنی می افتد. همین موضوع باعث شده تا بسیاری از افراد با توجه به بازار شلوغی که امور تایپ دارد، به دنبال تایپیست شدن بروند و از این طریق امرار معاش کنند. برای موفقیت در هر کاری نیاز است تا با اصول اولیه آن در ابتدای مسیر آشنا بود. بدون داشتن اگاهی از اصول اولیه یک کاری نمی توان به موفقیت رسید.

بسیاری از افراد این تصور را دارند که تایپ کردن کاری ساده و در عین حال پیش پا افتاده است و هر کسی که سواد داشته باشد می تواند آن را به درستی انجام دهد. هر کاری حتی تایپ کردن متون فارسی نیز نیاز به مهارت و البته تجربه دارد. اگر بتوانید در کسب کردن این مهارت موفق عمل نمایید، این قول را به شما می دهیم که در مدت زمانی کوتاه به سرعت عمل باور نکردنی خواهید رسید.

تایپ ده انگشتی یکی از روش های تایپ است که در آن می توانید در مدت زمانی کوتاه متون مختلفی را تایپ نمایید. شاید اگر در خصوص تایپ ده انگشتی اطلاعاتی نداشته باشید فکر کنید که انجام آن کار راحتی است. با این طرز تفکر و نگرش شما نسبت به این موضوع کاملا مخالف هستیم؛ چرا که در این روش تایپ نیاز است تا شما از تمامی انگشتان دستانتان کار بکشید و از آن ها کمک بگیرید. اگر تازه پا در مسیر تایپ گذاشته اید قطعا نمی توانید از بدو شروع کار خود تایپ ده انگشتی انجام دهید. برای یادگیری این روش تایپ نیاز است تا به یک سری از مراحل توجه اساسی داشته باشید.

مرحله اول

بهتر است قبل این که به دنبال یادگیری تایپ ده انگشتی باشید، در ابتدا به مدت زمان 1 ماه به صورت عادی و مانند سایر افراد مبتدی سعی کنید با نگاه کردن به کیبورد متون مختلفی را تایپ نمایید. شاید برایتان جالب باشد بدانید که یکی از مهم ترین اصول تایپ به شیوه ده انگشتی، این است که به هیچ عنوان به هنگام تایپ کردن به کیبورد نگاه نکنید. نگاه کردن به کیبورد سیستم باعث می شود تا مدت زمان زیادی از شما گرفته شود. در ماه اولی که شروع به کار تایپ کرده اید تنها به خاطرتان بسپارید هر حرف فارسی دقیقا در کدام قسمت کیبورد قرار گرفته است و در حین تایپ کردن متون مختلف آن ها را در ذهن خود مرور کنید.

مرحله دوم

با به خاطر سپردن جای حروف سرعت شما کمی از افراد مبتدی که به تازگی پا در این مسیر گذاشته اند بیش تر می شود؛ چرا که دائما در حال نگاه کردن به کیبورد نخواهید بود و برخی از حروف را می توانید با کمک گرفتن از ذهن خود تایپ نمایید. رمز یادگیری هر کاری تکرار و تمرین است. اگر روزانه در خصوص یادگیری اصول اولیه تایپ ده انگشتی تلاش نمایید قطعا بعد از مدت زمانی کوتاه همچون تایپیست های حرفه ای خواهید توانست در یک مدت زمان کوتاه متن های مختلفی را تایپ نمایید.

برای این که متوجه پیشرفت روزانه خود شوید کار سختی پیش روی شما وجود ندارد. در روز اول خود را برای تایپ یک متن 1000 کلمه ای محک بزنید و ببینید چقدر زمان از شما بابت این موضوع گرفته می شود. این کار را به مدت یک ماه هر روز انجام دهید تا به خوبی متوجه پیشرفت خود در این زمینه شوید.

اکثر شرکت هایی که خدمات تایپ را ارائه می دهند، همواره به دنبال استخدام افرادی هستند که به تایپ ده انگشتی تسلط کافی دارند. علت این موضوع را می توان این مورد دانست که زمان برای اکثر این شرکت ها یک نقشی اساسی و مهم را ایفا می کند و از همین رو افرادی که به مقوله تایپ ده انگشتی تسلط دارند بهترین گزینه برای استخدام هستند.

تایپ ده انگشتی

تایپ ده انگشتی

آیا تایپ ده انگشتی کیفیت لازم را دارد؟

موضوع کیفیت در کار تایپ برای بسیاری از افراد و موسسه های یک موضوع مهم به حساب می آید. همین موضوع کیفیت باعث شده تا به هنگام انتخاب یک فرد و یا مجموعه برای انجام امور مربوط به تایپ وسواس بسیار زیادی را به خرج دهند و با هر مجموعه نوپا و تازه کاری همکاری نداشته باشند. یک تصور اشتباهی که این افراد دارند در این است که تایپ ده انگشتی کیفیت مطلوبی را ندارد؛ چرا که سرعت عمل در آن بالاست و تایپیست آن طور که باید و شاید دقت لازم و کافی را ندارد. این یک دیدگاه و تفکر کاملا غلط است؛ چرا که تایپیست در کنار سرعت عملی که برحسب تجربه به دست آورده است دقت زیادی را نیز به خرج می دهد.

اگر زمان برای شما اولویت دارد و به اصطلاح برایتان طلاست نیاز است تا حتما از خدمات تایپ ده انگشتی استفاده نمایید به خصوص زمانی که سفارش شما در تعداد بالا و با کلمات بالا به ثبت می رسد. البته ناگفته نماند کیفیت کار هر مجموعه ای در تایپ ده انگشتی بالا نیست و ممکن است اگر با مجموعه‌های نوپا همکاری داشته باشید، نتیجه کار مطلوب نظر شما نباشد. در این جاست که تنها باید به دنبال پیدا کردن مجموعه های حرفه ای باشید. هر کجا سخن از تجربه و تخصص است نام ایران تایپیست می درخشد. این مجموعه با داشتن تجربه ای طولانی در امر تایپ و ترجمه متون مختلفی اعم از فارسی، عربی، انگلیسی و.... در کنار شماست. کیفیت و سرعت را با مجموعه ما تجربه کنید.

تایپ ده انگشتی

سرعت تایپ


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تایپ ده انگشتی انگلیسی

با توجه به محبوبیتی که زبان انگلیسی بین عموم مردم دارد، این روزها تایپ ده انگشتی به زبان انگلیسی بسیار بیش تر از هر زمان دیگری شده است. یکی از مشکلات متداولی که ممکن است بسیاری از تایپیست های حرفه ای داشته باشند، این است که در تایپ به زبان انگلیسی سرعت عملی که باید را ندارند. علت این موضوع را می توان این مورد دانست که باید به محل قرار گیری حروف انگلیسی نیز به خوبی واقف باشند و گاهی اوقات ممکن است ذهنشان به خطا رفته و نتوانند کلمات انگلیسی را به درستی و بدون نگاه کردن پیدا کنند.

اگر دوست دارید سرعت عمل شما در تایپ ده انگشتی به زبان انگلیسی همچون تایپ به زبان فارسی باشد نیاز است تا تکرار و تمرین فراوانی داشته باشید. قطعا یادگیری زبان دوم برای تایپ ده انگشتی بسیار سخت و زمان بر است. پیشنهاد می کنیم برای یادگیری زبان دوم کفش آهنی به پا کنید؛ چرا که قطعا کمی زمان بر و کلافه کننده خواهد بود. با تمامی این تفاسیر اما یادگیری این مورد به شما کمک می کند تا بتوانید به درآمد بسیار بالایی دست پیدا کنید؛ چرا که هر شخصی توانایی انجام این کار را نخواهد داشت.

ایران تایپیست یکی از مجموعه های حرفه ای و در عین حال کاربلد در زمینه تایپ ده انگشتی به زبان انگلیسی، فارسی و... می باشد. اگر دوست دارید متون انگلیسی شما در مدت زمانی کوتاه و با کیفیت بالا به دستتان برسید کافیست با مجموعه ما در ارتباط باشد.

تایپ ده انگشتی

تایپ انگلیسی

مواردی که در ارتباط با تایپ ده انگشتی باید بدانید!

در این قسمت از مقاله قصد داریم از رموزی صحبت کنیم که قطعا با دانستن آن می توانید خیلی سریع تر از دیگران به تایپ ده انگشتی تسلط پیدا کنید.

  • درست نشستن بر روی صندلی

شاید باور این قضیه برای شما سخت باشد که درست نشستن بر روی صندلی یک تاثیر مستقیمی را بر روی سرعت عمل شما دارد. در صورتی که نتوانید به درستی بر روی صندلی بنشینید قطعا در حین تایپ کردن مدام تغییر حالت خواهید داشت که همین مورد از سرعت تایپ شما به طرز قابل توجهی می کاهد. برای این که بتوانید به حالتی درست بر روی صندلی جای بگیرید، نیاز است تا ارتفاع صندلی شما به گونه‌ای تنظیم شود که صورت شما دقیقا روبروی مانیتور قرار گیرد. در صورتی که یک هم راستایی میان گردن و صفحه مانیتور وجود نداشته باشد قطعا بعد از مدت زمانی کوتاه خسته شده و دیگر قادر به تایپ کردن نخواهید بود. در دراز مدت نیز به انواع بیماری های مربوط به گردن مبتلا خواهید شد.

  • سرعت و دقت مکمل یک دیگر هستند

بسیاری از تایپیست ها تنها بر روی سرعت عمل خود کار می کنند و کوچک ترین دقتی را به هنگام تایپ کردن متون مختلف ندارند. این یک کار کاملا اشتباه است؛ چرا که دقت و سرعت دو عامل مکمل یکدیگر هستند و بدون وجود یکی دیگری هیچ معنایی ندارد.

  • حروف شاخص را بشناسید

انگشتان دستتان را به هیچ عنوان از روی دکمه های شاخص به هنگام تایپ کردن بر ندارید. منظور از دکمه های شاخص دکمه هایی بر روی کیبورد هستند که نقش برجسته ای را به هنگام تایپ کردن ایفا می کنند. دو دکمه شاخص بر روی کیبورد حروف "ب" و "ت" هستند. دو انگشت اشاره در تایپ ده انگشتی باید بر روی آن ها قرار بگیرند.

  • کمک گرفتن از برچسب های مختلف

شاید برایتان جالب باشد بدانید که بازی با رنگ ها همواره می تواند در انجام امور مختلف به شما کمک کند. می توانید دکمه های کیبورد خود را با ده رنگ مختلف تزئین نمایید. این کار به شما کمک می کند تا شعاع حرکتی هر انگشتان را به خوبی بدانید و به این قضیه واقف باشید که هر انگشت مسئول تایپ کردن چه حروفی می باشد. البته انجام این کار در ابتدای مسیر بسیار کمک کننده خواهد بود و بعد از مدت زمانی کوتاه دیگر نیازی به انجام این کار نیست.

  • دستتان را مماس با کیبورد قرار دهید

دیگر نکته اساسی که نیاز به رعایت آن از سوی شما می باشد این است که حتما دستانتان باید مماس با کیبورد باشند؛ چرا که در این صورت دست شما به سرعت خسته نمی شود و در عین حال نیز سرعت عمل شما به طرز باور نکردنی افزایش پیدا می کند.

با رعایت این 5 اصل قطعا در مدت زمانی کوتاه تر از حد معمول می توانید به تایپ ده انگشتی مسلط شوید.

تایپ ده انگشتی

سرعت عمل در تایپ

متد تایپ 10 انگشتی با صفحه کلید

در قیمت های قبلی مقاله در ارتباط با تمامی متدهایی که در تایپ 10 انگشتی باید به آن ها توجه شود، صحبت شد. مجدد در این قسمت نیز یادآور می شویم که تکرار و تمرین تنها کلید حل مشکل شما است و با رعایت یک سری از اصول ساده که در ابتدای مقاله در ارتباط با آن ها توضیحات لازم داده شد، می توانید به یک تایپیست حرفه ای 10 انگشتی تبدیل شوید.

تایپ ده انگشتی

تایپ انگلیسی متون


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تایپتایپ از pdfتایپ فایل صوتیلیست هزینه تایپ

سوالات متداول

هزینه تایپ ده انگشتی انگلیسی بر اساس فاکتورهایی همچون تعداد کلمات، زمینه موضوع، زمان درخواستی و... مشخص می شود.

بله تایپ ده انگشتی به زبان انگلیسی به صورت فوری نیز قابل انجام می باشد.

بله تایپ ده انگشتی تمامی متون در بستر اینترنت و به صورت آنلاین انجام می شوند و نیازی به مراجعه حضوری نیست.

بله تایپ ده انگشتی به زبان انگلیسی نیز 7 روز گارانتی دارد.


نویسنده: سورنا احمدخانی تایپ متن تاریخ انتشار: 1402/1/9 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 928 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تایپ کردن ده انگشتی تایپ 10 انگشتی تایپ فوری ده انگشتی تایپ ده انگشتی انگلیسی متون متد تایپ 10 انگشتی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :