یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپ جدول دار

نویسنده: سارا اخلاقی رسم نمودار تاریخ انتشار: 1402/1/10 ساعت 09:00:00 بازدید: 890 امتیاز 0 از 0 نظر

این روزها سر و کار افراد برای امور مختلفی همچون نگارش پایان نامه، نگارش کتب درسی و... با نرم افزار ورد می باشد. ورد یکی از قوی ترین نرم افزارهای موجود حال حاضر برای تایپ کردن متن، جدول و... می باشد. اگر به واسطه شغل و یا رشته تحصیلی خود مجبور هستید از نرم افزار ورد استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم در این مقاله همراه ما باشید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

تعرفه تایپ جدول دار چقدر است؟

تایپ کردن متن فارسی و انگلیسی در نرم افزار ورد امری راحت است و تقریبا هر شخصی که سواد داشته باشد می تواند این کار را انجام دهد. نرم افزار ورد قابلیت های متنوع و بی نظیری دارد که تقریبا می تواند شما را بی نیاز از هر نرم افزاری دیگری نماید. یکی از ویژگی های کاربردی نرم افزار ورد استفاده از جدول می باشد.

اگر در زمره افراد منظم محسوب می شوید که دوست دارید اطلاعات شما به صورت کاملا منظم و به صورت دسته بندی شده باشند، نیاز به استفاده از جدول دارید. در نگاه اول ممکن است ترسیم جدول در برنامه ورد برای شما کمی سخت به نظر برسد. در صورتی که هیچ آشنایی با ترسیم جدول در ورد ندارید، جای هیچ نگرانی وجود ندارد؛ چرا که قصد داریم قدم به قدم چگونگی تایپ جدول دار و ترسیم جدول را برای شما شرح دهیم.

  • قدم اول

برای تایپ جدول دار نیاز است تا در ابتدا برنامه ورد را باز کرده و از بین گزینه های موجود در بالای نرم افزار گزینه INSERT را انتخاب نمایید. بعد از انتخاب INSERT مجدد از بین گزینه های موجود دکمه TABLE را انتخاب نمایید. با انتخاب این گزینه شما می توانید جدولی که مد نظرتان است را انتخاب نمایید. در خصوص انتخاب تعداد ستون ها و سطرهای جدول هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد.

  • قدم دوم

به محض انتخاب تعداد اندازه و ستون های جدول، نرم افزار ورد برای شما یک سری جدول از پیش تعیین شده را به نمایش در می آورد. در این صورت دست شما برای تغییر ظاهر جدول باز خواهد بود. در این حالت شما می توانید اطلاعات مد نظرتان را به تفکیک وارد جدول نمایید.

بسیاری از افراد به دلیل مشغله کاری و یا عدم سواد کافی برای انجام این کار به دنبال پیدا کردن یک مجموعه هستند تا بتوانند کار تایپ جدول دار خود را از 0 تا 100 به آن ها بسپارند. به دلیل شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه برای بسیاری از افراد موضوع تعرفه تایپ جدول دار یک امری مهم محسوب می شود. 

در خصوص تعرفه این تایپ نمی توان یک صحبتی قطعی داشت؛ چرا که المان های زیادی وجود دارند که می توانند بر روی هزینه تاثیر بگذارند.

  • تعداد صفحات

 از مهم ترین مواردی که می تواند بر روی هزینه تایپ جدول دار تاثیر بگذارد، موضوع تعداد صفحات می باشد. هر چقدر تعداد صفحات شما کم تر باشد، باید هزینه بیش تری را پرداخت نمایید. البته ناگفته نماند در صورتی که در هر صفحه قرار بر رسم چندین جدول مختلف باشد، هزینه آن باید جداگانه پرداخت شود. به صورت استاندارد در هر صفحه تنها باید یک جدول رسم شود.

  • زبان محتوا

دومین عامل محوری و کلیدی که بر روی تعرفه تایپ می تواند تاثیر گذار باشد، موضوع زبان محتواست. در صورتی که زبان محتوا زبانی به جز فارسی باشد، هزینه تایپ جدول دار افزایش پیدا می کند. البته ناگفته نماند هزینه تایپ به زبان های چینی، ژاپنی، اسپانیایی بسیار بالاتر از هزینه تایپ به زبان انگلیسی می باشد.

  • زمان تحویل

در بسیاری از مواقع ممکن است افراد به دلایل مختلفی تقاضا داشته باشند تا کارشان در سریع ترین زمان ممکن انجام شود. مدت زمان عادی برای تحویل سفارشات 3 الی 4 روز می باشد. در تحویل های فوری اما بعد از 6 ساعت کار شما آماده تحویل می باشد. در این حالت زمان تحویل سفارش نصف اما تعرفه دقیقا 2 برابر خواهد شد.

  • تعداد جداول و اشکال

یک سری از جداول و اشکال های هندسی هستند که ترسیم آن ها زمان بر و کمی مشکل است. در این مواقع مجموعه های مختلف تعرفه های متفاوتی را در نظر می گیرند.

تایپ جدول دار

تعرفه تایپ

کدام مرکز تایپ جدول دار پذیرش می کند؟

از آن جایی که مقوله تایپ جدول دار کمی تخصصی و البته زمان بر می باشد، هر مرکز تایپی نمی تواند کار شما را با بهترین کیفیت و البته در سریع ترین زمان ممکن انجام دهد. در این جاست که باید به دنبال پیدا کردن یک مجموعه معتبر و البته با سابقه در این زمینه باشید.

این روزها با فراگیر شدن اینترنت میان عموم مردم، پیدا کردن یک مجموعه که کار تایپ را انجام می دهد کار چندان سختی نیست. کافیست یک عبارت متناسب با این موضوع را در موتور جستجوی گوگل سرچ نمایید تا بتوانید با لیستی از مراکزی که کار تایپ جدول دار را انجام می دهند، روبرو شوید.

تعددی که در انتخاب وجود دارد همیشه هم خوب نیست؛ چرا که در بسیاری از مواقع باعث می شود تا افراد نتوانند تصمیم درستی را اتخاذ نمایند. بهتر است قبل از انتخاب یک مرکز به یک سری از موارد توجه ویژه و اساسی داشته باشید. ایران تایپیست یکی از مراکز معتبر و در عین حال با تجربه به شمار می آید که شما می توانید با خیالی راحت آن را انتخاب نمایید. ثبت سفارش از جانب شما و تحویل آن در مدت زمانی کوتاه و با هزینه ای کم از جانب ایران تایپیست.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است
  • تجربه

تجربه همیشه حرف اول را در انتخاب می زند. موسساتی که با تجربه هستند می توانند کار شما را به درست ترین شکل ممکن انجام دهند. برای این که متوجه با تجربه بودن یک مرکز شوید، کافیست به بخش نظرات سایت مراجعه نمایید. در این بخش افراد مختلفی که با این مراکز همکاری داشته اند، نظرات خود را ثبت می کنند. با خواندن این نظرات و قرار دادن نظرات منفی در یک کفه ترازو و نظرات مثبت در کفه ای دیگر می توانید تصمیم گیری درستی داشته باشید.

  • نمونه کار

نمونه کار را می توان شناسنامه کاری یک مجموعه دانست. هر چقدر یک مجموعه نمونه کارهای مختلفی در خصوص انواع خدمات تایپ داشته باشد، می توان نسبت به انتخابش اطمینان حاصل کرد. مجموعه های قدیمی و متخصص به اندازه ای نمونه کار موفق دارند که قطعا با دیدن آن ها متعجب خواهید شد. قبل از ثبت سفارش تایپ جدول دار بهتر است نمونه کارهای مجموعه را به درستی رصد نمایید تا زمان و هزینه خود را هدر ندهید.

  • تخصص

یک مجموعه حرفه ای باید کار تایپ به هر زبانی را انجام دهد. بسیاری از مجموعه ها تک بعدی هستند و تنها سفارشات تایپ به زبان فارسی را انجام می دهند. این مجموعه ها مبتدی هستند و نمی توان از آن ها با نام مجموعه های متخصص یاد کرد.

  • مدت زمان تحویل سفارش

حتما این جمله را به کرات شنیده اید که زمان طلاست. قبل از ثبت سفارش نزد یک مجموعه تایپ باید به زمان تحویل سفارش دقت داشته باشید. بسیاری از مجموعه ها برای تحویل سفارش زمان طولانی را در نظر می گیرند.

  • تعرفه

یک مجموعه در عین تخصص و مسئولیت پذیری باید تعرفه مناسبی را برای خدمات تایپ خود در نظر بگیرد. در صورتی که تعرفه یک مجموعه بیش تر از حد مجاز باشد، قطعا نمی تواند یک انتخاب ایده آل باشد.

تایپ جدول دار

مراکز انجام تایپ

سفارش اجرای تایپ جدول دار برای شرکت ها و ادارات

شرکت ها و ادارات مختلف از زمره ارگان هایی هستند که هر روزه به واسطه نیازهای خود به دنبال ثبت سفارش تایپ جدول دار هستند. از آن جایی که سرعت  و کیفیت برای این ارگان ها حرف اول را می زند، معمولا به دنبال پیدا کردن مجموعه های با سابقه هستند؛ چرا که کوچک ترین ایرادی در کار تایپ ممکن است تبعات سنگینی را برای آن ها داشته باشد.

ارگان ها روزانه و در حجم بالا سفارشات خود را ثبت می کنند و این انتظار را دارند که کار آن ها در سریع ترین زمان ممکن انجام شود. ایران تایپیست یکی از مجری های انواع سفارشات تایپ جدول دار به زبان های مختلف می باشد. کافیست یک بار با ما همکاری داشته باشید تا به طور کامل متوجه تخصص و تجربه ما در این زمینه شوید.

تایپ جدول دار

ثبت سفارش تایپ برای ارگان ها

تایپ جدول دار برای کنکوری ها

کنکوری ها جزء افرادی محسوب می شوند که دسته بندی اطلاعات و مرتب بودن آن ها برایشان یک نقش مهم و اساسی را دارد. برای این که این افراد بتوانند به برنامه ریزی تحصیلی خود نظم ببخشند معمولا به دنبال استفاده از خدمات تایپ جدول دار هستند.

به واسطه ماهیتی که سوالات کنکور دارند، متقاضیان به دنبال طراحی سوالات چند گزینه ای هستند تا بتوانند توسط آن ها خود را محک بزنند. اگر دوست دارید یک سری سوالات چند گزینه ای شبیه کنکور طراحی نمایید، می توانید با مجموعه هایی که کار تایپ جدول دار را انجام می دهند، در ارتباط باشید.

اگر به دلیل هزینه بالایی که ممکن است برون سپاری کردن این کار برایتان داشته باشد، به دنبال انجام آن در خانه هستید، جای نگرانی برای شما وجود ندارد؛ چرا که در این قسمت در خصوص چگونگی تایپ سوالات امتحانی تستی صحبت خواهیم کرد.

  • قدم اول

در قدم اول باید ابتدا صورت سوال خود را به صورت عادی در برنامه ورد تایپ نمایید. بعد از تایپ صورت سوال باید یک جدولی حاوی 4 ستون و یک سطر طراحی نمایید. گزینه های هر سوال را می توانید درون ستون های جدول قرار دهید.

  • قدم دوم

برای از بین بردن حاشیه های جدول و یا به اصطلاح border باید در نرم افزار ورد وارد قسمت design شوید. بعد از کلیک کردن بر روی این آیتم چندین گزینه برای شما به نمایش در می آید. از بین گزینه های موجود بر روی No Border کلیک نمایید. در این صورت شما توانسته اید به راحتی یک سوال چهار گزینه ای ترسیم نمایید.

نکته بسیار مهمی که نیاز است تا در تایپ به آن دقت شود موضوع راست چین بودن محتواست. برای زیبا و منظم شدن متن نیاز است تا حتما متنتان را justify نمایید.

تایپ جدول دار

تایپ برای کنکوری ها

تایپ متن جدول دار به صورت فوری

در قسمت قبلی مقاله در ارتباط با هزینه و همچنین چگونگی ترسیم جدول در نرم افزار ورد صحبت کردیم. در برخی از روزها ممکن است به دلایل مختلفی افراد خیلی فوری به متن هایی که ثبت کرده اند، احتیاج داشته باشند. اگر خودتان تاکنون کار تایپ و ترسیم جدول را انجام نداده اید، بهتر است کار خود را برون سپاری کنید؛ چرا که قطعا کار شما در مدت زمانی کوتاه و با کیفیت مد نظرتان انجام نخواهد شد. برای تایپ متن جدول دار فوری می توانید با مجموعه متخصص و البته حرفه ای ما در ارتباط باشید.

تایپ جدول دار

تایپ فوری


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تایپفوری ترین تایپتایپ کتابلیست هزینه تایپ

سوالات متداول

از آن جایی که سفارشات تایپ جدول دار کمی زمان بر است، در حالت عادی باید سه روز کاری برای تحویل سفارش در نظر بگیرید. البته اگر سفارش شما فوری باشد، سرعت انجام کار دقیقا دو برابر و هزینه کار نیز به طبع دو برابر خواهد شد.

بله. در صورتی که تایپ جدول دار از روی دست نویس باشد باید هزینه ای بالاتر پرداخت شود. البته ناگفته نماند هزینه تایپ از روی دست نویس هایی که به شکلی بد بر روی کاغذ آورده شده اند کمی بالاتر می باشد.

بله تفاوتی ندارد چه دست خطی داشته باشید، مجموعه ما تایپ جدول دار حتی از روی نسخه های پزشکان را نیز انجام می دهد. هیچ جای نگرانی برای شما از این بابت وجود نداشته باشد.

هیچ فاکتور قطعی در خصوص تایپ جدول دار قبل از دیدن متون و جداول شما وجود دارد. المان های بسیاری وجود دارند که یک تاثیر کاملا مستقیم را بر روی تعرفه مجموعه ایران تایپیست می گذارند. مشاوران ما در خدمتتان هستند تا شما را در این خصوص راهنمایی نمایند.


نویسنده: سارا اخلاقی رسم نمودار تاریخ انتشار: 1402/1/10 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 890 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تایپ جدول تایپ کردن جدول سفارش تایپ جدول دار تایپ فوری جدول دار ورود داده در جدول

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :