یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپ از روی عکس

نویسنده: مینا ولدخانی تایپ فایل تاریخ انتشار: 1401/11/2 ساعت 15:54:56 بازدید: 2696 امتیاز 0 از 0 نظر

آیا میدانید برای تبدیل تصویر به متن فارسی چه مراحلی باید طی شود؟ تایپ از روی عکس هم به میزان تایپ صوتی ساده است یا خیر؟ آیا برای تایپ از روی تصویر نیاز به نرم افزار های خاصی وجود دارد؟ معایب استفاده از نرم افزارهای تبدیل تصویر به متن چیست؟ با ما همراه باشید. 


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

تایپ از روی عکس
 تایپ از روی عکس

آیا نرم افزار وجود دارد که تایپ از روی عکس به زبان فارسی را پشتیبانی کند؟ 

مسلما با پیشرفت تکنولوژی روش های بسیاری وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند تا از روی عکس به متن ورد دست یابید. اما آیا به نظر شما این نرم افزارها می توانند به خوبی این فرآیند را برای شما انجام دهند؟ بدون شک استفاده از این نرم افزار ها می تواند مشکلاتی را برای شما به همراه داشته باشد. 
از جمله این مشکلات باید به اشتباه در قدرت تشخیص حروف در تصویر اشاره کنیم. برای این که نرم افزاری بتواند به خوبی از روی عکس اقدام به تایپ محتوا نماید، باید قادر باشد حروف در تصویر را به درستی بخواند. اما از آنجایی که بیشتر نرم افزارهای تایپ از روی عکس یا قادر نیستند از زبان فارسی پشتیبانی کنند، یا خروجی قابل قبولی به انسان ارائه نمی دهند، پس استفاده از آنها توصیه نمی شود. 
بهترین روش برای تایپ از روی عکس مراجعه به سایت ایران تایپیست است. می توانید از کادر حرفه ای و با تجربه ای که در این سایت فعالیت می کنند، کمک بگیرید. هیچ کامپیوتری بهتر از مغز انسان نمی تواند جزئیات را در نظر بگیرد. پس برای این که قادر باشید کلمات دقیق و درستی را از روی عکس تایپ کنید، نیاز به هوش انسان و مهارت یک شخص با تجربه در این زمینه دارید. 

تایپ از روی عکس
 تبدیل عکس به متن


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

معایب استفاده از نرم افزار تبدیل عکس به فایل ورد جهت تایپ از روی عکس

از جمله مهمترین معایبی که می توانیم برای استفاده از این نرم افزارها بیان نماییم، عدم پشتیبانی بیشتر آنها از زبان فارسی است. مسلما بیشتر دانشجویانی که قصد دارند از روی عکس محتوایی را درون ورد تایپ کنند، از عکس هایی به زبان فارسی برخوردار هستند. 
در حالی که استفاده از نرم افزارهای تبدیل عکس به متن، در بیشتر مواقع از زبان فارسی پشتیبانی نمی کنند. حتی در صورتی که نرم افزاری قادر به تایپ از روی عکس به زبان فارسی باشد نیز، بدون شک خروجی قابل قبولی در اختیار دانشجو قرار نخواهد داد. 
زیرا ممکن است در عکس از اصطلاحات خاص و تخصصی استفاده شده باشد، که نرم افزار قدرت تحلیل و تجزیه آن را نداشته و نتواند به درستی کلمه را در ورد بازنویسی نماید. از این رو استفاده از تایپیست های حرفه ای در این خصوص، بهترین راهکار به شمار خواهد رفت. تا با کمترین مشکل جهت تایپ از روی عکس مواجه شد. 

آیا تایپ از روی عکس توسط نرم افزار گوگل ایجاد شده؟

بدون شک نرم افزار گوگل دنیایی از قابلیت های جدید است. پس این نرم افزار قادر است از روی عکس اقدام به تایپ متن در ورد نیز نماید. به راحتی می توان به سراغ گوگل درایو رفته و تنها با ایجاد یک حساب کاربری گوگل، تصاویر خود را برای تبدیل به متن ارسال نمایید. 
اما همانطور که مترجم گوگل قادر نیست به درستی کلمات را در کنار یکدیگر قرار داده، و ترجمه مناسبی انجام دهد. بدون شک نرم افزار گوگل برای تایپ از روی عکس نیز قادر نخواهد بود به درستی متن مورد نظر شما را تایپ کند. از این رو بهترین روش مراجعه به ایران تایپیست است. 
تا از خدمات عالی و مقرون به صرفه آن برای تبدیل عکس به متن برخوردار شد. می توانید در کمترین زمان ممکن، به بهترین متن بازنویسی شده از روی عکس دست یابید. تایپیست هایی که در این سایت فعالیت می کنند، از مهارت و تخصص بالایی در این زمینه برخوردار می باشند. پس با اطمینان کار خود را به ایشان بسپارید. 


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

سریعترین سایت برای تبدیل عکس به فایل ورد تایپ شده 

سایت های معتبر بسیاری هستند که در این زمینه فعالیت می کنند. اما آیا شما از فرآیند تایپ از روی عکس آنها راضی خواهید بود؟ برای این که زمان شما هدر نرود، بهتر است به دنبال بهترین سایت برای تبدیل عکس به فایل ورد باشید. 
سایتی که با مقرون به صرفه ترین هزینه، و در کوتاه ترین زمان، بهترین تایپ از روی عکس را با کیفیت بالا برای شما انجام دهد. می توانید با خیال راحت در زمانی کوتاه به مطلبی که مد نظر دارید دست یابید. تنها کافیست سریعترین سایت سفارش تایپ متن را شناسایی کنید. 
ایران تایپیست با داشتن کادر حرفه ای و باتجربه در زمینه تایپ از روی عکس، بهترین و سریعترین سایت مورد نظر برای تبدیل کردن عکس به متن است. بدون آنکه وقت خود را صرف استفاده از نرم افزارهای بی فایده نمایید، بهتر است عکس های خود را به ما بسپارید، و در کوتاه ترین زمان ممکن به محتوای با کیفیت دست یابید. 

تایپ از روی عکس
 تایپ متن از روی عکس در ورد

بهترین پیشنهاد کارشناسی شده برای تایپ از روی عکس

شاید اگر از افراد عادی که در زمینه تایپ اطلاعات دقیقی ندارند سوال بپرسید، به شما استفاده از نرم افزار های مختلف را برای تبدیل عکس به متن پیشنهاد کنند. اما بدون تردید هیچ نرم افزاری نمی تواند با دقت به تمامی جزئیات موجود در عکس، متنی را بازنویسی نماید. 
از این رو بهترین پیشنهاد کارشناسی شده، سپردن عکس برای تایپ به سایت های معتبر در این زمینه است. بسیاری از دانشجویانی که موفق نشده اند در کلاس های درس حضور داشته باشند، ممکن است از روی جزوه های همکلاسی های خود عکس بگیرند. 
خواندن این جزوه ها از روی عکس آنها را آزار می دهند، و لازم است اقدام به تایپ از روی عکس نمایند. از این رو همیشه دانشجویان با این مسئله درگیر هستند که چگونه می توانیم متن درون عکس را به ورد تبدیل کنیم. امروزه دیگر این مشکل حساسیتی ایجاد نمی کند. 
می توانید برای تایپ از روی عکس به سراغ سایت های معتبر با کادر متخصص و تایپیست های با تجربه روید، تا در کمترین زمان ممکن به محتوای مورد نظر خود دست یابید. بدون آن که خطی از متن عکس کم شده باشد، یا به صورت اضافی، به آن افزوده شده باشد. از این رو با خیال راحت از متن ورد به دست آمده خود استفاده خواهید نمود.

امکان تایپ از روی عکس و اسکرین شات توسط تایپیست های حرفه ای

تایپ از روی عکس و اسکرین شات هم توسط تایپیست های حرفه ای انجام پذیر است. بدین ترتیب در صورتی که شما نیاز به تایپ متنی داشته باشید که فایل پی دی اف آن را در اختیار ندارید؛ امکان ارسال عکس در موسسه تایپ هم برای شما مقدور شده است. این عکس های ارسالی ممکن است از روی متن دستنویس باشند و یا عکس سایت ها و تصاویر مختلفی که در آن ها از متن استفاده شده است. این متن ها می توانند به زبان فارسی و یا هر زبان دیگری باشند. هر چند که به طور کلی تایپ از روی عکس نسبت به تایپ متن پی دی اف، سخت تر است؛ اما یک مترجم حرفه ای با تجربه خود می تواند هر فایلی را برای شما ترجمه نماید. در نهایت شما متن نهایی خود را تایپ شده و مرتب از تایپیست ها دریافت خواهید کرد. البته نباید در متن اشتباه تایپی وجود داشته باشد.

تایپ از روی عکس

تایپ از روی عکس

برای ثبت سفارش تایپ از روی عکس و اسکرین شات، بهتر است از تایپیست های حرفه ای کمک بگیرید. چرا که این تایپیست ها به جهت تجربه ای که در طول سال ها تایپ متن از روی عکس و اسکرین شات داشته اند؛ می توانند بهتر نیاز شما را برطرف کنند. اما تایپیست های تازه وارد، ممکن است قادر به تایپ متن با سرعت و دقت زیادی برای شما نباشند. چون آن ها با انواع دستخط ها و چالش های تایپ از روی عکس و اسکرین شات به طور کامل آشنا هستند. به همین علت هم هست که شما می توانید سفارش های خود را در موسسه ایران تایپیست به ثبت برسانید. در این موسسه، می توانید سفارش های ترجمه خود را به هر زبانی از روی ارسال فایل عکس به دست تایپیست ها برسانید. آن ها نیز در اسرع وقت پس از دریافت عکس ها و اسکرین شات های شما شروع به تایپ می کنند.

ثبت سفارش فوری تایپ از روی عکس

این واقعیت را باید پذیرفت که سفارش های تایپ از روی عکس، نسبت به تایپ از روی فایل های پی دی اف، نیاز به زمان بیشتری دارند. اما در این عین حال می بایست به این نکته هم اشاره کرد که تایپ هر متنی با توجه به سرعت عمل تایپیست می تواند متفاوت باشد. به واقع اگر شما تایپ متون خود را به هر یک از روش های رایج به دست تایپیست های حرفه ای و با تجربه بالا بسپارید؛ آن ها می توانند نیاز شما را با سرعت بیشتری برطرف نمایند. در صورتی که نیاز فوری و خیلی سریع به تایپ از روی عکس دارید؛ می توانید سفارش های خود را فوری ثبت کنید. هر چند که در این صورت بایستی هزینه بیشتری را پرداخت کنید؛ اما می توانید سریعتر متن خود را تایپ شده در اختیار داشته باشید. برای رسیدن به مقصود در این زمینه باید سفارشات خود را به بهترین تایپیست ها بسپارید.

تایپ از روی عکس

تایپ متن

برخی از مراکز سفارش های تایپ از روی عکس شما را به شکل فوری هم مورد پذیرش قرار می دهند. آن ها به طور حتم، یقین دارند که می توانند سفارش های تایپ شما را حتی از روی فایل های عکس هم در سریعترین زمان ممکن تایپ و به دست شما برسانند. بنابراین شما می توانید سفارش های خود را فوری در این مراکز ثبت کنید و سریعتر به هدف خود دست یابید. به گونه ای که دیگر هیچ گونه نگرانی و استرسی در این زمینه نداشته باشید. از جمله این مراکز، می توان به موسسه ایران تایپیست اشاره کرد. موسسه ای که سفارش های تایپ از روی عکس شما را به دو صورت حضوری و غیر حضوری مورد پذیرش قرار می دهد. سپس آن ها را با توجه به مهارت تایپیست های خود به تایپیست مربوطه می سپارد. هر چند که قیمت سفارش فوری بیشتر است؛ اما قیمت ایران تایپیست برای شما مناسب تمام می شود.

بازبینی نهایی و ویراستاری متون تایپ شده به جهت رفع اشکالات احتمالی

سفارش های تایپ از روی عکس شما بهتر است تضمین شده و با گارانتی به شما تحویل داده شود. چون شما می خواهید متنی بدون غلط و کاملا اصلاح شده را در اختیار داشته باشید. بر همین اساس برخی از مراکز و موسسه های مخصوص تایپ، ضمن بازبینی متن تایپ شده، آن را ویرایش شده تحویل شما می دهند. به این شکل که ابتدا تایپیست های مورد نظر از روی عکس، اقدام به ترجمه متن شما می کنند. سپس در انتها به جهت جلب رضایت مشتری، متن نهایی را مورد بازبینی قرار می دهند. در نهایت ویراستارها نیز باری دیگر متن را ویراستاری می کنند تا خیال شما کاملا راحت و آسوده خاطر باشد. بدین ترتیب سفارش های تایپ از روی عکس شما ویراستاری شده و بدون کوچکترین عیب و ایرادی به دستتان می رسد. البته بایستی برای نیل به این موضوع، سفارش های خود را در بهترین مرکز ثبت کنید.

تایپ از روی عکس

ویراستاری متن تایپ شده

شما نیز می توانید سفارش های تایپ از روی عکس خود را با گارانتی در یک مرکز معتبر ثبت کنید. موسسه ایران تایپیست، این گونه از سفارش های شما را تضمین شده انجام می دهد. کافیست شما سفارش های تایپ خود را حضوری و غیر حضوری در این مرکز به ثبت برسانید. آن ها به جهت تجربه ای که در طول این سال ها اندوخته اند؛ در راستای جلب نظر مشتری، متون تایپ شده را با بازنگری و ویراستاری شده به دست شما می رسانند. اینجاست که شما می توانید با خیال راحت تری سفارش تایپ از روی عکس خود را با اطمینان خاطر در ایران تایپیست به ثبت برسانید. تایپیست های حرفه ای و کاربلد این موسسه، سعی می کنند بدون کوچکترین غلطی متن های شما را تایپ شده تحویلتان دهند. کما اینکه تاکنون توانسته اند رضایت خاطر عده بسیار زیادی از مشتریان خود را به خدمات خویش جلب نمایند.

کیفیت بالای تایپ از روی عکس با قیمت مناسب در ایران تایپیست

تایپ از روی عکس، بهتر است با کمترین ایراد و غلط املایی و با کیفیت بالایی انجام گیرد. البته در کنار توجه به کیفیت تایپ، می بایست به قیمت آن هم توجه داشت. شما می توانید سفارش های تایپ خود را به مراکز و موسسه های مختلفی بسپارید. در هر یک از آن ها خدماتی به شما ارائه می شود. قیمت هر کلمه تایپ بستگی به عوامل مختلفی دارد. این که فایل شما چند صفحه باشد و به چه زبانی تایپ می شود؛ از جمله مهمترین عوامل هستند. چون هزینه هر کلمه تایپ از روی عکس به هر زبانی نسبت به سایر زبان ها متفاوت می باشد. البته ممکن است قیمت هر کلمه تایپ در یک زبان خاص یک موسسه هم نسبت به سایر موسسه های تایپ، متفاوت باشد. به همین جهت بهتر است در مراکز مختلف استعلام قیمت بگیرید. سپس می توانید در نهایت بهترین موسسه را برای خود برگزینید.

تایپ از روی عکس

تایپ از روی عکس

برای دریافت بهترین کیفیت تایپ از روی عکس با قیمت مناسب، می توانید موسسه ایران تایپیست را با اطمینان خاطر انتخاب کنید. تایپیست های حرفه ای و با سابقه فعالیت بالا در این موسسه روزانه مشغول به کار و فعالیت هستند. آن ها فایل های عکس و اسکرین شات های شما را در هر زبانی دریافت می کنند. سپس با توجه به توانایی های خود شروع به تایپ متن از روی همان تصاویر می کنند. قیمت هر کلمه تایپ در این موسسه، به نسبت سایر موسسه های تایپ دیگر برای شما مناسب تر تمام می گردد. بنابراین اگر نیاز به تایپ از روی عکس تضمین شده با کیفیت بالا و قیمت های مناسب و مقرون به صرفه دارید؛ می توانید سفارش های خود را در ایران تایپیست ثبت کنید. ثبت سفارش های شما به دو شکل حضوری و غیر حضوری در این موسسه انجام می گیرد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

فوری ترین تایپهزینه تایپ فارسیتایپ از دستنویسهزینه تایپ فوری

سوالات متداول

در صورت نامفهوم بودن تصاویر و کیفیت آن ها بله زمان بر است.

 بله امکان تایپ از روی عکس با نرم افزارهای مختلف علی رغم محدودیت ها هست.

 بله امکان تایپ از روی عکس با نرم افزارهای مختلف علی رغم محدودیت ها هست.

کلیه خدمات ایران تایپیست گارانتی دارد و پس از دریافت چنانچه مشکلی وجود داشته باشد به صورت اورژانسی در اولویت فورس ادیت رایگان انجام میشود


نویسنده: مینا ولدخانی تایپ فایل تاریخ انتشار: 1401/11/2 ساعت 15:54:56 تعداد بازدید: 2696 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تبدیل عکس به متن تایپ از روی عکس در وورد تبدیل متن از روی عکس تایپ متن از عکس تایپ فوری از روی عکس

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :