پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپ آلمانی نامه و درخواست

نویسنده: شیرین کرم خانی تایپ آلمانی تاریخ انتشار: 1400/10/27 ساعت 18:00:00 بازدید: 743 امتیاز 0 از 0 نظر

تایپ آلمانی نامه و درخواست یکی از مهمترین سفارشات این موسسه است و تایپیست ها آن را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند. دانشجویان می توانند تایپ برای دانشگاه ها و سفارت آلمان را به این موسسه بسپارند. تایپ آلمانی نامه و درخواست متناسب با درخواست های مختلف دانشجویان مختلف انجام می شود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ آلمانی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

دانشجویان می توانند متناسب با نیازهای مختلف اداری خود، انجام این سفارش را به تایپیست های این موسسه محول کنند. تایپ متن نامه و درخواست را شرکت های تجاری و عموم مردم می توانند ثبت کنند. نامه و درخواست یکی از متداول ترین سفارشاتی است که دانشجویان و عموم مردم برای موسسه ثبت نام می کنند. رعایت ادب و احترام در نامه و درخواست مهم بوده و تایپیست ها، این کار را با نهایت کلیه اصول و قواعد انجام می دهند. تایپ نامه های شخصی و اداری و تجاری را می توانید به این موسسه بسپارید. شرایط نگارش نامه های اداری و تجاری نسبت به شخصی متفاوت است و به همین دلیل لازم است که با کمال دقت و احترام و ادب نوشته شود. تایپ آلمانی نامه های تجاری و اداری در هر شرایطی لازم است که دقیق بوده و با رعایت ادب و احترام نوشته شود. هر چقدر که نامه شما طولانی باشد، به همان اندازه نگارش آن طول خواهد کشید. تایپیست ها می توانند تحت هر شرایطی نامه و درخواست شما را به بهترین شکل ممکن تایپ کنند. رعایت گرامر و املای کلمات هنگام تایپ آلمانی مهم است و تایپیست ها این اصول را برای کلیه مشتریان و دانشجویان رعایت می کنند. مشتریان تجاری در صورتی که شرایط خاصی را برای نامه های خود درخواست می کنند می توانند آن را در سفارش خود مشخص کنند. هجی کلمات در تایپ به زبان آلمانی مهم است و تایپیست های موسسه ایران تایپیست در هر شرایطی این اصل را رعایت می کنند. تایپیست های موسسه ایران تایپیست، اصول و قواعد نامه های تجاری و اداری را رعایت می کنند.

تایپ آلمانی نامه و درخواست

تایپ آلمانی نامه و درخواست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ آلمانی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه تایپ زبان های خارجیتایپ از pdfتایپ برای مترجم هابازنویسی متن (تولید محتوا برای سایت)

سوالات متداول

کیفیت و سرعت مطابق خواست مشتریان است و در هر حال رضایت مشتریان برآورده می شود. تمامی مشتریان می توانند تایپ به این زبان را به این موسسه بسپارند.

بله. تایپ به زبان آلمانی برای کلیه موسسات انجام می شود. شما می توانید مقررات شرکت مورد نظر خود را در سفارش خود مشخص کنید تا به بهترین نحو انجام شود.

برای اطلاع دقیق از هزینه سفارشتان باید اقدام به ثبت آن نمایید.

بله یکی از اصول فعالیت ایران تایپیست، حفظ حریم شخصی افراد و رعایت اصل امانتداری برای کاربران است.


نویسنده: شیرین کرم خانی تایپ آلمانی تاریخ انتشار: 1400/10/27 ساعت 18:00:00 تعداد بازدید: 743 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تایپ آلمانی نامه تایپ آلمانی درخواست نامه تایپ آلمانی آنلاین تایپ آلمانی رزومه تایپ آلمانی انگیزه نامه

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :