شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

بررسی عدم سرقت ادبی در بازنویسی به زبان ساده

نویسنده: آیدا وحدت بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/5/19 ساعت 09:00:00 بازدید: 419 امتیاز 5 از 1 نظر

سرقت‌ادبی در بازنویسی به زبان ساده در واقع حالتی است که در آن شخص نویسنده، نویسنده مقاله اصلی را نادیده می‌گیرد، از اعتبار او سو‌‌استفاده می‌کند و نوشته‌های وی را به خود اختصاص می‌دهد. در ایام قدیم سرقت‌ادبی محتوا نویسنده‌ی دیگر بسیار مطرح نبود اما امروزه این مبحث بسیار جنجال برانگیز است و ممکن است واکنش‌های عمومی جالبی در پی داشته‌باشد. در این میان برخی از افراد چنین می‌پندارند که بازنویسی نیز حالت خاصی از سرقت‌ادبی است اما چنین نیست! بازنویسی حرفه ای از تمام اتهاماتی که از آنها به عنوان تصاحب اثر شخصی دیگر یاد می‌شود به دور است. اما در این بین یک مسئله اساسی وجود دارد. چه زمانی بازنویسی به زبان ساده سرقت‌ادبی به شمار نمی‌آید؟ تنها زمانی می‌توان از اتهام وجود سرقت‌ادبی مبری در متن شد که بازنویسی به زبان ساده بسیار حرفه ای نگارش شده باشد. عدم توجه به تکنیک‌های بازنویسی به زبان ساده می‌تواند شما را در ردیف اول سرقت‌ادبی جای دهد.

بررسی عدم سرقت ادبی در بازنویسی به زبان ساده

بازنویسی به زبان ساده

 

پس چگونه می‌توان از  بروز اتهام سرقت‌ادبی جلوگیری کرد؟ تنها زمانی می‌توان از این قضیه آگاهی جست که متن بازنویسی شده بر طبق معیار های خاصی مورد بررسی قرار بگیرد. معیارهایی که وجود و یا عدم وجود سرقت‌ادبی در متن را مشخص می‌کند. بررسی متن از بابت نبود اتهام سرقت‌ادبی امری بسیار حساس است، زیرا حد‌فاصل سرقت‌ادبی با یک بازنویسی به زبان ساده استاندارد می‌تواند تنها یک جمله باشد. راهکار های بررسی عدم سرقت‌ادبی پیروی گام به گام از تکنیک‌های بازنویسی و بررسی خط به خط بازنویسی با متن اصلی است. مجموعه معتبر و امین ایران تایپیست از سری مجموعه های نامی در زمینه بازنویسی به زبان ساده است. عوامل این مجموعه بر تمامی تکنیک‌های بازنویسی واقف اند و تماماً آنها را بر روی مقالات بازنویسی شده پیاده می‌کنند. با ایران تایپیست به طور قطع از ردیف اتهام سرقت‌ادبی حذف خواهید شد!

سوالات متداول

متونی که در آنها تکنیک‌های بازنویسی به زبان ساده پیاده شده است بسیار مستعد اتهام سرقت‌ادبی هستند. برای جلوگیری از بروز چنین اتهامی باید در بازنویسی به زبان ساده چشم و گوش باز بود و روش‌های بازنویسی را فراگرفت.

بهره‌مندی از نویسندگان مجرب و با سواد در زمینه بازنویسی به زبان ساده دقیقا همان نقطه قوتی است که سفارشات ایران تایپیست را از ردیف اتهام سرقت‌ادبی خارج می‌کند و یک متن 100 درصد بازنویسی شده ارائه می‌دهد.

مجموعه ایران تایپیست از ابزار‌ها و برنامه‌های تخصصی روز دنیا بهره می برد تا متون بازنویسی شده با کیفیت و به دور از سرقت‌ادبی را به مشتریان عزیز انتقال دهد.

در بازنویسی به زبان ساده شخص نویسنده مجبور است ساختار‌ها، اصطلاح‌ها و جملات ساده‌ای را به کار ببرد، جملاتی که ممکن است در هزاران مطلب دیگر نیز وجود داشته باشد. از این رو بازنویسی به زبان ساده دقت بالایی می‌‎طلبد.


نویسنده: آیدا وحدت بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/5/19 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 419 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: سرقت ادبی در بازنویسی بازنویسی اینترنتی بازنویسی غیر حضوری بازنویسی کتاب بازنویسی مقاله

دیدگاه کاربران

معين احمدیان | 1400-7-20 ساعت 09:51:01 امتیاز :

سلام. بابت کمک بزرگی که توی بازنویسی متن بهم کردین خیلی ممنونم. موفق باشین

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :