شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

برای تهیه پاورپوینت جلسه دفاع پایان نامه چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

نویسنده: سورنا احمدخانی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/5/3 ساعت 11:00:00 بازدید: 338 امتیاز 4 از 1 نظر

تهیه پاورپوینت دفاع پایان نامه باید شروعی درست و جذاب داشته باشد؛ بدین صورت که با نام خدا و عنوان پایان نامه و با معرفی کردن شما و اساتید راهنما و مشاور آغاز گردد. در مرحله بعدی باید مطابق روند پایان نامه، بر حسب اولویت‌های موجود طراحی پاورپوینت را شروع کنید. سپس از اهداف پژوهش و تحقیقات و اهمیتی که این پایان نامه دارد، باید اسلایدی تهیه کنید و در اسلایدهای بعدی از پروسه تحقیقات صحبت کنید و از دستاوردهای علمی خود با انجام این پایان نامه پرده بردارید. سعی کنید که متن‌های طولانی را درون اسلایدها قرار ندهید بلکه به صورت خلاصه و تیتروار نگارش کنید و توضیحات مفصل آن را به صورت کلامی و در متن سخنرانیتان بیان نمایید. در صورت امکان بهتر است از جداول و نمودارها استفاده کنید تا مخاطب بهتر با شما ارتباط برقرار کند و خسته نشود. رعایت کردن اصل یکپارچگی در تهیه پاورپوینت دفاع پایان نامه، بسیار حائز اهمیت است. همچنین در اسلایدهای پایانی باید نتیجه‌گیری‌ها و پیشنهادات را برای مطالعات آینده بیان کنید و یادتان باشد که در اسلاید آخر حتما از اساتید و حضار تشکر و قدردانی نمائید. در کنار تمام نکاتی که بیان شد، باید قالب مناسب و درخور با جلسه دفاع‌تان انتخاب کنید تا برای بیننده جذاب باشد، اسلایدهایتان دارای شماره صفحه باشند و بهتر است که اسلایدهایتان را به گونه‌ای طراحی کنید که دارای فهرست باشند. همچنین در طراحی اسلایدها شایسته است از لوگوی دانشگاهتان نیز استفاده کنید و فونتی را انتخاب کنید که استاندارد و خوانا باشد و سایز آن معقول و متناسب باشد. دقت کنید که تعداد اسلایدها را متناسب با مدت زمان ارائه‌تان در نظر بگیرید تا علاوه بر تمام کردن پرزنتیشن در تایم مقرر، از ایجاد استرس‌های ناشی از آن جلوگیری کنید تا بتوانید بقیه جلسه دفاع را به خوبی مدیریت کنید.

ایران تایپیست به دلیل داشتن تجربه‌های فراوان در تهیه پاورپوینت دفاع پایان نامه، این تضمین را به شما می‌دهد که در کمترین زمان ممکن، پاورپوینتی را تهیه کند که تمامی اصول و قواعد تهیه یک پاورپوینت برای جلسه دفاع کاملا رعایت شود تا شما بتوانید بدون نگرانی از این بخش، به تقویت بخش‌های دیگر برای داشتن یک اجرای قوی در روز دفاعیه بپردازید.

برای تهیه پاورپوینت جلسه دفاع پایان نامه چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

نکات مورد نیاز برای تهیه پاورپوینت دفاع پایان نامه چیست؟

سوالات متداول

ارجاع تخصصی بدین معناست که هر رشته و موضوعی به دست افرادی سپرده میشود که فارغ التحصیل همان رشته هستند و با مفاهیم تخصصی آن آشنا هستند.

ایران تایپیست با داشتن تخصصی ترین تیم تهیه پاورپوینت، یکی از بهترین مراکز برای تهیه پاورپوینت دفاع پایان نامه محسوب میشود.

این مرکز با دریافت کمترین هزینه ها بهترین و با کیفیت ترین پاورپوینت ها را برای شما تهیه می‌کند.

برای آنکه بهترین پاورپوینت را تهیه کنید باید نکات مورد نیاز را بشناسید و توانایی لازم برای کار با نرم افزار را داشته باشید.


نویسنده: سورنا احمدخانی تهیه پاورپوینت تاریخ انتشار: 1400/5/3 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 338 امتیاز 4 از 1 نظر

کلمات کلیدی: مرکز تهیه پاورپوینت دفاع پایان نامه سایت تهیه پاورپوینت دفاع پایان نامه تهیه پاورپوینت آنلاین دفاع پایان نامه تهیه پاورپوینت اینترنتی دفاع پایان نامه تهیه پاورپوینت تخصصی دفاع پایان نامه

دیدگاه کاربران

فائزه خرمدل | 1400-7-27 ساعت 10:10:33 امتیاز :

پاورپوینت محشرتون خیلی به مسلط بودنم به متن و ارائه کمک کرد.خیلی لطف کردین

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :