شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

برای ترجمه تخصصی از شیراز متن سفارشم را چگونه ارسال کنم؟

نویسنده: دنیا ذاکری ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1401/1/30 ساعت 12:46:30 بازدید: 389 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه تخصصی از شیراز  خدمتی است که ایران تایپیست با دادن امکان ارسال فایلها به صورت آنلاین  و یا استفاده از شبکه های اجتماعی  سعی نموده به افراد فعال در حوزه های مختلف و دانشجویان و... کمک کند به راحتی بتوانند از امکانات این مجموعه جهت داشتن بهترین متون ترجمه شده بهره ببرند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ایران تایپیست در همین راستا واتس اپ و تلگرام مجموعه را نیز در کنار ارسال از طریق سایت معرفی نموده است و با کمک پشتیبانی 24 ساعته خود مشتریان شیراز و سایر نقاط کشور را مطمئن می سازد این مجموعه همواره پاسخگوی مشتریان خود می باشد. نکته ای که در این میان جهت جلب رضایت مشتریان و دادن اطمینان به آن  ها است که کار ترجمه تخصصی به صورت سریع و با کیفیت بالا انجام خواهد شد  همکاری با مترجمین متخصص سراسر کشور است؛ مترجمینی که در نقاط مختلف حضور دارند و دانش آموخته رشته های مختلف می باشند. این افراد دانش خود را همواره به روز می نمایند، مطالعه می کنند و تسلط کافی به زبان های خارجی دارند.

برای ترجمه تخصصی از شیراز متن سفارشم را چگونه ارسال کنم؟

زمان تحویل ترجمه تخصصی شیراز

 بدین ترتیب هم اشتغالزایی گسترده ای صورت گرفته و هم امکان ارسال فایل سفارشی مشتری به مترجم به صورت فوری فراهم شده است. دیگر مراجعه حضوری و مشکلات ناشی از مسافت، کسی را جهت دسترسی به ترجمه رشته ها و زبانهای مختلف فراهم نمی کند. به همین دلیل است میبینیم افراد فعال در صنعت در شیراز حضور دارند؛ اما به صورت آنلاین با ارسال فایلهای خود از خدمات ترجمه تخصصی از شیراز ایران تایپیست استفاده می نمایند. در صورتی که اگر امکان ثبت سفارش تنها به صورت حضوری باشد؛ نمی توان مجموعه ای را به این راحتی یافت که هم بتواند تمام رشته های تخصصی را تحت پوشش قرار دهد و هم قادر باشند انواع متون  تخصصی و دشوار در فرمت های خاص را به 31 زبان زنده دنیا ترجمه نماید.

روش ارسال فایل برای ثبت سفارش ترجمه تخصصی از شیراز

برای بهره‌مندی از بهترین خدمات ترجمه تخصصی از شیراز، می‌‌توانید به شکل آنلاین در مرکز ایران تایپیست ثبت سفارش کنید. ایران تایپیست از هلدینگ‌های معتبر ارائه دهنده‌ی خدمات ترجمه تخصصی به شکل آنلاین برای کاربران در سراسر نقاط کشور است. ثبت سفارش در این مرکز در هر نقطه از ایران از جمله شیراز امکان‌پذیر است. مراحل انجام سفارش به صورت آنلاین انجام می‌شود. کاربران ساکن شیراز می‌توانند با ثبت نام در ایران تایپیست سفارش ترجمه تخصصی را ثبت کنند. اما روش ارسال فایل ترجمه به چه صورت است؟

برای ثبت سفارش ترجمه تخصصی از شیراز، لازم است فایل محتوای تخصصی را در پنل ایران تایپیست آپلود کنید. شما می‌توانید برای ترجمه تخصصی هر نوع محتوای تخصصی در این مرکز ثبت سفارش کنید. ترجمه تخصصی محتواهای متنی، فایل‌های صوتی و ویدیویی توسط تیم ترجمه‌ی این مرکز به بهترین شکل انجام می‌شود. بعد از آپلود محتوای تخصصی، هزینه‌ی سفارش شما به صورت آنلاین محاسبه خواهد شد. در ادامه فاکتور هزینه به صورت رایگان و طی چند دقیقه برای شما ارسال خواهد شد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

لازم به ذکر است که برای بهره‌مندی از خدمات ترجمه تخصصی از شیراز، محدودیتی از بابت حجم فایل وجود ندارد. محتوای تخصصی شما با حجم بالا در سریع‌ترین زمان توسط مترجمان متخصص کشور ترجمه خواهند شد. برای ارسال فایل‌های حجیم در پنل کاربری ایران تایپیست ممکن است مشکل ایجاد شود. برای ارسال سریع و راحت محتواهای تخصصی حجیم خود، می‌توانید با تیم پشتیبانی مرکز ایران تایپیست در تلگرام یا واتساپ ارتباط برقرار کنید. در کل می‌توان گفت که تمامی امور ثبت سفارش و بهره‌مندی از خدمات ترجمه تخصصی مرکز ایران تایپیست به صورت آنلاین انجام می‌شود. لذا جهت ارسال محتوای تخصصی خود، نیازی به مراجعه‌ی حضوری به این مرکز نیست. لازم به ذکر است که کیفیت بالای خدمات ترجمه‌ی محتواهای تخصصی مختلف تضمین شده است. چرا که پروسه‌ی ترجمه تخصصی محتوا توسط مترجمان متخصص و برتر در سطح کشور انجام می‌شود.

برای ترجمه تخصصی از شیراز متن سفارشم را چگونه ارسال کنم؟

ترجمه تخصصی از شیراز

فایل ترجمه شده‌ی محتوای تخصصی با چه فرمتی ارسال می‌شود؟

سوال مهم دیگر به فایل تحویل داده شده پس از انجام سفارش ترجمه تخصصی از شیراز ربط پیدا می‌کند. به طور کلی فایل مربوط به ترجمه محتوای تخصصی بستگی به نوع محتوا (متنی، صوتی و تصویری) متفاوت است. ایران تایپیست به عنوان بهترین سایت ترجمه تخصصی در شیراز امور ترجمه تخصصی را مطابق میل متقاضیان انجام می‌دهد. در واقع این مرکز برای تحویل فایل ترجمه شده‌ی هر نوع محتوا، چندین فرمت مختلف را در نظر می‌گیرد. نسخه‌ی ترجمه شده‌ی محتواهای تخصصی متنی در فرمت‌های متنی مختلف تحویل متقاضیان می‌گردد. کاربرانی که برای ترجمه متن تخصصی ثبت سفارش کرده‌اند، می‌توانند برای تحویل متن ترجمه شده در فرمت txt، word، pdf و سایر فرمت‌های متنی درخواست دهند.

همانطور که گفتیم کاربران می‌توانند سفارش ترجمه تخصصی از شیراز را برای فایل‌های صوتی یا تصویری نیز ثبت کنند. با توجه به حجیم بودن این نوع از محتواها، برای ارسال محتوای تخصصی اصلی می‌توانید از واتساپ یا تلگرام استفاده کنید. فایل ترجمه شده نیز به انتخاب شما در فرمت‌های متنی مختلف ارسال خواهد شد. در واقع محتواهای تخصصی غیرمتنی در قالب فایل زیرنویس ترجمه می‌شوند. کاربران می‌توانند برای تهیه‌ی زیرنویس در فرمت‌های مختلف همچون sub، srt و... درخواست دهند. به این ترتیب تمامی مراحل ترجمه محتواهای تخصصی مطابق میل متقاضیان انجام خواهد شد.

برای ترجمه تخصصی از شیراز متن سفارشم را چگونه ارسال کنم؟

ترجمه تخصصی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه تخصصیلیست هزینه ترجمهترجمه مقاله ISIترجمه کاتالوگ

سوالات متداول

بله، امکان ارسال فایل های تمامی رشته ها از طریق آنلاین برای ترجمه تخصصی در ایران تایپیست وجود دارد.

خیر هزینه ترجمه تخصصی شیراز  در هر دو روش حضوری و واتس آپ بر اساس تعداد کلمات، زبان مبدا و مقصد و فرمت ورودی و خروجی محاسبه می گردد.

بله فاکتور ترجمه تخصصی شیراز  آنلاین در کمتر از 5 دقیقه و  به صورت رایگان صادر شده و  در اختیار مشتری قرار داده می شود.

شماره های  تماس واتس آپ و تلگرام برای ارسال فایل های ترجمه تخصصی شیراز  در پایین  صفحه سایت درج شده است.


نویسنده: دنیا ذاکری ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1401/1/30 ساعت 12:46:30 تعداد بازدید: 389 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه متون تخصصی شیراز ترجمه تخصصی متن در شیراز ترجمه تخصصی شیراز به انگلیسی ترجمه تخصصی شیراز به فارسی ترجمه کتب تخصصی شیراز 

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :