شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

برای تبدیل پایان نامه به کتاب به چه مجوزهایی لازم داریم؟

نویسنده: شیرین کرم خانی تبدیل پایان نامه به کتاب تاریخ انتشار: 1400/6/16 ساعت 11:00:00 بازدید: 914 امتیاز 5 از 1 نظر

همانطور که گفته شد یکی از مهم‌ترین اصول و قواعد تبدیل پایان نامه به کتاب، دریافت مجوزهای لازم برای انجام این کار می‌باشد. مجوزهای مورد نیاز برای تبدیل پایان نامه به کتاب را باید در چند مرحله‌ی مختلف دریافت کرد. پیش از این که به معرفی مجوزها بپردازیم، لازم است بدانید که کتاب شما باید کد شابک داشته باشد. کد شابک درست مانند کد ملی افراد است، در واقع این کد مانند یک شناسنامه برای کتاب شما خواهد بود که درست روی جلد کتاب قرار می‌گیرد و دریافت آن از اقدامات بسیار مهمی است که باید جهت اخذ مجوزهای لازم برای تبدیل پایان نامه به کتاب انجام شود. کد شابک یک کد 13 رقمی است که با اخذ آن تمامی حقوق مالکیت کتاب به شما تعلق می‌گیرد. از جمله مهم‌ترین مجوزهای لازم برای تبدیل پایان نامه به کتاب، مجوز فیپا می‌باشد. پیش‌تر اشاره شد که برای تکمیل اطلاعات مربوط به کتاب نظیر نام نویسنده و ناشر، سال چاپ، فهرست و عناوین، قیمت و دیگر اطلاعاتی که برای معرفی کتاب پیش از اقدام برای چاپ آن لازم است تکمیل شوند، لازم است که برای دریافت مجوز فیپا یا فهرست نویسی پیش از انتشار کتاب اقدام کرد.

برای دریافت این مجوز باید در اداره کل پردازش و سازماندهی سازمان اسناد و کتابخانه ملی درخواست بدهید. شما باید درخواست خود جهت دریافت این مجوز را به شکل آنلاین و از طریق سامانه آنلاین سازمان مربوطه ثبت نمایید. در صورت ثبت سفارش تبدیل پایان نامه به کتاب در وبسایت ایران تایپیست، می‌توانید تمامی اطلاعات مرتبط با انجام این کار را از طریق کسب مشاوره از تیم حرفه‌ای این هلدینگ معتبر به دست آورده و راهنمایی‌های لازم جهت اخذ مجوزهای مورد نیاز برای تبدیل پایان نامه خود به کتاب را دریافت کنید. شما می‌توانید تمامی مشاوره‌های لازم در این خصوص را به طور کاملا رایگان دریافت کرده و از تمامی اطلاعات مربوط به مراحل چاپ و تهیه‌ی کتاب در سریع‌ترین زمان و بدون پرداخت هیچ گونه هزینه‌ای به دست آورید.

برای تبدیل پایان نامه به کتاب به چه مجوزهایی لازم داریم؟

مجوزهای تبدیل پایان نامه به کتاب

 

سوالات متداول

بله. اخذ مجوز یکی از اصول مهم برای انجام این کار است.

مجوز فیپا و مجوز وزارت ارشاد و شابک.

کد شابک مانند برای کتاب شما حکم شناسنامه را دارد و اخذ این کد برای اخذ مجوزهای چاپ کتاب لازم است.

شما باید درخواست خود برای دریافت مجوز فیپا را در سایت اداره کل پردازش و سازماندهی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ثبت کنید و سپس برای مجوز وزارت ارشاد اقدام نمایید.


نویسنده: شیرین کرم خانی تبدیل پایان نامه به کتاب تاریخ انتشار: 1400/6/16 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 914 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: مجوز تبدیل پایان نامه به کتاب سفارش تبدیل پایان نامه به کتاب اخذ مجوزهای تبدیل پایان نامه به کتاب انتشارات تخصصی تبدیل پایان نامه به کتاب تبدیل آنلاین پایان نامه به کتاب

دیدگاه کاربران

جمشیدی | 1400-6-24 ساعت 09:16:01 امتیاز :

با مشاوره خوب کارشناساتون مجوزو گرفتم و الان میخوام کتابمو چاپ کنین. خیلی ممنونم

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :