شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

بازنویسی بدون وجود درصد مشابهت بالا برای پایان نامه به چه معناست؟

نویسنده: سورنا احمدخانی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/5/23 ساعت 12:00:00 بازدید: 382 امتیاز 4 از 1 نظر

ارائه و نگارش پایان‌نامه زحمات و تحقیقات بسیاری می‌طلبد. پس از گردآوری اطلاعات و انتخاب موضوع مسیر شروع می‌شود. ارائه مقاله پایان‌نامه در دو بخش صورت میگیرد. بخش مهم آن نگارش تنه اصلی پایان‌نامه و بخش دیگر آماده‌سازی پروپوزال است. ارائه مقاله پایان نامه مسیر پر‌‌پیچ و خمی دارد، اما در هرصورت می‌بایستی مقاله‌ای با نمره و امتیاز بالا به اساتید ارائه داد. فاکتور‌های بسیاری برای افزایش امتیاز مقاله پایان نامه وجود دارد. در مسیر پرداختن به آماده‌سازی پایان‌نامه بهره‌مندی از بازنویسی یکی از گام‌هایی است که افزایش امتیاز پایان نامه را در پی دارد. کسب نمره خوب هم برای تنه اصلی پایان‌نامه و هم برای پروپوزال اهمیت بسیاری دارد.

بازنویسی بدون وجود درصد مشابهت بالا برای پایان نامه به چه معناست؟ 

بازنویسی به چه معناست؟

 

 اما افزایش امتیاز پایان‌نامه به کمک بازنویسی به چه معناست؟ زمانی که مقاله پایان‌نامه شما کمترین تشابه‌ای را با سایر مقالات علمی و یا پایان‌نامه‌ها داشته باشد امتیاز مقاله پایان‌نامه‌تان به صورت غیر‌قابل‌باوری صعود خواهد‌کرد. بازنویسی مقاله پایان‌نامه دقیقا همان راهکاری است که درصد وجود انواع تشابهات پایان‌نامه را پایین می‌آورد. ارائه مقاله پایان‌نامه به کمک بازنویسی به چه معناست؟ برخی از دانشجویان و محصّل‌ها به دلیل کمبود موضوعات جدید دست به بازخوانی مقالات و پایان‌نامه‌های قدیمی می‌زنند. در این صورت تنها فن بازنویسی است که می‌تواند آنها را از اتهام سرقت‌ادبی و یا کاهش نمره پایان‌نامه برهاند. سرقت‌ادبی در بازنویسی به چه معناست؟ سرقت‌ادبی زمانی پیش می‌آید که شخص دانشجو پایان‌نامه شخص دیگری را به عنوان پایان‌نامه خود ارائه دهد. این امر نه تنها از لحاظ فرهنگی جرم است بلکه امکان دارد به جریمه دانشجو نیز منجر شود. سفارش مقاله پایا‌‌ن‌نامه برای ایران تایپیست برای بازنویسی به چه معناست؟ این امر بو و معنای اعتماد 100 درصدی دارد. سفارش بازنویسی مقاله پایان‌نامه و سپردن آن به نویسندگان مجرب ایران تایپیست تنها راهی است که می‌توانید از کپی‌نبودن بازنویسی‌تان مطمئن باشید. مگر اینکه در پیاده‌سازی این فن بسیار حرفه‌ای باشید!

سوالات متداول

نگارش و ارائه‌ی مقاله پایان‌نامه با استفاده از بازنویسی زمانی اتفاق می‌افتد که شخص از مقالات و تحقیقات دیگران بهره می‌برد تا بتواند مقاله‌ درخور با نمره بالا به دانشگاه ارائه دهد.

نگارش پروپوزال تلفیقی از خلاصه‌نویسی و بازنویسی است. در آماده‌سازی پروپوزال، مقاله پایان‌نامه به خوبی مطالعه می‌شود تا بتوان آن را به صورت خلاصه‌وار بازنویسی کرد.

در ارائه پایان‌نامه بهترین نمره‌ها نصیب کسانی می‌شود که مقاله شان کمترین میزان تشابه را با هر متن دیگری نداشته باشد. 

ارائه پایان‌نامه به کمک بازنویسی حساسیت و دقت بالایی را می‌طلبد زیرا یک اشتباه، یک جمله و یا عبارت مشابه می‌تواند سبب رد شدن پایان‌نامه شود.


نویسنده: سورنا احمدخانی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/5/23 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 382 امتیاز 4 از 1 نظر

کلمات کلیدی: بازنویسی چیست قوانین بازنویسی بازنویسی حرفه ای تکنیک بازنویسی بازنویسی اینترنتی

دیدگاه کاربران

سینا نعمت اللهی | 1400-7-18 ساعت 09:30:24 امتیاز :

پایان نامم محشر شد. چقدر تو این مسیر مدیون شمام. ممنون

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :