جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ایران تایپیست ترجمه تخصصی لغات چه زبان‌هایی را پشتیبانی می‌کند؟

نویسنده: ندا احمدی فر ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/4/18 ساعت 11:00:00 بازدید: 355 امتیاز 5 از 1 نظر

ترجمه تخصصی لغات یکی از مهم‌ترین موارد ترجمه است که به مهارت و تخصصی بالا نیاز دارد؛ با توجه به این که بسیاری از کاربران برای ترجمه تخصصی متونی که سرشار از این کلمات تخصصی درخواست می‌دهند، اهمیت ترجمه لغات نیز دو چندان می‌شود. برای مثال متون و مقالات دانشگاهی که موضوعاتی مختلف دارند، دارای تعداد بسیار زیادی لغات و اصطلاحات تخصصی هستند که برای ترجمه آن‌ها به مهارت و دانش کافی در زمینه ترجمه تخصصی نیاز است. ترجمه تخصصی لغات موجود در متن‌های مختلف با موضوعات متنوع، از جمله خدمات مهم هلدینگ سایت ایران تایپیست در زمینه ترجمه تخصصی است. ترجمه تخصصی لغات موجود در متن‌های تخصصی توسط مترجمان ایران تایپیست، به شکل دقیق و کاملا با کیفیت انجام می‌شود.

از آن جا که هر یک از این متن‌ها موضوعاتی مختلف دارند، ترجمه تخصصی لغات آن‌ها لازم است توسط مترجمانی انجام شود که تخصص و مهارت آن‌ها ترجمه این لغات است؛ برای مثال مطمئنا لغات تخصصی متون اقتصادی، متفاوت از لغات موجود در متن‌های مربوط به رشته‌های پزشکی است و هر یک از این لغات در نوع خود بسیار پرکاربرد هستند؛ لذا مهم‌ترین اصل در ترجمه تخصصی لغات این متن‌ها، دقت بالا در ترجمه و تخصص در حوزه موضوعات دربردارنده‌ی این لغات و اصطلاحات است. موضوع مهم دیگر در رابطه با ترجمه تخصصی لغات، زبان ترجمه است. تیم مترجمان سایت ایران تایپیست ترجمه متون تخصصی و لغات و اصطلاحات تخصصی موجود در این متن‌ها را به 32 زبان زنده دنیا انجام می‌دهند. شما می‌توانید برای ترجمه لغات تخصصی مورد نظر خود به زبان‌های انگلیسی، فارسی، چینی، ترکی، روسی، فرانسوی، عربی و... در این هلدینگ معتبر و بزرگ سفارش ثبت کنید. ترجمه تخصصی لغات مورد نظر شما به زبان‌های مختلف به مترجمانی واگذار می‌شود که بر زبان تعیین شده توسط شما و همچنین موضوع تخصصی مورد نظر مسلط هستند و تسلط و تخصص کافی کار ترجمه را انجام می‌دهند.

 ایران تایپیست ترجمه تخصصی لغات چه زبان‌هایی را پشتیبانی می‌کند؟

ترجمه تخصصی لغات به زبان‌های مختلف

سوالات متداول

به بیش از 32 زبان زنده ی دنیا شامل انگلیسی، روسی، فرانسوی، عربی و... .

بله تیم مترجمان سایت ایران تایپیست ترجمه متون تخصصی و لغات و اصطلاحات موجود در این متن‌ها را به 32 زبان زنده دنیا به صورت آنلاین و اینترنتی انجام می‌دهند.

ترجمه توسط نیروهای انسانی به شکل دقیق‌تر انجام می‌شود.

بله، امکان ترجمه تخصصی لغات به زبان چینی در ایران تایپیست فراهم است.


نویسنده: ندا احمدی فر ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/4/18 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 355 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه تخصصی لغات علمی ترجمه تخصصی لغات مهندسی ترجمه تخصصی لغات پزشکی ترجمه تخصصی لغات آنلاین مرکز ترجمه تخصصی لغات

دیدگاه کاربران

حامد هوشنگی | 1400-8-8 ساعت 09:31:52 امتیاز :

ما واسه کارامون خیلی ترجمه بهتون دادیم. کارتون خیلییی درسته

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :