چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

اهمیت و لزوم خلاصه نویسی درس برای کنکوری ها

نویسنده: آیدا وحدت خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/5/20 ساعت 11:00:00 بازدید: 385 امتیاز 5 از 1 نظر

خلاصه نویسی درس برای کسانی که کنکور دارند و به دنبال قبولی در دانشگاه می باشند یک مرحله طلایی برای یادگیری است؛ مرحله ای که اشخاص اگر به آن توجه ننمایند و از این روش جهت قطعی کردن یادگیری مطالب استفاده نکنند،  کسب رتبه برتر و قبولی در رشته مورد علاقه زیر سوال می رود.  به همین دلیل ایران تایپیست به این خدمت نگاه ویژه ای را معطوف نموده است، به صورتی که از کارشناسان رشته های مختلف دعوت به همکاری نموده و تنها کسانی به خلاصه نویسی دروس می پردازند که به خوبی به مطالب دروس مربوطه مسلط بوده و قادر هستند  مفاهیم مطرح شده را به مخاطب انتقال دهند.

باید قبول کرد شخصی که به  خلاصه نمودن دروس می پردازد در صورت داشتن تجربه کافی در این زمینه و یا داشتن مطالعه کافی در زمینه نکاتی که در سوالات کنکور مطرح می باشد، می تواند چکیده مطالبی را در خلاصه نویسی درج نماید  که در برگیرنده نکات مهم باشند و  از توضیحات اضافی دوری شده باشد، خلاصه نویس باید بتواند این نکات را  در قالب جملاتی ذکر نماید که در عین  کوتاه بودن، سلیس و روان باشند.

در طی دوره تحصیل دروس متعددی تدریس می گردد که پر از توضیحات و تشریح برای یادگیری بهتر افراد می باشند، بنابراین کسی که اقدام به مطالعه می نماید و خود را می خواهد برای کنکور آماده نماید جهت مطالعه آنها باید زمان بسیاری را صرف نماید، زمانبر بودن یکی از مشکلات مطالعه کلیه مطالب کتابها است.

 اهمیت و لزوم خلاصه نویسی درس برای کنکوری ها

خلاصه نویسی درس

 

از سوی دیگر  پراکندگی نکات مهم لابه لای مطالب نیز دردسر بزرگی است که تمرکز زدایی نموده و یادگیری مطالب را به علت پراکندگی کند می کند، به صورتی که ممکن است حتی بسیاری از نکات کلیدی لابه لای مطالب گم شوند، لذا خلاصه نویسی با حذف مطالب اضافی و افزایش تمرکز برروی موضوعات اصلی  سبب  می شود این روش  را بهترین روش  یادگیری مطالب بدانیم. ایران تایپیست با توجه به چنین اهمیتی که خلاصه کردن مطالب دارد به این خدمت نگاه ویژه ای دارد.

سوالات متداول

خلاصه نویسی درس ها برای کنکور در ایران تایپیست تنها توسط کسانی انجام می گیرد که دانش کافی در زمینه نکات مورد سوال در کنکور دارند.

خیر کیفیت کار خلاصه نویسی درس برای کنکور به واسطه انجام آن توسط متخصصین هیچ تفاوتی با بقیه نداشته و همواره با کیفیت می باشد.

خلاصه نویسی درس برای کنکور به صورت آنلاین و حضوری ثبت سفارش می شود، بدین صورت که در سایت ثبت نام نموده و سفارش داده می شود.

ایران تایپیست برای خلاصه نویسی درس آگاهی و تجربه فردی که خلاصه نویسی انجام می دهد را مدنظر قرار می دهد تا با دانش خود بتواند خلاصه نویسی درستی را انجام دهد. 


نویسنده: آیدا وحدت خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/5/20 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 385 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: خلاصه نویسی دروس کنکوری سایت خلاصه نویسی درس خلاصه نویسی آنلاین درس خلاصه نویسی درس اختصاصی خلاصه نویسی کنکور

دیدگاه کاربران

آرش فلاحتی | 1400-7-20 ساعت 09:20:36 امتیاز :

نزدیک کنکور فقط خلاصه‌های شما رو خوندم. با همونا تونستم رتبه خوبی بیارم. ممنون

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :