پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

اصول خلاصه نویسی و یادداشت برداری برای باز مطالعه

نویسنده: سورنا احمدخانی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/6/6 ساعت 20:00:00 بازدید: 375 امتیاز 5 از 1 نظر

اصول خلاصه نویسی که متخصصین ایران تایپیست رعایت نموده اند همواره  کمک کرده است افراد مختلف در آموزش و یادگیری عملکرد عالی نشان دهند. بنابر تجربه، کتب و متون بسیاری که  در ایران تایپیست توسط متخصصین حوزه خلاصه نویسی خلاصه شده اند توانسته اند افراد مختلفی را در موقعیتهای گوناگون  بسیار یاری رسانند، به طوری که خلاصه کتابهایی که منابع آزمون های شغلی بوده اند  تحت عنوان یک جزوه کامل، نکات طلایی مورد سوال را در اختیار داوطلب قرار داده است و افراد با مطالعه دقیق چکیده و یادداشت برداری های انجام شده، توانسته اند در آزمون مورد نظر موفق باشند.

باید پذیرفت نمیتوان تمام محتویات کتابها را مجدد در شبی مانند شب امتحان مطالعه کرد، برای باز مطالعه نیاز به چکیده است. این کتابها و جزوات حجیم پر از توضیحات اضافی هستند که نوشته شده اند تا مطالب بهتر یاد گرفته شوند و وقتی شخص مطلب را آموخت، برای تسلط کامل به نکات مهم دیگر نیازی به مطالعه کل محتوا نیست؛  نکات مهم و اصلی معمولا در میان حجم کلمات گم می شوند و تمرکز نیز کاهش می یابد، لذا بهترین گزینه برای باز مطالعه، خلاصه نویسی است.

ایران تایپیست با کمک متخصصین خود به یادداشت برداری و خلاصه نمودن انواع محتوا پرداخته است تا چیزی در اختیار افراد قرار گیرد که با حذف توضیحات اضافی،  از حجم مطالب کاسته  شده و برای مطالعه فرصت بیشتری در نتیجه در اختیار آنان قرار گرفته است. همچنین برای داشتن بهترین باز مطالعه، کسی که کار خلاصه نویسی را انجام می دهد  باید تمام نکات مهم متن  را از درون آن استخراج و در یادداشت برداری خود ذکر نماید. قابل ذکر است.

اصول خلاصه نویسی و یادداشت برداری برای باز مطالعه

اصول خلاصه نویسی

 

از سوی دیگر نحوه چیدمان این مسائل نیز خود در میزان یادگیری نیز تاثیر بسیاری دارد. زیرا اگر مطالب بدون رعایت پیوستگی نوشته شوند و علت و معلول به دنبال هم نباشند، همچنان پراکندگی از تمرکز شخص خواهد کاشت. البته جملات نیز باید روان و سلیس باشند تا فهم آن برای خواننده تسهیل گردد.

سوالات متداول

 بله، متخصصین ایران تایپیست با رعایت  اصول خلاصه نویسی حرفه ای، چکیده ای تولید می کنند که کیفیت  مناسب برای تدریس دارد.

بله، چنین چکیده ای به علت کیفیت بالایی که دارد، قابل چاپ بوده و معتبر می باشد، به همین دلیل ایران تایپیست بر رعایت اصول خلاصه نویسی تاکید دارد.

اصول خلاصه نویسی جزوات دانشگاهی  در ایران تایپیست جهت تسهیل یادگیری به روش درختی و نموداری می باشد.

خیر، بهترین اصول خلاصه نویسی برای تمامی سفارشات به صورت دقیق توسط افراد متخصص رعایت می گردد تا چکیده همواره قابل اتکا باشد.


نویسنده: سورنا احمدخانی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/6/6 ساعت 20:00:00 تعداد بازدید: 375 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: اصول خلاصه نویسی و یادداشت برداری اصول خلاصه نویسی حرفه ای سفارش خلاصه نویسی اصولی اصول خلاصه نویسی محتوا اصول خلاصه نویسی کتاب

دیدگاه کاربران

احسان حق شناس | 1400-7-8 ساعت 14:40:16 امتیاز :

اگه جزومو برام خلاصه نمیکردین عمرا نمیتونستم برای امتحان آماده بشم. مرسیی

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :