چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

اصول خلاصه نویسی در چکیده پایان نامه

نویسنده: سورنا احمدخانی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/6/6 ساعت 12:00:00 بازدید: 574 امتیاز 5 از 1 نظر

اصول خلاصه نویسی در چکیده پایان نامه با روش خلاصه نویسی برای بسیاری از متون تفاوت دارد. چکیده پایان نامه تعداد کلمات محدودی دارد و بسیار تخصصی می باشد. در یک چکیده محدود، بدون اضافه گویی و بدون پراکنده گویی از پیشینه تحقیق باید شروع کرده و به نتیجه رسید. این چکیده به عنوان کارت ویزیت یک پایان نامه می باشد و باید خلاصه و عصاره یک پایان نامه تخصصی با صفحات زیاد بوده و اصل مطلب را به اطلاع خواننده برساند.

در چکیده پایان نامه باید طوری مطالب مهم ذکر شود که هم پاسخ سوالات خواننده به سرعت و به صورت شفافی ارائه گردد و هم به  خواننده این پیام را بدهد که جواب سوالات او به صورت مفصل، دقیق و روان  در درون پایان نامه ارائه شده است،  لذا تهیه چکیده پایان نامه متخصصانی لازم دارد که در زمینه موضوع پایان نامه تخصص لازم را داشته باشند.

 این موضوع مخصوصا زمانی که اصطلاحات تخصصی فراوان می باشند، بیشتر خود را نشان می دهد؛ زیرا هرچقدر پایان نامه پر از نکات تخصصی و فنی باشد، مطالعه آن برای افراد با دانش پایین دشوارتر می شود و نیاز به مطالعه چند باره و پایان نامه و خواندن مطالب بیشتر جهت درک موضوع ضروری می گردد؛ بنابراین باید بپذیریم در چنین مواردی هم  سرعت چکیده نویسی کاهش می یابد و هم باز کیفیت چندان بالایی نخواهد داشت، در حالی که پایان نامه تاثیر بسیار زیادی در معدل و رزومه شخص دارد.

اصول خلاصه نویسی در چکیده پایان نامه

بهترین اصول خلاصه نویسی

 

به همین دلیل مجموعه  ایران تایپیست جهت ارجاع کار خلاصه نویسی برای پایان نامه، حساسیت زیادی به خرج داده و تنها از متخصصین کمک گرفته است. یعنی کسی که در زمینه موضوع پایان نامه دانش کافی دارد و  به خوبی با نکات مهم و فنی آشناست. چنین کسی درک درستی از اصطلاحات داشته و با مطالعه اول نیز می داند چه باید بنویسد، لذا هم سرعت کار افزایش می یابد و هم کیفیت چکیده بالا است.

در همین راستا ایران تایپیست به تجربه شخص در چکیده نویسی پایان نامه نیز توجه ویژه ای دارد؛ زیرا نوشتن  چکیده پایان نامه اصول خاص خود را دارد که شخص باتجربه میتواند یک کار عالی ارائه دهد.

سوالات متداول

کیفیت اصول خلاصه نویسی  با توجه به اینکه پايان نامه ها براساس زمینه ای که دارند تنها به دانش آموختگان آن رشته ارجاع می شوند، تضمین می گردد.

رعایت اصول خلاصه نویسی  در چکیده پایان نامه، به دلیل اینکه کار توسط افراد باتجربه و متخصص انجام می گیرد، سریع انجام می شود.

بله، در ایران تایپیست اصول خلاصه نویسی  در چکیده پایان نامه به خوبی رعایت می شوند،، لذا می توان ترجمه نمود.

در سایت ایران تایپیست ثبت نام نموده و پایان نامه خود را برای تهیه چکیده ثبت سفارش نمایید، برای تمامی پایان نامه اصول خلاصه نویسی رعایت می شود.


نویسنده: سورنا احمدخانی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/6/6 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 574 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: خلاصه نویسی پایان نامه خلاصه نویسی چکیده پایان نامه اصول خلاصه نویسی چکیده قوانین خلاصه نویسی چکیده سفارش خلاصه نویسی پایان نامه

دیدگاه کاربران

ظفریان | 1400-7-8 ساعت 14:42:22 امتیاز :

چکیده پایان نامه واسم معضلی شده بود. نجاتم دادین. ممنون

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :