جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

اصول خلاصه نویسی به روش نموداری چیست؟

نویسنده: نیما رفیعی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/6/6 ساعت 09:00:00 بازدید: 1802 امتیاز 5 از 1 نظر

اصول خلاصه نویسی به روش نموداری را باید به جرات یکی از بهترین روش های  موثر و درست یادگیری نامید؛ روشی که همواره با قدرت نشان داده است می تواند کمک کند هرکسی که به دنبال موفقیت و یادگیری عمیق است خلاصه نویسی نموداری بهترین گزینه پیش روی او می تواند باشد.

خلاصه نویسی به روش نموداری در ایران تایپیست توسط افرادی انجام می شود که میشود گفت متخصص در این زمینه می باشند.  ایران تایپیست سعی دارد با کمک افراد  با تجربه در حوزه خلاصه نویسی رشته های مختلف، نشان دهد با روش نموداری می توان هر مطلبی را به بهترین شکل ممکن به افراد مختلف آموزش داد. انسان آموزش پذیر است.

اصول خلاصه نویسی به روش نموداری چیست؟

سفارش اصول خلاصه نویسی

 

در خلاصه نویسی نموداری که روشی اصولی در چکیده نویسی می باشد، متخصص ایران تایپیست محتوای مورد نظر را در هر فرمتی که می باشد،  ابتدا به دقت مطالعه می کند. در این مجموعه برای هر محتوایی بنا به موضوع آن، به  فردی با دانش بالا در آن زمینه ارجاع می شود؛ زیرا فردی که در حوزه مورد نظر دانش بالایی دارد به راحتی محتوا را مطالعه نموده و درک می کند.

 باید توجه نمود باتوجه به اینکه شخص پیش زمینه لازم را دارد به سرعت به مطالب مسلط می گردد و قادر است کار خلاصه نویسی را به خوبی  انجام دهد. وقتی محتوا برای خلاصه نویسی مطالعه می گردد؛ نکات مهم یادداشت می شوند، علت و معلول ها شناسایی می گردند، مجموعه ها و زیر مجموعه ها  شناسایی شده و برجسته می شوند؛ بدین ترتیب تمام نکات مهم برای رعایت  اصول خلاصه نویسی به روش نموداری دستچین می گردند و در ادامه در چکیده، به راحتی بدون توضیحات اضافه؛ اما با رعایت ارتباط و پیوستگی مطالب و علت و معلول درج می گردند.

در خلاصه نویسی نموداری شخص با همان نگاه اول در می یابد علت هر واقعه چیست و یا هر مجموعه به چه زیرمجموعه هایی تقسیم می شود، در نتیجه یادگیری با سرعت معناداری اتفاق می افتد.

سوالات متداول

بله اصول خلاصه نویسی به روش نموداری کمک می کند چکیده مطالب تمامی دروس  پیوستگی منطقی داشته باشند و یادگیری تسهیل گردد.

برای کنکور با توجه به لزوم ذکر نکات کلیدی و چیدمان آنها به صورتی که یادگیری کامل و در اسرع وقت باشد، اصول خلاصه نویسی به روش نموداری توصیه می گردد.

در ایران تایپیست جهت رعایت اصول خلاصه نویسی، کار تنها  به افراد باتجربه متخصص ارجاع داده می شوند تا کار بی نقص باشد.

بله، امکان ویرایش سریع و رایگان برای تمامی متون خلاصه شده در ایران تایپیست وجود دارد. البته متخصصین مجموعه تلاش دارند کار با کیفیت باشد.


نویسنده: نیما رفیعی خلاصه نویسی تاریخ انتشار: 1400/6/6 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 1802 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: خلاصه نویسی درختی خلاصه نویسی نموداری تکنیک خلاصه نویسی خلاصه نویسی مطالب سفارش خلاصه نویسی

دیدگاه کاربران

پریسا چمنی | 1400-7-8 ساعت 14:47:57 امتیاز :

خلاصه نویسی نموداری خیلی بیشتر تو ذهنم موند. ممنونم

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :