سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

اصول تبدیل پایان نامه به کتاب برای رساندن به مرحله چاپ چیست؟

نویسنده: سارا اخلاقی تبدیل پایان نامه به کتاب تاریخ انتشار: 1400/6/26 ساعت 20:00:00 بازدید: 320 امتیاز 0 از 0 نظر

رعایت اصول تبدیل پایان نامه به کتاب بسیار مهم است. بخشی از این اصول و قواعد شامل مواردی هستند که باید برای آماده‌سازی کتاب و رساندن آن به مرحله‌ی چاپ و انتشار مد نظر قرار گیرند. ویرایش مطالب پایان نامه و ایجاد تغییرات لازم در آن‌ها برای چاپ در کتاب، از جمله‌ این اصول مهم به شمار می‌رود؛ شما باید مطالبی که در پایان نامه آورده‌اید را به نحوی تغییر دهید که بتوان آن‌ها را در قالب یک کتاب منتشر کرد؛ همانطور که گفته شد مطالبی که در یک پایان نامه قرار می‌گیرند، چارچوبی خاص دارند و در بخش‌هایی مختلف ذکر می‌شوند؛ حال لازم است این مطالب را به شکلی ویرایش کرد که امکان چاپ آن‌ها در کتاب وجود داشته باشد و به عبارتی بتوان آن‌ها را در چارچوب یک کتاب قرار داد، به نحوی که افراد با مطالعه‌ی کتاب شما بتواند مطالب تخصصی ذکر شده در یک پایان نامه را با بیانی ساده و قابل فهم متوجه شده و بتواند از این مطالب به بهترین نحو بهره ببرد. در ایران تایپیست با انجام شدن تمامی اقدامات لازم برای تبدیل پایان نامه به کتاب به شکل اصولی توسط یک تیم حرفه‌ای و متخصص، نگرانی از بابت ویرایش مطالب پایان نامه برای تبدیل آن به کتاب نخواهید داشت؛ شما با ثبت سفارش تبدیل پایان نامه به کتاب در ایران تایپیست می‌توانید با همکاری کارشناسان متخصص این وبسایت ویرایش مطالب پایان نامه‌ی خود را به بهترین شکل انجام داده و نگرانی از بابت ویرایش این مطالب با کیفیتی بالا نخواهید داشت.

یکی دیگر از اصول تبدیل پایان نامه به کتاب که بسیار مهم و حیاتی می‌باشد، صفحه آرایی کتاب به شکلی حرفه‌ای است؛ باید یک جلد با کیفیت را برای چاپ کتاب انتخاب کنید و مطالب پایان نامه را را به شکلی در کتاب مورد نظر بیاورید که افراد بتوانند از این مطالب به شکلی آسان بهره برده و بدون مشکل این مطالب را مورد مطالعه قرار دهند. دریافت کد شابک برای کتاب و همچنین دریافت مجوزهای وزارت ارشاد و فیپا، از دیگر اصول تبدیل پایان نامه به کتاب هستند که پیش از اقدام برای چاپ کتاب باید برای آن‌ها اقدام کرد. یکی دیگر از خدمات مهم ارائه شده توسط هلدینگ ایران تایپیست در زمینه‌ی تبدیل اصولی پایان نامه به کتاب، کمک به افراد و راهنمایی کردن آن‌ها جهت اخذ مجوزهای لازم برای چاپ کتاب می‌باشد؛ شما می‌توانید با تیم کارشناسی وبسایت ایران تایپیست تماس بگیرید و راهنمایی‌های لازم جهت اخذ آسان کد 13 رقمی شابک و مجوزهای لازم جهت چاپ کتاب را دریافت نمایید.

اصول تبدیل پایان نامه به کتاب برای رساندن به مرحله چاپ چیست؟

اصول تبدیل پایان نامه به کتاب برای رساندن به مرحله چاپ

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تبدیل پایان نامه به کتاباستخراج مقاله از پایان نامهتهیه پاورپوینتهزینه تبدیل پایان نامه به کتاب

سوالات متداول

بله. سفارشات تبدیل پایان نامه به کتاب به شکل کاملا اصولی انجام می‌شود.

ویرایش مطالب پایان نامه، اخذ مجوزهای لازم برای چاپ کتاب، صفحه آرایی و... .

کیفیت کتاب به رعایت این اصول وابسته است.

در این وبسایت یک تیم حرفه‌ای و مسلط بر این اصول کار سفارش شما را انجام می‌دهند.


نویسنده: سارا اخلاقی تبدیل پایان نامه به کتاب تاریخ انتشار: 1400/6/26 ساعت 20:00:00 تعداد بازدید: 320 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: اصول و روش تبدیل پایان نامه به کتاب تبدیل پایان نامه به کتاب اصولی تبدیل پایان نامه به کتاب ارشد اصول چاپ کتاب از پایان نامه مجوز چاپ کتاب از پایان نامه

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :