پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

استفاده از نرم افزار ترجمه فارسی به انگلیسی رشته حسابداری

نویسنده: دنیا ذاکری ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/9/5 ساعت 16:00:00 بازدید: 401 امتیاز 0 از 0 نظر

متاسفانه امروزه استفاده از نرم افزار های ترجمه برای ترجمه فارسی به انگلیسی حسابداری زیاد شده است. زیرا برخی از موسسه های ترجمه برای سود بیشتر حاضر هستند تا از کیفیت متن های ترجمه خود صرف نظر کنند. این موسسه ها مشتریان را با هزینه ای بسیار پایین و تحویل سفارش در مدت زمان کوتاه تشویق می کنند تا به آنها سفارش ترجمه دهند. در حقیقت ترجمه ای که توسط نرم افزار ترجمه فارسی به انگلیسی حسابداری انجام می شود؛ نقص های بسیار زیادی دارد. دلیل این مشکلات نیز عدم توانایی هوش مصنوعی به درک کامل متن اولیه می باشد. به عبارت ساده تر نرم افزار ترجمه قادر به درک مطلب صحیح نیست. بنابراین بهتر است که ترجمه فارسی به انگلیسی حسابداری توسط انسان انجام شود.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

موسسه ایران تایپیست به هیچ عنوان از نرم افزار های ترجمه برای سود بیشتر استفاده نمی کند. زیرا اولویت این موسسه مشتری مداری می باشد. زمانی مشتریان از سفارش های خود راضی هستند که متن ترجمه با کیفیتی را دریافت کنند. به همین دلیل ایران تایپیست به هیچ عنوان حاضر نمی باشد که برای سود بیشتر از کیفیت متن های ترجمه شده خود صرف نظر کند. این مجموعه با سیاست گذاری های صحیح و کارآمد توانسته است که خدمات خود را با کیفیت بالا، هزینه مناسب و مدت زمان کوتاه به مشتریان ارائه کند. شاید بسیاری از افراد هزینه مناسب را به معنی هزینه پایین برداشت کنند. اما این برداشت کاملا اشتباه می باشد. زیرا منظور از هزینه مناسب، هزینه ای معقول و مناسب با کیفیت متن ترجمه شده می باشد. بنابراین این تایپیست خدمات خود را متناسب با کیفیت متن ها نسبت به سایر موسسه های ترجمه دیگر مقرون به صرفه ارائه می کند. این مجموعه با داشتن تعداد بسیار زیاد مترجم از سراسر ایران به استفاده از نرم افزار های ترجمه برای ترجمه فارسی به انگلیسی حسابداری نیازی ندارد و با همکاری مترجمان با تجربه خود متن های ترجمه شده با کیفیتی را به مشتریان ارائه می کند.

استفاده از نرم افزار ترجمه فارسی به انگلیسی رشته حسابداری

استفاده از نرم افزار ترجمه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه فارسی به انگلیسیترجمه متنترجمه دانشجوییترجمه - قرارداد با سازمان دولتی

سوالات متداول

خیر، نرم افزار های ترجمه معمولا متن های تخصصی را با کیفیت بالا ترجمه نمی کنند. زیرا قادر به جای گذاری صحیح، اصطلاحات و کلمات تخصصی در متن ترجمه نمی باشند.

زیرا هوش مصنوعی به خوبی متن را درک نمی کند و نمی تواند متن مورد نظر را با کیفیت بالا ترجمه کند. به همین دلیل افراد انگلیسی زبان با خواندن ترجمه ی این نرم افزار ها به درستی منظور نویسنده را درک نخواهند کرد.

خیر، ایران تایپیست به هیچ عنوان از نرم افزار های ترجمه برای ترجمه متون عمومی و یا تخصصی حسابداری استفاده نمی کند.

بله، ایران تایپیست با سیاست گذاری های صحیح توانسته است که خدمات خود را با کیفیت بالا، هزینه مناسب و در سریع ترین زمان ممکن به مشتریان ارائه کند.


نویسنده: دنیا ذاکری ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/9/5 ساعت 16:00:00 تعداد بازدید: 401 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: مترجم ترجمه فارسی به انگلیسی رشته حسابداری ترجمه فارسی به انگلیسی فوری حسابداری نرم افزار ترجمه فارسی به انگلیسی حسابداری ترجمه فارسی به انگلیسی حرفه ای حسابداری ترجمه فارسی به انگلیسی تخصصی حسابداری

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :