دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

استفاده از ابزارهای پیشرفته برای تحلیل آماری چند متغیره

نویسنده: سورنا احمدخانی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/4/16 ساعت 11:00:00 بازدید: 679 امتیاز 5 از 1 نظر

تحلیل آماری چند متغیره، در طول زمان آمارشناسان را قادر ساخت؛ تا با بهترین روش ممکن، به فکر پیشرفت دادن و بهبود روند محاسبه‌ی متغیرها و فاکتورها در تحلیل آماری بپردازند. با توجه به این‌که هر چه علم آمار پیشرفت بیشتری به خود می‌دید؛ نرم افزارهای ارائه شده برای آمارشناسان نیز با خطای کمتر و کمتری مواجه می‌شد؛ رقابت ایجاد شده میان این نرم افزارها موجب شد که هر کدام در آپدیت‌های جدید، قابلیت‌های چشم‌گیری را برای محاسبه‌ی به دور از خطا، یا خطای نزدیک به صفر، از خود بروز دهند. ماژول‌های متعددی نیز سر از بازار داغ نرم افزارهای آمار و احتمال در آوردند؛ که هر یک به بهترین روش ممکن امکان بررسی داده‌ها و متغیرها را برای محققان و پژوهشگرانی که بر روی تحلیل آماری چند متغیره کار می‌کنند؛ تسهیل نموده‌اند. ایران تایپیست نیز در این روند، بهترین کارشناسان آمارشناس خود را گلچین نموده است تا بتوانند با کمک نرم افزارهایی هم‌چون Minitab، Statistica، SPSS، R، SAS و... بهترین و زیرکانه‌ترین نتیجه را برای شما کسب نمایند. اگر در این زمینه تجربه‌ای ندارید؛ هیچ ایده‌ای برای استفاده از تخصصی‌ترین ویژگی‌های این نرم افزارها ندارید و از آن سر در نمی‌آورید؛ بهتر است سررشته‌ی کار را بر عهده‌ی کارشناسان ایران تایپیست بسپارید و خیال خود را از روند پیشرفت کار راحت نمایید.

با توجه به این‌که تحلیل آماری چند متغیره، یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین فرایندهای آماری شماست؛ می‌بایست در انجام آن جوانب باریک‌بینی و وسواس را به خرج دهید. مقادیر مربوط به مسائل آماری چند متغیره، ممکن است پیچیده و درهم به نظر برسند. حتی گاهی گیج کننده باشند و شما را از مقصود کار دور کنند. مشخص است که تمامی پژوهش‌گران، به دنبال علمی‌ترین نتایج آماری می‌گردند. در این زمان است که می‌توانید با تکیه بر ایران تایپیست، انتظار کسب نتیجه دلخواه خود را بکشید و نگرانی را کنار بگذارید.

استفاده از ابزارهای پیشرفته برای تحلیل آماری چند متغیره 

ابزارهای پیشرفته برای تحلیل آماری

سوالات متداول

Minitab، Statistica، SPSS، R، SAS و... از جمله نرم افزارهایی هستند که این مجموعه با آگاهی کامل و تخصص حرفه‌ای از آن استفاده می‌کند.

این امر بستگی به زمینه‌ی پژوهشی و متغیرهای داده‌های شما دارند. بنابراین، ابتدا با کارشناسان آمار ایران تایپیست مشورت کنید؛ سپس تحت نظر مشاوران این مجموعه، به انتخاب نرم افزار متناسب با کار خود بپردازید.

ایران تایپیست با توجه به متغیر و مقادیر مربوطه، می‌تواند به تعریف داده‌های گمشده نیز در چهارچوب نرم افزارهای پیشرفته‌ی آمار بپردازد.

می‌توانید برای دسترسی و اطلاعات بیشتر در زمینه‌ی نرم افزارهای تخصصی تحلیل آماری چند متغیره، با کارشناسان ایران تایپیست تماس برقرار کنید.


نویسنده: سورنا احمدخانی تحلیل آماری تاریخ انتشار: 1400/4/16 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 679 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: تحلیل آماری چند متغیره پیشرفته تحلیل آماری چند متغیره حرفه ای تحلیل آماری چند متغیره تخصصی ابزار تحلیل آماری چند متغیره نرم افزار تحلیل آماری چند متغیره

دیدگاه کاربران

فریدون اصل | 1400-8-9 ساعت 09:19:39 امتیاز :

تحلیل آماریتون هیچ خطا و مشکلی نداشت. مرسی از دقتتون

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :