شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

آیا هزینه ترجمه تخصصی، صفحه‌ای محاسبه می‌شود؟

نویسنده: زهرا خلف زاده قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/8/24 ساعت 18:00:00 بازدید: 251 امتیاز 0 از 0 نظر

محاسبه هزینه یکی از موارد مهمی است که بسیاری از افراد به هنگام ثبت سفارش برای ترجمه تخصصی متون، مد نظر قرار دارند. از جمله خدمات ارائه شده در ایران تایپیست ترجمه تخصصی صفحه‌ای متون است؛ حال سوال این است که هزینه ترجمه تخصصی صفحه‌ای به شکل آنلاین چگونه محاسبه می‌شود؟ به طور کلی برای محاسبه هزینه ترجمه تخصصی صفحه‌ای و یا هر یک از خدمات دیگری که برای ترجمه تخصصی ارائه می‌شود، عوامل متنوعی مد نظر قرار می‌گیرد.

در بیشتر مراکز ارائه دهنده خدمات ترجمه تخصصی مانند سایت ایران تایپیست روش محاسبه هزینه ترجمه تخصصی صفحه‌ای متونی که دارای موضوعات تخصصی در حوزه‌های مختلف هستند، تعداد کلمات موجود در هر یک از صفحات یکی از عوامل اصلی تعیین کننده میزان قیمت انجام کار ترجمه تخصصی متون است. با توجه به حجم صفحات متون مورد نظر، هزینه‌ای که جهت ارائه خدمات ترجمه تخصصی صفحه‌ای تعیین می‌شود متغیر خواهد بود و با زیاد شدن حجم صفحات متن مورد نظر هزینه ترجمه تخصصی متون به صورت صفحه‌ای نیز بیشتر می‌شود. حجم متن تنها یکی از عوامل تعیین کننده قیمت ترجمه تخصصی صفحه‌ای می‎باشد؛ علاوه بر این عامل، زبان ترجمه صفحات متن یک عامل مهم دیگر برای تعیین هزینه است. شما می‌توانید برای ترجمه صفحه‌ای متون تخصصی مورد نظر خود با موضوعات مختلف، زبان‌های انگلیسی یا فارسی، فرانسوی، ایتالیایی، اسپانیایی، آلمانی و بسیاری از زبا‌ن‌های دیگر را انتخاب کنید. زمانی که برای ترجمه صفحه‌ای متون تخصصی توسط کاربران تعیین می‌شود نیز، از عوامل تاثیر گذار دیگر جهت محاسبه هزینه ترجمه تخصصی متون به شکل صفحه‌ای است. برای مثال سفارش‌های فوری ترجمه تخصصی متون به شکل صفحه‌ای ثبت می‌شوند به نسبت سفارش‌های عادی هزینه بیشتری می‎برند. به طور کلی هزینه ترجمه تخصصی متون به شکل صفحه‌ای در ایران تایپیست بسیار مناسب بوده و در عین حال کیفیت بالای انجام کار ترجمه تخصصی در این سایت تضمین شده است.

آیا هزینه ترجمه تخصصی، صفحه‌ای محاسبه می‌شود؟

هزینه ترجمه تخصصی، صفحه‌ای

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمهارزانترین ترجمه ایرانترجمه مقاله ISIترجمه - قرارداد با انتشارات

سوالات متداول

ترجمه تخصصی با کیفیتی بالا و هزینه‌ای بسیار مناسب انجام می‌شود.

اطلاعات لازم در این مورد با مراجعه به سایت ایران تایپیست و یا با مشورت با کارشناسان مالی این سایت به دست خواهد آمد.

حجم صفحات، زمان و زبان ترجمه موضوع متن تخصصی.

حداکثر 30 دقیقه پس از ثبت سفارش ترجمه، فاکتور هزینه صادر می‌شود.


نویسنده: زهرا خلف زاده قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/8/24 ساعت 18:00:00 تعداد بازدید: 251 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: هزینه ترجمه تخصصی صفحه‌ای قیمت ترجمه تخصصی صفحه‌ای تعرفه ترجمه تخصصی صفحه‌ای نرخ ترجمه تخصصی صفحه‌ای محاسبه قیمت ترجمه تخصصی صفحه‌ای

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :