جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

آیا محدودیتی در تعداد لغات برای ترجمه تخصصی وجود دارد؟

نویسنده: نیما رفیعی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/4/18 ساعت 20:00:00 بازدید: 370 امتیاز 5 از 1 نظر

موضوع مهم دیگری که وجود دارد، وجود محدودیت‌ها در ترجمه تخصصی لغات است. نگرانی بسیاری از کاربران این است که برای ترجمه تخصصی لغات مورد نظر خود، تنها می‌توانند دامنه محدودی از لغات را انتخاب کنند و اجازه ثبت سفارش برای ترجمه تخصصی لغات به جز یک تعداد محدود را نخواهند داشت. شاید در بعضی موارد این گونه باشد و سفارش ترجمه تخصصی لغات توسط بعضی مترجمان، تنها برای تعداد محدودی از لغات انجام شود. اما باید گفت که ترجمه تخصصی لغات به تعداد نامحدود، یکی از نکاتی است که ایران تایپیست را به نسبت دیگر سایت‌های ترجمه تخصصی متمایز می‌سازد. در این سایت معتبر کاربران می‌توانند برای ترجمه تخصصی اصطلاحات و لغات مرتبط با موضوعات مختلف، سفارش ثبت کنند و از کیفیت بالای ترجمه و انجام شدن کار ترجمه این لغات به شکل تخصصی توسط مترجمان این سایت معتبر، اطمینان داشته باشند. به عنوان مثال اکثر متونی که برای ترجمه انتخاب می‌شوند، دارای تعداد لغاتی محدود هستند که ترجمه آن‌ها در زمانی سریع انجام می‌شود که علت اصلی آن، مهارت و تخصص بالای مترجمان و همچنین همین محدود بودن تعداد کلمات است.

اما در همه موارد این چنین نیست و این امکان وجود دارد که افراد متونی با تعداد کلمات و لغات تخصصی بسیار زیاد را برای ترجمه انتخاب کنند؛ متن‌هایی چون کتب تخصصی و همچنین نشریه‌ها و مجلاتی که موضوعاتی مختلف دارند. سفارش ترجمه لغات تخصصی موجود در کتاب‌های مختلف با موضوعات گوناگون، به شکل کاملا دقیق و تخصصی توسط تیم ترجمه سایت ایران تایپیست انجام می‌شود. شما می‌توانید سفارش ترجمه تخصصی هر تعداد لغاتی که مد نظر دارید را در این سایت معتبر ثبت کنید و دقت بفرمائید که حداقل سفارش شما 250 کلمه باشد؛ هزینه ترجمه تخصصی این لغات و کلمات با توجه به تعداد آن‌ها متغیر خواهد بود. با توجه به میزان تخصصی بودن این لغات و همچنین تعداد آن‌ها، کار ترجمه آن‌ها توسط یک تیم حرفه‌ای انجام می‌شود و به همین دلیل فاصله زمانی ترجمه این لغات بسیار کوتاه خواهد بود.

 آیا محدودیتی در تعداد لغات برای ترجمه تخصصی وجود دارد؟

عدم محدودیت در تعداد لغات

سوالات متداول

محدودیتی در حداکثر تعداد لغات برای ترجمه تخصصی وجود ندارد اما سفارش حداقل باید شامل 250 کلمه باشد.

خیر تمامی هزینه ها در ایران تایپیست مقرون به صرفه است.

ترجمه لغات توسط مترجمان متخصص و بسیار ماهر در فاصله زمانی کوتاه انجام می‌شود.

ترجمه لغات به زبان‌های مختلف توسط مترجمان متخصص و مسلط بر زبان مورد نظر انجام می‌شود. لذا تفاوتی در زمان ترجمه این لغات به زبان‌های مختلف وجود ندارد.


نویسنده: نیما رفیعی ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/4/18 ساعت 20:00:00 تعداد بازدید: 370 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه تخصصی لغات علمی ترجمه تخصصی لغات آنلاین ترجمه تخصصی لغات یک روزه ترجمه تخصصی لغات سریع ترجمه تخصصی لغات ارزان

دیدگاه کاربران

فرهاد معصومی | 1400-8-8 ساعت 09:23:07 امتیاز :

مرسی از اینکه حجم خیلی کمم ترجمه میکنین. خداقوت

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :