دوشنبه ۰۱ مرداد ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

آیا رفرنس نویسی به صورت دستی ممکن است؟

نویسنده: سهیل آریانپور رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/4/17 ساعت 12:00:00 بازدید: 427 امتیاز 5 از 1 نظر

هر چند که می توان رفرنس نویسی را با استفاده از ابزارهای مختلف انجام داد؛ اما با این توجه اجرای این فرآیند به صورت دستی نیز امکان پذیر می باشد. برای آنکه در هنگام نوشتن رفرنس چه برای نگارش ارجاع های درون متنی و چه برای نوشتن منابع به چه مشکلی برخورد نکنید و تمامی نکات مربوط به آن را به درستی و طبق استاندارد و ترتیب خاص خود به پیش ببرید؛ می توانید رفرنس نویسی را به صورت دستی هم نوشته و تمامی آن ها را بررسی کنید تا چیزی از قلم نیفتد. چرا که در برخی موارد پیش می آید که عدم دقت و سهل انگاری در نوشتن بخش منابع و ارجاع های درون متنی و بیرون متنی خود به یکی از ایرادهایی تبدیل شده است که داوران یک مقاله و پایان نامه یا ویراستارهای یک کتاب از مولف آن می گیرند و همین خود باعث کسر امتیاز و نمره از فرد مولف می گردد.

به همین جهت هر مولفی برای آنکه متن خویش را به درستی و بدون کمترین کسر نمره به خوبی به پیش ببرد؛ نیازمند به ثبت سفارش رفرنس نویسی در یک مرکز بسیار معتبر و مطمئن می باشد که یا به صورت دستی و یا با استفاده از ابزارهای مختلف به صورت خودکار به این مهم اقدام ورزند. هلدینگ ایران تایپیست یکی از همین مراکز می باشد که با کوله باری از تجربه و تخصص در این زمینه سال هاست که نیاز طیف وسیعی از مشتریان خود را در این زمینه پاسخ گفته و توانسته اند با بالاترین بازدهی و کیفیت لازم نیاز آن ها را به خوبی برطرف نمایند. شما نیز می توانید درخواست سفارش خود را در این مرکز به ثبت برسانید تا کار خود را به بهترین نحو ممکن دریافت نمایید. بنابراین نگارش رفرنس هم به صورت دستی و هم به صورت خودکار به هر دو صورت قابل انجام است. آنچه در این جا حائز اهمیت می باشد؛ رعایت کردن تمامی اصول مربوط به نگارش رفرنس می باشد که بایستی به درستی و با ظرافت خاصی صورت پذیرد اما به صورت کلی اگر رفرنس نویسی با نرم افزارهای مربوطه انجام شود امکان بروز خطا را به حداقل میرساند و در صورت اضافه کردن رفرنس جدید در ما بین متن، دردسرهای درست کردن دستی را حذف میکند و در وقت صرفه جویی میشود.

 آیا رفرنس نویسی به صورت دستی ممکن است؟

رفرنس نویسی به صورت دستی

سوالات متداول

خیر؛ علاوه بر نگارش رفرنس به صورت خودکار، امکان نوشتن رفرنس نویسی به صورت دستی نیز میسر می باشد. 

بله؛ هر چند که فرآیند رفرنس نویسی به صورت دستی نیازمند دقت نظر و ظرافت و صرف وقت بیشتری است؛ اما چنین امری هم امکان پذیر است ولی بهتر است توسط ابزارهای مخصوص انجام شود.

هلدینگ ایران تایپیست را می توان بهترین منبع برای رفرنس نویسی به صورت دستی و خودکار دانست. 

زیرا علاوه بر اینکه نیاز به صرف وقت زیادی دارد، امکان بروز خطا در آن بالاست و در صورتی که نیاز به اضافه کردن رفرنس جدید در متن داشته باشید باید همه ی رفرنس های دیگر را ادیت کنید و این کاملا دردسرساز است.


نویسنده: سهیل آریانپور رفرنس نویسی تاریخ انتشار: 1400/4/17 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 427 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: رفرنس نویسی دستی رفرنس نویسی اصولی رفرنس نویسی ارزان رفرنس نویسی فوری رفرنس نویسی آنلاین

دیدگاه کاربران

الهام جمشیدپور | 1400-8-8 ساعت 09:44:11 امتیاز :

رفرنس نویسیتون حرف نداشت. بدون خطا بود و اصولی

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :