پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

آیا در ترجمه فارسی به انگلیسی از روی عکس محدودیتی وجود دارد؟

نویسنده: زهرا خلف زاده ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/8/19 ساعت 09:51:14 بازدید: 433 امتیاز 0 از 0 نظر

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد، ترجمه فارسی به انگلیسی از روی عکس یکی از خدمات ویژه ایران تایپیست می باشد که بسیاری از مشتریان سوالات مختلفی را درباره آن مانند:« آیا در ترجمه فارسی به انگلیسی از روی عکس محدودیتی وجود دارد؟» مطرح می کنند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی از روی عکس هیچ گونه محدودیتی ندارد و شما به راحتی می توانید نوشته های عکس مورد نظرتان را در ارتباط با هر رشته و موضوعی به صورت فارسی به انگلیسی ترجمه کنید. ایران تایپیست با استخدام مترجمان توانا از سراسر ایران قادر به ترجمه هرگونه متن موجود در عکس و دست نوشته چه به صورت خوانا و چه به صورت ناخوانا می باشد. مدیریت ایران تایپیست با برگزاری آزمون های آنلاین مترجمی سطح کیفی مترجمان علاقمند به همکاری، با موسسه ایران تایپیست را بررسی می کند و به مشتریان خود تضمین یک ترجمه با کیفیت را می دهد.

بنابراین این مجموعه با استخدام افرادی با تجربه و مسلط به زبان های گوناگون قادر به پذیرش سفارش ترجمه هرگونه متن و دست نوشته به صورت عکس می باشد. البته ناگفته نماند ایران تایپیست از سراسر ایران مترجم استخدام می کند و همین امر سبب می شود تا ایران تایپیست سفارش های ترجمه فارسی به انگلیسی از روی عکس را بدون هیچگونه محدودیت زمانی و مکانی را پذیرش کند. هزینه این سفارش ها نیز بر اساس تعداد کلمات و همچنین میزان سختی کار توسط کارشناسان با تجربه ایران تایپیست مشخص می شود. این هزینه ها نسبت به سایر موسسه های ترجمه مقرون به صرفه می باشند. بنابراین این مزیت موسسه ایران تایپیست می تواند به دانشجویان رشته های گوناگون و دانش آموزان مقاطع مختلف کمک کند تا دست نوشته های ناخوانا که به صورت عکس می باشند را در کمترین زمان ممکن و با هزینه ای مناسب ترجمه کنند.

آیا در ترجمه فارسی به انگلیسی از روی عکس محدودیتی وجود دارد؟

ترجمه فارسی به انگلیسی در ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

سوالات متداول

خیر، ترجمه های فارسی به انگلیسی از روی عکس در مجموعه ایران تایپیست هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد.

بله، مترجمان ایران تایپیست قادر به ترجمه در تمامی رشته های می باشند و مشتریان می توانند بدون هیچ محدودیت سفارش خود را در تمامی زمینه ها ثبت کنند.

بله، ایران تایپیست با ارائه خدمات آنلاین از سراسر ایران قادر است تا سفارش های مختلف را از تمامی شهر های ایران پذیرش کند.

بله، زیرا ایران تایپیست با برگزاری آزمون های آنلاین مترجمی، سطح کیفی تمامی مترجم های خود را بررسی می کند و ترجمه آنها را کاملا تضمین می کند.


نویسنده: زهرا خلف زاده ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/8/19 ساعت 09:51:14 تعداد بازدید: 433 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه فارسی به انگلیسی تصویر ترجمه فارسی به انگلیسی دست نوشته ترجمه فارسی به انگلیسی عکس ناخوانا ترجمه فارسی به انگلیسی تصویر مرکز ترجمه فارسی به انگلیسی فوری

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :