دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

آیا خدمات ویراستاری برای ترجمه آلمانی ارائه میشود؟

نویسنده: دنیا ذاکری ترجمه آلمانی تاریخ انتشار: 1401/8/16 ساعت 15:27:52 بازدید: 630 امتیاز 0 از 0 نظر

خدمات ویراستاری برای ترجمه آلمانی نیز انجام می شود. گروه ارزیاب ها این حوزه از زبان را با دقت هر چه تمام ارزیابی می کنند. بخش ویراستاری کلیه فایل هایی که از مترجم ها را دریافت می کنند را با دقت هر چه تمام ارزیابی کرده و اشکالات نگارشی و املایی را به مترجم یادآور می شوند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه آلمانی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

بخش ویراستاری فایل های متنی، صوتی و تصویری را با دقت هر چه تمام ارزیابی می کنند. ارزیابی فایل های صوتی و تصویری زمان بر بوده و در برخی مواقع با ویدئو نیز مطابقت داده می شود. از آن جایی که ترجمه فایل های صوتی و ویدئو بدون زیرنویس زمان بر است بنابراین مترجم کلیه جملات فایل را با دقت هر چه تمام ارزیابی کرده و به انجام می رساند. خدمات ویراستاری در شرکت ایران تایپیست انجام می شود.

ویراستاران فایل های ترجمه و تایپ مترجم ها و تایپیست ها را با دقت هر چه تمام ارزیابی می کنند. رفع اشکالات نگارشی و املایی مهمترین وظیفه ای ارزیاب ها و ویراستاران این بخش از شرکت است. ویراستاری برای ترجمه آلمانی انجام می شود و همه جملات و اصطلاحات به دقت ارزیابی شده و در صورت وجود تنها یک اشتباه دوباره به مترجم عودت داده می شود تا تصحیح شود. هدف نهایی بخش ویراستاری ترجمه آلمانی، نگارش ساده و روان مطالبی است که مترجم ترجمه می کند. ابهامات نگارشی یکی از مواردی است که جای مناقشه دارد و لازم است که فایل به دقت ترجمه و ویرایش شود. بخش ویراستاری وظیفه مهم و سنگینی دارد. این بخش از شرکت کلیه فایل های مترجم ها را در هر حوزه ارزیابی می کنند تا فایل ترجمه عاری از اشکالات گرامری و املایی باشد. جملات لازم است که ساده و روان نوشته شده و از آن جایی که بخش ویراستاری در انتهای انجام کار قرار دارد و بعد از تایید این بخش، کاربر می تواند فایل را دانلود کند.

آیا خدمات ویراستاری برای ترجمه آلمانی ارائه میشود؟

خدمات ویراستاری ترجمه آلمانی

کیفیت ترجمه آلمانی متون مختلف و نقش ویراستار در آن

کیفیت ترجمه آلمانی هر یک از متون مختلف، بسیار مهم است. مسئله ای که امروزه مراکز و موسسه های فعال در این زمینه نیز به آن واقف هستند. به همین جهت هر یک از آن ها سعی می کند تا بتوانند بهترین خدمات را به مشتریان خویش ارائه دهند. چرا که در این بازار رقابتی، موسسه هایی می توانند گوی سبقت را از رقبای خود بربایند که در این عرصه، خدمات بهتری را به مشتریان خود، تحویل دهند. آن ها از وجود بهترین و مجرب ترین مترجم های آلمانی خود برای ترجمه آلمانی انواع متون، بهره می جویند. بنابراین به محضی که شما سفارش خود را به این مراکز می سپارید؛ آن ها سفارش شما را به بهترین مترجم آلمانی خود می سپارند. وی نیز بر حسب تجربه و توانمندی های خود، اقدام به ترجمه دقیق و استاندارد متن شما می کند. حتی در آخر، متن ترجمه شده را باری دیگر از ابتدا مورد بازبینی قرار می دهد تا مشکلی در ترجمه متن شما وجود نداشته باشد.

اما در زمینه ترجمه آلمانی متون مختلف، این پایان کار نیست. چرا که پس از اتمام کار ترجمه توسط مترجم، متن ترجمه شده، ابتدا در اختیار ویراستار، قرار می گیرد. سپس ویراستار که معمولا از تجربه بیشتری نسبت به مترجم، برخوردار می باشد؛ متن را از ابتدا تا انتهای آن باری دیگر مورد بازبینی و ارزیابی قرار می دهد. بدین ترتیب هر گونه ابهام و مشکلات نگارشی، زبانی، املایی و... در متن شما وجود داشته باشد؛ توسط ویراستار، برطرف می گردد. بنابراین نقش ویراستار در کیفیت ترجمه آلمانی متون شما، بسیار جالب توجه می باشد. چرا که وی تمامی تلاش خود را در این راستا به کار می گیرد تا بتواند متن نهایی مشتریان خود را عاری از هر گونه عیب و نقصی کند. به گونه ای که فایل نهایی که به دست مشتری می رسد؛ از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار بوده باشد. بنابراین خدمات ویراستاری برای ترجمه آلمانی در مراکز معتبر از جمله: موسسه ایران تایپیست، به خوبی اجرا می گردد.

آیا خدمات ویراستاری برای ترجمه آلمانی ارائه میشود؟

کیفیت ترجمه آلمانی

سفارش ترجمه متون تخصصی آلمانی خود را به کجا بسپاریم؟

اگر می خواهید متن ترجمه آلمانی شما بی هیچ عیب و ایرادی به دستتان برسد؛ می توانید آن را به موسسه ایران تایپیست، بسپارید. این موسسه، خدمات خود را به صورت حضوری و غیر حضوری یا آنلاین به مشتریان خویش ارائه می کند. ضمن اینکه هدف خود را در جهت جلب رضایت حداکثری تمامی مشتریان قدیمی و جدید خود قرار داده است. بنابراین بهتر است با توجه به کیفیت بالای خدمات ترجمه آلمانی و هزینه های به صرفه در این موسسه، سفارش خود را به این موسسه، بسپارید. ضمن اینکه ایران تایپیست، ترجمه متون تخصصی آلمانی شما را ویراستاری شده به دست شما می رساند. بدین ترتیب دیگر نیازی نیست متن نهایی را به یک ویراستار بسپارید تا آن را برای شما ویراستاری و اصلاح نماید. چرا که کلیه متون ثبت شده در این موسسه، می بایست از فیلتر ویراستاری، عبور کنند. سپس در نهایت اصلاح شده و بدون عیب و ایراد به دست مشتری، برسند.

آیا خدمات ویراستاری برای ترجمه آلمانی ارائه میشود؟

 سفارش ترجمه متون تخصصی آلمانی

ویراستاری ترجمه آلمانی در صورت عدم رضایت مشتری

ممکن است نسبت به ترجمه آلمانی سفارش خود رضایت نداشته باشید و یا اینکه اشکالات نگارشی و علمی زیادی را در آن مشاهده کنید. هر چند که در مراکز معتبر و شناخته شده بروز چنین رخدادی کمتر به وقوع می پیوندد؛ اما نباید نگران باشید. چرا که در این مراکز ترجمه شما می توانید از خدمات ویراستاری مربوط به فایل ترجمه خود به خوبی بهره مند شوید. خدمات ویراستاری شامل ترجمه آلمانی هم می شود. زیرا هر موسسه ای که از وجود مترجمین آلمانی بهره می برد؛ بدون هیچ شک و تردیدی از ویراستارهای قدر و توانایی هم استفاده می کند. دلیل آن هم به این مسئله بر می گردد تا شما با خیال راحت تری نسبت به ثبت سفارش های خود اقدام کنید. چون حتی اگر از ترجمه متن خود هم رضایت نداشته باشید؛ امکان ویراستاری فایل ترجمه در همان موسسه وجود دارد. بدون اینکه هزینه ای مجدد برای ویراستاری پرداخت کنید.

آیا خدمات ویراستاری برای ترجمه آلمانی ارائه میشود؟

ویراستاری ترجمه آلمانی

ویراستارهایی که ترجمه آلمانی مترجمان این زبان را ترجمه می کنند؛ همیشه یک سر و گردن از آن مترجمان بالاتر هستند. به این معنا که آن ها با تسلط بیشتر نسبت به

  • زبان آلمانی
  • شناخت نسبت به گرامر این زبان
  • سطح زبانی
  • شیوه صحیح املای کلمات
  • اغلاط علمی و شکل درست آن ها

 و سایر مسائل علمی و تخصصی مربوط به آلمانی آشنا هستند. بنابراین می توانند خدمات ویراستاری انواع فایل های ترجمه آلمانی را بر عهده بگیرند. بدین ترتیب تمامی نگرانی های شما را در این راستا می زدایند. چرا که در نهایت شما می توانید فایل ترجمه تضمین شده و با کیفیت بالایی را دریافت نمایید. موسسه ایران تایپیست نیز در همین راستا ویراستارهای قدر و توانایی را به استخدام شرکت خود درآورده است. آن ها با سعه صدر و هوش و استعداد بی نظیر خود تک تک کلمات و عبارات ترجمه شده را برای شما ویراستاری می کند.

امکان پس گرفتن هزینه سفارش ترجمه

با استناد به امتیاز ویراستاری ترجمه آلمانی، دیگر هیچ نگرانی برای دریافت فایل بی کیفیت باقی نمی ماند. اما گاهی اوقات ممکن است شما سفارش ترجمه خود را به موسسه ای سپرده باشید که کیفیت بسیار ضعیفی را از خود ارائه نموده باشد. در چنین حالتی ویراستاری فایل ترجمه به منزله ترجمه از نو می باشد و به طور کلی شاکله متن ترجمه شده تغییر می یابد. در چنین حالتی شما راهکارهای زیادی پیش رو دارید. یا می توانید درخواست ویراستاری ترجمه آلمانی خود را در همان موسسه به یک ویراستار دیگری بسپارید و یا اینکه هزینه سفارش خود را پس بگیرید. در این حالت می توانید هزینه سفارش خود را با ثبت سفارش در یک موسسه دیگر صرف نمایید تا این بار متن با کیفیت تری را دریافت کنید. ترجمه و ویراستاری های انجام شده در موسسه ایران تایپیست، همیشه کیفیت مطلوبی داشته اند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه آلمانی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

هزینه ترجمه آلمانیترجمه کاتالوگترجمه وب سایتترجمه سریع

سوالات متداول

این بخش از شرکت کلیه فایل های مترجم ها را با دقت ارزیابی می کند تا هیچ اشکال گرامری و املایی نداشته باشد. وظیفه سنگینی است و متناسب با همه حوزه ها و زبان ها این کار انجام می شود.

بخش ویراستاری، در آخرین مرحله انجام کار قرار دارد و وظیفه این بخش کنترل کیفیت فایل های مترجم ها در تمامی حوزه ها و زبان ها است. در زبان آلمانی نیز وظایف به بهترین شکل ممکن انجام می شود.

لزومی به تسلط به هیچ کدام از زبان های لاتین نیست. بخش ویراستاری کیفیت فایل های دریافتی مترجم ها را کنترل می کند تا استانداردهای موسسه و مشتری برآورده شود.

خدمات ویراستاری برای ترجمه آلمانی، رایگان انجام می شود و از دانشجویان و عموم مردم مبلغی دریافت نمی شود. کلیه خدمات ویراستاری ترجمه رایگان و با کیفیت بالا انجام می شود.


نویسنده: دنیا ذاکری ترجمه آلمانی تاریخ انتشار: 1401/8/16 ساعت 15:27:52 تعداد بازدید: 630 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ویراستاری ترجمه آلمانی ویراستاری متون ترجمه آلمانی سفارش آنلاین ویراستاری ترجمه آلمانی ترجمه آلمانی کتاب ترجمه آلمانی سایت

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :