شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

آیا به تنهایی میتوان بازنویسی متون را انجام داد؟

نویسنده: سورنا احمدخانی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/5/19 ساعت 12:00:00 بازدید: 370 امتیاز 5 از 1 نظر

شاید در نگاه اول بازنویسی متن و مقاله‌ای که قرار است به بازنویسی آن بپردازید آسان جلوه کند، اما باید این را نیز بدانید که بازنویسی به زبان ساده یک فن است. بازنویسی به مثابه یک هنر است. از این رو نباید آن را تنها با جابجایی کلمات و شکست ساختار جملات اشتباه گرفت. البته می‌توان عمل بازنویسی را با فراگیری چندین تکنیک ابتدایی پیشبرد اما ممکن است علاوه بر بروز سرقت‌ادبی، امتیاز جالبی متوجه بازنویسی‌تان نشود.

آیا به تنهایی میتوان بازنویسی متون را انجام داد؟ 

بازنویسی به زبان ساده

 

 اما راه چاره چیست؟ چگونه می‌توان بازنویسی به زبان ساده را به تنهایی انجام داد؟ تنها راهی که برای بازنویسی به زبان ساده وجود دارد تمرین و تکرار است. شخصی که اذعان دارد قادر است خود به تنهایی فن بازنویسی را روی مقاله شخصی دیگر پیاده کند می‌بایستی برای سال‌ها این فن را تمرین کند. اما تمرین بازنویسی به زبان ساده نیازمند رعایت چندین نکته است. در حین تمرین، در حالی که به غریزه و استعداد خود رجوع می‌کنید، می‌بایستی به فکر کسب علم بازنویسی باشید. عدم توجه به علم بازنویسی پیشرفت شما را کند می‌کند. برای مثال اگر شما به فکر کسب علوم و نکاتی باشید که به بازنویسی ربط دارد، قادر خواهید بود راه صد ساله را یک شبه طی کنید. عدم توجه به علم روز بازنویسی باعث خواهد شد شما پس از آزمون و خطاهای بسیار خود به تکنیک ها بازنویسی دست پیدا کنید. تکنیک‌های بازنویسی را یاد بگیرید، علوم بازنویسی را مطالعه کنید و شما نیز شخصی باشید که در گسترش علم سهیم هستید. اما برخی اوقات در مسیر شغلی و تحصیلی افراد زمانی پیش می‌آید که اشخاص وقت کافی برای تمرین و تکرار تکنیک‌ها و روش‌های بازنویسی به زبان ساده را ندارند. در همین آن مجموعه ایران تایپیست وارد عمل می‌شود و شخص را از دست تمام دردسر‌‌هایی که ممکن است برایش پیش بیاید می‌رهاند. بهترین بازنویسی‌ها را با ایران تایپیست تجربه کنید.

سوالات متداول

اولین و مهم‌ترین نکته برای آنکه بتوانید خودتان به تنهایی بازنویسی متون را انجام دهید مطالعه تکنیک‌های بازنویسی است. با مراجعه به سایت ایران تایپیست قادر خواهید بود مهارت‌های بازنویسی به زبان ساده را کسب کنید.

هزینه بازنویسی به زبان ساده تماماً به متن منبع و مبدا بستگی دارد. هزینه بازنویسی متون در ایران تایپیست پس از ارسال متن اصلی محاسبه و به مشتری انتقال داده می‌شود.

حرفه‌ای شدن در زمینه‌ی بازنویسی به زبان ساده کار یک یا دو روز نیست. برای آنکه بتوانید پس از مطالعه تکنیک‌های بازنویسی تماماً آنها را روی متن پیاده کنید باید ماه‌ها تمرین داشته باشید.

بله. اشخاصی که قدری توانایی، مهارت و استعداد نویسندگی دارند در امر بازنویسی انواع متون نیز موفق خواهند بود.


نویسنده: سورنا احمدخانی بازنویسی کتاب تاریخ انتشار: 1400/5/19 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 370 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: بازنویسی علمی بازنویسی اصولی بازنویسی تخصصی سایت بازنویسی مرکز آنلاین بازنویسی

دیدگاه کاربران

فرانک مصطفوی | 1400-7-20 ساعت 09:39:14 امتیاز :

من یه بار تلاش کردم نشد. آخر دادم خودتون بازنویسیش کردین

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :