سه شنبه ۰۱ خرداد ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

آیا برای ترجمه تخصصی متن فارسی به انگلیسی از گوگل ترنسلیت استفاده می‌شود؟

نویسنده: سهیل آریانپور ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/6/23 ساعت 15:31:42 بازدید: 1175 امتیاز 0 از 0 نظر

هر یک از مترجمان برای ترجمه‌ی تخصصی فارسی به انگلیسی و یا هر زبان دیگری، ممکن است از ابزار مختلفی استفاده کنند و نرم افزارها و کتب بسیار متنوعی را در قالب دیکشنری به کار ببرند که هر یک از این کتب و ابزار ممکن است نتیجه مثبت و یا منفی را در انجام کار ترجمه تخصصی متن فارسی به انگلیسی بر جای بگذارد. یکی از ابزاری که اکثر مترجمان تازه کار برای انجام کار ترجمه تخصصی متن فارسی به انگلیسی از آن استفاده می‌کنند، گوگل ترنسلیت است که به آسانی امکان استفاده را برای هر یک از مترجمان فراهم می‌آورد و کار کردن با آن چندان پیچیده و سخت نیست. اما سوالی که پیش می‌آید این است که آیا برای ترجمه تخصصی متن فارسی به انگلیسی، استفاده از گوگل ترنسلیت کار صحیحی خواهد بود؟


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های ترجمه تخصصی متن فارسی به انگلیسی و یا هر یک از زبان‌های زنده‌ی دنیا با گوگل ترنسلیت این است که کار ترجمه از طریق آن، در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود و زمان زیادی را از افراد نخواهد گرفت. اما نکته اینجاست که با انجام کار ترجمه تخصصی متن فارسی به انگلیسی توسط چنین ابزاری، مشکلاتی نیز بر سر راه افراد خواهد بود؛ یکی از اصلی‌ترین مشکلات این است که متونی که توسط گوگل ترنسلیت ترجمه می‌شوند، معمولا به شکل کاملا درست و دقیق و مفهومی ترجمه نخواهند شد و همیشه مواردی اشتباه در این متن‌ها مشاهده می‌شود. علاوه بر آن گوگل ترنسلیت برای انجام کار ترجمه‌ی متن‌های ساده مناسب‌تر است و جهت ترجمه‌ی متون تخصصی، نمی‌تواند ابزاری مفید باشد. به طور کلی گوگل ترنسلیت ترجمه تخصصی متن فارسی به انگلیسی را مطابق با روش و الگوریتم خاص خود پیش می‌برد و برای ترجمه‌ی متن‌های تخصصی و پیچیده، نمی‌توان روی آن حساب باز کرد. بهتر است که برای ترجمه تخصصی متن‌های مختلف، تا حد امکان از استفاده از گوگل ترنسلیت خودداری شود.

آیا برای ترجمه تخصصی متن فارسی به انگلیسی از گوگل ترنسلیت استفاده می‌شود؟

ترجمه تخصصی متن فارسی به انگلیسی از گوگل ترنسلیت


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه تخصصیهزینه ترجمه فارسی به انگلیسیترجمه تخصصی رشته های دانشگاهیترجمه دانشجویی

سوالات متداول

گوگل ترنسلیت بیشتر برای ترجمه‌ی متون ساده و معمولی مفید است و برای ترجمه‌ی متون تخصصی بهتر است که از گوگل ترنسلیت استفاده نشود.

ترجمه‌ی تخصصی متن‌ها توسط سایت ایران تایپیست با روش ترجمه انسانی توسط متخصصان این امر انجام میشود.

گوگل ترنسلیت برای ترجمه از روش و الگوریتم مخصوص به خود استفاده می‌کند.

متن‌های ترجمه شده توسط گوگل ترنسلیت به طور 100% دقیق ترجمه نمی‌شوند.


نویسنده: سهیل آریانپور ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/6/23 ساعت 15:31:42 تعداد بازدید: 1175 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی ترجمه تخصصی متون فارسی به انگلیسی ترجمه تخصصی آنلاین متن فارسی به انگلیسی ترجمه تخصصی اینترنتی متن فارسی به انگلیسی سایت ترجمه تخصصی فارسی به انگلیسی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :