جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

آیا امکان ثبت سفارش ترجمه تخصصی زبان آنلاین از طریق تلگرام و واتس آپ وجود دارد؟

نویسنده: سهیل آریانپور ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/6/23 ساعت 15:36:04 بازدید: 354 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه تخصصی زبان آنلاین در زمینه های مختلف، خدمتی است که افراد در هر کجای کشور ممکن است به آن نیاز پیدا کنند. تحصیلات و رشته های دانشگاهی، اکنون در سراسر کشور هر روز افراد بیشتری را با علم و تخصص گره می زنند؛ اما باید پذیرفت تمامی این افراد به زبان های خارجی تسلط ندارند و نیاز به استفاده از خدمات ترجمه تخصصی زبان آنلاین دارند.

 از سوی دیگر حتی در دورترین نقاط کشور نیز افراد مشغول به تولید هستند، کارخانجات و کارگاه های بزرگ و کوچک و مشاغل خانگی همگی تولیدکنندگانی هستند که باید با فروش محصولات خود به دنیای خارج از کشور، کار خود را رونق دهند و یا مواد اولیه و دستگاه هایی را وارد کنند که به تولید کمک نماید؛ بنابراین همه نیاز به خدمات تخصص ترجمه دارند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

اما بسیاری از این افراد زمان لازم را برای مراجعه به مراکز معتبر ترجمه ندارند و یا فاصله زمانی آنقدر زیاد است که مترجم خوب در دسترشان قرار نمی گیرد؛ لذا بهترین راه برای خدمات رسانی به تمامی افراد، ثبت سفارش ترجمه در تلگرام و واتس اپ ایران تایپیست می باشد.

ترجمه تخصصی زبان آنلاین

سفارش ترجمه تخصصی زبان آنلاین

دنیای مجازی و اینترنت فرصتی را فراهم نموده که سرعت سفارش و امکان سفارش فوری ترجمه فرصت برابر را در اختیار همگان قرار می دهد. تلگرام و واتس آپ برنامه هایی هستند که هر کدام از آنها در گوشی های هوشمند اغلب افراد نصب شده است  و افراد به وفور و روزانه از آنها استفاده می کنند.

 این برنامه ها شبانه روز به وسیله اینترنت در دسترس هستند و در کنار سرعت، به کاربران ایران تایپیست این امکان را داده اند بتوانند  حجم بالای سفارشات را با این برنامه ها به راحتی ارسال کنند.

باید قبول کرد تکنولوژی و اینترنت بسیاری از محدودیت ها را برداشته اند، لذا مترجمین میتوانند در دورترین روستا ها در خانه خود بنشینند و متن هایی را ترجمه نمایند که کاربرای در ان سوی ایران به ایران تایپیست سفارش داده اند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

سفارش آنلاین ترجمه فوریترجمه تخصصیلیست هزینه ترجمهدریافت نمونه ترجمه رایگان

سوالات متداول

برای ثبت سفارشات با حجم بالا از تلگرام و واتس آپ ایران تایپیست میتوانید بهره ببرید، پشتیبان ها به صورت آنلاین پاسخگو هستند.

اگر امکان ارسال فایل از  طریق واتس آپ و تلگرام به دلیل حجم بالا وجود نداشته باشد میتوانید وارد سایت www.uplod.ir شده و لینک دانلود دریافت کنید.

خیر هزینه سفارش ترجمه تخصصی زبان آنلاین  با  واتس اپ و تلگرام با روش حضوری تفاوتی ندارد.

روش سفارش گذاری ترجمه تخصصی زبان آنلاین  با تلگرام سریع  و راحت می باشد و بلافاصله می تواند برای شروع ترجمه ارجاع داده شود.


نویسنده: سهیل آریانپور ترجمه تخصصی تاریخ انتشار: 1400/6/23 ساعت 15:36:04 تعداد بازدید: 354 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه تخصصی زبان با واتس آپ ترجمه تخصصی زبان با تلگرام ترجمه تخصصی از طریق تلگرام ترجمه تخصصی زبان از طریق واتس آپ ترجمه تخصصی متون آنلاین

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :