شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

پرداخت قسطی هزینه ها در سایت ترجمه

نویسنده: سارا اخلاقی سایت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/9/30 ساعت 11:00:00 بازدید: 704 امتیاز 5 از 1 نظر

مشتریان مجموعه هلدینگ ایران تایپیست می توانند هزینه های سفارشات ترجمه را به صورت قسطی پرداخت کنند. از آن جایی که هزینه در سایت ترجمه براساس کلمه محاسبه می شود، بنابراین دانشجویان و سایر مشتریان می توانند در صورتی که قادر به پرداخت یکباره هزینه ترجمه نباشند از این روش استفاده کنند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

در واقع پرداخت قسطی هزینه ترجمه فقط برای ترجمه های با حجم بالا مشخص شده است. براساس این روش مشتریان و دانشجویان می توانند به محض پایان ترجمه بخشی از مقاله یا کتاب، هزینه بخش مشخص شده را پرداخت کنند تا ترجمه بخش دیگر شروع شود. در این روش اصلا لازم نیست که کل هزینه در ابتدای شروع به کار مترجم پرداخت شود.

در این روش، هزینه همان بخش از کتاب محاسبه شده و بنابراین دانشجویان و دانش آموزانی که سفارش ترجمه دارند می توانند با این روش همه سفارشات خود را در سایت ترجمه ثبت کنند. پرداخت قسطی در سایت ترجمه موجب تسهیل دریافت سفارشات مشتریان خواهد شد و این جریان به روند دریافت و پرداخت مشتریان کمک خواهد کرد.  شما براساس پرداخت قسطی می توانید به راحتی هزینه سفارش خود را به روش راحتی پرداخت کنید. با این روش دانشجویانی که امکان پرداخت به یکباره هزینه را ندارند را می توانند مبلغ سفارش را به به راحتی در سایت ترجمه پرداخت کنند. پرداخت قسطی از خیلی جهات به روش نقدی برتری هایی دارد و بسیاری از مردم از این روش استقبال کرده اند. پرداخت قسطی یکی از روش های محبوب دانشجویان و اکثر مردم است که دوست دارند تا هزینه های سفارشات بالا را به انجام برسانند. امروزه اکثر موسسات در جهت تسهیل پرداخت های مردم در سایت های خود پرداخت قسطی را لحاظ کرده اند تا مردم راحت بتوانند مبلغ خریدها و سفارشات کالا و خدمات خود را پرداخت کنند. این روش موسسه هلدینگ ایران تایپیست موثر بوده است و استقبال عموم مردم نشانگر میزان تاثیر این روش است. 

پرداخت قسطی هزینه ها در سایت ترجمه

سایت ترجمه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

لیست هزینه ترجمهترجمه نامه اداریترجمه کاتالوگتولید زیر نویس فیلم و سریال

سوالات متداول

مجموعه ایران تایپیست، امکان پرداخت قسطی هزینه ترجمه را فراهم کرده تا مشتریان بتوانند راحت تر کل هزینه را پرداخت کنند.

در این روش می توانید کیفیت متن یا کتاب را بررسی کرده و همچنین نسبت به پرداخت کل هزینه نیز نگرانی نخواهید داشت. ترجمه دقیق و باکیفیت و پرداخت قسطی از مزایای این روش محسوب می شود.

شما می توانید مبلغ قسط را از طریق پنل کاربری خود پرداخت کنید. شما در این روش می توانید در زمان مقرر مبلغ را از طریق پنل کاربری که به درگاه پرداخت ایمن متصل است پرداخت کنید.

خیر. شما میتوانید تمامی سفارشات را در دو قسط بپردازید.


نویسنده: سارا اخلاقی سایت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/9/30 ساعت 11:00:00 تعداد بازدید: 704 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: مناسبترین هزینه سایت ترجمه ارزانترین سایت ترجمه سایت ترجمه ارزان قیمت کمترین نرخ سایت ترجمه کمترین تعرفه سایت ترجمه

دیدگاه کاربران

یزدان شموشكی | 1400-9-30 ساعت 12:53:27 امتیاز :

بخاطر قسطی بودن پرداختا، خیالم راحته همیشه. مرسی از شما

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :