شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ویراستاری مقاله انگلیسی

نویسنده: دنیا ذاکری ویراستاری تاریخ انتشار: 1401/9/30 ساعت 09:00:00 بازدید: 252 امتیاز 0 از 0 نظر

ویراستاری مقاله انگلیسی نیاز به دانش خاصی دارد. همان طور که مدرک زبان فارسی منجر نمی شود که دارنده آن بتواند به کار ویرایش دست بزند. دانستن زبان انگلیسی هم برای دست زدن به ویراستاری به این زبان کافی نیست. این کار نیاز به اطلاع از اصول ویرایش دارد. اصولی که می توان با آنها متن را تصحیح کرد. گرامر زبان انگلیسی کمک می کند که فرد بتواند به زبان انگلیسی بنویسد. اما برای ویرایش به دانشی بیش از این نیاز است. برای ویراستاری مقاله هایی به زبان انگلیسی می توانید از همکاران ویراستار ماهر و باتجربه ایران تایپیست کمک بگیرید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

آیا تسلط بر زبان برای ویراستاری مقاله انگلیسی کافی است؟

برای ویراستاری مقاله انگلیسی باید به این زبان تسلط داشت. دانش ویراستاری از دانش گرامری جدا می شود. به طور قطع تنها تسلط به زبان برای ویراستاری مقاله های انگلیسی کافی نیست. هر مقاله ای که مشکلات نگارشی و گرامری داشته باشد، باید یک مترجم متخصص آن را بررسی کند. مترجمی که مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری مترجمی انگلیسی داشته باشد. با کمک گرفتن از ویراستاران ایران تایپیست خیالتان از هر جهت راحت خواهد بود. برای این که بدانید چه تغییراتی روی فایل انجام می شود، می توانید از ویراستار بخواهید قسمت هایی را که دستکاری کرده است مشخص و های لایت کند.

بیشترین کاربرد ویراستاری مقاله انگلیسی برای زمانی است که بعد از داوری برگشت داده شده باشد. یعنی نویسنده زحمت کشیده و آن را نوشته است. بیشترین تلاشش را در زمینه نداشتن اشتباهات محتوایی و درست بودن آن کرده است. زمان زیادی را صرف این مسئله کرده است که محتوای مقاله کاملاً درست و جدید باشد. همین مسئله ممکن است فرد را از نوع نگارش غافل کند. زمانی که مقاله برای مجله های مختلف ارسال می شود، نویسنده تازه توجهش به آن جلب می شود. در این مجموعه مقاله ها از نظر درست بودن گرامر و ساختار زبانی مورد بررسی قرار می گیرند. 

همه می دانند که زبان انگلیسی در انگلستان و امریکا تفاوت های زیادی با هم دارند. این مسئله در زمان نوشتن مقاله هم باید در نظر گرفته شود. یعنی باید در مقاله ها حتماً مد نظر داشت که ممکن است برخی اصطلاحات مورد استفاده در زبان بریتیش برای امریکن خیلی کاربردی نباشد. نکته مهم دیگر یک دست بودن آن است. برای نوشتن باید یکی از این سبک انتخاب شود. در ویراستاری مقاله انگلیسی هم باید به این نکته توجه شود. بهترین ویراستاری را کسانی می توانند انجام دهند که در این کشورها زندگی کرده باشند و با تفاوت های آنها کاملاً آشنا باشند.

ویراستاری مقاله انگلیسی

تسلط بر زبان برای ویراستاری مقاله انگلیسی

ویراستاری مقاله انگلیسی تخصصی رشته اقتصاد

ویراستاری مقاله انگلیسی در هر رشته ای در ایران تایپیست انجام می شود. دانشجویان زیادی در رشته اقتصاد در دانشگاه های ایران مشغول تحصیل هستند که برای ارتقای شغلی و تحصیلی خود نیاز به نوشتن مقاله به زبان انگلیسی دارند. خیلی از این افراد برای مهاجرت نیاز به رزومه ای دارند که در آن مقاله ای به زبان انگلیسی ثبت شده باشد. بیشتر دانشجوها، به خصوص در مقطع های بالاتر مثل دکتری و فوق دکتری، به زبان انگلیسی خود اطمینان می کنند و مقاله شان را می نویسند. بعد از ارسال برای مجله های آی اس آی از مطمئن هستند که کارشان را به خوبی انجام داده اند. اما وقتی متوجه اشتباهتشان می شوند که کارشان برگشت داده شده و رد شده است. تازه می فهمند که باید از افراد حرفه ای در این زمینه کمک می گرفتند.

برای ویراستاری مقاله انگلیسی تخصصی رشته اقتصاد باید از افرادی که تسلط کامل به این زبان دارند کمک گرفته شود. افرادی که با اصطلاحات اقتصادی آشنایی کامل دارند و بر گرامر زبان سوار هستند. بهتر است دانشجوها و محققان پیش از این که برای سابمیت مقاله خود اقدام کنند، آن را به دست ویراستاران باسابقه بدهند. ویراستارانی که سال ها است در این زمینه فعالیت می کنند. آنها با تمام چم و خم های گرامر زبان انگلیسی آشنایی دارند. با این کار در وقت دانشجو صرفه جویی خواهد شد. ویرایش می تواند به آنها کمک کند که با ارسال مقاله خبر خوش پذیرفته شدنش به آنها داده شود.

در ویراستاری مقاله انگلیسی ساختار متن از هر نظر بررسی می شود. مهم ترین مزیت کار با ایران تایپیست این است که می توانید در تمام فرایند کار با ویراستار خود در تماس باشید. می توانید به او بگویید که متن شما به چه تغییراتی نیاز دارد. حتی می توانید به او بگویید که بخشی از مقاله را به عنوان نمونه برایتان ویرایش کند و بعد از تأیید شما او کار را ادامه دهد. می توانید به او بگویید که کار را بخش بخش برایتان بفرستد تا زمانی برای بازبینی و بررسی محتوای ویرایش شده داشته باشید.  

ویراستاری مقاله انگلیسی

ویراستاری مقاله انگلیسی تخصصی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

ویراستاری مقاله انگلیسی پزشکی

ویراستاری مقاله انگلیسی پزشکی را هم می توان به ایران تایپیست واگذار کرد. متخصصان و پژوهشگران زیادی از سراسر کشور در این مجموعه مشغول همکاری هستند. یافتن یک فرد متخصص که با نگارش مقاله های انگلیسی تخصصی پزشکی آشنایی داشته باشد و بتواند آنها را ویرایش کند کار سختی است. پزشک ها برای این که بتوانند در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشند نیاز دارند که مقاله هایی را به زبان انگلیسی بنویسند و برای مجله های تخصصی خود ارسال کنند. پذیرفته شدن این مقاله ها می تواند در جاهای مختلف برای آنها امتیاز محسوب شود. برای پذیرفته شدن تخصص های مختلف در دانشگاه های معتبر دنیا داشتن چنین مقاله هایی ضروری است.

اما لازم است که برای ویراستاری مقاله انگلیسی اقدامات لازم انجام شود. اگر مقاله ای نوشته اید که فکر می کنید از نظر ساختار و گرامر به اصلاح نیاز دارد، در اولین فرصت برای ثبت ویرایش آن اقدام کنید. به خصوص اگر زمان شما محدود است سریع تر کار را شروع کنید. ویرایش یک مقاله زمان خاص خود را می طلبد. اگر می خواهید کارتان در کمترین زمان ممکن تحویل داده شود، در زمان ثبت سفارش حتماً به این مسئله اشاره کنید. مقاله در زمان تعیین شده به شما تحویل داده خواهد شد. در واقع، این شما هستید که تعیین می کنید مقاله کی به دست شما برسد.

ویراستاری مقاله انگلیسی کار ساده ای نیست. اگر در میان دوستان و آشنایان کسی را دارید که فقط به زبان انگلیسی مسلط است، او گزینه خوبی برای این کار نیست. نمی توانید کار دشوار و پر فراز و نشیب ویرایش آن هم به زبانی غیر فارسی را به هر کسی واگذار کنید. استفاده از افراد غیر حرفه ای می تواند فرایند پذیرفته شدن مقاله را طولانی تر کند. هر بار فرستادن و رد شدن مقاله وقت شما را تلف می کند. ضمن این که ممکن است پیش از شما کسی درباره موضوع دست اول مقاله تان شروع به تحقیق و نوشتن کرده باشد. از دست دادن زمان می تواند مقاله شما را با مشکلات اینچنینی نیز مواجه کند. در اولین فرصت مقاله را برای ویراستاری به افراد متخصص واگذار کنید.

ویراستاری مقاله انگلیسی

هزینه ویراستاری مقاله انگلیسی

هزینه ویراستاری مقاله انگلیسی

هزینه ویراستاری مقاله انگلیسی با مقاله فارسی متفاوت است. افرادی که به ویرایش این متن ها دست می زنند، کمتر از کسانی هستند که ویرایش فارسی را بلد هستند. در واقع، افراد متخصص کمتری می توانند به حوزه ویرایش مقاله های غیر فارسی وارد شوند. این که ایران تایپیست توانسته است مجموعه ای از این افراد را دور هم جمع کند، خود موفقیت بزرگی است. اگر در حین کار از ویرایش کار راضی نبودید، این امکان برای شما وجود دارد که ویراستار خود را عوض کنید. امکانی که در کمترین جایی ممکن است به شما داده شود.

تعیین هزینه ویراستاری مقاله انگلیسی به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از مهم ترین این عوامل زمینه موضوعی مقاله است. برای ویرایش مقاله های خیلی تخصصی که پر از اصطلاحات علمی باشد که برای هر کسی ممکن نیست، نیاز به پرداخت هزینه بیشتری است. عامل پر اهمیت دیگر که در تعیین هزینه اثرگذار است، تعداد صفحه ها و کلمه های مقاله است. حجم مقاله هر چه بیشتر باشد، باید برای ویرایش آن هزینه بیشتری پرداخت شود. یک مسئله دیگر که می تواند در هزینه ویرایش تأثیر داشته باشد، زمان درخواستی برای تحویل مقاله است. هر چه زمان کوتاه تری برای ویراستاری نیاز است، ویراستار هزینه بیشتری را برای کار دریافت می کند.

پیش از این که ویراستاری مقاله انگلیسی خود را به ایران تایپیست واگذار کنید، می توانید با رقبای این مجموعه درباره این کار صحبت کنید. تفاوت زیاد قیمت ویرایش و کم بودن هزینه ها در این مجموعه ممکن است شما را متعجب کند. شاید فکر کنید که پایین بودن قیمت به معنای بی کیفیت بودن کار است. اما از آنجا که این مجموعه سال ها است در این زمینه فعالیت می کند، همیشه از همه جای کشور به این سایت کار ارجاع داده می شود. تعداد زیاد سفارش های کار منجر به ارزان شدن و پایین بودن هزینه ها شده است.

ویراستاری مقاله انگلیسی

سایت ویراستاری مقاله انگلیسی

بهترین سایت ویراستاری مقاله انگلیسی کدام است؟

ویراستاری مقاله انگلیسی را می توانید با اطمینان خاطر به ایران تایپیست بسپارید. ویراستاری هر متنی با هر موضوعی تنها از دست کسانی بر می آید که در حوزه ویرایش تجربه زیادی داشته باشند. ویراستارهای این مجموعه بر تکیه بر دانش فردی و تخصصی خودشان دست به ویرایش می زنند. هزینه ها در این مجموعه با کمترین تعرفه های بازار در نظر گرفته شده است. به همین دلیل همه می توانند در هر سطحی از این امکانات سود ببرند. حتی این امکان برای افراد ایجاد شده است که هزینه را به صورت قسطی پرداخت کنند. یعنی شما می توانید هزینه را در دو مرحله به مجموعه بدهید. می توانید بخشی از هزینه را در زمان اتمام کار پرداخت کنید.

ویراستاری مقاله انگلیسی را به دلیل حساسیت هایی که دارد نمی توان به هر کسی سپرد. وب سایت ها و شرکت هایی که به این کار مشغول هستند کم نیستند. اما پیدا کردن یک وب سایت و مجموعه معتمد کار ساده ای نیست. تنها قیمت و هزینه ها تعیین کننده انتخاب شما برای واگذاری کار نیستند. تجربه و مهارت و داشتن تعهد گزینه های مهمتری به شمار می روند. گاهی یک ویرایش بد و غیر حرفه ای می تواند خسارت های جبران ناپذیری را به فرد وارد کند. ممکن است فرد سفارش دهنده یک فرصت مطالعاتی مهم را برای همیشه از دست بدهد. علاوه بر این که در این مجموعه امکان سفارش کار در تمام مراحل به صورت غیر حضوری و آنلاین وجود دارد. البته که هر کسی بخواهد می تواند سفارش خود را حضوری هم ثبت کند. هزینه ثبت حضوری و آنلاین یکسان است و تفاوتی با هم ندارند.

ویراستاری مقاله انگلیسی

ویراستاری مقاله انگلیسی پزشکی


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ویراستاری خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

 

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ویراستاریویرایش فنیهزینه ویراستاریهزینه ویرایش گرامری مقاله

سوالات متداول

بله. همکاران این مجموعه مقاله را در زمان درخواستی شما تحویل خواهند داد.

حجم مقاله، موضوع مقاله و تخصصی یا غیر تخصصی بودن آن و همچنین زمان تحویل از عوامل اثرگذار بر هزینه ویرایش محسوب می شوند.

زمان ویرایش به طور مستقیم به حجم آن بستگی دارد. هر چه تعداد صفحه ها و کلمه های مقاله بیشتر باشد، برای ویراستاری آن زمان بیشتری لازم است.

بله. به طور حتم یک ویراستار ماهر و کاربلد می تواند کمک شایانی در این زمینه به شما بکند.


نویسنده: دنیا ذاکری ویراستاری تاریخ انتشار: 1401/9/30 ساعت 09:00:00 تعداد بازدید: 252 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ویرایش مقاله انگلیسی ویراستاری مقالات انگلیسی ویراستاری انگلیسی ویراستاری متون انگلیسی ویراستاری مقاله انگلیسی isi

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :