جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

هزینه ترجمه تخصصی مقالات

نویسنده: سورنا احمدخانی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/8/18 ساعت 09:17:52 بازدید: 450 امتیاز 0 از 0 نظر

در این مقاله می خواهیم در رابطه هزینه ترجمه تخصصی مقالات اخذ شده توسط بهترین شرکت در ایران، یعنی ایران تایپیست توضیح دهیم. این شرکت علی رغم داشتن تعداد بالایی از مترجمین کاملا هدفمند بوده و با برنامه ریزی دقیق امور خود را به انجام می رساند و هزینه های به گونه ای تنظیم کرده تا همگان بتوانند از آن استفاده کنند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

هزینه ترجمه تخصصی مقالات Isi به فارسی:

قبل از هر چیز در رابطه با هزینه ترجمه تخصصی مقالات، یک مرکز مناسب را انتخاب کنید. انتخاب یک مرکز خوب باعث می شود که شما از نظر قیمت و کیفیت بهترین بهره را ببرید. هزینه ترجمه تخصصی مقالات، در حوزه های مختلف  مقالات  isi به صورت های متفاوت تعیین میشوند. در واقع رشته ها و حوزه ای تخصصی مقاله ضریب های متفاوتی را در تعیین هزینه ترجمه تخصصی مقالات دارند. که جدول این ضریب در ایران تایپیست موجود و قابل مشاهده است.  از جمله مهم ترین مقاله هایی که در شرکت ایران تایپیست مورد ترجمه قرار می گیرد، مقالاتIsi به فارسی می باشد که نیاز اکثر دانشجویان مخصوصا دانشجویان تحصیلات تکمیلی است. بهترین مرکز برای ارائه ی ترجمه مقالات Isi به فارسی، ایران تایپیست می باشد. علت این موضوع را در ادامه درمی یابید.

این مرکز برای ترجمه های تخصصی نظیر مقالات Isi زمان بسیار زیادی را می گذارد و آن به افراد متخصص در ترجمه و فارغ التحصیل در رشته مربوط به مقاله شما میسپارد تا مفهوم علمی مطالب به درستی منتقل شود و اصلاحات و عبارت های تخصصی دقیق ترجمه گردند. به همین جهت بایستی مقاله های تخصصی خود را تنها به این مرکز بسپارید. هزینه ترجمه تخصصی مقالات در ایران تایپیست بسیار مناسب و مقرون به صرفه میباشد و در عین حال کیفیت سفارشات بهترین و عالی‌ترین حالت را خواهد داشت. این در حالی است که هر چه یک متن تخصصی تر و حساس تر باشد، نیاز به صرف زمان بیشتر و تخصص بیشتر مترجم دارد. از این رو مترجم باید دقت بیشتری را برای ترجمه ارائه داده و همچنین انرژی بیشتری را صرف نماید. با این حال قیمت ارائه شده در این مرکز بسیار رقابتی است. در رابطه با مورد مهم تعداد صفحات نیز باید بگوییم که تعداد صفحات مقاله  isiنیز در هزینه ترجمه تخصصی مقالات دخیل می باشد. باید بدانید که هرچه تعداد صفحات بیشتر باشد شما شامل تخفیفات بیشتری خواهید شد. در رابطه با سفارش های فوری علت افزایش هزینه ترجمه تخصصی مقالات، مربوط به کاهش زمان است. درواقع در سفارشات فوری با نصف شدن زمان تحویل سفارش، هزینه ترجمه تخصصی مقالات دوبرابر سفارشات عادی خواهد بود و مترجم باید در زمان کوتاهتری، انرژی بیشتری را برای تحویل با کیفیت سفارش در موعد مقرر صرف کند.

هزینه ترجمه تخصصی مقالات

هزینه ترجمه تخصصی مقالات

هزینه ترجمه تخصصی مقالات فارسی به انگلیسی:

هزینه ترجمه تخصصی مقالات فارسی به انگلیسی بسته به عوامل خاصی است. جدای از این که این مقالات تخصصی هستند و نیازمند تبحر و مهارت در ترجمه است، بایستی به مترجمین فارغ التحصیل در همان رشته داده شوند، تا به اصطلاحات و عبارات تخصصی آن آشنا باشند تا معنا و مفهوم در ترجمه فارسی به انگلیسی مقاله به درستی انتقال داده شود. در صورتی که سفارش شما به صورت فوری باشد هزینه ترجمه تخصصی مقالات بیش از پیش افزایش خواهد یافت. چرا که مقالات فوری، به مترجمین با تجربه سپرده شده و از آن ها خواسته می شود که سایر سفارش های خود را لغو کرده و به ترجمه سفارش شما بپردازند تا در زمان کوتاهتری آن را به شما تحویل دهند. در واقع با کاهش زمان با افزایش هزینه ترجمه تخصصی مقالات روبرو خواهیم بود. به طور کلی نمی توان گفت که هر مقاله باید با چه هزینه ای ترجمه گردد، چرا که هر موضوع و رشته ضریب خاص خود را در تعیین هزینه ها دارد. معیار های مهمی برای تشخیص هزینه ترجمه تخصصی مقالات وجود دارد. این معیار ها به شرح زیر است:

 مدت زمان سفارش، حجم سفارش، نوع موضوع ترجمه، نوع زبان ترجمه، کیفیت فایل ارسالی و...

همانطور که گفته شد در سفارشات فوری مدت زمان سفارش تخصصی شما در واقع موجب می شود تا مترجمین بخواهند زمان بیشتری از طول روز را به مقاله ی شما اختصاص دهند. همین موضوع خود می تواند عامل موثری بر افزایش دستمزد مترجمین ایران تایپیست شود.

نوع موضوع ترجمه، بر  هزینه ترجمه تخصصی مقالات بسیار موثر است و هر موضوعی همانطور که گفته شد ضریب خاص خود را در تعیین هزینه ترجمه تخصصی مقالات دارد و شما میتوانید در جدول تعیین هزینه ها با این ضرایب آشنا شوید.

نوع زبان ترجمه نیز عامل دیگری است که می تواند به قیمت ترجمه ی مقاله ها تاثیر بگذارد. برای مثال مقاله هایی که به زبان های بیشتر رایج مانند انگلیسی هستند هزینه ترجمه تخصصی مقالات مناسبتر است.

هزینه ترجمه تخصصی مقالات

هزینه ترجمه تخصصی مقالات


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

نرخ ترجمه تخصصی مقالات به صورت فوری:

هزینه ترجمه تخصصی مقالات به صورت فوری با سایر مقاله های معمولی کاملا متفاوت است. به دلایلی که برخی از آن ها را در بالا نیز ذکر نمودیم. این هزینه تغییر خواهد یافت. با این حال علت اصلی تغییر در هزینه ترجمه تخصصی مقالات، کاهش زمان تحویل آن ها می باشد، در واقع زمانی که مترجم باید برای ترجمه مقاله شما صرف کند، نصف خواهد شد. این در حالی است که کیفیت خروجی در سفارشات فوری با سفارشات عادی در یک حد بوده و همگی از بالاترین معیارهای کیفیت ترجمه برخوردار هستند. در صورتی که میخواهید از هزینه ترجمه تخصصی مقالات  خود به صورت دقیق اطلاع پیدا کنید، کافیست به ایران تایپیست سر بزنید و از سامانه آنلاین آن جهت محاسبه  هزینه ترجمه تخصصی مقالات استفاده کنید. همچنین شما میتوانید با کارشناسان این مرکز در ارتباط باشید، سفارش خود را ثبت کنید و در عرض کمتر از 10 دقیقه برای شما فاکتور به صورت رایگان صادر شود. شما میتوانید پس از دریافت فاکتور خود تصمیم بگیرید که حاضر به ادامه همکاری با ایران تایپیست هستید یا نه.

که تجربه ثابت کرده است که با  هزینه ترجمه تخصصی مقالات  بسیار مناسب ارائه شده در ایران تایپیست اکثر افراد خواستار ادامه همکاری و ثبت سفارش در این مرکز هستند. سوالی که در این زمینه بسیار پرسیده شده و رایج است، آن است که آیا دلیل پایین بودن هزینه ترجمه تخصصی مقالات فوری در ایران تایپیست دلیلی بر بی کیفیت بودن آن است؟ پاسخ واضح است. خیر. سیاست ایران تایپیست بر پایه ی سود آوری بنا نشده است، بلکه به گونه ای تنظیم شده است تا همگان از سراسر کشور با هر بودجه ای بتوانند به راحتی از این امکانات استفاده کنند. لذا، در ایران تایپیست تمامی سفارشات فوری با بهترین کیفیت ارائه شده و در عین حال با قیمتی مناسب قابل استفاده است.

هزینه ترجمه تخصصی مقالات

هزینه ترجمه تخصصی مقالات

آیا وجود اشکال و نمودارها در هزینه ترجمه تخصصی مقالات تاثیرگذار است؟

هزینه ترجمه تخصصی مقالات همان طور که در بالا نیز با آن اشاره نمودیم. به عوامل مختلف و زیادی تاثیر دارد. اما در میان تمام عواملی که ذکر شد، اصلی ترین و اجمالی ترین معیار سطح دشواری و راحتی آن جهت صرف زمان است. بنابراین در رابطه با سوالی که پرسیده می شود و آن هم این است که آیا وجود اشکال و نمودار های که نیاز به ترجمه دارند، در هزینه ترجمه تخصصی مقالات تاثیرگذار است؟ باید بگوییم که وجود اشکال و نمودار ها عامل مهمی هستند که می ‌توانند بر سطح دشواری یک مقاله و زمانی که بر روی آن صرف میشود، تاثیر بگذارند. از این رو هر چقدر یک مقاله دارای نمودار ها و اشکال بیش تری باشد، ترجمه آن زمان بیشتری را میطلبد. با این حال در ایران تایپیست هزینه ترجمه تخصصی مقالات برای مقالاتی که تعداد زیادی شکل و نمودار برای ترجمه دارند، بسیار مناسب و رقابتی است و در واقع هزینه ناچیزی را شما بابت آن پرداخت خواهید کرد.

از سوی دیگر اگر مقاله شما شامل شکل و نمودارهایی باشد که نیاز به ترجمه ندارد، نگران هزینه ترجمه تخصصی مقالات نباشید، به این دلیل که هزینه ترجمه تخصصی مقالات بر اساس تعداد کلمات مقاله ارزیابی و محاسبه میشود و نه بر اساس تعداد صفحات آن و از این رو تعداد اشکال و نمودارهای بالا که نیاز به ترجمه ندارند، در هزینه تاثیری نخواهند داشت. جالب است بدانید که ایران تایپیست هزینه ای را برای تایپ سفارشات ترجمه ای از شما دریافت نخواهد کرد و در واقع تایپ یک هدیه از جانب این مرکز به مشتریانش خواهد بود. با این حال شما میتوانید برای محاسبه دقیق هزینه ترجمه تخصصی مقالات خود با کارشناسان این مرکز تماس بگیرید و درخواست صدور فاکتور کنید تا در کمترین زمان ممکن فاکتور رایگانی برای شما صادر شود تا تصمیم خود را جهت ادامه همکاری با ایران تایپیست بگیرید.

هزینه ترجمه تخصصی مقالات

هزینه ترجمه تخصصی مقالات

چه زمانی باید هزینه ترجمه تخصصی مقالات را پرداخت کنم؟

هزینه ترجمه تخصصی مقالات در ایران تایپیست بسیار مقرون به صرفه و رقابتی است. البته این شرکت تدابیری را برای مشتریان خود برای پرداخت هزینه ها اندیشیده است. به این صورت که جهت ثبت نهایی سفارش ترجمه، شما فقط باید 40%  هزینه ترجمه تخصصی مقالات را در ابتدا پرداخت کنید و 60% مابقی را زمان تحویل بپدازید. خالی از لطف نیست که بدانید، برای آنکه از کیفیت ترجمه تخصصی مقاله در ایران تایپیست آگاه شوید میتوانید درخواست دریافت نمونه ترجمه رایگان کنید، تا بر اساس حجم سفارشات، تعدادی نمونه ترجمه از مترجمان مختلف در اختیار شما قرار دهند و شما انتخاب کنید که کدامیک از مترجمان ما میخواهید همکاری کنید. به طور کلی اگر سوالی در ارتباط با  هزینه ترجمه تخصصی مقالات دارید، میتوانید در 7 روز هفته و به صورت شبانه روزی با کارشناسان ما به صورت آنلاین ارتباط بگیرید تا به راحتی و در کسری از ثانیه پاسخ سوال خود را بیابید، همچنین می ‌توانید به سایت ایران تایپیست مراجعه نموده و جدول هزینه ها را مشاهده کنید.  هزینه ترجمه تخصصی مقالات در ایران تایپیست به گونه ای تنظیم شده است تا همه ی افراد از سراسر کشور با هر بودجه ای که دارند بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند و از این خدمات محروم نباشند.

مرکز ایران تایپیست تمامی سفارشات خود را ضمانت میکند، پس نگران هزینه ای که پرداخت کرده اید نباشید، زیرا تجربه ثابت کرده است که این مرکز همواره رضایت مشتریان را در کارنامه خود دارد و در صورتی که از ترجمه خود رضایت ندارید، میتوانید مراتب را به کارشناسان اعلام کنید تا در سریعترین زمان ممکن به آن رسیدگی کنند و ترجمه شما را به فرد دیگری بسپارند. البته این مورد تا به حال پیش نیامده، اما با این حال ایران تایپیست اولویت خود را بر اساس رضایت مشتریانش قرار داده است.ایران تایپیست یکی از بهترین مراکز برای ارائه خدمات ترجمه می باشد. به همین جهت ما به شما توصیه می کنیم که انواعی از ترجمه ها را به این شرکت بسپارید و با خیالی راحت از کیفیت و  هزینه ترجمه تخصصی مقالات، به ادامه تحقیقات خود بپردازید.

هزینه ترجمه تخصصی مقالات

هزینه ترجمه تخصصی مقالات


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه تخصصی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

خدمات مقاله ترجمه مقاله ISIترجمه سریعترجمه دانشجویی

سوالات متداول

برای محاسبه دقیق هزینه ها با کارشناسان ایران تایپیست در ارتباط باید.

به عواملی چون مدت زمان سفارش، حجم سفارش، نوع موضوع ترجمه و نوع زبان ترجمه همچنین مترجم آن بستگی دارد.

 هزینه سفارشات فوری دوبرابر هزینه سفارشات عادی است.

بله، در صورتی که نیاز به ترجمه نداشته باشند.


نویسنده: سورنا احمدخانی قیمت ترجمه تاریخ انتشار: 1400/8/18 ساعت 09:17:52 تعداد بازدید: 450 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: نرخ ترجمه تخصصی مقالات قیمت ترجمه تخصصی مقالات تعرفه ترجمه تخصصی مقالات دستمزد ترجمه تخصصی مقالات هزینه ترجمه تخصصی مقاله

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :