دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

فست تایپ

نویسنده: زهرا خلف زاده تایپ فوری تاریخ انتشار: 1402/1/9 ساعت 17:42:45 بازدید: 1654 امتیاز 0 از 0 نظر

با توجه به عدم فرصت کافی نیاز به فست تایپ یا تایپ سریع و ده انگشتی بسیار مورد توجه افرادی قرار گرفته است که برای انجام تحقیقات خود نیاز به تایپ دارند و در عین حال به علت مشغله های فراوانی که دارند؛ چندان فرصت زیادی برای تایپ کردن ندارند. به همین علت آن ها دائما به یک موسسه و مرکزی نیاز پیدا خواهند کرد که تایپ های آن ها را با دقت نظر برایشان در موعد مقرر شده انجام دهند. بنابراین در صورتی که نیاز به تایپ مطالب مختلف برای تحقیق های خود دارید؛ بهتر است تایپ آن ها را به دست تایپیست هایی بسپارید که در این زمینه تبحر لازم را دارند. هلدینگ ایران تایپیست در همین راستا یکی از بهترین موسسه هایی است که با تجربه ترین تایپیست ها را در درون خویش جای داده است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ فوری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

فست تایپ

فست تایپ

مفهوم فست تایپ چیست؟

فست تایپ به معنای تایپ سریع و بدون اشتباه تایپی است که مسلما کسانی تنها می توانند از عهده این کار برآیند که توانایی لازم را داشته و با توجه به تجربه زیادی که در این زمینه کسب کرده اند؛ به راحتی می توانند از پس هر نوع سفارشی بربیایند. شما نیز می توانید در صورت نیاز به تایپ مطالب گوناگون و در صورت نداشتن فرصت کافی، انجام تایپ این گونه از مطالب را به دست تایپیست های بسیار حرفه ای و مجربی سپرد که در این زمینه سال ها کسب تجربه و تخصص کرده اند. بنابراین سرعت عمل بالا و دقت نظر بسیار زیاد رمز اول موفقیت در این گونه از سفارش هاست. اگر شما توانایی لازم را برای تایپ کردن سریع ندارید و یا نیاز به تایپ خیلی سریع برای انجام تحقیقات خود دارید و فرصتی برای شما باقی نمانده است؛ می توانید با یک تایپیست حرفه ای که توانایی تایپ مطالب گوناگون را در بازه زمانی کم با سرعت بالایی دارد؛ در ارتباط بوده تا وی بتواند بر حسب تجربه خود نیاز شما را برطرف نماید.

فست تایپ

تایپ ده انگشتی یا فست تایپ

ارتباط تایپ ده انگشتی با فست تایپ

وقتی صحبت از فست تایپ می شود؛ بدین منظور است که تایپیست مورد نظر بتواند به صورت ده انگشتی تایپ مطالب گوناگون را صورت بخشد. تایپیست هایی که سال ها در این زمینه مشغول به کار و فعالیت بوده اند؛ به خوبی مهارت لازم را برای تایپ ده انگشتی دارند تا با استفاده از تمامی انگشت های خود بتوانند با سرعت بیشتری روند تایپ متون گوناگون را بر عهده بگیرند. بنابراین تایپ ده انگشتی با فست تایپ ارتباط مستقیمی دارد. بدین ترتیب کسانی که توانایی لازم را برای تایپ ده انگشتی دارند؛ می توانند با سرعت بسیار زیادی تایپ مطالب گوناگون را صورت بخشند تا سفارش های مشتریان خویش را با سرعت و سهولت بیشتری به پیش ببرند.

برای فست تایپ نرم افزاری وجود دارد؟

برای انجام فست تایپ هر چقدر دست شما برای تایپ کردن پر باشد؛ شما می توانید زودتر و با سرعت عمل و دقت نظر بالاتری کارهای مربوط به تایپ مطالب گوناگون را بدون داشتن نرم افزار خاصی انجام دهید. هر چند که نرم افزارهایی هم برای آموزش تایپ ده انگشتی و انجام سفارش های فست تایپ برای شما طراحی شده است تا شما بتوانید سریع تر واژگان مختلف را تایپ کنید و سفارش های مشتریان خویش را خیلی سریع در موعد مقرر شده خویش به دست آن ها بسپارید. ولی به طور کلی در نظر داشته باشید که هر چقدر شما در روند تایپ کردن با سرعت عمل بسیار زیادی کارهای خود را به پیش ببرید؛ می توانید رفته رفته در زمینه تایپ سریع متبحر شوید. تایپیست های هلدینگ ایران تایپیست به همین منظور است که امروزه آنقدر دقیق و کامل توانایی لازم را برای انجام تایپ های سریع با سرعت عمل بسیار بالا دارند و می توانند نیاز مشتریان شما را در بازه های زمانی مختلف پاسخگو باشند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ فوری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

چه تضمینی برای امنیت پرداخت آنلاین در فست تایپ وجود دارد؟

در صورتی که نیاز به فست تایپ داشته باشید و این دغدغه و نگرانی، ذهن شما را به خود مشغول کرده باشد که ممکن است هیچ گونه تضمینی از نظر امنیتی برای پرداخت آنلاین هزینه های شما وجود نداشته باشد؛ باید خاطر نشان کرد که اگر شما نیاز به تایپ سریع و آسان داشته باشید و در عین حال هلدینگ ایران تایپیست را انتخاب کرده باشید؛ این موسسه یکی از موسسات و مراکز معتبری است که این تضمین را به شما می دهد که هیچ گونه نگرانی در این خصوص نداشته باشید. چرا که در بستری کاملا ایمن هزینه های شما به موسسه مورد نظر انتقال می یابد و هیچ گونه خللی در این راستا به وجود نمی آید.

فست تایپ

پیاده سازی فایل صوتی به صورت فست تایپ در ایران تایپیست

فست تایپ در پیاده سازی فایل صوتی

در بسیاری از مواقع نیاز به ثبت سفارش فست تایپ در پیاده سازی فایل صوتی است که شما باید فایل های صوتی مختلف را به طور کامل و دقیق و با تمامی جزئیات گوش کنید و آن ها را خیلی سریع و بدون غلط های تایپی تایپ کنید. تایپیست های هلدینگ ایران تایپیست در همین راستا تجربه های بسیار زیادی را کسب کرده اند و سفارش های بسیار زیادی را با سرعت و دقت لازم به سرانجام رسانده اند تا هم اکنون این اطمینان را به شما بدهند که شما می توانید تمامی فایل های صوتی خود را به صورت تایپ شده و خیلی سریع در کمترین بازه زمانی لازم دریافت نمایید.

فست تایپ با تضمین بدون غلط بودن متن تایپ شده به مشتری

فست تایپ، یکی از خدماتی است که امروزه در برخی از مراکز تایپ به مشتری ارائه می گردد. اما تایپ سریع زمانی می تواند مورد توجه و رضایت مشتری قرار گیرد که متن تایپ شده بدون غلط املایی باشد. در صورتی که متن دریافتی شما در سریعترین زمان ممکن به شما تحویل داده شود اما در آن غلط املایی باشد؛ ارزش چندانی ندارد. چون کاربر مورد نظر می بایست زمان زیادی را برای ویراستاری متن دریافتی خود هدر دهد. پس تنها زمانی یک تایپیست می تواند رضایت مشتری خود را جلب کند که در کنار تسریع در فرآیند تایپ، متن نهایی را ویراستاری تقدیم آن ها کند. بنابراین ثبت سفارش فست تایپ بایستی حتما ویراستاری شده و بدون غلط املایی توسط تایپیست ها به دست مشتری برسد. چون در غیر این صورت ممکن است مشتریان آن مراکز در این فضای رقابتی مراکز تایپ، روز به روز کمتر شوند.

فست تایپ

فست تایپ

تایپیست های موسسه ایران تایپیست این تضمین را همواره به مشتریان خود می دهند که سفارشات فست تایپ آن ها را بدون غلط املایی تحویل آن ها دهند. بر همین اساس آن ها ابتدا با بهره گیری از هنر تایپ ده انگشتی، سعی می کنند در سریعترین زمان ممکن، هر متنی را تایپ کنند. سپس سعی می کنند تا به ویراستاری متن تایپ شده با چشم بصری یا با استفاده از برنامه های ویرایشگر بپردازند. بدین ترتیب در نهایت سفارش های تایپ مشتریان خود را با کیفیت بالا و بدون غلط املایی در کمترین زمان ممکن به آن ها تحویل می دهند. وجود همین مزیت ها در سفارش های فست تایپ ایران تایپیست است که سبب افزایش میزان رضایت مشتری از خدمات این موسسه شده است. برای دریافت فایل سریع تایپ خود با کیفیت بالا و ویراستاری شده، می توانید سفارش های خود را حضوری و غیر حضوری به ثبت برسانید.

امکان ثبت سفارش فست تایپ از روی فایل های صوتی

امکان ثبت سفارش فست تایپ از روی هر نوع فایلی برای شما فراهم شده است. بنابراین نباید این گونه تصور کرد که تایپ سریع، تنها مربوط به فایل های متنی است. چون تایپ سریع، حتی شامل فایل های صوتی هم می شود. بنابراین اگر کسی فایل صوتی در اختیار داشته باشد و بخواهد آن را تایپ کند؛ می تواند سفارش خود را ثبت کند. سفارش وی در دسته سفارش های تایپ صوتی قرار می گیرد که توسط تایپیست های حرفه ای با سرعت عمل بالا انجام می شود. سفارش های فست تایپ از روی فایل های صوتی با سفارش تایپ متون کتبی، تفاوت دارد. چون تایپیست در این نوع از سفارش های تایپ، ابتدا می بایست فایل مربوطه را کامل گوش کنند. سپس از روی همان فایل ها اقدام به تایپ صوت کنند. با توجه به همین مسئله، تایپ این فایل ها معمولا زمان بر می باشد. اما تایپیست های حرفه ای، سریعتر می توانند تایپ را تحویل شما دهند.

فست تایپ

تایپ سریع فایل صوتی

بدیهی است که به طور کلی زمان تحویل تایپ فایل های صوتی بیشتر از فایل های کتبی است. اما امکان فست تایپ هم برای این نوع از سفارش ها وجود دارد. بنابراین اگر می خواهید تایپ فایل های صوتی خود را خیلی زود در اختیار داشته باشید؛ می توانید سفارش خود را به تایپیست های حرفه ای تر بسپارید. تایپیست هایی که تاکنون سابقه تایپ انواع فایل های صوتی را داشته اند. تایپیست های موجود در موسسه ایران تایپیست، سفارش های بسیار زیادی را از فست تایپ فایل های صوتی مشتریان خود با موفقیت به سرانجام رسانده اند. شما نیز می توانید سفارش های خود را به این موسسه و تایپیست های موجود در آن بسپارید. تایپیست های حضوری و دورکاری که همه روزه آماده تایپ سریع و فوری هر یک از سفارش های تایپ متنی یا صوتی شما هستند. کیفیت این موسسه کاملا تضمین شده می باشد.

پرداخت هزینه های بیشتر برای دریافت سریعتر تایپ متون

اگر می خواهید سفارش خود را به شکل فست تایپ یعنی تایپ فوری و سریع به ثبت برسانید؛ بایستی حتما هزینه بیشتری را پرداخت کنید. چون موسسه مورد نظر برای تایپ و تایپیست های آن متعهد می شوند تا سفارش های تایپ شما را در سریعترین زمان ممکن به دست شما برسانند. اجرای این فرآیند ممکن است تایپیست را در تنگنا قرار دهد و به وی فشار وارد کند. ضمن اینکه پذیرش این سفارش ها برای آن موسسه تایپ هم مسئولیت سنگینی دارد. چون اگر موسسه ای، سفارش فست تایپ مشتری خود را پذیرش کند و هزینه بیشتری را از وی نسبت به سفارش های عادی بگیرد؛ حتما باید به قوانین سفارش های فوری پایبند باشند. چون در غیر این صورت مشتری می تواند سفارش خود را پس بگیرد و وجه پرداختی اولیه نیز به حساب وی برخواهد گشت. ضمن اینکه برای آن موسسه نیز یک نمره منفی لحاظ می شود.

فست تایپ

پرداخت آنلاین هزینه تایپ

با توجه به حساسیت و مسئولیت پذیری بالای سفارش های فست تایپ، تنها مراکزی این سفارش ها را می پذیرند که به تایپیست های خود مطمئن باشند. چون اگر تایپیست یا تایپیست های آن موسسه، نتوانند سفارش تایپ سریع مشتریان خود را در موعد مقرر شده تحویل وی ندهند؛ اعتبار آن موسسه زیر سوال می رود. به همین جهت هر چند که هزینه سفارش های تایپ فوری بیشتر از عادی است؛ اما همه مراکز تایپ، چنین امکانی را برای شما میسر نمی کنند. موسسه ایران تایپیست، یکی از مراکز تایپ می باشد که با خیالی کاملا آسوده خاطر سفارش های فست تایپ شما را کاملا تضمین شده مورد پذیرش قرار می دهد. چون در این موسسه، شما می توانید در کمترین زمان ممکن فایل تایپ شده خود را دریافت نمایید. البته در این موسسه نیز همانند تمامی مراکز تایپ، هزینه سفارش های فوری بیشتر از سفارش های عادی است.

پذیرش سفارش های فست تایپ از روی متون دستنویس

در صورتی که نیاز به سفارش های فست تایپ داشته باشید؛ می توانید فایل مورد نیاز خود را برای تایپ به شکل های مختلفی به دست تایپیست برسانید. گاهی اوقات شما متن هایی را روی دفتر یا برگه هایی با دستخط خود می نویسید؛ در این حالت می توانید از روی آن ها عکس گرفته و تصاویر آن ها را به تایپیست ها تحویل دهید. اگر تعداد عکس ها زیاد باشد؛ می بایست برای هر عکس، شماره ای قرار دهید تا تایپیست متوجه شماره صفحات شده و به ترتیب هر صفحه را برای شما تایپ کند. سپس می توانید تمامی عکس ها را درون یک فایل زیپ قرار دهید و همان فایل را از طریق پنل کاربری یا شبکه های اجتماعی به دست تایپیست ها برسانید. تایپیست هایی که سفارش فست تایپ متون دستنویس شما را پذیرش می کنند؛ با توجه به نوع دستخط شما سعی در تایپ متن می کنند.

فست تایپ

ثبت سفارش آنلاین فست تایپ

ایران تایپیست همه سفارش های فست تایپ شما را مورد پذیرش قرار می دهد. در این موسسه، حتی اگر دستخط های شما هم ناخوانا یا نامفهوم باشد؛ باز هم توسط تایپیست های با تجربه ایران تایپیست، قابل تایپ می باشد. چون آن ها در طول این سال ها با انواع دستخط ها رو به رو شده و توانایی تایپ از روی هر یک از آن ها را داشته اند. البته هزینه تایپ از روی متون دستنویس با دستخط های ناخوانا نسبت به دستخط های بهتر و خواناتر، بیشتر است. ولی به طور کلی شما می توانید سفارش هر یک از متون دستنویس خود را با هر دستخطی در ایران تایپیست ثبت کنید. برای ثبت سفارش حضوری یا آنلاین و غیر حضوری فست تایپ فایل های دستنویس خود، می توانید ایران تایپیست را برگزینید. چون هم کیفیت ارائه شده تایپیست های آن بالاست و هم هزینه های آن ها کمتر است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ فوری خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

فوری ترین تایپتایپ از دستنویساعزام تایپیست به محلهزینه تایپ فوری

سوالات متداول

فست تایپ به معنای تایپ سریع و بدون کمترین غلط های تایپی ممکن است.

بله؛ در صورتی که شما نیاز به تایپ سریع فایل های صوتی داشته باشید؛ می توانید سفارش فست تایپ فایل صوتی را به دست تایپیست های ماهر و زبردستی بسپارید که توانایی انجام این فرآیند را دارند. 

بله؛ با توجه به تسریع در روند سفارش های فست تایپ و سختی کار معمولا هزینه این گونه از سفارش ها نسبت به سفارش های معمولی تایپ بیشتر است. 

شما می توانید با ثبت سفارش فست تایپ در هلدینگ ایران تایپیست به عنوان بهترین مرجع تایپ از وجود خدمات شایان توجه آن ها به خوبی بهره مند گردید.


نویسنده: زهرا خلف زاده تایپ فوری تاریخ انتشار: 1402/1/9 ساعت 17:42:45 تعداد بازدید: 1654 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: فست تایپ فارسی فست تایپ انگلیسی فست تایپ حرفه ای فست تایپینگ تایپ سریع

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :