چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی مجله در ایندیزاین

نویسنده: دانیال فرهادی صفحه آرایی مجله تاریخ انتشار: 1400/12/7 ساعت 12:00:00 بازدید: 665 امتیاز 0 از 0 نظر

طراحی و صفحه آرایی صحیح باعث درست دیده شدن همه‌ی آن چیزهایی می شود که قصد داریم به شیوه صحیح آن را به مخاطب منتقل کنیم. اهمیت طراحی به قدری زیاد است که نمی توان در مورد ِآن توضیح درست و دقیقی ارائه کرد، زیرا با قوه ی بینایی ما سر و کار دارد. در سراسر دنیا و من جمله ایران، صفحه آرایی مجله در ایندیزاین  یکی از محبوب ترین شیوه های ایجاد تغییر و تحول ظاهری و عمقی به شمار می آید. نرم افزار ایندیزاین محدودیت های بسیاری را از سر راه طراحان برداشته است و به آنها امکان داده تا بتوانند برای صفحه آرایی مجله در ایندیزاین برای کلیه مجله های عکاسی، مُد، کودک و نوجوان، تبلیغات و غیره پویاتر عمل کنند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی مجله خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

به جز اهمیت استفاده از یک برنامه یا نرم افزار کاربردی، تسلط بر نحوه‌ی صفحه آرایی و چگونگی ِانجامِ آن طبق استاندارد ها و معیار های روز بسیار اهمیت دارد. مفتخریم که اعلام کنیم، طراحان ِفعال در ایران تایپیست بر کلیه‌ی فنون، تکنیک ها و استاندارد های صفحه آرایی مجله در ایندیزاین آگاه هستند. طراحان ما می توانند به روز ترین طراحی ها را برای مجله شما – با توجه به موضوع، محوریت و هویت ِنام و آوازه تان – پیاده سازی کنند. تنها کافی است که به ایران تایپیست اعتماد کنید تا آنچه که در خور شان و جایگاه مجله شما است اجرایی شود. برای انجام صفحه آرایی مجله در ایندیزاین شما ملزم هستید که اولین قدم را برداشته و در سایت ایران تایپیست ثبت سفارش انجام دهید. البته هنوز برای تصمیم گرفتن زود است. چرا؟ به این خاطر که شما با هویتی که ما می توانیم برای مجله تان به واسطه‌ی صفحه آرایی مجله در ایندیزاین  ایجاد کنیم، آشنا نیستید. پیشنهاد می کنیم ادامه این مطلب را مطالعه نمایید و در نهایت تصمیم بگیرید که برای تغییر ظاهر و باطن ِمجله تان می خواهید با ایران تایپیست همکاری کنید یا خیر!

صفحه آرایی و صفحه بندی مجله در ایندیزاین چیست؟

پیش از ارائه اطلاعات بیشتر در مورد صفحه آرایی مجله در ایندیزاین در ایران تایپیست باید در مورد این نرم افزار یک ذهنیت ِ مشخص به دست آورید تا بتوانید تفاوت آن را با سایر نرم افزار های گرافیکی و کاربردی برای صفحه آرایی، تشخیص دهید. و در صورتی که علاقه مند بودید، اقدام به ثبت سفارش صفحه آرایی مجله در ایندیزاین در ایران تایپیست نمایید. ایندیزاین یا InDesign یک برنامه نرم ‌افزاری است که برای انجامِ صفحه آرایی ِمربوط به آگهی‌ ها، بروشور ها، مجلات، روزنامه‌ ها و کتاب‌ ها استفاده می‌شود. پروژه‌های ایجاد شده با استفاده از ایندیزاین می‌توانند هم در فرمت دیجیتال و هم در فرمت های چاپی به اشتراک گذاشته شوند. ایندیزاین توسط طراحان گرافیک، هنرمندان، ناشران و متخصصان بازاریابی استفاده می شود. این نرم افزار توسط شرکت Adobe تولید شده است و کلیه طراحان و علاقه مندان از آن برای صفحه آرایی استفاده می کنند.

نرم افزار ایندیزاین، بیشتر برای صفحه آرایی مجلات مورد استفاده قرار می گیرد. این نرم‌افزار توسط طراحان و صفحه آرا های ایران تایپیست در کنار سایر برنامه ‌های کاربردی مانند فتوشاپ و وُرد برای صفحه آرایی مورد استفاده قرار می گیرد، تا خروجی کار به شدت مطلوب و مورد پسند کارفرما یا مشتریان باشد. هیچ تصویری توسط این برنامه به تنهایی تولید نمی شود، بلکه با استفاده از متن، تصاویر و سایر اِلمان های گرافیکی که اغلب در برنامه‌های دیگر ساخته می‌شوند، تنها در ایندیزاین مونتاژ می‌شوند. به همین دلیل غالبا، طراحان به استفاده از سایر برنامه های گرافیکی ِجانبی برای ایجاد یک خروجیِ تمام و کمال برای صفحه آرایی مجله در ایندیزاین نیاز پیدا می کنند. ابزار های فراوان و کاملا دقیقی که ایندیزاین در اختیار گرافیست ها یا صفحه آرا ها قرار می دهد، باعث می شود تا اکثر مشتریان در انتهای کار و پس از دریافت نتایج نهایی سفارش، از آن به طور کامل راضی باشند. به همین دلیل است که ترجیحِ طراحان ایران تایپیست این است که برای ایجاد نتایج تخصصی تر و دقیق تر از این نرم افزار استفاده کنند.

صفحه آرایی مجله در ایندیزاین

صفحه آرایی مجله

صفحه آرایی مجله مد در ایندیزاین

انواع و اقسام مجله ها را می توان در نرم افزار پیشرفته و حرفه ای ایندیزاین، با طراحی دقیق و فوق خلاقانه، صفحه آرایی کرد. یکی از آنها مجله های مُد هستند، که طرفداران بیشماری دارند. همیشه یافتن یک طراح و گرافیست آشنا به صفحه آرایی مجله در ایندیزاین سخت است. مبحث آشنایی به نرم افزار ایندیزاین به کنار، انجام طراحی دقیق و اصولی طبق معیار های استاندارد مجلات مد باعث شده است تا بسیاری از مشتریان برای انتخاب یک طراح زبده و دارای اطلاعات به روز سردرگم باشند. صفحه آرایی مجله در ایندیزاین از نوع مُد، روز به روز در حال تغییر است. به همان اندازه ای که دنیای مُد در حال تغییر و تحول ِ روزمره است، مجلاتی که بازتاب دهنده‌ی کلیه اخبار، حواشی و حقایق این دنیای شلوغ هستند نیز باید کاملا آپدیت و به روز باشند.

اگر به عنوان مشتری صفحه آرایی مجله در ایندیزاین خود را به جای مخاطب یا خریدار ِمجله مُد قرار دهید، به خوبی متوجه خواهید شد که مشتریان با توجه به آنچه که چشم هایشان آن را جذب می کند، از خود اشتیاق نشان می دهند. همانطور که اگر یک ست مربوط به دهه 90 میلادی را به شخصی نشان دهید و اظهار کنید قصد دارید با آن لباس ها در بیرون از خانه ظاهر شوید و او به شما خواهد گفت که استایل تان مربوط به آن دوره است یا به شدت قدیمی است، دیدن یک مجله مُد با صفحات دارای طراحیِ قدیمی نیز این حالت را در ذهن مخاطب تداعی خواهد کرد که: آیا این مجله قدیمی است؟ یا اینکه امروزی است اما به سبک مجلات مُد قدیمی عمل می کند؟ ما در ایران تایپیست به شما کمک می کنیم مجلاتی مطابق معیار های روز داشته باشید. تنها اگر به ما اعتماد کنید و برای صفحه آرایی مجله در ایندیزاین در سایت ایران تایپیست سفارش ثبت کنید.

صفحه آرایی مجله در ایندیزاین

خدمات ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی مجله خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

صفحه آرایی مجله آموزش عکاسی در ایندیزاین

نگاهی به مجلات آموزش عکاسی در ایران بیندازید؛ البته منظور همه‌ی آنها نیست. فقط معروف ترین و موفق ترین ِآنها را بررسی کنید. به طراحی و صفحه آراییِ آنها نگاهی دقیق تر بیندازید؛ حالا آنها را بدون طراحی و صفحه آرایی تصور کنید. آیا بخش زیادی از هویت و معروف بودن شان را از آنها نگرفتید؟ قطعا همینطور است. خوانندگان بالقوه اصلا و ابدا خبر ندارند محتوای موجود در یک مجله تا چه حد غنی است. آنها فقط در وهله اول به ظاهر مجله توجه می کنند و این ذهنیت در فکرشان پدیدار می شود: مجله ای که تا به این حد دارای طراحی ظاهری و صفحه آرایی حساب شده است آیا می تواند فاقد محتوا باشد؟ این نکته را در ذهن داشته باشید و به طور جدی تر برای صفحه آرایی مجله در ایندیزاین اقدام کنید.

به خصوص مجلات آموزش عکاسی که فرم و قالب در آنها حرف نخست را می زند و نیاز به طراحی دقیق دارند. البته منظور از صفحه آرایی مجله در ایندیزاین یک طراحی پرخرج یا پر هزینه یا یک طراحی ِبه شدت متفاوت نسبت به سایر مجله ها نیست. وقتی کار ِ صفحه آرایی مجله در ایندیزاین را به یک طراح زبده می سپارید، می توانید مطمئن باشید که آن طراح برای شما اصطلاحاً سنگ تمام خواهد گذاشت و هر آنچه که نیاز باشد را در طراحی ِخود اجرا خواهد کرد. انتخاب طراح را با سپردن سفارش صفحه آرایی مجله در ایندیزاین به ما در ایران تایپیست بسپارید. کلیه طراحان زبده‌ی ایرانی در ایران تایپیست گلچین شده اند تا  بتوانند مجله‌ی آموزش عکاسی ِ شما مشتری گرامی را تبدیل به یکی از پر فروش ترین ها کنند. فقط کافی است تا به ما اعتماد کنید سفارش صفحه آرایی مجله در ایندیزاین را به ما بسپارید و پس از مدتی از دیدن نتایج شگفت زده شوید. کلیه‌ی صفحه آرایی های مربوط به مجلات عکاسی در ایران تایپیست با توجه به تکنیک های روز و استاندارد انجام می شود.

صفحه آرایی مجله در ایندیزاین

صفحه آرایی مجله و نشریات

صفحه آرایی مجله و نشریات کودک و نوجوان در ایندیزاین

هر مجله‌ای فراخور حوزه و محوریتی که دارد، یک نوع صفحه آرایی خاص را نیازمند است. به همین دلیل است که برای انجام صفحه آرایی مربوط به هر مجله ای در ابتدا می بایست طراح متخصص ِدارای تجربه یا علاقه مند به کار در آن حیطه را برای صفحه آرایی مجله در ایندیزاین انتخاب کرد. یکی از جمله حساس ترین گروه مجلات برای صفحه آرایی و طراحی، آن دسته از مجلاتی هستند که در حوزه کودکان و نوجوانان فعالیت می کنند. اما چرا حساس؟ به این دلیل که کلیه متون و تصاویر استفاده شده داخل مجلات مربوط به کودکان و نوجوانان، تاثیر مستقیمی بر روی ذهنیت و یادگیری آنها می گذارد و به همین خاطر است که وسواس بیشتری در ارائه محتواها و مطالب مربوط به این گروه سنی وجود دارد. پس طراحی که مسلط به باید ها و نباید های صفحه آرایی مجله در ایندیزاین مخصوص کودکان و نوجوانان باشد، می تواند در طرفة العینی نظر شما مشتری گرامی را نسبت به طرحی که ایجاد کرده است جلب کند و شما نیز به یکی از مشتریان ثابت و دائمی ایران تایپیست تبدیل شوید و با خیال آسوده، سفارش های بعدیِ مربوط به صفحه آرایی مجله در ایندیزاین را به ما برون سپاری کنید.

صفحه آرایی مجله در ایندیزاین برای کودک و نوجوان طبق قوانین و تکنیک های به روز انجام می شود تا کودکان و نوجوانان را ترغیب به یادگیری و خواندن مجلات کند. تفاوتی ندارد که موضوع یا حوزه فعالیت مجله‌ی شما چه باشد؛ آموزشی، علمی، عکس، و .. در ایران تایپیست به پشوانه‌ی انجام هزاران سفارش ِمربوط به صفحه آرایی مجله در ایندیزاین حوزه کودک و نوجوان، امکان انجام انواع و اقسام سفارشات وجود دارد. به این معنا که هیچ مجله ای با هیچ موضوعی وجود ندارد که در ایران تایپیست قابلیت صفحه آرایی و آرایش یا چیدمان صحیح و اصولی ِآن قابل انجام نباشد. شما می توانید از طریق صفحه اصلی سایت ما اولین سفارش خود را ثبت کنید و تجربه‌ی یک همکاری کوچک را به یک همکاری مادام العمر تبدیل کنید؛ مجله از شما و زیبا کردن ِآن با ما.

صفحه آرایی مجله در ایندیزاین

صفحه آرایی مجله

صفحه آرایی مجله های تبلیغاتی در ایندیزاین

تبلیغات، مهمترین و اساسی ترین بخشی است که یک مدیر کسب و کار میتواند روی آن سرمایه گذاری داشته باشد و در نهایت بیش از 80 درصد بازخوردی که دریافت می کند را شاهد باشد، یعنی: رشد ِروز افزون توجه مخاطب را به نظاره بنشینید. یکی از بهترین و برترین راه های جذب مخاطب و مشتری از طریق مجلات تبلیغاتی است. برای اینکه مدیر یک کسب و کار یا یک مدیر تبلیغات ِشرکتی خاص به شما اعتماد کند و تبلیغ ِخود را به شما بسپارد باید چه ویژگی‌ای را به یدک بکشید؟ بله باز هم سر و کارتان با طراحی و صفحه آرایی مجله خواهد بود. نباید مقوله صفحه آرایی مجله در ایندیزاین آن هم از نوع تبلیغاتی را دست کم گرفت. مجلات تبلیغاتی حتی بیشتر از مجلاتی که متن محور هستند و قرار است در چندین و چند صفحه اطلاعات را به صورت  یادداشت شده به مخاطبان ارائه دهند، باید به فکر زیباسازی اصولی و استاندارد ظاهر خود باشند.

تفاوتی نمی کند که طراحی روی جلد مجله را هدف قرار دهید یا صفحات ِداخلی آن را، هر دو به یک اندازه مهم هستند و باید هویت ِاصلی آن مجله را منعکس کنند. اینکه شما به عنوان یک مجله‌ی تبلیغاتی با رقبای خود چه تفاوتی دارید و چگونه می توانید بهتر از آنها عمل کنید. با انجام صفحه آرایی مجله در ایندیزاین از نوع تبلیغاتی است که مخاطب باور خواهد کرد می تواند کسب و کار خود را به واسطه‌ی شما رشد دهد و به یکی از ثابت ترین مشتریان تان تبدیل خواهد شد. این حالت هم به نفع شما خواهد بود و هم شخصی که برای سپردن تبلیغات خود به شما اعتماد خواهد کرد. برای داشتن مجله‌ی تبلیغاتی موفق می توانید به ایران تایپیست اعتماد کرده و صفحه آرایی مجله در ایندیزاین را به طراحان مجرب و متخصصِ ما بسپارید.

صفحه آرایی مجله در ایندیزاین

سفارش صفحه آرایی مجله


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش صفحه آرایی مجله خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه آرایی مجلههزینه صفحه آراییصفحه بندی کتاب در ایندزاینصفحه آرایی مقاله فارسی

سوالات متداول

با توجه به حجم پروژه و مدت زمان انجامِ کار قابل تعیین است.

هیچ تفاوتی وجود ندارد زیرا تعیین هزینه به موضوع مجله وابسته نیست.

شما می توانید به بخش هزینه و زمان موجود در سایت ما مراجعه کنید.

سفارشات به سه صورت تحویل فوری، نیمه فوری و عادی ارائه میشوند.


نویسنده: دانیال فرهادی صفحه آرایی مجله تاریخ انتشار: 1400/12/7 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 665 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صفحه آرایی مجلات در ایندیزاین صفحه بندی مجله در ایندیزاین تنظیمات صفحه مجله در ایندیزاین صفحه آرایی نشریه در ایندیزاین صفحه آرایی مجله در InDesign

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :