چهارشنبه ۱۳ تیر ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

صفحه آرایی مجلات

نویسنده: دنیا ذاکری صفحه آرایی مجله تاریخ انتشار: 1400/7/4 ساعت 12:00:00 بازدید: 420 امتیاز 0 از 0 نظر

دلیل اهمیت صفحه آرایی مجلات چه می باشد؟ پاسخ ساده است؛ تصور کنید مجله ای را خریداری می کنید، هر صفحه را که می گشایید از ابتدا تا انتهای صفحه با کمترین میزان به خرج دادن خلاقیت و فاصله گذاری فقط متن است و متن، و در صفحات بعدی یا کاملا یک عکس گنجانده شده یا به صورت نامنظم و ناگهانی یک متن بزرگ و یک عکس کوچک خودنمایی می کند، یا فونت برخی نوشته ها در یک صفحه بسیار درشت و در صفحه ی دیگری بسیار ریز است و گویا هیچ توجهی به تنظیم ِآن در کل مجله نشده است؛ با این توصیفات آیا مجله را خواهید خواند؟ صفحه آرایی مجله ها همان نکته ای است که در دل این توصیف جا مانده و به آن توجه ویژه ای نشده است، فارغ از محتوا، این ظاهر و آرایش و چیدمان ِآن است که از مخاطب یک طرفدار پر و پا قرص می سازد.

گذشت زمان و رشد مطبوعات به همراه توجه به جذابیت ِبصری محتوای متنی صفحه آرایی مجلات را به جزئی جدایی ناپذیر تبدیل کرده است، به طوری که هر مجله ای که امروز می خوانید با یک نوع دیزاین و صفحه آرایی ِخاص جلوه گری می کند. اگر به سراغ مجلات ده سال پیش یا خیلی قدیمی تر هم بروید، جریان چنین است؛ با آرایش صفحات آن و تنظیم پاراگراف ها، تنظیم محل قرار گیری عکس ها و استفاده از رنگ ها طبق معیار ها و سلیقه ی جمعی در آن زمان روبرو خواهید شد. به جرات می گفت که مجله ای موفق خواهد بود که مدیران و صاحب امتیازان ِآن، صفحه آرایی را جدی تر در نظر گرفته و برای به روز رسانی ِآن استراتژی های لازم را در نظر داشته باشند.

صفحه آرایی مجلات در ایندیزاین

برای صفحه آرایی مجلات با محوریت های موضوعیِ گوناگون باید از نرم افزار های مختلفی استفاده کرد. یکی از برترین و شناخته شده ترین ِاین نرم افزار ها ایندیزاین است. اما چرا استفاده از ورد به عنوان یک ابزار برای صفحه آرایی مجلات کمتر از ایندیزاین مورد توجه است؟ البته که نمی توان از قابلیت های ورد برای صفحه آرایی غافل ماند اما ایندیزاین به صورت تخصصی تر به منظور صفحه آرایی مجلات مورد استفاده قرار می گیرد و ابزار های مختلف را در دسترس طراحان و گرافیست ها قرار می دهد، به طوری که شما می توانید به راحتی قالب های آماده ی متنوعی را که تنها در این نرم افزار قابل اجرا شدن هستند، را در فضای اینترنت بیابید.

در ایران تایپیست صفحه آرایی مجلات به واسطه ی نرم افزار این دیزاین انجام می شود که این امکان را فراهم می کند تا برای تعیین جایگاه متون، بستن کادر ها، ستون ها و صفحه بندی و سایر موارد دیگر که به صفحه آرایی مجلات مربوط می شود، به سرعت و سهولت عمل شود. در نتیجه رضایت مشتریان به واسطه‌ی خلاقیت گرافیست ها و طراحان فعال و مجرب در ایران تایپیست حاصل خواهد شد.

البته بسته به نظر مشتری و انتخاب وی می توان نرم افزار مورد استفاده برای صفحه آرایی مجلات را تغییر داد. بنابراین، اولویت نخست به طور خاص به نظر مشتری و انتخاب او بستگی خواهد داشت. در صورتی که ذهنیتی در مورد انتخاب نرم افزار مناسب برای صفحه آرایی مجله نداشته باشید، ما در ایران تایپیست با تکیه بر تجربه و تخصص بهترین و مناسب ترین نرم افزار را که در صدر آنها ایندیزاین می باشد، انتخاب خواهیم کرد تا رضایت نهایی مشتری به خوبی حاصل شود. به طور عمومی انتخاب ما در ایران تایپیست برای صفحه آرایی مجلات به دلایل زیر بر ایندیزاین استوار است:

  1. انجام کار با سرعت و سهولت بالا
  2. ارائه خروجی دیجیتال با فرمت های متنوع
  3. ابزار های گوناگون برای پاراگراف بندی، ساخت استایل و ..
  4. امکان ایجاد ارتباط مابین ایندیزاین با سایر نرم افزار های مرتبط

صفحه آرایی مجلات

صفحه آرایی مجله

صفحه آرایی مجلات تخصصی هنر و معماری

صفحه آرایی مجلات تخصصی هنر و معماری عموماً به موضوعات تخصصی معماری، هنر های معماری و ساختمان، و ... چه برای تحقیق بر روی تاثیرات اجتماعی و فرهنگی بر روی سمت و سوی فکری معماران نوین و چه تاریخچه معماری، رویداد های مرتبط، نظریه ها و غیره می پردازد.

بنابراین صفحه آرایی برای این نوع مجلات باید به گونه ای انجام شود که مخاطب را سرشوق آورده و به وی کمک کند تا از جنبه هنری به موضوعات و محتوای مجله بپردازد. یعنی ما همانطور که با محتوای هنری و فرهنگی در تماس هستیم، با صفحه آرایی هنری و فرهنگی نیز باید هارمونی ایجاد نماییم.

در این دست مجلات، تصاویر بیشتر از متون نقش دارند و باید در مرکز توجه باشند. استفاده از اِلمان ها و نشانه های مرتبط با حوزه ی هنر و معماری نیز در تاثیر گذاری و تخصصی تر نشان دادن مجله موثر است؛ این نکات تنها پاره ای از جزئیاتی هستند که در ایران تایپیست مورد توجه قرار می گیرند تا برای صفحه آرایی مجلات تخصصی هنر و معماری به شکلی دقیق و تخصصی تصمیم گیری شود.

توجه به ماهیت مجله و تعیین اهداف در ایران تایپیست بسیار حائز اهمیت است چرا که ما در نهایت به نگاه مخاطب و ارتقای سلیقه  و نگاه عمیق به موضوعات هنری فکر می کنیم. از این رو اگر جای ِخالیِ صفحه آرایی مجلات تخصصی هنر و معماری را برای مجله (های) خود احساس می کنید، باید به شما نوید دهیم که در ایران تایپیست در کنارتان هستیم و کمک می کنیم تا از جنبه ای نو و تازه به صفحه آرایی مجلاتِ هنری و معماری نگاه شود. فقط کافی است تا ثبت سفارش انجام دهید و موضوع مجله را انتخاب نمایید و منتظر بمانید تا بر اساس درخواست و ماهیت مجله تان در مورد هزینه و زمان تحویل سفارش تصمیم گیری شود.

صفحه آرایی مجلات

صفحه آرایی مجلات

صفحه آرایی مجلات موسیقی آنلاین

صفحه آرایی مجلات موسیقی با ثبت سفارش آنلاین در ایران تایپیست با کیفیت مثال زدنی انجام می شود. مهم ترین فاکتوری که ما در ایران تایپیست بر آن می بالیم و اهمیت می دهیم، عدم تکراری بودن صفحه آرایی مجلات است؛ عدم تکراری بودن و توجه به ماهیت مجلات می باشد. یکی از گروه های پرطرفدار مجلات که به غیر از محصولات تولیدی در آن، حاشیه ها، اخبار، اطلاعات و تحلیل ها در مورد آن اهمیت دارد، موسیقی است؛ دنیایی بی بدیل که هرگز از تاب و تب نمی افتد و برای یکپارچه کردن اطلاعات مرتبط با آن در قالب مجله همواره باید نوآوری های خلاقانه داشت.

استفاده از فونت مناسب، رنگ مناسب برای کلمات، پس زمینه ی عکس ها و نمودار ها و جایگذاری کلمات سایر زبان ها و غیره، همگی در نرمال کردن ظاهر آن مجله و تبدیل ِآن به یک مجله موسیقی موثر هستند. چرا که ما به دنبال همگام سازی ِتمامی عناصری هستیم که در صفحه توسط مخاطب دیده می شود. در غیر این صورت، چه نیازی به صفحه آرایی مجلات و اختصاص هزینه  و زمان روی آنها می باشد؟

می توان با الگو برداری از یک مجله مُد، یا ادبیات و غیره، با اندکی تغییر یک قالب کلی برای مجله ی موسیقی نیز دست و پا کرد! اما در نهایت، آنچه که مخاطب خواهد دید، یک الگوی تکراری و البته غیر نرمال برای آن مجله می باشد؛ از این رو می توان اظهار کرد که اختصاص زمان و کار با کیفیت بالا با توجه به باید و نباید های صفحه آرایی مجلات موسیقی بسیار حائز اهمیت می باشند.

بدون توجه مخاطب نیز فروش ِمجله بدون شک، افت قابل توجهی خواهد داشت و شما به طور قطع می توانید نتیجه گیری کنید که از بخش جذابیت های بصری نمی توانید به هیچ شیوه ای وی را جذب ِمحتوای خود کنید. به واسطه ی ایران تایپیست، این احتمال قطعاً رد خواهد شد.

صفحه آرایی مجلات

صفحه آرایی مجلات موسیقی آنلاین

صفحه آرایی مجلات با سایز A4

صفحه آرایی مجلات فارغ از موضوع مجله به اندازه یا سایز صفحات نیز وابسته است؛ فاکتوری که البته تعیین کننده هزینه ی صفحه آرایی مجلات نیز می باشد. برخی مجلات (با هر موضوعی) نه لزوما در سایز های بزرگتر از A4 بلکه در اندازه های کوچکتر، مانند یک دفترچه یا کتاب در دسترس همگان قرار می گیرند.

این نوع مجلات با کاهش اندازه ی فیزیکی خود به جز محتوا و صفحه آرایی، رضایت مشتری را از جهت جابجایی ِآسان نیز کسب می کنند که امروزه مورد توجه بسیاری از افراد صاحب امتیاز در نشریه های مختلف قرار گرفته است. در ایران تایپیست، اندازه ی مجله و نیاز به صفحه آرایی برای آن اهمیتی ندارد. شما می توانید برای صفحه آرایی مجلات با اندازه A4 یا بیشتر و یا کمتر نیز ثبت سفارش انجام دهید، تا با همان میزان کیفیت، دقت و خلاقیت، برای مطالب مجله تان یک چیدمان کامل و بی نقص تحویل دهیم.

تعیین اندازه یکی از لازمه های ثبت سفارش و ارجاع صفحه آرایی مجلات به طراحان است چرا که اجازه می دهد نسخه نهایی با خروجی، همراهی بیشتری داشته با در نهایت نیاز به ویرایشات متعدد برای تنظیم جایگذاری ِعناصر در صفحات مجله نباشیم؛ من باب مثال اگر بی توجه به اندازه ی یک مجله، صفحه آرایی انجام شود، و در نهایت بخواهیم آن را روی محتوای مجله اعمال کنیم، با به هم ریختگیِ واضحی روبرو خواهیم شد. از این رو، کلیه ی تنظیمات و انتخاب عناصر در طراحی و صفحه آرایی مجله می بایست طبق اندازه ی آن، صورت پذیرد. ما در ایران تایپیست به کلیه ی جنبه های صفحه آرایی مجلات فکر می کنیم تا در نهایت خروجی کار یک نمونه ی بی نظیر در بین سایر طراحی ها و صفحه آرایی ها باشد. از این رو است که بسیاری از مشتریان در ایران تایپیست پس از ثبت اولین سفارش صفحه آرایی مجلات، تا به همیشه به مشتریان دائمی ما تبدیل می شوند.

صفحه آرایی مجلات

قالب های آماده صفحه آرایی مجلات

صفحه آرایی حرفه ای مجلات آموزش عکاسی

هر مجله ای برای موفق شدن، نیاز  به دیده شدن دارد و هر عکس بدون تماشاگر نیز از این قاعده مستثنی نیست. در مجلاتی که با محوریت عکس ها، تحلیل آنها و ارائه اطلاعات عمومی در رابطه با آنها صحبت می شود، تصاویر جایگاه ویژه ای دارند. بنابراین صفحه آرایی مجلات با محوریت آموزش عکاسی یا توصیف و تحلیل عکس ها نیاز به فوکوس روی عکس ها دارد، با توجه به اینکه متن و محتوا نیز باید در کنار آن در جای مناسبی قرار گرفته باشد تا مخاطب علاوه بر دقت به عکس، از آن نیز بهره مند شود.

این جریان، یعنی تمایل دادن نگاه مخاطب و به رقص درآوردن نگاه او از عکس به متن ها و برعکس را تنها و تنها می توانید با کمک صفحه آرایی مجلات به ثمر برسانید. اما لازم به ذکر است که هر نوع صفحه آرایی مجلات با محوریت آموزش عکاسی نمیتواند این امر مهم را به نتیجه برساند.

با ثبت سفارش در ایران تایپیست می توانید مطمئن باشید که صفحه آرایی مجلات با موضوع آموزش عکاسی با کیفیت و نهایت به خرج دادن خلاقیت با اتکا به سالها تجربه ی طراحان و همکاری با مشتریان مختلف انجام خواهد شد. شما می توانید نمونه کارهای انجام شده در ایران تایپیست را به عنوان صفحه آرایی مجله های عکاسی بررسی نمایید، تا از صفر و صد محدوده ی فعالیت ِنامتناهی ما مطلع شوید.

محدودیت در ایران تایپیست برای صفحه آرایی مجله ها تقریبا بی معنا و ناممکن است. ما با علم بر اینکه اِعمال ِپویایی و به روز بودن طراحی ها و ایجاد چیدمان برای مجلات متنوع تا چه حد می تواند بر همکاری های موثر در آینده و رضایت مخاطبان شما تاثیر بگذارد، در تلاش هستیم تا بهترین و نوین ترین طراحی ها را در هر بار دریافت پروژه ی صفحه آرایی مجله ها به شما مشتری عزیز تحویل دهیم. از این رو با دقت و ظرافتِ تمام، گرافیست ها و طراحان را از سراسر کشور گرد هم آورده ایم، تا شما محدودیتی را از برایِ یافتن طراح ِمجرب مورد نظر خود، احساس ننمایید.

صفحه آرایی مجلات

صفحه آرایی حرفه ای مجلات آموزش عکاسی

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

صفحه آراییصفحه آرایی مجلهصفحه آرایی - قرارداد با انتشاراتهزینه صفحه آرایی

سوالات متداول

بله، شما می توانید با مراجعه ی حضوری به آدرسِ درج شده در سایت، برای ثبت سفارش حضوری اقدام کنید.

بله، امکان دریافت تخفیف در بازه های زمانی خاص و با توجه به شرایط هر پروژه (مثلا حجم بالا) در ایران تایپیست وجود دارد.

بازه ی زمانی هر سفارش، به شرایط آن بستگی دارد.

بله، طبق قوانین ایران تایپیست یک پیش پرداخت در زمان ثبت سفارش آنلاین دریافت خواهد شد.


نویسنده: دنیا ذاکری صفحه آرایی مجله تاریخ انتشار: 1400/7/4 ساعت 12:00:00 تعداد بازدید: 420 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: صفحه آرایی حرفه ای مجلات صفحه آرایی مجلات موسیقی صفحه آرایی مجلات نقاشی صفحه آرایی مجلات عکاسی صفحه آرایی مجلات آنلاین

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :