پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

سفارش تایپ گرفتن

نویسنده: سورنا احمدخانی سفارش تایپ تاریخ انتشار: 1400/6/22 ساعت 17:42:45 بازدید: 7308 امتیاز 5 از 1 نظر

سفارش تایپ گرفتن از طریق ایران تایپیست، می‌توانید آغاز مسیری به سوی موفقیت و درآمدزایی از طریق فریلنسری باشد. شما می‌توانید با دریافت سفارش تایپ اینترنتی، به سطح قابل قبولی از درآمد دست یافته و همچنین تجربه کاری خود را افزایش دهید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

سفارش تایپ گرفتن

با سفارش تایپ گرفتن از طریق ایران تایپیست، خودتان مدیر کار و زمان خود باشید

آیا سفارش تایپ گرفتن از طریق تلگرام ممکن است؟

هرچند هنوز این امکان فراهم نشده تا تمام مراحل و امور مربوط به سفارش تایپ گرفتن از طریق تلگرام انجام شود اما ما همچنان به استفاده حداکثر از ظرفیت‌های این بستر مجازی، اعتقاد داریم. پیش از هر چیز باید خاطر نشان کرد که مرجع و ابزار اصلی سفارش تایپ گرفتن در ایران تایپیست، وبسایت مجموعه و پنل کاربری تایپیست‌هاست. پس این موضوع را به عنوان یک اصل در ذهن خود داشته باشید. اما در عین حال، پشتیبان‌ها و کارشناسان زحمت‌کش مجموعه ایران تایپیست، از ظرفیت‌های ابزارهای ارتباطی مختلف، از جمله تلگرام، برای ارتباط با نویسندگان، تایپیست‌ها و مترجمان کمک می‌گیرند. به طور مثال گاهاً از طریق تلگرام هماهنگی‌های مربوط به یک سفارش خاص انجام شده یا برنامه تحویل برخی از پروژه‌ها گوشزد می‌شود. اما در مورد آینده، باید گفت که ایران تایپیست قطعاً در نظر دارد تا استفاده از ابزارهای ارتباط جمعی مانند تلگرام را بیشتر تحقق بخشیده و در سازوکارهای ثبت یا پذیرش پروژه، به شکل وسیع و دقیقی ادغام کند. پس گرفتن سفارش از طریق تلگرام، فعلاً به صورت مستقل و منفک از سایت قابل انجام نیست.

سفارش تایپ گرفتن

این شیوه کار کردن، مخصوصاً در دوران کرونا، بسیار مثمر ثمر و کاربردی است


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

برای سفارش تایپ گرفتن داشتن چه مهارتی لازم است؟

بسیاری از افراد جویای کار یا متقاضیان سفارش تایپ گرفتن از طریق ایران تایپیست، در این مورد تردید و سؤالات زیادی دارند. این موضوع کاملاً طبیعی است زیرا همه افراد متقاضی کار، قصد تطابق شرایط خود با شرایط موجود برای گرفتن کار را دارند. در ایران تایپیست، مجموعه متفاوتی از کاربران با مهارت‌های مختلفی مشغول به کار هستند؛ از نویسندگان، مترجم‌ها و تایپیست‌ها تا صفحه‌آرایان و گرافیست‌ها. بدیهی است که بسته به حیطه کاری، نیاز است تا مهارت‌های متفاوت و متناسب داشته باشید. در هنگام ثبت درخواست استخدام، کاربران می‌توانند با استفاده از فیلدها و بخش‌های در نظر گرفته شده، استعدادهای و مهارت‌های خود را تشریح کنند. کارشناسان و مسئولین بخش استخدام ایران تایپیست، پس از مطالعه مهارت‌های درج‌شده در درخواست در مورد ارجاع به بخش‌های مناسب تصمیم‌گیری کرده و سپس با شما تماس می‌گیرند. پس از این به منظور تکمیل پروسه استخدام و دستیابی به امتیاز سفارش تایپ گرفتن از طریق ایران تایپیست، نیاز است تا در مراحل مختلف گزینش در ارتباط با حیطه کاری خود شرکت کنید. در نهایت، بسته به اینکه چه مهارت‌هایی داشته باشید، به بخش درست و متناسب راهنمایی خواهید شد. پس نیازی نیست تا در این مورد نگران باشید.

سفارش تایپ گرفتن

کار کردن از راه دور چه مزایایی دارد؟ چشمانتان را بسته و درآمدزایی از خانه را تصور کنید

با سفارش تایپ گرفتن ، چه میزان درآمد می‌توان در ماه کسب کرد

موضوع دیگری که تقریباً همه ما در مورد آن با دغدغه برورد کرده و قصد داریم تا از آن اطلاع دقیقی داشته باشیم، سطح درآمد شغل است. شاید در نگاه اولی، قدری ناامیدکننده به نظر برسد اما واقعیت این است که تعیین میزان دقیق درآمد در پروسه‌های دورکاری و فریلنسری برای تایپ خانگی ممکن نیست. به بیانی دیگر نمی‌توان گفت با سفارش تایپ گرفتن از طریق ایران تایپیست، درآمد شما دقیقاً به چه میزان خواهد بود. این موضوع شاید برای برخی افراد موجب ناامیدی باشد اما افراد جویای پیشرفت و رشد مداوم، با دید مثبتی به آن سوی قضیه می‌نگرند. جنبه مثبت این شیوه درآمدزایی، در آن است که سقف درآمدی مشخصی ندارد. این بدان معنی است که کاربران می‌توانند با صرف وقت و انرژی بیشتری، تعداد بالاتری سفارش پذیرش کرده و درآمد خود را تا هر میزان که به کیفیت کارشان صدمه وارد نکند، افزایش دهند. در ایران تایپیست هیچ سقفی برای درآمد سفارش تایپ گرفتن وجود ندارد.

سفارش تایپ گرفتن برای یک تایپیست در ایران تایپیست چقدر طول می‌کشد؟

سفارش تایپ گرفتن ، چنانچه از قبل حساب کاربری داشته و مراحل استخدام را پشت سر گذاشته باشید، کمتر از چند ثانیه طول می‌کشد. اما چنانچه نیاز به استخدام داشته باشید، خود تکمیل فرم و ثبت آن کمتر از 5 الی 8 دقیقه زمان نیاز دارد. پس از این، با توجه به حجم بالای درخواست‌های ثبت‌شده، گاهاً به چند روز زمان برای رسیدگی به درخواست و تماس از سوی کارشناسان نیاز است. پس از برقرار ارتباط، مراحل گزینش برای شما تشریح شده و می‌توانید با موفقیت در این مراحل، به استخدام مجموعه ایران تایپیست دربیایید. پس از این، در تنها چند ثانیه، بدون درگیر شدن با پروسه‌های پیچیده یا وقت‌گیر، گرفتن سفارش از طریق ایران تایپیست را تجربه خواهید کرد.

سفارش تایپ گرفتن

تنها با داشتن حد قابل قبولی از استعداد و تعهد، به عضوی از این مجموعه تبدیل خواهید شد

برای سفارش تایپ گرفتن از ایران تایپیست، سطح تایپیست باید در چه حدی باشد؟

واقعیت این است که ایران تایپیست، همواره در تلاش است تا بهترین‌ها را در مجموعه خود داشته باشید. ما معتقدیم که مشتریان حق دارند، تحت هر شرایطی از بیشترین کیفیت ممکن بهره‌مند شوند. اما این موضوع بدان معنی نیست که تایپیست‌های آماتور اما مستعد، اجازه حضور در این مجموعه را نداشته و موفق به سفارش تایپ گرفتن نخواهند شد. در ایران تایپیست، کاربران بسته به میزان مهارت، تخصص و تعهدی که در قبال قواعد کاری دارند دسته‌بندی شده و بر مبنای توانایی که دارند، سفارش‌های مناسب خود را دریافت می‌کنند. این بدان معنی است که سفارش‌هایی با درجه سختی کمتر در اختیار کاربران تازه‌کار و سفارش‌های سطح بالا و پیچیده در اختیار کاربران مجرب قرار می‌گیرند. البته پس از کسب تجربه و پیشرفت در سفارش تایپ گرفتن، قطعاً وضعیت کاربر تغییر خواهد کرد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

درخواست های استخدامفرم استخدام تایپیستراهنمای استخدامفرم استخدام مترجم

سوالات متداول

هرچند داشتن استعداد و مهارت در سطح ابتدایی الزامی است اما کاربران بسته به سطحی که دارند سفارش دریافت می‌کنند و از این بابت هیچ نگرانی وجود ندارد.

در صورت سپری کردن مراحل استخدام از قبل، کمتر از چند دقیقه یا حتی چند ثانیه.

خیر؛ با سفارش تایپ گرفتن در حجم بیشتر، می‌توانید درآمد خود را تا حد مدنظر خود افزایش دهید.

خیر؛ به جای مدرک دانشگاهی، داشتن استعداد، تخصص و تعهد برای ما اهمیت دارد.


نویسنده: سورنا احمدخانی سفارش تایپ تاریخ انتشار: 1400/6/22 ساعت 17:42:45 تعداد بازدید: 7308 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: سفارش تایپ گرفتن از خانه سفارش تایپ گرفتن در منزل سفارش تایپ غیر حضوری گرفتن گرفتن سفارش تایپ از منزل سفارش تایپ گرفتن اینترنتی

دیدگاه کاربران

M.kh | 1400-4-24 ساعت 01:46:00 امتیاز :

من وقتی سفارش و میگیرم چقد زمان دارم تا تحویلش؟ یا اینکه چ چیزیو برای من میفرستن تا تایپ‌کنم

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :