پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

دریافت سفارش تایپ اینترنتی

نویسنده: سیما خورشیدی سفارش تایپ تاریخ انتشار: 1400/6/23 ساعت 15:27:22 بازدید: 1094 امتیاز 0 از 0 نظر

دریافت سفارش تایپ اینترنتی در ایران تایپیست، می‌تواند یک منبع عالی برای درآمد فریلنسرها و افراد علاقمند به دورکاری باشد. اگر شما نیز یکی از فعالین این حوزه هستید یا دوست دارید به آن بپیوندید، مطالعه یادداشت پیش رو برای شما خالی از نکات ارزنده و موضوعات جذابی نیست.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

دریافت سفارش تایپ اینترنتی

دریافت سفارش تایپ اینترنتی ار طریق ایران تایپیست یک تجربه منحصربفرد است

چگونه سفارش تایپ اینترنتی دریافت کنم؟

اولین گام در مسیر دریافت سفارش تایپ اینترنتی از طریق ایران تایپیست، عضویت در این مجموعه با عبور از سیستم استخدام تایپیست این مجموعه است. افرادی که به معنی واقعی کلمه تخصص کافی برای نگارش، تایپ  یا ترجمه را در خود دیده و احساس می‌کنند می‌توانند با تعهد بالایی نسبت به برنامه‌های زمانی و حفظ نظم و انضباط در پروژه‌ها همکاری کنند، می‌توانند از طریق پر کردن درخواست استخدام و ارسال اطلاعات کامل هویتی، میزان توانایی خود را بسنجند. ما در ایران تایپیست، همواره در تلاش هستیم تا ضمن همکاری با فریلنسرهای جوان و جویای کار و موفقیت، تنها بهترین‌ها را در مجموعه خود پذیرا باشیم. این هم نشان از احترامی است که ما برای کاربران و افراد متقاضی سفارش تایپ گرفتن اینترنتی قائل هستیم، هم احترامی عمیق نسبت به نویسندگان، مترجمان و تایپیست‌های فعلی مجموعه. پس در اولین گام باید درخواست استخدام خود را ثبت کرده و بسته به نظر کارشناسان از سد آزمون‌ها و سیستم‌های گزینشی عبور کنید.

دریافت سفارش تایپ اینترنتی

در خانه بمانید، رئیس خودتان باشید و برای خودتان درآمدزایی کنید


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

آیا منتظر دریافت سفارش تایپ اینترنتی هستید؟

اگر منتظر دریافت سفارش تایپ اینترنتی هستید و قصد دارید تا هر چه زودتر به مرحله درآمدزایی وارد شوید، باید اولین گام را با ورود به سایت ایران تایپیست بردارید. در صفحه اصلی این سایت، مجموعه گزینه‌هایی در سربرگ بالایی سایت مشهود هستند. از بین گزینه‌های موجود باید "ایران تایپیست" را انتخاب کنید. پس از انتخاب ایران تایپیست، یک منوی کشویی با مجموعه دیگری از گزینه‌ها ظاهر خواهد شد؛ گزینه "درخواست‌های استخدام" را انتخاب کنید. پس از انتخاب این گزینه وارد صفحه ویژه استخدام مجموعه خواهید شد. حال بسته به استعداد و توانایی که در خود سراغ دارید، می‌توانید آگهی استخدامی مناسب و متناسبی را انتخاب کنید. پس از انتخاب آگهی مناسب، کافیست تا مطابق مراحل توضیح داده شده در هر صفحه، اطلاعات هویتی خود را تکمیل و در مورد توانایی‌های خود شرح کوتاهی ارائه کنید. پس از تکمیل فرم و ارسال آن، کافیست که تا تماس کارشناسان مجموعه منتظر بمانید. پس از این درباره شیوه پذیرش به شما اطلاعاتی ارائه خواهد شد. در صورت موفقیت در پذیرش، در کمتر از چند ساعت می‌توانید اولین مورد از دریافت سفارش تایپ اینترنتی را در کنار ایران تایپیست تجربه کنید.

دریافت سفارش تایپ اینترنتی

بستر اینترنت، تبادل انواع محتواها و انجام انواع امور را ممکن ساخته است

چگونه می‌توان سفارش تایپ اینترنتی غیر حضوری دریافت کرد؟

اساس کار و شالوده اصلی تفکری که ایران تایپیست را ایجاد کرده و در حال توسعه آن است، رونق بخشیدن به کسب‌وکارهای اینترنتی و نهادینه ساختن تجارت الکترونیک به معنی واقعی کلمه است. بر همین اساس ما در تلاش هستیم تا در تمام سطوح و ابعاد کار، همکاری‌ها را بدون نیاز به مراجعه حضوری یا با به حداقل رساندن آن پیش ببریم. بر همین اساس تلاش کردیم تا کاربران بتوانند بدون نیاز به مراجعه حضوری دریافت سفارش تایپ اینترنتی را در این مجموعه تجربه کنند. آنچنان که پیشینه و گذشته هم نشان می‌دهد، در این امر کاملاً موفق ظاهر شدیم. در حال حاضر افراد متقاضی دورکاری و فریلنسری در ایران تایپیست، می‌توانند بدون نیاز به حضور فیزیکی در دفتر مجموعه یا حتی یک بار مراجعه به خارج از منزل، درخواست استخدام خود را تکمیل کنند. این در حالی است که حتی پس از تکمیل پروسه استخدام نیز برای دریافت سفارش تایپ اینترنتی و تحویل آن هیچ نیازی به مراجعه حضوری نیست. جالب است بدانید که ما تعداد بالایی از نویسندگان موفق این مجموعه را از دورترین شهرها و مناطق ایران، در کنار خود داریم.

دریافت سفارش تایپ اینترنتی

برای بودن در کنار ما تنها به یک اتصال اینترنت و حجم بالایی از استعداد نیاز دارید

میزان درآمد از دریافت سفارش تایپ اینترنتی چقدر است؟

بسیاری از افرادی که به‌تازگی وارد عرصه دورکاری شده یا دست‌کم علاقه دارند تا به آن وارد شوند، در مورد درآمد این کار نگرانی دارند و این کاملاً طبیعی است؛ همه ما تا پیش از ورود به یک موقعیت شغلی در مورد کافی بودن درآمد نگرانی داریم. اما اگر در مورد درآمد حاصل از دریافت سفارش تایپ اینترنتی و انجام آن نگرانی دارید، باید گفت که جای هیچ نگرانی نیست. شاید در همکاری با مجموعه ایران تایپیست، کف درآمد بستگی به میزان توانایی و استحقاق خودتان دارد اما در مورد سقف آن نیز هیچ محدودیتی وجود ندارد. یک نویسنده، تایپیست یا مترجم، بسته به اینکه تا چه حد در انجام پروژه‌ها از خود تخصص و تعهد نشان دهد، می‌توانید حجم کاری خود را افزایش داده و به درآمدهای بسیار بالایی در ماه دست یابد.

چگونه می‌توانم روزانه سفارش تایپ اینترنتی دریافت کنم؟

اگر بخواهیم به شکل کوتاهی به این پرسش پاسخ دهیم، باید گفت در همکاری با ایران تایپیست و داشتن حد معقولی از تخصص و تعهد، می‌توانید دریافت سفارش تایپ اینترنتی را به شکل روزانه تجربه کنید. اما در تفسیر و تکمیل این موضوع باید گفت که ایران تایپیست یک مجموعه با گنجینه‌ای عظیم از مشتریان است؛ ما در هر روز هزاران سفارش تا تجربه می‌کنیم و در مقابل تحویل می‌دهیم. پس در مورد حجم کار موجود، در صورت همکاری با ایران تایپیست هیچ نگرانی وجود ندارد. اما آن سوی قضیه کاملاً به میزان توانایی شما و پایبندی به اصول و قواعد کاری وابسته است. پس اگر تخصص بالایی دارید و ایران تایپیست را به عنوان یک مرجع برای دریافت سفارش تایپ اینترنتی انتخاب کردید، جای هیچ نگرانی نیست؛ نه‌تنها روزی یک بار بلکه گاهاً شاید حتی روزی چند بار سفارش داشته باشید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

فرم استخدام تایپیستتایپمزیت سفارش آنلاینمدت زمان و شرایط گارانتی خدمات

سوالات متداول

پاسخ منفی است؛ تنها سقفی که در همکاری با ایران تایپیست وجود دارد، میزان زمان و انرژی است که خودتان برای انجام پروژه‌ها صرف می‌کنید.

دورکاری و فعالیت به عنوان یک فریلنسر اقتضائات خاص خود را دارد. افراد باتجربه این عرصه به‌خوبی می‌دانند که درآمد ثابت در این عرصه معنایی ندارد.

خیر؛ تمام مراحل استخدام و گزینش به شکل دورکاری و اینترنتی انجام می‌شود.

بسته به حیطه تخصصی شما و تصمیم کارشناسان ممکن است نیاز باشد تا در آزمون‌های خاصی شرکت کنید(به شکل اینترنتی).


نویسنده: سیما خورشیدی سفارش تایپ تاریخ انتشار: 1400/6/23 ساعت 15:27:22 تعداد بازدید: 1094 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: دریافت سفارش تایپ آنلاین گرفتن سفارش تایپ اینترنتی دریافت سفارش تایپ در منزل دریافت سفارش تایپ دریافت سفارش تایپ غیر حضوری

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :