چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

ترجمه فارسی به انگلیسی از روی عکس

نویسنده: سهیل آریانپور ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/8/19 ساعت 09:39:51 بازدید: 652 امتیاز 0 از 0 نظر

ترجمه فارسی به انگلیسی از روی عکس! یکی از خدمات منحصر به فردی است که نمی توان آن را در هر موسسه ترجمه پیدا کرد. اما موسسه ایران تایپیست با استخدام مترجمان با تجربه و مسلط توانسته است که این خدمات را به مشتریان خود عرضه کند. هزینه تمامی خدمات ایران تایپیست بسیار مقرون به صرفه می باشد زیرا اولویت این مجموعه بدست آوردن رضایت مشتریان است.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی از روی عکس

ترجمه فارسی به انگلیسی از روی عکس کار بسیار دشواری می باشد به خصوص زمانی که عکس ها تار و ناخوانا باشند. مترجمان ایران تایپیست به دلیل تجربه بالا قادر به پذیرش اینگونه سفارش ها می باشند. بنابراین دیگر نگران ترجمه های بد خط و ناخوانای خود که به صورت عکس نوشته هستند نباشید. مشتریان بسیار راحت و سریع می توانند سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی از روی عکس را در سایت ایران تایپیست ثبت کنند تا کارشناسان ایران تایپیست در کمترین زمان ممکن با آنها ارتباط برقرار کنند. برای ثبت سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی از روی عکس ابتدا باید در سایت این موسسه عضو شوید و سپس به قسمت سفارش ها بروید و عکسی که می خواهید ترجمه آن را به صورت انگلیسی داشته باشید بارگذاری کنید. کارشناسان ایران تایپیست با بررسی دقیق عکس و میزان سختی ترجمه سفارش شما صورتحساب را تنظیم و برای شما ارسال می کنند و شما می توانید تصمیم بگیرید که همکاری ادامه دهید و یا سفارش را لغو کنید.

فرض کنید یک دانشجو می خواهد یکی از عکس های کتاب درسی خود را که توضیحات آن بسیار ریز و ناخوانا می باشد را ترجمه کند. این دانشجو ابتدا باید نوشته را به سختی بخواند و در جایی دیگر پاکنویس کند و در صورتی که به زبان انگلیسی مسلط باشد بتواند متن پاکنویس شده را ترجمه کند. حال این سوال به وجود می آید که این کار چقدر از وقت یک دانشجو را خواهد گرفت؟ موسسه ایران تایپیست با داشتن مترجمان با تجربه از سراسر ایران به کمک این افراد آمده است و در کمترین زمان ممکن سفارش ترجمه های فارسی به انگلیسی از روی عکس را توسط مترجمان انجام می دهد. کیفیت ترجمه فارسی به انگلیسی از روی عکس مانند دیگر سفارش های ترجمه در موسسه ایران تایپیست بسیار بالا می باشد زیرا ایران تایپیست در هنگام استخدام مترجمان خود بسیار سخت گیر می باشد.  

ترجمه فارسی به انگلیسی از روی عکس

سفارش های ترجمه فارسی به انگلیسی از روی عکس در ایران تایپیست

هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی از روی عکس چگونه محاسبه می شود؟

هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی از روی عکس به عوامل گوناگونی بستگی دارد. به طور مثال ناخوانا بودن متن های روی عکس یکی از عوامل بسیار مهمی است که روی هزینه ترجمه های فارسی به انگلیسی از روی عکس تاثیر می گذارد. زیرا مترجمان باید مدت زمان بیشتری را برای تشخیص متن روی عکس بگذارند و به صورت دقیق آنها را ترجمه کنند. به همین دلیل هزینه اینگونه سفارش ها نسبت به دیگر سفارش های ترجمه فارسی به انگلیسی از روی عکس بیشتر می باشد. یکی از عوامل دیگر که در هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی از روی عکس موثر است، میزان فونت متن های روی عکس می باشد. هر چقدر که فونت متن عکس ها ریزتر باشد قطعا هزینه سفارش نیز بیشتر می باشد. البته ناگفته نماند هزینه اولیه ترجمه های فارسی به انگلیسی از روی عکس بر اساس تعداد کلمات روی عکس محاسبه خواهد شد و عوامل دیگر تنها سبب افزایش دستمزد مترجم خواهند شد زیرا این عوامل سبب دشواری کار برای مترجمان خواهد شد.

یکی از عوامل دیگری که می تواند سختی کار را افزایش دهد، رنگ متن های روی عکس است. به طور مثال اگر متن های روی عکس با پس زمینه سفید، به رنگ مشکی باشد بسیار راحت تر از نوشته هایی است که با رنگ زرد یا سبز کم رنگ نوشته شده باشند. بنابراین در برخی از مواقع رنگ متن های روی عکس نیز می توانند سبب افزایش قیمت سفارش شود. اگر تعداد عکس های شما برای ترجمه زیاد باشد و تعداد کلمات روی عکس به حد نصاب برسد، ایران تایپیست به شما تخفیف های ویژه ای را نیز خواهد داد. اگر مشتریان بخواهند سفارش خود را در مدت زمان کمتری تحویل بگیرند می توانند این موضوع را با کارشناسان مطرح کنند تا سفارش آنها به افرادی با تجربه و کاملا مسلط به زبان انگلیسی سپرده شود اما هزینه سفارش های فوری دو برابر هزینه های سفارش های معمولی می باشد. اگر بخواهیم رو راست باشیم هزینه سفارش ها در موسسه ی ایران تایپیست نسبت به سایر موسسه های ترجمه بسیار مقرون به صرفه می باشند البته این بدان معنی نیست که کیفیت ترجمه در این موسسه پایین می باشد بلکه این موسسه با مدیریت صحیح توانسته است که با هزینه ای کمتر خدمات با کیفیتی را به مشتریان عرضه کند.

ترجمه فارسی به انگلیسی از روی عکس

انجام ترجمه


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

آیا امکان ترجمه فارسی به انگلیسی از روی عکس دست نوشته بد خط وجود دارد؟

یکی از سوالات پرتکرار مشتریان از کارشناسان ایران تایپیست این است که آیا ترجمه فارسی به انگلیسی از روی عکس دست نوشته بد خط نیز وجود دارد یا خیر؟ بله ایران تایپیست با استفاده از مترجمان با تجربه و کارشناسان متخصص قادر است تا هر عکس دست نوشته ای را ترجمه کند. در حقیقت ترجمه فارسی به انگلیسی از روی عکس یکی از خدمات منحصر به فرد ایران تایپیست می باشد که توسط مترجمان مسلط به زبان انگلیسی و فارسی پذیرش می کند. هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی از روی عکس دست نوشته بد خط بیشتر از ترجمه های فارسی به انگلیسی از روی عکس معمولی می باشد زیرا بد خط بودن عکس نوشته سبب سختی کار مترجم خواهد شد. بنابراین دستمزد مترجمان در اینگونه سفارش ها بیشتر می باشد.

البته ناگفته نماند شما زمانی که سفارش خود را در ایران تایپیست ثبت می‌کنید، عکس نوشته توسط کارشناسان بررسی می شود و هزینه ترجمه فارسی به انگلیسی از روی عکس دست نوشته بد خط را کارشناسان قبل از انجام کار برای شما ارسال می کنند و شما می توانید همکاری را ادامه دهید یا سفارش را لغو کنید. تمامی هزینه های ایران تایپیست مقرون به صرفه می باشند زیرا کارشناسان و مدیریت ایران تایپیست توانسته اند که با سیاست گذاری های دقیق، بدون اینکه کیفیت ترجمه ها پایین بیاید هزینه سفارش ها را کاهش دهند. این موضوع سبب رضایت مشتریان این مجموعه نیز شده است. با این حال شما می توانید عکس نوشته های بد خط خود را در ایران تایپیست ترجمه کنید. تمامی مترجمان این مجموعه در سطح کیفی بالایی قرار دارند و می توانند ترجمه فارسی به انگلیسی از روی عکس دست نوشته بد خط را با کیفیت بسیار بالا انجام دهند. اگر دانشجویی هستید که یک جزوه بد خط از دوستان یا اساتید گرفته اید و عکس های آن ناخوانا می باشند و شما به مطلبی از این جزوه برای مقاله خود نیاز دارید. وقت را از دست ندهید و همین حالا با کارشناسان ایران تایپیست ارتباط برقرار کنید.

ترجمه فارسی به انگلیسی از روی عکس

ترجمه عکس های بد خط

ترجمه فارسی به انگلیسی از روی عکس چقدر زمان می برد؟

مدت زمان ترجمه فارسی به انگلیسی از روی عکس به عوامل گوناگونی وابسته می باشد. به طور مثال ترجمه  های فارسی به انگلیسی از روی عکس  ناخوانا به مدت زمان بیشتری نسبت به ترجمه های فارسی به انگلیسی از روی عکس خوانا نیاز دارد. زیرا مترجم باید مدت زمانی را صرف شناسایی متن مورد نظر کند. از عوامل دیگری که سبب افزایش مدت زمان تحویل سفارش های ترجمه فارسی به انگلیسی از روی عکس می شود، می توان به تعداد صفحات سفارش، تعداد کلمات روی عکس ها، ریز بودن یا درشت بودن نوشته های روی عکس و ... اشاره کرد. این عوامل سبب افزایش سختی کار برای مترجمان خواهد شد و همین امر باعث می شود که مترجم برای ترجمه این متن ها به مدت زمان بیشتری احتیاج داشته باشد. البته ناگفته نماند که مشتریان می توانند در هنگام سفارش به کارشناسان ایران تایپیست درخواست سفارش فوری دهند تا سفارش آنها به افرادی با تجربه و مسلط به زبان انگلیسی سپرده شود. تفاوت سفارش های فوری با معمولی در مدت زمان تحویل می باشد. مترجمان سفارش های فوری را در مدت زمان بسیار کمی به مشتریان تحویل می دهند اما هزینه این سفارش ها حدود 2 برابر سفارش های معمولی می باشد.

بنابراین اگر مشتری نیاز به تحویل سریع داشته باشد می تواند از خدمات ویژه ایران تایپیست استفاده کنند و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی از روی عکس را به صورت فوری ثبت کند. شاید برای برخی از افراد این سوال پیش بیاید که سفارش های ترجمه معمولی فارسی به انگلیسی از روی عکس چقدر زمان می برد؟ در پاسخ به این سوال نیز باید بگوییم که مترجمان ایران تایپیست در سطح کیفی بسیار بالایی قرار دارند و همین موضوع سبب می شود تا مترجمان سفارش ها را در سریع ترین زمان ممکن برای مشتریان ارسال کنند. تمامی مجموعه ایران تایپیست از جمله: مدیریت، کارشناسان، مترجمان و ... تلاش می کنند تا خدمات با کیفیتی را به مشتریان این موسسه ارائه کنند.

ترجمه فارسی به انگلیسی از روی عکس

ترجمه عکس های دست نوشته

آیا در ترجمه فارسی به انگلیسی از روی عکس محدودیتی وجود دارد؟

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد، ترجمه فارسی به انگلیسی از روی عکس یکی از خدمات ویژه ایران تایپیست می باشد که بسیاری از مشتریان سوالات مختلفی را درباره آن مانند:« آیا در ترجمه فارسی به انگلیسی از روی عکس محدودیتی وجود دارد؟» مطرح می کنند. سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی از روی عکس هیچ گونه محدودیتی ندارد و شما به راحتی می توانید نوشته های عکس مورد نظرتان را در ارتباط با هر رشته و موضوعی به صورت فارسی به انگلیسی ترجمه کنید. ایران تایپیست با استخدام مترجمان توانا از سراسر ایران قادر به ترجمه هرگونه متن موجود در عکس و دست نوشته چه به صورت خوانا و چه به صورت ناخوانا می باشد. مدیریت ایران تایپیست با برگزاری آزمون های آنلاین مترجمی سطح کیفی مترجمان علاقمند به همکاری، با موسسه ایران تایپیست را بررسی می کند و به مشتریان خود تضمین یک ترجمه با کیفیت را می دهد.

بنابراین این مجموعه با استخدام افرادی با تجربه و مسلط به زبان های گوناگون قادر به پذیرش سفارش ترجمه هرگونه متن و دست نوشته به صورت عکس می باشد. البته ناگفته نماند ایران تایپیست از سراسر ایران مترجم استخدام می کند و همین امر سبب می شود تا ایران تایپیست سفارش های ترجمه فارسی به انگلیسی از روی عکس را بدون هیچگونه محدودیت زمانی و مکانی را پذیرش کند. هزینه این سفارش ها نیز بر اساس تعداد کلمات و همچنین میزان سختی کار توسط کارشناسان با تجربه ایران تایپیست مشخص می شود. این هزینه ها نسبت به سایر موسسه های ترجمه مقرون به صرفه می باشند. بنابراین این مزیت موسسه ایران تایپیست می تواند به دانشجویان رشته های گوناگون و دانش آموزان مقاطع مختلف کمک کند تا دست نوشته های ناخوانا که به صورت عکس می باشند را در کمترین زمان ممکن و با هزینه ای مناسب ترجمه کنند.

ترجمه فارسی به انگلیسی از روی عکس

ترجمه فارسی به انگلیسی در ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی خود را ثبت نمایید.
صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

ترجمه کاتالوگترجمه وب سایتلیست هزینه ترجمهترجمه کتاب

سوالات متداول

بله، ایران تایپیست با داشتن مترجمان با تجربه قادر است تا نوشته های روی عکس را نیز برای مشتریان در سریع ترین زمان ممکن ترجمه کند.

هزینه اولیه ترجمه فارسی به انگلیسی از روی عکس معمولا بر اساس تعداد کلمات محاسبه می شوند اما این هزینه با توجه به میزان سختی  ناخوانا بودن سفارش افزایش خواهد یافت.

بله، موسسه ایران تایپیست با داشتن مترجمان با تجربه قادر به پذیرش سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی از روی عکس ناخوانا را دارد.

بله، مشتریان می توانند سفارش ترجمه را به صورت فوری ثبت کنند و ترجمه را در مدت زمان کمتری از موسسه ایران تایپیست تحویل بگیرند.


نویسنده: سهیل آریانپور ترجمه فارسی به انگلیسی تاریخ انتشار: 1400/8/19 ساعت 09:39:51 تعداد بازدید: 652 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: ترجمه فارسی به انگلیسی از روی عکس ناخوانا سفارش ترجمه فارسی به انگلیسی عکس آنلاین ترجمه فارسی به انگلیسی عکس فوری بهترین سایت ترجمه از روی عکس ترجمه ارزان از روی عکس

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :