جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپ صوتی

نویسنده: زهرا خلف زاده تایپ صوتی تاریخ انتشار: 1400/6/21 ساعت 12:30:02 بازدید: 3593 امتیاز 0 از 0 نظر

با توجه به کتاب های صوتی امروزه ممکن است بسیاری از افراد نیاز به تایپ صوتی داشته باشند، که در این صورت فرد مورد نظر باید حتما در مکانی با سکوت کامل قرار گیرد و تمامی صداها را به طور کامل گوش دهد تا بتواند در نهایت آن صداها را به صورت متن تایپ شده و مرتب درآورد. بنابراین اگر به تایپ متون فایل صوتی نیاز دارید و فرصت کافی برای تایپ آن ها ندارید و یا به علت مشغله کاری نمی توانید وقت برای انجام این کار بگذارید؛ شما می توانید فایل صوتی مورد نظر را به صورت ثبت سفارش در هلدینگ ایران تایپیست ثبت کنید تا آن ها بتوانند با توجه به تجربه خود در این زمینه شرایط را برای خود هموار ساخته و این متون صوتی را برای شما به صورت تایپ شده و مرتب تحویل دهند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

تایپ صوتی

تایپ صوتی

تایپ صوت و تبدیل آن  به ورد

تایپ صوتی به واقع به معنای به معنای تایپ صورت و تبدیل آن به ورد است که برای این کار باید بستر و شرایطی برای تایپیست مورد نظر فراهم شود تا وی بتواند تمامی مطالب گفته شده در قالب صوت را به خوبی گوش فرا داده و آن ها را به صورت متن تایپ شده درآورند. برای چنین امری نیاز به دقت امر بسیار زیادی است تا تمامی صحبت های گفته شده در متن صوتی را بتوان به طور کامل و بدون اشتباه، تایپ کرد و آن ها را در قالب یک فایل ورد تبدیل کرد. بنابراین باید شرایط برای فرد تایپیست به خوبی فراهم شود و وی بتواند در سکوت حکمفرما در فضا و محیط پیرامون خویش دست به چنین اقدامی بزند. بنابراین کافیست شما فقط فایل صوتی خود را به صورت اینترنتی به موسسه ایران تایپیست بسپارید تا در سریعترین زمان ممکن آن فایل را برای شما به صورت فایل ورد نوشته شده تحویل شما دهند.

تایپ صوتی

تبدیل فایل صوتی محاوره ای به ورد ادبی

تایپ صوت محاوره ای در ورد ادبی

در بسیاری از مواقع ممکن است در تایپ صوتی شما با یک متن محاوره ای رو به رو شوید و در عین حال نیاز باشد که آن را به صورت ادبی در برنامه ورد تایپ کنید. این گونه از تایپ ها نیاز به دقت بیشتری داشته و تغییراتی نسبت به فایل صوتی در آن ها اعمال می شود. بنابراین نیاز به دقت نظر و وقت بیشتری است تا بتوان بدین ترتیب صوت محاوره ای را به صورت عبارت های ادبی تایپ نمود. اگر نیاز به تایپ گفتاری محاوره ای دارید؛ می توانید با هلدینگ ایران تایپیست در ارتباط باشید که تایپیست های موجود در این موسسه توانایی تایپ چنین سفارش هایی را در سریعترین زمان ممکن دارند و می توانند به خوبی پاسخ خواسته های شما را بدهند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

تایپ صوت کلاس های درسی

بخش دیگری از تایپ صوتی مربوط به تایپ صوت کلاس درسی است که بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان ممکن است نیاز به این بخش از تایپ های صوتی داشته باشند. در صورت نیاز داشتن به تایپ صوت اساتید دانشگاهی در کلاس های درسی خود، می توانید فایل صوتی را به یک تایپیست کاربلد و با تجربه ای بسپارید که توانایی انجام این کار را دارد و می تواند تمامی صحبت های استاد را با تمامی جزئیات خود تایپ نموده و آن ها را در اختیار شما قرار دهد. تایپیست های موجود در موسسه معتبر ایران تایپیست این توانایی را دارند پس بنابراین در صورت نیاز به تایپ صوت کلاس های درسی اساتید دانشگاهی و حوزوی می توانید با این موسسه در ارتباط باشید.

تایپ صوتی

 

دقت عمل و سرعت بالای تبدیل تایپ صوتی به ورد

دقت و سرعت بالا در تایپ صوتی

دو فاکتور بسیار تعیین کننده در تایپ صوتی، دقت عمل بسیار بالا و سرعت قابل توجه در حین تایپ می باشد. بنابراین اگر نیاز به تایپ های صوتی مختلف داشته باشید؛ باید فایل خود را به دست کسانی بسپارید که از این دو فاکتور بهره مند بوده باشند. در همین راستا موسسه ایران تایپیست، تایپیست هایی را به خدمت گرفته است که از این دو مزیت به خوبی بهره مند می باشند و می توانند بدون کوچکترین غلط املایی و تایپی، تمامی فایل های صوتی را به دقت گوش کرده و آن ها را با سرعت بالا تایپ نمایند و زودتر از موعد مقرر شده آن ها را به دست مشتریان خویش بسپارند.

تایپ صوتی خبرنگار جهت درج در روزنامه

یک خبرنگار به تایپ صوتی بسیار نیازمند است. چرا که وی به منظور درج مطالب گفته شده در تایپ صوتی نیاز دارد که حتما آن ها را به صورت تایپ شده و مرتب در برنامه ورد وارد سازد. به همین منظور موسسه معتبر ایران تایپیست در خدمت شماست تا بتوانید سفارش های خود را به صورت اینترنتی و در قالب ویس یا صدای ضبط شده به آن ها ارسال نموده و در سریعترین زمان ممکن آن ها را به صورت تایپ شده و مرتب برای درج در روزنامه های مختلف تحویل بگیرید. تایپیست هایی که در این موسسه مشغول به کار و فعالیت هستند؛ با مهارت تایپ ده انگشتی و دقت نظر بسیار بالا می توانند خدمات ارزنده ای را به شما ارائه دهند.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تایپ فایل صوتیهزینه تایپ فایل صوتیزمان تحویل تایپفوری ترین تایپ

سوالات متداول

بله؛ شما می توانید تایپ صوتی خود را به موسسه های معتبر و یا تایپیست های حرفه ای ارسال نموده و در کمترین فرصت آن ها را به صورت ورد تحویل بگیرید. 

بله؛ می توان تایپ صوتی محاوره ای را با دقت نظر بالایی به صورت رسمی تایپ نمود.

در انجام تایپ صوتی به ورد باید دو فاکتور دقت نظر بالا و سرعت عمل بالا را در نظر داشته باشید.

بهترین تایپیست در زمینه تایپ صوتی، موسسه ایران تایپیست می باشد که با تعرفه های به صرفه و سرعت عمل و دقت نظر بالای خود خدمات ارزنده ای به مشتریان خود ارائه می سازد. شما می توانید با ثبت سفارش در این موسسه به تایپیست های حرفه ای آن ها دسترسی داشته باشید.


نویسنده: زهرا خلف زاده تایپ صوتی تاریخ انتشار: 1400/6/21 ساعت 12:30:02 تعداد بازدید: 3593 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: سفارش تایپ صوتی در واتساپ تایپ صوتی در word تبدیل وویس به متن تایپی تبدیل گفتار به متن تایپی سایت سفارش تایپ صوتی

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :