جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپ سریع

نویسنده: مرتضی صمدی تایپ فوری تاریخ انتشار: 1400/6/17 ساعت 14:16:42 بازدید: 4097 امتیاز 0 از 0 نظر

تایپ سریع یکی از نیازهای دانش آموزان و دانشجویانی است که معمولا فرصت لازم را برای تایپ را ندارند و برای همین به دنبال منبعی موثق و کاربلد می باشند که نیاز آن ها را برطرف نماید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

تایپ سریع

نیاز دانش آموزان و دانشجویان به تایپ سریع

 البته به غیر از این جامعه آماری، افرادی دیگر نیز هستند که نیاز به تایپ سریع دارند و به همین منظور فایل های دست نویس یا پی دی اف های خود را می خواهند به دست افرادی بسپارند که در این زمینه تبحر لازم را دارند و حتی در مدت زمان محدود هم توانایی تایپ انواع متون را دارند و می توانند دست به چنین فرآیندی بزنند.

بهترین روش برای تایپ سریع چیست؟

برای تایپ سریع روش های مختلفی وجود دارد. ولی به طور کلی با تمامی روش هایی که ممکن است در این راستا وجود داشته باشد؛ تجربه در این مورد و انجام روزانه تایپ و آشنایی با کلید واژه ها خود می تواند روند تایپ کردن را برای شما تسریع ببخشد. بنابراین هر چقدر شما تایپ کردن را تمرین کرده باشید؛ می توانید زودتر متون مختلف را تایپ کنید. به همین جهت است که تایپ سریع را معمولا به افرادی می سپارند که در زمینه تایپ روزانه مشغول به کار هستند و متون مختلفی را با روش های خاص خود تایپ می کنند. هلدینگ ایران تایپیست در همین راستا افرادی را به کار گرفته است که با سپردن انواع تایپ ها به صورت روزانه رفته رفته به تایپ سریع مسلط گشته و از خبرگان این زمینه هستند.

بزرگترین اشتباه در تایپ سریع

هر چند که تایپ سریع مزیت های شایان توجهی دارد که می توان خیلی زودتر از آنچه تصور می شود؛ متون دست نوشته و فایل های پی دی اف مختلف را از طریق تایپ سریع تبدیل به ورد کرد؛ ولی در عین حال باید به این مسئله هم توجه شود که هر چقدر رو به تایپ به صورت سریع آورده شود؛ ممکن است اشتباهاتی هم در حین تایپ کردن رخ دهد که ممکن است عدم فرصت کافی مجال آن را به تایپیست مورد نظر ندهد تا بتواند اشتباه های موجود را اصلاح نموده و باری دیگر آن ها را از نو بررسی نماید. ولی در عین حال افراد خبره و کاربلد در این زمینه می توانند در عین حال که  اقدام به تایپ سریع می کنند؛ از بزرگترین اشتباه های تایپی و عدم توجه و وارسی نمودن مجدد متن تایپ شده هم غافل نمانده و متون تایپ شده خود را بدون هیچ گونه مشکلی به مشتریان خویش تحویل می دهند. ایران تایپیست اینگونه اشخاص را گرد هم آورده تا در زمینه تایپ سریع بهترین خدمات را به شما ارائه دهد.

تایپ سریع

تعیین هزینه در تایپ سریع


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

آیا در تایپ سریع هزینه چند برابر می شود؟

سوال مهمی که ممکن است در زمینه تایپ سریع در اذهان جای گیرد؛ ذکر این مسئله است که آیا در تایپ سریع هزینه ممکن است با هزینه های تایپ معمولی تفاوت هایی داشته باشد یا خیر؟ برای پاسخ به این سوال باید یادآور گشت که هزینه تایپ به صورت سریع با توجه به سختی در حین کار بایستی بیشتر از تایپ معمولی باشد. چرا که تایپیست به هنگام تایپ به مراتب دشواری های بیشتری را تجربه خواهد کرد. به همین دلیل است که هزینه بیشتری را نیز باید به پاس هنر تایپ نمودن سریع به وی تقدیم کرد. ضمن اینکه کسانی هم که در طلب تایپ سریع هستند و می خواهند خیلی زود متون آن ها تایپ شده و مرتب به دستشان برسد؛ حاضر هستند با اعمال هزینه ای بیشتر، زودتر به متن تایپ شده خویش برسند تا بتوانند با وجود آن نیاز خود را برطرف سازند.

ارزش و اهمیت تایپ ده انگشتی در تایپ سریع

تایپیست هایی که رو به اجرای تایپ سریع می آورند؛ از جمله کسانی هستند که از هر ده انگشت خود برای تایپ استفاده به عمل می آورند. به همین جهت است که نوعی تایپ سریع به نام تایپ ده انگشتی معروف گشته است که در این نوع از تایپ کردن ها، یک تایپیست از هر ده انگشت خود به صورت همزمان برای تایپ متون مختلف بهره می برد تا بدین ترتیب بتوانند خیلی زودتر از حد تصور، متون مختلف را با بهره گیری از هنر انگشتان خویش تایپ کند و آن ها را زودتر از موعد مقرر شده به مشتریان خویش ارسال نماید تا به خوبی از آن استفاده لازم را ببرند. بنابراین ارزش و اهمیت تایپ ده انگشتی توسط این دسته از تایپیست ها بسیار بالا و شایان توجه است.

تایپ سریع

اصول تایپ کردن به صورت صحیح و سریع

ترفندها یا اصولی برای تایپ سریع متون

ترفندها و اصول مختلفی در راستای تایپ سریع متون وجود دارد. شما به عنوان یک تایپیست باید بدانید که انگشت های خود را روی کیبورد یا صفحه کلید کامپیوتر و لب تاب خویش به گونه ای قرار دهید که به خوبی بتوانید از ده انگشت خویش استفاده کنید. بنابراین تایپ سریع متون هنر می خواهد و بایستی تکنیک و استعداد این کار را داشت و با مهارت و توانایی لازم دست های خویش را به گونه ای قرار داد که بتوانید ظرف مدت کمتری، متون مختلف را تایپ شده و مرتب تحویل مشتریان خویش بدهید و آنقدر مهارت لازم را در این زمینه به خرج دهید که سرعت و کیفیت را لازم کار خویش قرار دهید تا ضمن سرعت بخشیدن به روند تایپ متون مختلف، هیچ گونه غلط املایی نیز نداشته و متون مشتریان خود را در قالب ورد به صورت تایپ شده و مرتب تحویل آن ها بدهید.

بهره مندی از هنرمندی تایپیست ها در ایران تایپیست

تایپیست هایی که در هلدینگ ایران تایپیست مشغول به کار و فعالیت  در زمینه تایپ سریع هستند؛ به خوبی توانایی لازم را برای تایپ متون مختلف به صورت سریع و ده انگشتی را دارند و می توانند و برای این بخش گلچین و انتخاب شده اند. بنابراین در صورتی که برای تایپ متون مختلف عجله دارید و فکر می کنید که خودتان توانایی تایپ فوری را ندارید؛ می توانید به این موسسه تایپیست اعتماد کرده و متون خویش را خیلی زود به دست آن ها برسانید. گارانتی خدمات در زمان تحویل و کیفیت کار خدمتی است از ایران تایپیست است که نگرانی شما را کم خواهد شد.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تایپفوری ترین تایپلیست هزینه تایپ هزینه تایپ فوری

سوالات متداول

نیاز دانشجویان و کسانی که فرصت ندارند و زیر 1 ساعت یا 1 روز حجم بالایی از تایپ مطلب خود را می خواهند.

تایپ ده انگشتی

هزینه تایپ سریع 2برابر بیشتر از تایپ معمولی است.

ایران تایپیست با بیش از 10 هزار تایپیست ده انگشتی در سراسر کشور سفارش تایپ فوری شما را  در هر حجمی که باشد بین این تایپیستها تقسیم میکند


نویسنده: مرتضی صمدی تایپ فوری تاریخ انتشار: 1400/6/17 ساعت 14:16:42 تعداد بازدید: 4097 امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تایپ سرعتی تایپ ده انگشتی تایپیست ده انگشتی سریعترین تایپ تایپ 1 ساعته

دیدگاه کاربران

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :