جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
دسته بندی مقالات
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

تایپ رنگی

نویسنده: نیما رفیعی سایت تایپ تاریخ انتشار: 1401/11/10 ساعت 17:43:37 بازدید: 12101 امتیاز 5 از 1 نظر

بسیاری از افراد نیاز به تایپ رنگی متون مختلف دارند که در صورت نیاز به چنین مسئله ای نیاز است تا حتما به دنبال یک مرکز و موسسه مورد اعتمادی باشید که تجربه این کار را دارند و می توانند با توجه به سرعت عمل بالا و دقت نظر زیادی که خرج می دهند، سفارش های مشتریان خویش را با کیفیت بالایی به سرانجام رسانده و آن ها را خیلی زودتر از موعد مقرر شده به دست مشتریان خود برسانند. هلدینگ ایران تایپیست در این راستا یکی از بهترین موسسه ها و مراکز معتبر و مورد اطمینانی است که شما می توانید به وسیله هر یک از راه های ارتباطی ممکن با آن ها در ارتباط بوده تا سفارش خود را به صورت حضوری و غیر حضوری ثبت نمایید تا بتوانید از وجود خدمات منحصر به فرد آن ها نهایت بهره را ببرید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ رنگی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

تایپ رنگی

تایپ رنگی

کاربرد تایپ رنگی

تایپ رنگی به طور کلی کاربردهای خاص و متنوعی دارد. از تایپ رنگی و هایلایت کردن برخی از جمله ها و کلمه ها در بسیاری از سفارش ها به منظور اهداف و اغراض خاصی استفاده می شود که به طور کلی درصدد آن هستند تا بتوان این عبارت ها را بیشتر جلوه نمود تا در چشم بهتر دیده شوند. بنابراین کلمات کلیدی و برخی از جملات ناب و مهم را به صورت رنگی تایپ می کنند که معمولا برای انجام این مهم از رنگ زرد استفاده می کنند تا در همان نگاه اول بیشتر به چشم دیده شود. به طور کلی برای موارد زیر از تایپ های رنگی استفاده می شود:

  • تمرکز بیشتر روی یک کلمه یا عبارت خاص
  • زیباتر جلوه دادن متن نوشته شده با استفاده از رنگ های مختلف
  • تصحیح کتب و مقالات یا پایان نامه ها توسط استاد راهنما و مشاور یا داور به منظور تصحیح عبارت اشتباه مورد نظر
  • آموزش حروف انگلیسی برای کودکان یا سایر آموزش های لازم دیگر
  • و...

تایپ رنگی

نحوه تایپ رنگی در ورد

نحوه تایپ رنگی در ورد 

در برنامه ورد به راحتی می توان به تایپ رنگی یا همان هایلایت کردن روی آورد. برای این منظور می توانید از این روش زیر استفاده کنید: متن مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس در پنجره Home روی مثلث کوچک Text Highlight Color کلیک کرده تا بدین ترتیب با انواع رنگ ها رو به رو شوید و به انتخاب خود هر یک از رنگ های نمایش داده شده را انتخاب کنید که برای این منظور با یک حرکت ساده نشانگر موس روی رنگ های مورد نظر به صورت خودکار رنگ متن مورد نظر تغییر کرده و با کلیک کردن روی رنگ دلخواه خود می توانید آن قسمت را رنگی کنید. بدین ترتیب شما می توانید در جای جای متن مورد نوشته در ورد در صورت نیاز، قسمت دلخواه خود را رنگی تایپ کنید تا در موارد خاص بتوانید از وجود آن ها به خوبی بهره لازم را ببرید و مخاطب خود را جذب آن کنید.

کاربرد و عملکرد فونت چند رنگ در تایپ رنگی

یکی از جذابیت هایی که در تایپ رنگی می توانید به آن دسترسی داشته باشید؛ استفاده از فونت چند رنگ در تایپ های رنگی است. به این صورت که شما می توانید با دانلود ساده چند فونت چند رنگ یک حس و حال خوبی را با دنیای رنگارنگ برای مخاطبین خود پدید آورید. شما می توانید با ایجاد فونت های چند رنگ در رنگ های خاص در جهت جذب نگاه های افراد مختلف گام مثمر به ثمری بردارید. اگر می خواهید متن شما جذاب تر به نظر آید یا اگر می خواهید در حوزه تبلیغات نگاه طیف وسیع تری را به خود جذب کنید و اگر می خواهید حس و حال بهتری را در خود به وجود آورید؛ می توانید از فونت های رنگی هم در تایپ های رنگی خود استفاده کنید و آن را در بسیاری از مواقع مورد استفاده قرار دهید.

تایپ رنگی

هزینه های مقرون به صرفه تایپ رنگی در ورد در موسسه ایران تایپیست


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ رنگی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

هزینه تایپ رنگی در نرم افزار ورد

هزینه تایپ رنگی در نرم افزار ورد به طور کلی به یک سری عوامل بستگی دارد که شما در صورت ثبت سفارش تایپ های رنگی در مراکز و موسسه های مورد نظر می توانید نسبت به هزینه های اعمال شده تایپ های رنگی مطلع گردید. در صورتی که شما درخواست خود را در هلدینگ ایران تایپیست ثبت کرده باشید؛ می توانید سفارش خود را به صورت کاملا با کیفیت در موعد مقرر شده و با هزینه های به صرفه و ایده آل دریافت کنید و از وجود آن ها در موارد لزوم به خوبی بهره لازم را ببرید. بنابراین نام ایران تایپیست را به خاطر داشته باشید و از وجود هزینه های مقرون به صرفه و تخفیف های ویژه آن نهایت بهره و استفاده را ببرید.

۵ راهکار کلی برای رنگی کردن فونت‌ها در تایپ رنگی

به طور کلی 5 راهکار برای رنگی کردن فونت ها در تایپ رنگی وجود دارد که عبارتند از:

  • بیت مپ بدون امکان بزرگنمایی با کیفیت ثابت
  • بیت مپ با امکان بزرگنمایی
  • گیفت های لایه ای
  • گیفت های متحرک با رنگ پذیری پیچیده و محتوای بیت مپ
  • نسخه متحرک با قابلیت پویانمایی

هر یک از این 5 راهکار جزء مجموعه راهکاریی به شمار می آیند که شما می توانید با استفاده از هر یک از آن ها در تایپ رنگی به زیبایی های آن افزوده تا در مصارف مورد نیاز بتوانید به خوبی از آن ها استفاده نمایید. هلدینگ ایران تایپیست در این زمینه می تواند یکی از گزینه های پیش روی شما به حساب آید تا بتوانید از وجود مزایای آن ها بهره مند شوید.


کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ رنگی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

انجام تایپ رنگی باب میل مشتری و با توجه به نیاز آن ها

تایپ رنگی، یکی از نیازهای افراد و اقشار مختلفی است که بنا به علل و عوامل مختلف و با توجه به کاربردهای مختلف به آن نیاز خواهند داشت. بر همین اساس هر یک از آن ها بنا به هر دلیلی می توانند تایپ های رنگی باب میل خود را بر حسب نیاز خود به مراکز و موسسه های تایپ بسپارند. تایپیست هایی که در زمینه تایپ متون مختلف مشغول به کار و فعالیت هستند؛ می توانند این نیاز مشتریان خود را هم به خوبی برطرف نمایند. شاید یکی از رایج ترین نیازها و کاربردهای تایپ رنگی برای کتاب ها و جزوه های مربوط به آموزش زبان انگلیسی برای کودکان و نوجوانان باشد. چون کلمات و واژه های رنگی بیشتر در ذهن حک می شوند و ضریب یادگیری را به مراتب بالاتر می برند. به همین جهت آن ها و نیز سایر افرادی که نیاز به هایلایت کردن متون دارند و... می توانند سفارش خود را این گونه ثبت نمایند.

تایپ رنگی

تایپ رنگی

برای ثبت سفارش های تایپ رنگی نیز می توانید موسسه ایران تایپیست را انتخاب کنید. موسسه ای که تا پیش از این سابقه انجام تایپ متون یا کلمات رنگی باب میل مشتری و بر حسب نیاز آن ها را داشته است. بنابراین آن ها می توانند نیاز مشتریان خود را برطرف نمایند. کافیست شما هم در صورت نیاز به تایپ متون و واژه های رنگی، سفارش خود را حضوری و غیر حضوری در این موسسه به ثبت برسانید. تایپیست های این موسسه بر حسب میزان توانمندی و تجربه خود می توانند رضایت شما را به سمت و سوی خود جلب نمایند. فرقی نمی کند که با چه هدف و برای چه استفاده و کاربردی به تایپ رنگی نیاز خواهید داشت؛ در هر صورت می توانید سفارش خود را به ثبت برسانید. پس از ثبت سفارش، می توانید درخواست خود را با تایپیست ها مطرح نموده تا آن ها با توجه به نیاز شما اقدام به تایپ متون و واژه های رنگی نمایند.

تنوع در رنگ ها و خلاقیت در تایپ رنگی

تایپ رنگی، همانند سایر سفارش های تایپ معمولی نیست. با توجه به رنگی بودن این نوع از سفارش ها، می بایست از رنگ های مختلف برای هر یک از سفارش ها استفاده کرد. ضمن اینکه بهتر است تایپیست مورد نظر در حین تایپ این دسته از متون از خود خلاقیت نشان داده و از فونت و رنگ های جذاب استفاده نماید. آنچه در این راستا مهم است؛ جلب توجه مخاطب به واژه ها و کلمات رنگی درج شده در این متون می باشد. به همین جهت در سفارش های تایپ رنگی، معمولا سعی می شود تا از رنگ های روشن استفاده شود. چون با اولین نگاه هر فردی متوجه رنگی بودن و متفاوت بودن یک کلمه از میان سایر کلمات می شود. انتخاب رنگ ها از میان طیف وسیعی از رنگ های متنوع یا خلاقیت در بکارگیری انواع رنگ ها می تواند بر عهده تایپیست باشد و یا مشتری خود درخواست خویش را با تایپیست مطرح نماید.

تایپ رنگی

آموزش انگلیسی با تایپ رنگی

برای ایجاد تنوع و خلاقیت در سفارش های تایپ رنگی خود می بایست بهترین و مطمئن ترین مراکز تایپ را انتخاب کنید. موسسه هایی که در این زمینه فعالیت حرفه ای دارند؛ سعی می کنند تا بهترین و مناسب ترین فایل تایپ های رنگی را به شما تحویل دهند. چون فضای رقابتی در این زمینه بسیار بالاست. از همین رو شما می توانید با توجه به خدمات جالب توجه و بسیار منحصر به فرد موسسه ایران تایپیست، این موسسه را برگزینید. فرقی نمی کند که در کدام نقطه از این سرزمین پهناور هستید. در هر حالت می توانید سفارش های تایپ رنگی خود را به موسسه ایران تایپیست بسپارید. موسسه ای که تا پیش از این تجربه موفق و زیادی در زمینه پیش رو داشته و توانسته رضایت خاطر مشتریان خود را به خدمات خویش جلب نماید. چون ذهن تایپیست های آن ها در این زمینه باز است و می توانند از خود خلاقیت نشان داده و از تنوع رنگ ها استفاده نمایند.

تأثیر فونت و سایز قلم در تایپ های رنگی

هدف از تایپ رنگی، جلب توجه کردن و معطوف کردن ذهن مخاطب به یک کلمه و جمله خاص می باشد. به همین جهت نباید از تأثیر بی چون و چرای نوع فونت و سایز قلم آن ها غافل باشیم. برای اینکه ذهن مخاطب را به یک کلمه هایلایت شده بکشانیم؛ می بایست از بهترین فونت و سایز قلم درشت تر استفاده کنیم. هر چقدر سایز قلم برای تایپ متن درشت یا بزرگتر باشد؛ بیشتر به چشم می آید. به همین جهت تایپیست هایی که در این زمینه مشغول به کار و فعالیت هستند؛ این موضوع را ملاک عمل خود قرار می دهند. البته در این راستا می بایست حتما با مشتریان خود هم مشورت نموده و پس از آن اقدام به تایپ رنگی با فونت و سایز قلم مناسب کنند. به گونه ای که بتوانند چشم مخاطب را به سمت آن کلمات و جملات هایلایت شده بکشانند.

تایپ رنگی

انواع فونت های جذاب

برای انتخاب فونت مناسب و سایز قلم درشت تر در سفارش های تایپ رنگی و حتی هایلایت کردن کلمات، می توان از ورد استفاده کرد. هر چند که می توانید از سایر نرم افزارها هم استفاده کنید؛ اما نرم افزار ورد هم محدودیتی در این زمینه ندارد. به همین جهت شما می توانید با توجه به در دست بودن ورد، به جای استفاده از سایر نرم افزارها از همین برنامه استفاده به عمل آورید. تایپیست های حرفه ای به خوبی می دانند که نوع فونت انتخاب شده و اندازه قلم نگارش چقدر در تایپ رنگی، موثر است. چون به هدف این نوع از سفارش ها نزدیک است. بدین ترتیب که هر یک از این موارد روی هم می توانند سبب جلب نظر و معطوف گرداندن ذهن مخاطب به آن کلمه و واژه هایلایت شده گردند. از همین رو تایپیست های موسسه معتبر ایران تایپیست نیز به این موضوع توجه داشته و سعی می کنند تا رضایت مشتریان خود را به خدمات خویش جلب نمایند.

سفارش های تایپ رنگی خود را به کجا بسپاریم؟

ممکن است برای شما این سوال پیش آمده باشد که ما سفارش های تایپ رنگی خود را بهتر است به کجا بسپاریم؟ معمولا در بیشتر مراکز و موسسه های تایپ که خدمات تایپ را به مشتریان خود ارائه می دهند؛ این نوع از خدمات نیز ارائه می گردد. چون نحوه رنگی یا هایلایت کردن کلمات و جملات یا حروف انگلیسی و فارسی در ورد، فرآیند سخت و پیچیده ای نیست. به همین جهت هر یک از تایپیست ها به راحتی می توانند در کنار ارائه سایر سفارش های تایپ، این نوع از سفارش ها را هم برای مشتریان خود انجام دهند. شما هم می توانید با خیال راحت سفارش مربوطه را به هر یک از مراکز و موسسه های فعال در این زمینه بسپارید. برای ثبت سفارش های تایپ رنگی خود می توانید به دو شیوه حضوری و غیر حضوری اقدامات لازم را انجام دهید.

تایپ رنگی

ثبت سفارش اینترنتی تایپ رنگی

همان طور که سفارش های تایپ معمولی را به تایپیست ها می سپارند؛ سفارش های تایپ رنگی خود را هم می توانید به آن ها بسپارید. البته در این زمینه می بایست از وجود مهارت و توانایی های تایپیست ها هم اطمینان حاصل نمایید. برای این منظور می توانید سفارش های خود را به موسسه ایران تایپیست بسپارید. چون در این موسسه، هم تایپیست های معمولی وجود دارند و هم تایپیست هایی وجود دارند که توانایی انواع تایپ به شیوه های مختلف را دارند. بنابراین اگر نیاز به تایپ رنگی با کیفیت بالا و خلاقیت چشمنواز دارید؛ می توانید حضوری یا غیر حضوری سفارش های خود را در ایران تایپیست ثبت کنید. فرقی هم نمی کند که هدف شما از تایپ این دسته از سفارش ها چیست؟ در هر حالت بهترین و زبده ترین تایپیست ها در این موسسه، نیاز شما را برطرف خواهند کرد.

کافی است در وبسایت ثبت نام نموده و سفارش تایپ رنگی خود را ثبت نمایید.

سفارش آنلاین تایپ، ترجمه و چاپ کتاب

صدور فاکتور رایگان است

مطالعه صفحات زیر پیش نهاد می شود

تایپفوری ترین تایپتایپ تخصصیلیست هزینه تایپ

سوالات متداول

بله؛ می توان تایپ رنگی را در ورد انجام داد.

تایپ رنگی را بیشتر به منظور جلب توجه و اشاره به عبارت و کلمه خاص مورد استفاده قرار می دهند.

بله؛ معمولا هزینه های تایپ رنگی برای مشتریان مختلف به صرفه تمام خواهد شد. 

هلدینگ ایران تایپیست را می توان به عنوان یکی از بهترین موسسه های تایپ رنگی دانست که با یک جستجوی ساده اینترنتی می توانید از خدمات غیر حضوری آن بهره مند شوید.


نویسنده: نیما رفیعی سایت تایپ تاریخ انتشار: 1401/11/10 ساعت 17:43:37 تعداد بازدید: 12101 امتیاز 5 از 1 نظر

کلمات کلیدی: سفارش تایپ رنگی تایپ چند رنگی تایپ با فونت رنگی تایپ رنگی در ورد تایپ رنگی آنلاین

دیدگاه کاربران

ناشناس | 1402-9-13 ساعت 11:26:18 امتیاز :

به نظرم چه تایپ چه نوشتار خیلی این مدل خوشگله

ارسال دیدگاه

نام شما :
امتیاز شما :
دیدگاه شما :
یا شما روبات هستید؟ :