شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳
ثبت سفارش ورود به سیستم
نماد اعتماد
logo-samandehi
new order
ورود به سیستم
شناسه کاربری(ایمیل): گذرواژه: - فراموشی گذرواژه ؟
محاسبه فوری هزینه ترجمه
شما میتوانید با انتخاب زمینه و زبان ترجمه و وارد نمودن تعداد کلمات متنی که باید ترجمه شود، هزینه و زمان تحویل ترجمه را بدست بیاورید.
زمینه: زبان: تعداد کلمه:
پست الکترونیکی شما :
خبری شد، خبرتان میکنیم !

رزومه امین اکبری

امین اکبری

تخصص من

ترجمه کاتالوگعمومیورزشبرق و الکترونیککامپیوتر

بیوگرافی

بسمه تعالی

بیوگرافی

با سلام و احترام

اینجانب امین اکبری در حال حاضر دانشجوی ترم 10 دکترای برق الکترونیک در دانشگاه ارومیه هستم که دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد را نیز در همین دانشگاه سپری کرده ام. تا به حال، به تعداد 12 مقاله به زبان انگلیسی در سایت IEEE که معتبرترین سایت مربوط به محققین و اندیشمندان حوزه برق می باشد به ثبت رسانده ام. برای دفاع از 4 مقاله به کنفرانس برق سه روزه در شهر لوبلین لهستان از سمت دانشگاه لوچ لهستان با حمایت سایت IEEE دعوت شده و به همین دلیل لوح دانشجوی جوان برتر را کسب کردم.

تحصیلات مربوط به زبان انگلیسی را از 15 سالگی در موسسه زبان ایران شروع کرده و چهار و نیم سال بعد با نمره 90 از 100 در سطح advance4 فارغ التحصیل شدم. مجددا در موسسه دیگری با نام آواتاک ثبت نام کرده و در سطوح بالا به مدت دو سال تحصیل کرده و تمامی سطوح را به پایان رساندم. در سال 2019 برای ادامه تحصیل در مقطع دکتری قصد سفر به ایتالیا را داشتم که به همین جهت اقدام به گرفتن مدرک TOEFL کرده و توانستم نمره قابل قبول 88 از 120 کسب کنم. در کنار تحصیل در رشته برق الکترونیک، مشغول به تدریس زبان انگلیسی برای تمامی سطوح من جمله مقدماتی، متوسطه و پیشرفته هستم و بنابراین با هفت سال سابقه تدریس از لحاظ زبان انگلیسی مشکلی ندارم. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که سابقه ترجمه بیش از تدریس یعنی حدود ده سال دارم البته 2 تا 3 سال اول ترجمه متون ورزشی را بر عهده داشتم.

در انتها باید عرض کنم که اگر ترجمه خود را به اینجانب بسپارید مطمئنا در اسرع وقت با بیشترین دقت ممکن در اختیار شما قرار خواهم داد.

زبان

فارسی به انگلیسیانگلیسی به فارسی

0

مشاهده رزومه

0

پروژه های در حال انجام

0

پروژه های انجام شده

0

میزان امتیاز

نمونه کار های من

صفحه اي وجود ندارد!